Miehen logiikkaa?

SupremeSatan

Kun minä sanon miehelle, että jokin asia on hyvää, hän pitää sitä paskana. Mutta kun toinen mies kehuu samaa asiaa kuin minä, siitä tulee välittömästi maailman kovin juttu. Miksi näin?

48

1146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

Voidaan vaikka jatkaa tuota älykäs nainen -keskustelua; (osan) miesten mielestä syy on se, että olet nainen. ;-)

• Tietyt asiat halutaan kuulla tietystä suunnasta, että niille saadaan uskottavuutta. Vrt. seiska ja helsingin sanomat.

Enkä viittaa tällä suoraan miehen ja naisen rooleihin. Mies vaan tahtoo samaistua viestintuojaan, ei niinkää viestiin.

• mukaann

naiset sanoo kaiken aina päinvastoin, joten kun sanoo päinvastoin kuin nainen niin menee yleensä oikein.

• la.ra

jotkut miehet kuvittelevat asian olevan noin, koska he ovat lukeneet "sanakirjoja", jotka on kirjoittanut toinen yhtä tietämätön mies. Ja näitä juttuja sitten markkinoidaan totuuksina naisista.

• miehen kehuilla miehelle on arvoa, mut naisen kehuilla ei sit taas ole. Ihan samoin kun naisille on enemmän arvoa naisten kehuille, kuin miesten kehuille.

• en kyllä

alleviivais :)

• en kyllä kirjoitti:

alleviivais :)

Ventovieraan miehen kehu 'voittaa' ventovieraan naisen kehun?

(oletan sun olevan nainen)

• riippuu
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ventovieraan miehen kehu 'voittaa' ventovieraan naisen kehun?

(oletan sun olevan nainen)

täysin tilanteesta ja asiasta.Meitä on jopa naisia joille miehen 'kehu' jossain asiassa merkitsee enemmän kuin naisen.Mutta ehkä minä kuulun vähemmistöön.

• riippuu kirjoitti:

täysin tilanteesta ja asiasta.Meitä on jopa naisia joille miehen 'kehu' jossain asiassa merkitsee enemmän kuin naisen.Mutta ehkä minä kuulun vähemmistöön.

Annas tulla sitte esimerkki.

• en muutaman
        relaxed_eyes kirjoitti:

Annas tulla sitte esimerkki.

vinkkulasillisen voimalla jaksa keksiä mitään ihmeellistä,mutta esim jos joku asia minkä minä olen henk.koht. suorittanut,sanotaan vaikka seinän maalaus niin kyl mulle merkkaa enemmän se et joku mies sitä kehuu kuin se että joku nainen.Tää nyt oli aika typerä esimerkki mutta kuitenkin.
        Että näin täällä päässä.Poikkeuksia löytyy.

• en muutaman kirjoitti:

vinkkulasillisen voimalla jaksa keksiä mitään ihmeellistä,mutta esim jos joku asia minkä minä olen henk.koht. suorittanut,sanotaan vaikka seinän maalaus niin kyl mulle merkkaa enemmän se et joku mies sitä kehuu kuin se että joku nainen.Tää nyt oli aika typerä esimerkki mutta kuitenkin.
        Että näin täällä päässä.Poikkeuksia löytyy.

kyllä mullekin merkkaa naisen kehut paljo enemmän sillo ku kehutaan mun virkkaamaa patalappua.

Mut, jos puhutaan pelkästää ajatusten tai ulkonäön kehumisesta, ni kumpi sukupuoli vie voiton? (nii paitti naisethan ei toistensa ajatuksia juurikaan mahdu kehumaan)

• siinäkin
        relaxed_eyes kirjoitti:

kyllä mullekin merkkaa naisen kehut paljo enemmän sillo ku kehutaan mun virkkaamaa patalappua.

Mut, jos puhutaan pelkästää ajatusten tai ulkonäön kehumisesta, ni kumpi sukupuoli vie voiton? (nii paitti naisethan ei toistensa ajatuksia juurikaan mahdu kehumaan)

olen hieman outo.Mulle ei tuota vaikeuksia myöntää tai kehua jos joku nainen on kaunis tai fiksu.Mulla ainakin on hemmetin fiksuja naispuoleisia ystäviä joita voin kyllä kehua ja sanoa sen suoraankin.Myös tuntemattomista,ainakin ulkonäöltä.
        Ja ajatukset on melkein sellainen juttu mis miesten mielipide joskus merkkaa enemmän.
        Ulkonäköjutut on sellainen et niistä hämmentyy aina on se sit mies tai nainen.

• siinäkin kirjoitti:

olen hieman outo.Mulle ei tuota vaikeuksia myöntää tai kehua jos joku nainen on kaunis tai fiksu.Mulla ainakin on hemmetin fiksuja naispuoleisia ystäviä joita voin kyllä kehua ja sanoa sen suoraankin.Myös tuntemattomista,ainakin ulkonäöltä.
        Ja ajatukset on melkein sellainen juttu mis miesten mielipide joskus merkkaa enemmän.
        Ulkonäköjutut on sellainen et niistä hämmentyy aina on se sit mies tai nainen.

Annan periksi. Olet sä poikkeus.

• 'naurattaa'
        relaxed_eyes kirjoitti:

Annan periksi. Olet sä poikkeus.

annat periksi?No hyvä.1-0

• 'naurattaa' kirjoitti:

annat periksi?No hyvä.1-0

pakkohan se on, et sä oo paljoo vaihtoehtoja jättäny. Kyllä mä vielä tilanteen tasaan.

• 'aina vain hymyilyttää'
        relaxed_eyes kirjoitti:

pakkohan se on, et sä oo paljoo vaihtoehtoja jättäny. Kyllä mä vielä tilanteen tasaan.

nähdään;)

• 'aina vain hymyilyttää' kirjoitti:

nähdään;)

niimmä vähä ajattelinkin. Olis menny iha väärin jos olisit vastannu, että tervemenoa.

• kai arvasit
        relaxed_eyes kirjoitti:

niimmä vähä ajattelinkin. Olis menny iha väärin jos olisit vastannu, että tervemenoa.

jo.Miten niin tervemenoa?

• kai arvasit kirjoitti:

jo.Miten niin tervemenoa?

Tai, epäilin eka kommentista. Ei mitenkään muuten tervemenoa, mut oisin ollu pettynyt omaan ihmistuntemukseeni, jos 'sehän nähdään'-kommentin tilalla ois ollut 'tervemenoa'-kommentti. Eli, ei mitään 1-0 ja karkuun, vaan annoit mulle mahdollisuuden tasoittaa, niinku nainen sen tekeekin.

• heti heräs
        relaxed_eyes kirjoitti:

Tai, epäilin eka kommentista. Ei mitenkään muuten tervemenoa, mut oisin ollu pettynyt omaan ihmistuntemukseeni, jos 'sehän nähdään'-kommentin tilalla ois ollut 'tervemenoa'-kommentti. Eli, ei mitään 1-0 ja karkuun, vaan annoit mulle mahdollisuuden tasoittaa, niinku nainen sen tekeekin.

epäilykset?Hyvä niin.
        Huonohan mä olenkin peittelemään mitään,kuten tiedät;)

• heti heräs kirjoitti:

epäilykset?Hyvä niin.
        Huonohan mä olenkin peittelemään mitään,kuten tiedät;)

Heti heräs epäilykset, mut niin niiden pitiki herätä. Etkä sä osaa mitään peitellä, ku sä et haluu peitellä. Ja senkin asian pitää olla niin.

• kai sen voi
        relaxed_eyes kirjoitti:

Heti heräs epäilykset, mut niin niiden pitiki herätä. Etkä sä osaa mitään peitellä, ku sä et haluu peitellä. Ja senkin asian pitää olla niin.

niinkin sanoa.Mä oon ihan hel.... huono peittelemään mitään.
        Joko se on hyvä asia tai sit huono.Riippuu tapauksesta,kai.
        Kai mä saan sit näpeilleni siitä jos se on huono asia..

• ...itsestään selvyyksiä ;)

• Richartti kirjoitti:

...itsestään selvyyksiä ;)

Mä jo aattelin, että ootko muka eri mieltä.

Helevetti. =D

• tää on
        relaxed_eyes kirjoitti:

Helevetti. =D

niin tyyppiesimerkki miehistä...ettet vaan ole eri mieltä?!Ajattele kun olisi ollutkin,mitäs sit?

• relaxed_eyes kirjoitti:

Helevetti. =D

...vaihtaan housut, kukaan ei kirjoita sillä aikaa mitään.

• Richartti kirjoitti:

...vaihtaan housut, kukaan ei kirjoita sillä aikaa mitään.

heh =D

Ei jesus ku naurattaa. =D

• tää on kirjoitti:

niin tyyppiesimerkki miehistä...ettet vaan ole eri mieltä?!Ajattele kun olisi ollutkin,mitäs sit?

Sellainen olisin ollut, jos olisinkin ollut TÄLLÄ KERTAA eri mieltä tästä asiasta. Linja pitää ja siihen voi luottaa.

• tää on kirjoitti:

ni sitte se olis ollu eri mieltä ja mä olisin siitä huolimatta ne housut vaihtanu ja asialle olis sitteki naurettu. Mites naisilla?

• Richartti kirjoitti:

Sellainen olisin ollut, jos olisinkin ollut TÄLLÄ KERTAA eri mieltä tästä asiasta. Linja pitää ja siihen voi luottaa.

Koska tästä samaisesta asiasta on ollut meidän (ja muidenkin) kesken ennenkin puhetta ja sillonki oltiin samoilla linjoilla.

heh =D

Ei jesus ku naurattaa. =D

Joko on housut vaihdettu??

• Richartti kirjoitti:

Joko on housut vaihdettu??

Eihän poikamiehellä ny ylenpalttisesti puhtaita housuja jemmassa ole.

Aika, ehkä jopa liian hiljanen ilta on kyl ollut, ainakin siihen nähden mihin viime kuukaisina on tottunut. Olisko noi muut sit löytäneet se Elämän jostaki? Ei oo mahdollista. Mä kyllä uskon, et sanottava on vaan hetkellisesti loppu.

Eihän poikamiehellä ny ylenpalttisesti puhtaita housuja jemmassa ole.

Aika, ehkä jopa liian hiljanen ilta on kyl ollut, ainakin siihen nähden mihin viime kuukaisina on tottunut. Olisko noi muut sit löytäneet se Elämän jostaki? Ei oo mahdollista. Mä kyllä uskon, et sanottava on vaan hetkellisesti loppu.

Mikäs sen luonnollisempi olotila miehelle, kuin munasillaan oleskelu. On kyllä liian hiljasta, että jaksais täällä päivystää. Taidan katsoa leffan...

Ps. eiköhän neljän aikaan tule joku tilittämään, että kaikki miehet on sikoja ;)

Pss. En jaksa kyllä sitä hetkee täällä vartoa.

• nyt tajuan

• nyt tajuan kirjoitti:

Kuvittelen sun olevan nainen, mut varma en ole, kerron kuitenkin, että miesten saunaillassa ku sanot miehenä miehelle, että 'ristus ku sul on komia kyrpä', ni kyllä siitä vaan on enemmän otettu, kuin naisten kullin kehumisista, koska nainen saattaa sen tehdä vain miellyttääkseen miestä ilman, että niillä kehuille on mitään perusteita. Koska naistenhan pitää muutenkin pönkätä miehen egoa ja itsetuntoa kehumalla tämän kullia, koska muutenhan sillä miehellä ei seiso ja naisilla on oma lehmä ojassa, ku ilman seisokkia nekin jää iliman sitä sisältöä.

Miehen kehu miehelle on 'aina' vilpitön ja sillon kuvittelee sille olevan perusteetkin.

• MMies

Se on joku "miesten välinen juttu" tms homppelitouhua. Tai sitten sulta puuttuu auktoriteettia.

• NevilleR

No Saatana,

Kehus nyt kokeeksi jotain.

/Nev

• vailla oleva

ihminen tarvitsee mielipiteensä toisilta ihmisiltä ja erityisesti sellaisilta, joita pitää itseään ylempänä olevana. Sinä et ollut sellainen miehelle, koska olet nainen tai koska et ole tarpeeksi kuuluisa, kaunis tai muuten vain yleisesti noteerattu nainen.

• Tuli viestihierarkiat vastaan.

Enpä tiiä mistä sä voisit näpeilles saada.

*silimät ymmyrkäisinä ihmettelee*

• se oli

viittaus johonkin 'edellises elämäs' tapahtuneeseen.
        Älä ota ittees.

• se oli kirjoitti:

viittaus johonkin 'edellises elämäs' tapahtuneeseen.
        Älä ota ittees.

Aivopieru.

Emmä ota itteeni. 1-1.

• no joo
        relaxed_eyes kirjoitti:

Aivopieru.

Emmä ota itteeni. 1-1.

osu ja uppos...kai.:)

• no joo kirjoitti:

osu ja uppos...kai.:)

se, mut emmä sitä nii tarkottanu. Jotta, asia oli mun puolesta vilipitön ja jos tilanne on tasan, ni se o hyvä nii. :)

• niinhän se on et
        relaxed_eyes kirjoitti:

se, mut emmä sitä nii tarkottanu. Jotta, asia oli mun puolesta vilipitön ja jos tilanne on tasan, ni se o hyvä nii. :)

...eiköhän se ole tasan.Tän tarvis nyt varmaan mennä painaan pää tyynyyn et jaksaa taas olla ahkera huomenna..niin tylsää kuin se onkin..

• niinhän se on et kirjoitti:

...eiköhän se ole tasan.Tän tarvis nyt varmaan mennä painaan pää tyynyyn et jaksaa taas olla ahkera huomenna..niin tylsää kuin se onkin..

Meneppäs sitte siitä jo nukkumaan.

Mä kattelen viel ainakin Conanin loppuun ja huomen pääseekin luistelemaan pitkästä aikaa.

Palataan juttuun ja hyvää yötä. :)

• palataan..
        relaxed_eyes kirjoitti:

Meneppäs sitte siitä jo nukkumaan.

Mä kattelen viel ainakin Conanin loppuun ja huomen pääseekin luistelemaan pitkästä aikaa.

Palataan juttuun ja hyvää yötä. :)

aavistuksen tuli 'isällisellä' äänensävyllä et meneppäs ny siitä;)...no ei kai.
        Hyvät yöt sinulle ja toki kaikille muillekkin!

• palataan.. kirjoitti:

aavistuksen tuli 'isällisellä' äänensävyllä et meneppäs ny siitä;)...no ei kai.
        Hyvät yöt sinulle ja toki kaikille muillekkin!

No niinku, sä et itte ymmärrä mennä nukkumaan ajoissa, vaikka tarttet naisena unta(jotta pysyt kauniina.tää on arvaus, siksku sun kommentit huokuu kauneutta). Siks otin 'isällisen' näkökulman.

• Lilli_-

tyhmältä ja lapselliselta mieheltä. kysyisin syytä mielipiteen muutokseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      914
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      858
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      788
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      698
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      665
    6. 78
      521
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      486
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      477
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe