Mulla on elämäntapana olla kootti. Se on hienoa. Olkaa tekin kootteja. Saatte niin kuin rispektiä muilta. Hevii!!
Elämäntapa
6
545
Vastaukset
- TruuKootti
Minäkin olen Kootti kovalla koolla!! Vuhuu samiksia!!
- Nimetön
hei tyypit tai mitä nyt ootte kootit mutta hei eikö se kirjoteta GOOTIT ei KOOTIT
- jäykkä kives
Nimetön kirjoitti:
hei tyypit tai mitä nyt ootte kootit mutta hei eikö se kirjoteta GOOTIT ei KOOTIT
Vitun ameeba! Kootti tai gootti, samaa paskaa molemmat, vitun naurettavan näköistä porukkaa! Mä otan pe:na viinaa ja jos näen kaupungilla yhen sellaisen vittupään niin mä hakkaan sen!
- TruuKootti
Nimetön kirjoitti:
EN OLE GOOTTI VAAN KOOTTI!! Enkä ole naurettava, vaan omantieni kulkija, Negative on paras!!
- jäykkä kives
TruuKootti kirjoitti:
EN OLE GOOTTI VAAN KOOTTI!! Enkä ole naurettava, vaan omantieni kulkija, Negative on paras!!
Voi vittu sun kaa! Saatanan pissis kuuntelet jotain vitun transuakkabändiäkin viä....
- juoppoartisti
jäykkä kives kirjoitti:
Voi vittu sun kaa! Saatanan pissis kuuntelet jotain vitun transuakkabändiäkin viä....
Voi voi kun on lapsilla taas hauskaa. Menkää johonkin oman elämän hankinta kurssille tai patoutumia käsittelevälle foorumille jauhamaan ja jättäkää jo muutenkin älyllisesti kuollut foorumin palsta rauhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435920
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2664948Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002693471- 122071
- 1661766
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1891676- 1041333
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2201312Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj1011219- 621195