DIOR ja eläinkokeet

voolienmake

Olen kuullut, että Dior testaa tuotteitaan eläimillä. Olen myös kuullut, että Dior ei testaa tuotteitaan eläimillä. Kumpi näistä pitää paikkansa?

4

1307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piitulainen
      • voolienmake

        Anytime ei testaa eläimillä ja se ei oo tolla listalla. Nii ajattelin, jos joku tietäis nää hommat vähä tarkemmi.


      • -----_-----
        voolienmake kirjoitti:

        Anytime ei testaa eläimillä ja se ei oo tolla listalla. Nii ajattelin, jos joku tietäis nää hommat vähä tarkemmi.

        "Tätä tuotetta ei ole testattu eläinkokein."

        Tähän lauseeseen ei voi luottaa. On varmasti totta, että kyseistä tuotetta ei ole testattu eläinkokein. Mutta tuotteen raaka-aineet on kyllä testattu eläinkokein. Tuolla ihan kylmästi ihmisiä huijataan :p

        Anytime ja Lumene ainakin kuuluvat tähän sarjaan. Tosiasiassa eläinkokeilla testaamattoman kosmetiikan löytäminen on vaatii hieman omaa viitseliäisyyttä.

        Animalian lista on kyllä ihan luotettava. Jos joku itseään eläinystävällisenä mainostava tuotemerkki ei tuolta löydy, niin silloin on kyse juuri tästä sumutuksesta.

        Minun tietääkseni mikään näistä tunnetuimmista merkeistä ei ole tuolla listalla. Mutta enpä ole niin tutkinut, kun totesin etten itse jaksa nähdä vaivaa. Ja sitä paitsi suosikki ripsarini taitaa kuulua tähän kategoriaan :(


      • voolienmake
        -----_----- kirjoitti:

        "Tätä tuotetta ei ole testattu eläinkokein."

        Tähän lauseeseen ei voi luottaa. On varmasti totta, että kyseistä tuotetta ei ole testattu eläinkokein. Mutta tuotteen raaka-aineet on kyllä testattu eläinkokein. Tuolla ihan kylmästi ihmisiä huijataan :p

        Anytime ja Lumene ainakin kuuluvat tähän sarjaan. Tosiasiassa eläinkokeilla testaamattoman kosmetiikan löytäminen on vaatii hieman omaa viitseliäisyyttä.

        Animalian lista on kyllä ihan luotettava. Jos joku itseään eläinystävällisenä mainostava tuotemerkki ei tuolta löydy, niin silloin on kyse juuri tästä sumutuksesta.

        Minun tietääkseni mikään näistä tunnetuimmista merkeistä ei ole tuolla listalla. Mutta enpä ole niin tutkinut, kun totesin etten itse jaksa nähdä vaivaa. Ja sitä paitsi suosikki ripsarini taitaa kuulua tähän kategoriaan :(

        Kiitoksia tiedosta. Olisi ollut mukavaa, jos näitä laadukkaita meikkejä ei testattaisi eläimillä. Meinaan Lancome, Dior ja Chanel tekevät laadukkaita tuotteita..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe