Kutsu kylään

tulossa ollaan

jos kutsuisit uuden tyttöystäväsi luoksesi kylään..

Mitä tarjoaisit hänelle?

Mitä tekisitte?

Mitä puhuisitte?

14

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennen vanhaan kutsuin ne kylään ylensä illalla. Tarjolla oli päivästä riippuen joko alkoholipitoisia virvokkeita tai kahvia ja pikkupurtavaa. Kerran homma meni aivan reisille, kun raahasin kotiini kasvissyöjän. Kyyti oli kyllä hyvää, mutta aamuinen "palvikinkku on murha"-höpinä lopetti alustavan kiintymykseni pikaisesti. ;-)

Ylensä tietysti keskusteltiin henkeviä ja sitten siirryttiin makuuhuoneen puolelle. Olen aivan shokissa luettuani täältä, ettei nykyisin naisen yökylään tuleminen tarkoitakaan seksiä. Kyllä maailma on nykyisin hankala paikka. Onneksi olen naimisissa, muutenhän minulla olisi jatkuvasti sormi suussa. ;-)

• cat.mint

"Olen aivan shokissa luettuani täältä, ettei nykyisin naisen yökylään tuleminen tarkoitakaan seksiä."

Ei ainakaan ensimmäinen/ensimmäiset vierailut... Pikemminkin olisi huolestuttavaa jos niin olisi. Itse ainakin miehenä pitäisin helppona sellaista naista. Ja toisaalta en arvostaisi sellaista miestäkään, koska hänhän voisi tehdä sen silloin kenen tahansa kanssa, jos tekisi sen lyhyen tuttavuuden jälkeen. Ja minä en haluaisi olla kuka tahansa sen miehen silmissä.

• cat.mint kirjoitti:

"Olen aivan shokissa luettuani täältä, ettei nykyisin naisen yökylään tuleminen tarkoitakaan seksiä."

Ei ainakaan ensimmäinen/ensimmäiset vierailut... Pikemminkin olisi huolestuttavaa jos niin olisi. Itse ainakin miehenä pitäisin helppona sellaista naista. Ja toisaalta en arvostaisi sellaista miestäkään, koska hänhän voisi tehdä sen silloin kenen tahansa kanssa, jos tekisi sen lyhyen tuttavuuden jälkeen. Ja minä en haluaisi olla kuka tahansa sen miehen silmissä.

"Ja minä en haluaisi olla kuka tahansa sen miehen silmissä."

- Ethän sä oliskaan. Se mieshän olis valinnut just sinut niiden kymmenien muiden naisten joukosta. Sä oisit se baarin paras nainen, koska muut joutuivat tyytymään muihin miehiin.

• treffeillä
        cat.mint kirjoitti:

voi toki käydä ilman että jää yöksikin.

• cat.mint
        treffeillä kirjoitti:

voi toki käydä ilman että jää yöksikin.

No tarkoitinkin tietenkin sitten, kun tulee se ensimmäinen/ensimmäiset yökyläily(t)ajankohtaiseksi. Eli silloin vain nukutaan.

• cat.mint
        Richartti kirjoitti:

"Ja minä en haluaisi olla kuka tahansa sen miehen silmissä."

- Ethän sä oliskaan. Se mieshän olis valinnut just sinut niiden kymmenien muiden naisten joukosta. Sä oisit se baarin paras nainen, koska muut joutuivat tyytymään muihin miehiin.

"Sä oisit se baarin paras nainen, koska muut joutuivat tyytymään muihin miehiin."

En todellakaan puhunut mistään baarista mukaan lähtemisestä... Vaan puhuin seurustelun alusta (tai alun yrityksestä...). Baarista ei ikinä pidä lähteä kenenkään mukaan.

• cat.mint kirjoitti:

"Sä oisit se baarin paras nainen, koska muut joutuivat tyytymään muihin miehiin."

En todellakaan puhunut mistään baarista mukaan lähtemisestä... Vaan puhuin seurustelun alusta (tai alun yrityksestä...). Baarista ei ikinä pidä lähteä kenenkään mukaan.

Siis jos lähtee baarista miehen mukaan?
        Jos vastaus on kyllä, niin jatkokysymys on, että mikä maine ja kummalta?

• cat.mint
        Richartti kirjoitti:

Siis jos lähtee baarista miehen mukaan?
        Jos vastaus on kyllä, niin jatkokysymys on, että mikä maine ja kummalta?

Et näytä tajuavan. Kyse on ihan moraalista ja luonteesta. Ei pystyisi sellaiseen, yäk! Enkä halua sellaista miestäkään!

• cat.mint kirjoitti:

Kyllä minä ainakin Rouva Ratikkaa arvostan. ;-)

• olis tarjolla siipipaloja ja riisiä.

Mitä tarjoaisit hänelle?
      Mikäli toive "Yllätä minut", niin sormin syötävää suikalelihaa. Mikäli syö lihaa.

Mitä tekisitte?
      Koska kyse olisi uudesta tyttöystävästä, tilanteen mukaan.

Mitä puhuisitte?
      Sama vastaus mitä ed. kys.

• omista tunteistani naista kohtaan. Jos mä olen varma, että tunnen naista kohtaan jotain, ni sitte tietty hurmaan tai yritän hurmata sen hyvällä ruualla ja muilla palveluksilla, mut jos en oo varma niistä omista tunteistani, ni sitte saa kahvit ja juttelu kahvien kera riittää.

Niijoo. Lähtökohtahan on se, että ensin pitäis se nainen kutsua, eli jos mä niin pitkälle asioita vien, että oikein selvinpäin erikseen naisen kotiini kutsun, ni kyllähän se on sillo pari päivää kestävä operaatio jossa puuhataan vuodenajasta riippuen sitten yhtä sun toista, juttelut on juteltu jo ennemmin ja niitä kerkee kyl jatkaa sit myöhemminkin, mut eka kerta on aina eka kerta.

• "Mitä tarjoaisit hänelle?"
      - Tarjoisin itteeni.

"Mitä tekisitte?"
      - Käyttäisimme toisiamme seksuaalisesti hyväksi.

"Mitä puhuisitte?"
      - Miten niin puhuisimme?

• niinkö?

et edes pientä huokausta päästä?

• niinkö? kirjoitti:

et edes pientä huokausta päästä?

Se on pussihousumiesten hommaa huudella sitä ich kommea... Rojut ränniin ja tupakille ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1001
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      918
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      810
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      142
      751
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      685
    6. Lämmöllä muistelen niitä hetkiä...

Silloin vuosia sitten! H.
      Rakkaus ja rakastaminen
      78
      541
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      508
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      507
    9. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      506
    10. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      96
      488
    Aihe