Mulla on elämäntapana olla kootti. Se on hienoa. Olkaa tekin kootteja. Saatte niin kuin rispektiä muilta. Hevii!!
Elämäntapa
6
593
Vastaukset
- TruuKootti
Minäkin olen Kootti kovalla koolla!! Vuhuu samiksia!!
- Nimetön
hei tyypit tai mitä nyt ootte kootit mutta hei eikö se kirjoteta GOOTIT ei KOOTIT
- jäykkä kives
Nimetön kirjoitti:
hei tyypit tai mitä nyt ootte kootit mutta hei eikö se kirjoteta GOOTIT ei KOOTIT
Vitun ameeba! Kootti tai gootti, samaa paskaa molemmat, vitun naurettavan näköistä porukkaa! Mä otan pe:na viinaa ja jos näen kaupungilla yhen sellaisen vittupään niin mä hakkaan sen!
- TruuKootti
Nimetön kirjoitti:
EN OLE GOOTTI VAAN KOOTTI!! Enkä ole naurettava, vaan omantieni kulkija, Negative on paras!!
- jäykkä kives
TruuKootti kirjoitti:
EN OLE GOOTTI VAAN KOOTTI!! Enkä ole naurettava, vaan omantieni kulkija, Negative on paras!!
Voi vittu sun kaa! Saatanan pissis kuuntelet jotain vitun transuakkabändiäkin viä....
- juoppoartisti
jäykkä kives kirjoitti:
Voi vittu sun kaa! Saatanan pissis kuuntelet jotain vitun transuakkabändiäkin viä....
Voi voi kun on lapsilla taas hauskaa. Menkää johonkin oman elämän hankinta kurssille tai patoutumia käsittelevälle foorumille jauhamaan ja jättäkää jo muutenkin älyllisesti kuollut foorumin palsta rauhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512