oletko joka anopin ja appiukon unelma vävy? Tuletko/tulisitko hyvin toimeen appivanhempien kanssa? Kumman kanssa paremmin?
Ihanne vävy
10
576
Vastaukset
Olen tullut paremmin toimeen naisen vanhempien kanssa, kuin naisen itsensä kanssa.
Ei ny eron jälkeen ole kuin kaks kertaa kehuja seurannut, mut suhteen aikana olen kyl aina saanut arvostusta naisen vanhemmilta.mie tuun loistavasti toimeen Appiukon kaa hyvin toimeen anopinkaa.
Erinomaisesti pärjään veljien tai sisarten kanssa. Saan sukulaiset ihastumaan. Sen ,mahdolliset lapset ottas mut isäkseen koska vaan. Tyttökaverin kaveritki tykkää musta, mut sen tyttökaverin ystävät ja tyttökaveri ei vaan tuu toimeen mun kaa. Aika perseestä. Se tärkein ei oo onnistunu ikinä.
Joo nyt on helppo heittää että ku nuolee vaan ahteria riittävästi nii kaikki onnistuu. Ennemminki se on toistepäin.......mutta nykyään paljon lähempänä unelmavävyä.
Siis kuitenkin oon tullut hyvin toimiin niiden kanssa ihan alusta asti, mutta mä tuunkin hyvin toimeen kaikkien kanssa. Tottahan mä enemmän olen anopin mieleen kuin appiukon :)Minulla on maailman parhaat appivanhemmat. Appiukko on kuollut ja anoppi asuu 8000 kilometrin päässä, eikä puhu sanaakaan suomea ja englantiakin vain muutaman.
Mutta aikoinaan suhtautuivat minuun todella hienosti ja arvostan (arvostin) heitä kovasti. (RR oli hyvä tulkki)Riippuu ihan niitten omista odotuksista. Yhden tyttiksen wannabe-anoppi pelkäs että oon joku huumekauppias kun mulla on "niin paljon rahaa" kun matkustin joka viikonloppu katsoon hania puoli suomea. Kun tapasin ne wannabe-appivanhemmat ensimmäistä kertaa vein piruuttanikin äitimuorille tomusokeria teipillä suljetussa kirkkaassa muovipussissa... punastui aikalailla... ;-)
Lopulta kun tyttis jätti niin vanhempansa taisivat kaivata minua enemmän kuin neito itse.
Koskaan ole noitten vanhempien kanssa ollut kinaa tai mitään. Edes ongelmien tullessa... Aika taustalla olleet.- paskaa?
Kuka voi tietää etukäteen tulisiko toimeen joidenkin tuntemattomien ihmisten kanssa.
Varmuudella voin sanoa, että 95 prosentissa tapauksista en tulisi.- etukäteen
sen sanoa.
olet ihannevävy, jonkun toisen tyttären vanhemmille. Et meille."
On ollut yleisin vastaus mahdollisten appivanhempien kuorolausuntana.- Tai riippuu
nyt vähän mahdollisesta anopista ja appiukosta.
- syytä olla..
menemättä naimisiin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1505883Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2143907Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi563271Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut622292Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs32016100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es01500Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik421348Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun421262Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei341242Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.
No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.3271216