Luonnonkiharat kostealla säällä!!

äääärggghhh

olen juuri saanut luonnonkiharat hiukseni jotenkin hyvin voiviksi ja terveen näköisiksi... mutta sadesäällä edelleen tulee aivan hirveän näköiset!! kaikki katkenneet hiukset tulevat esiin ja muutenkin tukka näyttää ihan karmealta...mitä ihmeen aineita pitäis tähän tukkaan laittaa että näin ei kävis?? auttakaa, menee hermo näitten hiuksien kanssa!!

5

783

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääääärkh

kyllä se siitä rauoittuu,laita vain hoitoainetrta ja pöyhi .

• Pörröttyy.

Mutta eipähän ole lättänät! Pinnalla olevat hiukset eivät suikaan ole kaikki katkenneita, vaan myös eri kasvupituuksissa olevaa hiusta.

Itse en antaisi luonnonkiharoitani pois mistään hinnasta. Sadekeli on kieltämättä hankala.

• Ilovehair

Itse voimakkaan luonnonkiharan omaavana kertoilen (Olen siis kampaaja)
      Vippaskonsteja ei valitettavasti ole, ja paras lieneekin tehdä "sinunkaupat" sen oman tukkansa kanssa. Eli sitä ihanaa sileän kiiltävää suoraa tukkaa, josta me kiharapäät haaveilemme, saavutamme vain hyvällä föönauksella ja suoristusraudalla ym (suoja ym. tuotteet mukaanlukien) silloin, kun keli sallii :))
      Eli paras on kostealla säällä antaa periksi, ja ottaa ilo irti kiharoista. Eli kahdet pesu-, hoito- ja muotoilutuotteet on oltava siis rinnakkain. Toiset kuivaan pakkas- ym. säähän, kun haluat suoristaa tukkasi (Liss ym. siloittavat tuotteet) ja toiset siihen "kuvottavaan" kosteaan säähän, jolloin siis annetaan kiharan olla valtoimenaan, korostetaan sitä, kimmoitetaan sitä, muotoillaan vahalla ym. Järkyttävin on huonosti suoristettu kihara (sama koskee permistä) joka pörrööntyy hamppuiseksi (vaikka onkin hyväkuntoinen) Kosteassa säässä siis paras ottaa ilo irti kiharoista, ja korostaa niitä.
      ...ja kuten jo edellä, kyse ei liene katkenneista hiuksista, vaan uudesta kasvusta, jota aina tukassa on. Kiharassa ja taipuisassa lyhyemmät hiukseet vain tulevat paremmin esiin, kuin aasialaisen suorassa tukassa.

• eli siis mitä tuotteita??

Eli siis mitä muotoilutuotteita luonnonkiharaan hiuksiin pitäisi käyttää? itse laitan yleensä vain lakkaa, kun en oikein tiedä mitä muuta? olisi ihanaa jos kostealla säällä nämä hiukset eivät näyttäisi huonokuntoisilta ja ihan hirveiltä ://

• A. Avulias

Amerikkalaisilla keskustelupalstoilla jotkut luonnonkiharan tukan omaavat vannovat hiusvoiteen nimeen (ns. suave). He ehdottavat, että pesun jälkeen kampaat hiuksiin ihan vähän hiusvoidetta. Se tekee hiuksista kuulemma pehmeät ja pitää ne kurissa. Itselläni ei ole kokemusta, mutta en suoria hiuksia haluakaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      354
      2834
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1559
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1078
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      1007
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      978
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      943
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      918
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      908
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      849
    Aihe