Olen kuullut, että Dior testaa tuotteitaan eläimillä. Olen myös kuullut, että Dior ei testaa tuotteitaan eläimillä. Kumpi näistä pitää paikkansa?
DIOR ja eläinkokeet
4
1307
Vastaukset
- Piitulainen
http://www.animalia.fi/Default.aspx?tabid=1407
Siinä luotettava lista!!- voolienmake
Anytime ei testaa eläimillä ja se ei oo tolla listalla. Nii ajattelin, jos joku tietäis nää hommat vähä tarkemmi.
- -----_-----
voolienmake kirjoitti:
Anytime ei testaa eläimillä ja se ei oo tolla listalla. Nii ajattelin, jos joku tietäis nää hommat vähä tarkemmi.
"Tätä tuotetta ei ole testattu eläinkokein."
Tähän lauseeseen ei voi luottaa. On varmasti totta, että kyseistä tuotetta ei ole testattu eläinkokein. Mutta tuotteen raaka-aineet on kyllä testattu eläinkokein. Tuolla ihan kylmästi ihmisiä huijataan :p
Anytime ja Lumene ainakin kuuluvat tähän sarjaan. Tosiasiassa eläinkokeilla testaamattoman kosmetiikan löytäminen on vaatii hieman omaa viitseliäisyyttä.
Animalian lista on kyllä ihan luotettava. Jos joku itseään eläinystävällisenä mainostava tuotemerkki ei tuolta löydy, niin silloin on kyse juuri tästä sumutuksesta.
Minun tietääkseni mikään näistä tunnetuimmista merkeistä ei ole tuolla listalla. Mutta enpä ole niin tutkinut, kun totesin etten itse jaksa nähdä vaivaa. Ja sitä paitsi suosikki ripsarini taitaa kuulua tähän kategoriaan :( - voolienmake
-----_----- kirjoitti:
"Tätä tuotetta ei ole testattu eläinkokein."
Tähän lauseeseen ei voi luottaa. On varmasti totta, että kyseistä tuotetta ei ole testattu eläinkokein. Mutta tuotteen raaka-aineet on kyllä testattu eläinkokein. Tuolla ihan kylmästi ihmisiä huijataan :p
Anytime ja Lumene ainakin kuuluvat tähän sarjaan. Tosiasiassa eläinkokeilla testaamattoman kosmetiikan löytäminen on vaatii hieman omaa viitseliäisyyttä.
Animalian lista on kyllä ihan luotettava. Jos joku itseään eläinystävällisenä mainostava tuotemerkki ei tuolta löydy, niin silloin on kyse juuri tästä sumutuksesta.
Minun tietääkseni mikään näistä tunnetuimmista merkeistä ei ole tuolla listalla. Mutta enpä ole niin tutkinut, kun totesin etten itse jaksa nähdä vaivaa. Ja sitä paitsi suosikki ripsarini taitaa kuulua tähän kategoriaan :(Kiitoksia tiedosta. Olisi ollut mukavaa, jos näitä laadukkaita meikkejä ei testattaisi eläimillä. Meinaan Lancome, Dior ja Chanel tekevät laadukkaita tuotteita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477