vastauksia..
Doggy33 vs. Orc27
7
915
Vastaukset
- veivipoju
doggy 33:lla lähtee hyvät rabteet ja sopivan pituinen juniori maila mutta orc 27 lähtee lämärit ja harhautukset joten orc 27
- unkenow
Orc 27
- fatpipeking
ovat niin TASOISSA!
- fatpipeking
ehkä doggy33 on parempi;;:
minun mielestä::;
- Libellule
Doggyssähän on aivan kaamea lapa (raw) ja grippi!!! Orc 27 vie helposti voiton paitsi sen ainoa heikkous on HUONO grippi, mutta Orcin lapa on kyllä paras FP:n lavoista!!! Doggy on kaiken lisäksi hirveän ruma!!!
- tiedetään
Orcilla huommattavasti helpompi syöttää ja laukoa. Itselleni juuri sopiva varsi ja aivan erinomainen lapa, joka kylläkin katkeaa helposti. Ainut missä doggy on mielestäni parempi on ''kierto ranteiden'' vetäminen. Syöttäminen joskus vaivalloista ja vähän sellanen huono tuntuma mailassa on kokoajan.
- fädäri
mummielest doggy on ehkä parempi... En osaa oikee sanoo Orcis on ainaki tosi huono grippi ja lapa näyttää sellasen muovisen excaliburin lavalta onhan sil iha hyvä lämätä, mut silti doggy mummielest parempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663082Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91811- 1111704
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123987
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84829