a. Vuodatat kaikki tunnetilasi ja paikasta toiseen siirtymisesi palstalle.
b. Joskus harvoin kerrot henkilökohtaisempiakin asioita, pääosin pysyttelet yleisellä tasolla.
c. Olet laaja-alainen ajattelija ja pyrit auttamaan muita ongelmien ratkaisussa.
Tunnistatko itsesi näistä?
20
660
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
b. Joskus harvoin kerrot henkilökohtaisempiakin asioita, pääosin pysyttelet yleisellä tasolla. Osittain myös c, mutta se auttaminen on vaikeaa ellei ole itsellä omaa kokemusta siitä asiasta, joten pyrin välttämään antamasta vääriä ohjeita asioista joista mulla itsellä ei ole todellisuudessa aavistustakaan.
Kaikki kohdat pätee. Se riippuu tilanteesta ja minkälaisia viboja saa siitä keskustelukumppanista.
- Marie-Cecile
"a. Vuodatat kaikki tunnetilasi ja paikasta toiseen siirtymisesi palstalle."
Kyllä, ehdottomasti. Kaikkien pitää tietää, että olen menossa nukkumaan. Se on myös samalla vihje, ei tietenkään siitä, että keskustelu päättyy/siihen tulee tauko, vaan siitä, että muidenkin pitäisi mennä nukkumaan.
"b. Joskus harvoin kerrot henkilökohtaisempiakin asioita, pääosin pysyttelet yleisellä tasolla."
Jaa. Tämä on pyrkimys, mutta tavoitteisiin ei tule vain aina päästyä.
"c. Olet laaja-alainen ajattelija ja pyrit auttamaan muita ongelmien ratkaisussa."
Noh, tämähän olisi ideaalitilanne, mutta ilman elämänkokemusta ja kykyä ajatella on paha olla laaja-alainen.- ap.
Lisääkö se turvallisuudentunnettasi, kun muut tekevät asioita samaan tahtiin kanssasi? Hätäännyt, jos ihmisillä on eri rytmi?
- Marie-Cecile
ap. kirjoitti:
Lisääkö se turvallisuudentunnettasi, kun muut tekevät asioita samaan tahtiin kanssasi? Hätäännyt, jos ihmisillä on eri rytmi?
Mitä keskustelupalsta olisikaan, jos palstaillessa muut eläisivätkin ihan toisenlaisessa rytmissä... Kauhea ajatus... Oikeassa elämässä se on jo ihan liian pelottavaa... Eipä anneta nyt ihan liikaa pelottavia ajatuksia siitä, että palstalla ihmiset muka eivät tee asioitasaamn tahtiin kanssani... :O
- ap.
Marie-Cecile kirjoitti:
Mitä keskustelupalsta olisikaan, jos palstaillessa muut eläisivätkin ihan toisenlaisessa rytmissä... Kauhea ajatus... Oikeassa elämässä se on jo ihan liian pelottavaa... Eipä anneta nyt ihan liikaa pelottavia ajatuksia siitä, että palstalla ihmiset muka eivät tee asioitasaamn tahtiin kanssani... :O
sinä heittelet infoa itsestäsi, että muut ymmärtäisivät ottaa onkeensa ja tehdä samoin.
Saathan sinä niin tehdä, en minä näe siinä moitittavaa. Toisille on turvallisuushakuisuus hyvinkin tärkeää. - Marie-Cecile
ap. kirjoitti:
sinä heittelet infoa itsestäsi, että muut ymmärtäisivät ottaa onkeensa ja tehdä samoin.
Saathan sinä niin tehdä, en minä näe siinä moitittavaa. Toisille on turvallisuushakuisuus hyvinkin tärkeää.Mun elämäntyylini ja -tapani ovat ne ainoat oikeat ja kyllä muiden se pitäisi tajuta, kuinka elää parhaiten- eli minun tavalla. Ja siinä ei todellakaan ole mitään moitittavaa,kun keksis vielä tavan kuinka voisi valvoa, että muut oikeasti noudattaisivat kehoituksiani, varsinkin silloin jos lupaavat tehdä niin.
Ja turvallisuus on kyllä hyvinkin tärkeää, ei siitä mitään tulisi, jos pitäisi vahtia joka sekunti, että taivas putoaa niskaan. Nyt meillä on onneksi ihmisiä, joille maksetaan palkaa siitä hommasta (meteorologit ja astronomit). - ap.
Marie-Cecile kirjoitti:
Mun elämäntyylini ja -tapani ovat ne ainoat oikeat ja kyllä muiden se pitäisi tajuta, kuinka elää parhaiten- eli minun tavalla. Ja siinä ei todellakaan ole mitään moitittavaa,kun keksis vielä tavan kuinka voisi valvoa, että muut oikeasti noudattaisivat kehoituksiani, varsinkin silloin jos lupaavat tehdä niin.
Ja turvallisuus on kyllä hyvinkin tärkeää, ei siitä mitään tulisi, jos pitäisi vahtia joka sekunti, että taivas putoaa niskaan. Nyt meillä on onneksi ihmisiä, joille maksetaan palkaa siitä hommasta (meteorologit ja astronomit).siitä kehotusten valvomisesta. Eikö pääasia ole kuitenkin se, että on hyvässä uskossa muiden suhteen? Kukaan ei pahoita kenenkään mieltä, vallitsee yleinen rauha ja harmonia, pahuus suorastaan loistaa poissaolollaan.
Sä vaikutat oikein reippaalta ja sellaiselta tasapainoiselta naiselta, että mikäs tässä on ohjeitasi noudattaa. - Marie-Cecile
ap. kirjoitti:
siitä kehotusten valvomisesta. Eikö pääasia ole kuitenkin se, että on hyvässä uskossa muiden suhteen? Kukaan ei pahoita kenenkään mieltä, vallitsee yleinen rauha ja harmonia, pahuus suorastaan loistaa poissaolollaan.
Sä vaikutat oikein reippaalta ja sellaiselta tasapainoiselta naiselta, että mikäs tässä on ohjeitasi noudattaa."En nyt tiedä siitä kehotusten valvomisesta."
Naisen syvällisellä rivienvälilukutaidollani luen, että sinulla olisi keinoja kuinka valvoa ja ehkäpä joka pakottaa maailman elämään juuri kuin minä. Unohdetaan maailman monimuotoisuus ja kansoitetaan se pikku M-C:llä. Massa-aivopesua ja kaikkea muuta sellaista kivaa. (pidän tavastasi ajatella)
"Eikö pääasia ole kuitenkin se, että on hyvässä uskossa muiden suhteen?"
On, silloin kun he tottelevat minua, vaikka edes sähköpiiskan kanssa.
"Kukaan ei pahoita kenenkään mieltä, vallitsee yleinen rauha ja harmonia, pahuus suorastaan loistaa poissaolollaan."
Juuh.
http://www.youtube.com/watch?v=D333ycWPIlY
"Sä vaikutat oikein reippaalta ja sellaiselta tasapainoiselta naiselta, että mikäs tässä on ohjeitasi noudattaa."
No totta. - ap.
Marie-Cecile kirjoitti:
"En nyt tiedä siitä kehotusten valvomisesta."
Naisen syvällisellä rivienvälilukutaidollani luen, että sinulla olisi keinoja kuinka valvoa ja ehkäpä joka pakottaa maailman elämään juuri kuin minä. Unohdetaan maailman monimuotoisuus ja kansoitetaan se pikku M-C:llä. Massa-aivopesua ja kaikkea muuta sellaista kivaa. (pidän tavastasi ajatella)
"Eikö pääasia ole kuitenkin se, että on hyvässä uskossa muiden suhteen?"
On, silloin kun he tottelevat minua, vaikka edes sähköpiiskan kanssa.
"Kukaan ei pahoita kenenkään mieltä, vallitsee yleinen rauha ja harmonia, pahuus suorastaan loistaa poissaolollaan."
Juuh.
http://www.youtube.com/watch?v=D333ycWPIlY
"Sä vaikutat oikein reippaalta ja sellaiselta tasapainoiselta naiselta, että mikäs tässä on ohjeitasi noudattaa."
No totta.hohkaa ja huokaa sellainen lempeys, että tulee oikein tahto noudattaa ohjeitasi. Joku sisäinen karisma sieltä pilkistää päätään ilmeisesti? Ollappa kaltaisesi massahurmaaja, ei ihme että sinua kuunnellaan syvän hiljaisuuden ja ihmetyksen vallassa. Sinusta kumpuaa lämpöinen äidillisyys.
- Marie-Cecile
ap. kirjoitti:
hohkaa ja huokaa sellainen lempeys, että tulee oikein tahto noudattaa ohjeitasi. Joku sisäinen karisma sieltä pilkistää päätään ilmeisesti? Ollappa kaltaisesi massahurmaaja, ei ihme että sinua kuunnellaan syvän hiljaisuuden ja ihmetyksen vallassa. Sinusta kumpuaa lämpöinen äidillisyys.
niin totta.
Häkellyttävä sisäinen karismani puskee vain niin hyvin läpi teksteistäni.
- Petter X
"
c. Olet laaja-alainen ajattelija ja pyrit auttamaan muita ongelmien ratkaisussa."
Olen esittänyt Suomi24:n sivulla enemmän ratkaisuja kuin kukaan muu. Olen siis hyvä ihminen. - hallitse
Sinulta unohtui kohta d)
d) tulet purkamaan elämäntuskasi, katkeruutesi, vittuuntumisesi (etenkin vastakkaiseen sukupuoleen, mutta myös elämään yleensä) tänne, ja päätarkoituksena loukata, kiusata ja pilkata - Ehkä joku muu
voisi tunnistaa minut niistä ominaisuuksista mutta itse en tunnista.
- ex-Wastaaja
"Tunnistatko itsesi näistä?
Valitse a, b tai c 17.2.2008 klo 09.40
b. Joskus harvoin kerrot henkilökohtaisempiakin asioita, pääosin pysyttelet yleisellä tasolla.
c. Olet laaja-alainen ajattelija ja pyrit auttamaan muita ongelmien ratkaisussa."
En voi valita, kun en tunnista itseäni mistään noista. En pidä superlatiivimuodon paljosta käytöstä tai dikotomioiden viljelystä: ne kapeuttavat ajattelua ja mä pidän ajattelemisesta. Eiköhän sitäpaitsi ajattelun "laaja-alaisuus" aina jossakin määrin edellytä "yleisellä tasolla" pysyttäytymistä, joten kohdat b.) ja c.) nivoutuisivat osin yhteen?
Mutta nyt mun täytyy mennä... Sovitaan diplomaattisesti ( kun kerran imperatiivimuotoa valinnan ohjeistuksessa käytit), että olen toi a.), kun sanoin, että pitää mennä. - Aurinko79-
Joskus saatan vuodattaakin ties mitä tänne, mutta joskus taas pyrin pitämään jutun yleisellä tasolla. Enköhän mä siis ole sekasikiö kaikista noista.
- -PB-
- mulla on blogi tätä tarkoitusta varten vaikka perustuukin vain löyhästi tai vaihtotehtoisesti ei lainkaan tositapahtumiin.
-olen aika varovainen ja yritän välttää paljastamasta liikaa itsestäni
c. Olet laaja-alainen ajattelija ja pyrit auttamaan muita ongelmien ratkaisussa.
- tähän olisi pyrittävä - vaihtoehto
d. Huvitan itseäni jauhamalla paskaa, joka perustuu joko faktaan tai fiktioon. Koskaan en ajatuksia tälle palstalle uhraa ja muiden sepustuksiin suhtaudun samalla painoarvolla.
- c b
Ajattelen laajasti, pyrin/haluan auttamaan muita, jos tiedän jotain asiasta. Toistaalta, en juurikaan kerro henkilökohtaisuuksia, paitsi jos anonymiteetti ei ole uhattuna.
c mut joskus taustoja pitää selittää joten b tulee mukaan ja vaikka yritän pitää omat tunteeni kurissa niin joskus se ei onnistu eli aaki tulee kuvioon...
Värisuora siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011031
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57989Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144798- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103581Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto90567- 78541
- 53537
- 39518