Ihanne vävy

oletko

oletko joka anopin ja appiukon unelma vävy? Tuletko/tulisitko hyvin toimeen appivanhempien kanssa? Kumman kanssa paremmin?

10

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen tullut paremmin toimeen naisen vanhempien kanssa, kuin naisen itsensä kanssa.

Ei ny eron jälkeen ole kuin kaks kertaa kehuja seurannut, mut suhteen aikana olen kyl aina saanut arvostusta naisen vanhemmilta.

• mie tuun loistavasti toimeen Appiukon kaa hyvin toimeen anopinkaa.

Erinomaisesti pärjään veljien tai sisarten kanssa. Saan sukulaiset ihastumaan. Sen ,mahdolliset lapset ottas mut isäkseen koska vaan. Tyttökaverin kaveritki tykkää musta, mut sen tyttökaverin ystävät ja tyttökaveri ei vaan tuu toimeen mun kaa. Aika perseestä. Se tärkein ei oo onnistunu ikinä.

Joo nyt on helppo heittää että ku nuolee vaan ahteria riittävästi nii kaikki onnistuu. Ennemminki se on toistepäin....

• ...mutta nykyään paljon lähempänä unelmavävyä.
      Siis kuitenkin oon tullut hyvin toimiin niiden kanssa ihan alusta asti, mutta mä tuunkin hyvin toimeen kaikkien kanssa. Tottahan mä enemmän olen anopin mieleen kuin appiukon :)

• Minulla on maailman parhaat appivanhemmat. Appiukko on kuollut ja anoppi asuu 8000 kilometrin päässä, eikä puhu sanaakaan suomea ja englantiakin vain muutaman.

Mutta aikoinaan suhtautuivat minuun todella hienosti ja arvostan (arvostin) heitä kovasti. (RR oli hyvä tulkki)

• Riippuu ihan niitten omista odotuksista. Yhden tyttiksen wannabe-anoppi pelkäs että oon joku huumekauppias kun mulla on "niin paljon rahaa" kun matkustin joka viikonloppu katsoon hania puoli suomea. Kun tapasin ne wannabe-appivanhemmat ensimmäistä kertaa vein piruuttanikin äitimuorille tomusokeria teipillä suljetussa kirkkaassa muovipussissa... punastui aikalailla... ;-)

Lopulta kun tyttis jätti niin vanhempansa taisivat kaivata minua enemmän kuin neito itse.

Koskaan ole noitten vanhempien kanssa ollut kinaa tai mitään. Edes ongelmien tullessa... Aika taustalla olleet.

• paskaa?

Kuka voi tietää etukäteen tulisiko toimeen joidenkin tuntemattomien ihmisten kanssa.

Varmuudella voin sanoa, että 95 prosentissa tapauksista en tulisi.

• etukäteen

sen sanoa.

• olet ihannevävy, jonkun toisen tyttären vanhemmille. Et meille."
      On ollut yleisin vastaus mahdollisten appivanhempien kuorolausuntana.

• Tai riippuu

nyt vähän mahdollisesta anopista ja appiukosta.

• syytä olla..

menemättä naimisiin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      99
      973
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      908
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      810
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      142
      731
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      675
    6. 78
      531
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      508
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      506
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      497
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      70
      486
    Aihe