Wella Viva color mousse

kuinka usein voi käyttää?

Terve,

OStin pari putelia tuota wellan viva color moussea, väri oli tummanruskea. Pistin hiuksiin ne, ja lopputulokseen olin melko tyytyväinen, ehkä väriä olisi saanut olla jopa yksi pakkaus enemmänkin.

Käyn suihkussa yleensä kerran päivässä. Ja paketin mukaan tuo väri kestää kahdeksan pesua.

Voinko laittaa viikon kuluttua kaksi uutta pakettia samaa väriä hiuksiin, vai onko tämä liian usein, jos vanha väri ei ole vielä peseytynyt pois?

En suinkaan pysyvästi aio värjätä tällä aineella ja näin usein, vain tällä kertaa.

Jääkö uusi väri hiuksiin kiinni jos on alla vanhaa väriä?

Lisäksi, rasittaako tuo väri paljonkin hiuksia? Yritän kasvattaa hiuksia pidemmiksi, ja ihmettelinkin, että jos silloin tällöin värjään hiukset viikoksi kahdeksi tuolla, niin miten haittaa prosessia, kuivattaako hiuksia jotenkin? tekeekö hallaa päänahalle?

8

3912

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisisisisisisiisissssssssss

Siis kyseessähän on suoraväri/sävyte eli ei sisällä sitä hiusta avaavaa hapetetta jolloinka ei ole vaurioittavaa. Suoravärit on yleensä hoitavia ja/tai pH tasapainoitettuja. Joten en usko että on haittaa vaikka värjäisi joka päivä. Itse värjäsin joka viikko suoravärillä jotta saisin punaisen värin pysymään pitkään silloin kun minulla oli punaiset hiukset. Nykyään käytän viikottain suoraväriä vaaleiden hiusten kellertävyyden taittoon. Eikä mitään vakavaa ole tapahtunut. Kun ei tosiaan ole niitä hapettemia.

• nnann

ei tosiaan rasita hiusta lainkaan, ei sisällä ammoniakkia eikä liioin hapetetta joten voi melkeinpä verrata shampooseen =)

• mättää päähän vaan!

Eli voit laittaa!!

• tyttönen*

Hiukseni ovat luonnostaan vaaleanruskeat, joskus pari vuotta sitten vaalensin niitä kotona ihan aavistuksen (ehkä puoli astetta :D).

Viva color moussea ei saa käyttää vaalennettuihin hiuksiin paketin mukaan, mutta tulisikohan suurta haittaa jos testaisin sitä vaaleaa sävyä tähän päähän?
        Tiedän ettei se värjää hiuksia, voisin vaan testata antaako kiiltoa :)

• enpätiedä
        tyttönen* kirjoitti:

Hiukseni ovat luonnostaan vaaleanruskeat, joskus pari vuotta sitten vaalensin niitä kotona ihan aavistuksen (ehkä puoli astetta :D).

Viva color moussea ei saa käyttää vaalennettuihin hiuksiin paketin mukaan, mutta tulisikohan suurta haittaa jos testaisin sitä vaaleaa sävyä tähän päähän?
        Tiedän ettei se värjää hiuksia, voisin vaan testata antaako kiiltoa :)

Ei ole tietoa eikä kokemusta, mutta veikkaisin ettei saa käyttää vaalennettuihin, koska hius on niin haperoa ja imee hyvin värin. Voi olla ettet pääsekään eroon valitsemastasi sävystä.

• lyhyet hiukset

voiko pulloon jäänyttä vaahtoa käyttää myöhemmin? meneekö nopeasti pilalle?

• 1_2_3

Ite oon käyttänyt vai osan kerrallaan ja jättänyt muun osan sinne purkkiin. Mulla oli oranssit hiukset yhdessä välissä viime vuonna tammikuusta elokuun alkuun ja koko sen ajan värjäsin vain ja ainoastaan tällä värillä. Nyt palaan ruskeaan kesän alettua ja Viva-värillä. Värjäysrumba on 2vk:n välein, joten just hyvä väri mulle.

• saakovoiko

Voiko laittaa vaalennettuihin hiuksiin jos vaalennetut on jo pari kertaa värjätty ja haluaisi vähän sävyä lisää kun värit lähtee pois vaalennetuista niin nopeasti.?.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6788
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1005
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      871
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      804
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      794
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      91
      768
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      751
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe