Hei. Minä haluaisin kysyä miehiltä erästä asiaa.
Olen fyysisesti erittäin voimakas nainen. Se tulee aina yllätyksenä, sillä olen erittäin naisellisen näköinen, hento ja pieni. Olen ylpeä voimistani, mutta toisaalta miehet tuntuvat aina säikähtävän minua.
Tunnetteko olonne uhatuksi vai kolhiiko miehisyyttänne hävitä painissa pienelle naiselle? Luonteeltani olen erittäin kiltti. En tahallani uhoa tai yritä alistaa ketään.
Tätä asiaa en siis kykene muuttamaan mitenkään. Voimani ovat perimässä. Kaikki, mitä syön muuttuu lihakseksi. En harrasta liikuntaa ellei pitkiä kävelyitä lasketa.
Onko liikaa vaadittu saada mieheltä kunnioitusta ja arvostusta? Monet tuntuvat suhtautuvat voimiini kuin johonkin vammaan. Heikkoa en ala esittää.
Mies, kelpaako vahva nainen?
68
4540
Vastaukset
- oli jo
pöljin kirjoitus mitä olen vähään aikaan lukenut.. :/ Pieni ja hento ja silti samalla fyysisesti voimakas? Kuulostaa tosi omituiselta. En harrasta liikuntaa ellei pitkiä kävelyitä lasketa.. Mitähän se kävely sit on ellei liikuntaa? Vaikuttaa taas jonkun idiootin sepustukselta koko tarina. Tarinassa ei ollut mitään järkeä. :(
- Hommaa uus lääkitys
...............
- Mmmmrrriiieeeesss
Helvetti, jos tuo on totta niin mä haluan tehdä sun kanssa lapsia!
- sori vain.....
ei voi olla yhtä aikaa pieni ja siro & voimakas. ei yksinkertaisesti ole mahdollista. siroilla naisilla ei ole lihaksia, jos on, sit vartalotyyppi on jo jokin muu...
- Tytölle hävinnyt
sori vain..... kirjoitti:
ei voi olla yhtä aikaa pieni ja siro & voimakas. ei yksinkertaisesti ole mahdollista. siroilla naisilla ei ole lihaksia, jos on, sit vartalotyyppi on jo jokin muu...
Pyydä joskus pientä ja siroa muijaa näyttämään sulle voimat. Saatat joutua nielemään puheesi! Kts. Kädenvääntö tytöt, sieltä mm kirjotus 1.3.2011...
- Kuolema.naisille
Tytölle hävinnyt kirjoitti:
Pyydä joskus pientä ja siroa muijaa näyttämään sulle voimat. Saatat joutua nielemään puheesi! Kts. Kädenvääntö tytöt, sieltä mm kirjotus 1.3.2011...
Ei ole vahvoja naisia, vaan heikkoja miehiä. Vedä hame päällesi, vitun munaton paska.
- Malecorp
Miksi ihmeessä teet numeron vahvuudestasi? Minulle on yksi hailee onko nainen kova painija tai muuten vain riski mutta jos hän sitä erikseen korostaa, niin en sitä kuuntelisi. Ja syynä ei suinkaan ole se, että olisin kade tai peloissani; typerä kehuminen tai jonkun taitonsa korostaminen ja jatkoksi kateuden tms. epäileminen on nimittäin todella heikon itsetunnon merkkin ja merkkin vääränlaisesta itsekorostuksen tarpeesta.
Ongelma on kyllä yksimomaan ´sinulla ei miehillä! - kelpaako
Minun naiseni on naisellinen, kaunis, upeavartaloinen ja ihanan vahva .....njaaam.
Upeaa kun hän leikillään kaappaa mut syliin tai ilmaan. Olen normaalikokoinen ja normaali voimiltani, mutta suurin voima on miehen korvien välissä. Egon pitää kestää naisensa voimat ja olla iloinen niistä. Minä olen ja vielä täysteholla onnellinen hänen kanssaan - kauniin naiseni joka ottaa minut milloin haluaa ja minä antaudun onnellisena NJAAAAM- Kuolema.naisille
Kuole hitaasti ja tuskallisesti.
- mmjklms
ei en ole kiinnostunut....
- Mmjklms
miksei kyllä mulle ainakin kelpais Tyylikäs nainen ja eläinrakas nainen ja eläinrakas tyttö ja 6 0 - 6 koiraa < bernhardilainen.napolinmastiffi.dobermann.saksanpaimenkoira.nöffi.
- superlikka
Kelpaa miksi ei kelpaisi. Ainoastaan siksikö että miehelle voi olla kova pala hävitä naiselle voimissa etenkin jos uhoaa voittavansa, kuullostat aivan mun yhdeltä kaverilta muutaman vuoden takaa..... Gimma oli noin 25v huimat 153 pitkä ja 40 kilonen. Olin yli 20cm pidempi ja 20kg painavampi, tiesin että muija oli vahva,entinen telinevoimistelija.. Mutta silti järkytyksenä tuli sen voimat!!! Nakkasi mut olkapäälle ihan kevyeen sanoi, helposti nousit olisi voinut vaikka kauppaan lähteä! Kädenväännössä riuhdoin ja yritin väsyttää sen mutta en pystynyt voittamaan. Painissa kehui että pystyisi pitämään mua selätettynä... Kertoi vielä aloittavansa kuntosalitreenit että saisi yläkropan ja käsivarret kuntoon ni sit voittais mut syksyllä kädenväännössä ja sano et sit ei kannata suututtaa turhaan...!
- pieni mutta...
Olen kanssa pieni kooltani 157/47 mutta työni on todella fyysistä muutama päivä sitten kokeiltiin kaverin miehen painon nosto penkkiä ja kyllä 50kg nousi vielä melko kohtalaisesti. Tästä huolimatta en saisi pidettyä miestä kyllä selätettynä syystä että aika moni mies nostaa minun painoni on aivan sama kuinka kovat voimat mulla on mutta niistä ei juurikaan ole hyötyä jos toinen saa nostettua tosta noin vaan mut ilmaan, joo vastaan pistän mutta melko rimpula saa mies olla ettei mulle pärjäisi.
- nainen 56 kg
pieni mutta... kirjoitti:
Olen kanssa pieni kooltani 157/47 mutta työni on todella fyysistä muutama päivä sitten kokeiltiin kaverin miehen painon nosto penkkiä ja kyllä 50kg nousi vielä melko kohtalaisesti. Tästä huolimatta en saisi pidettyä miestä kyllä selätettynä syystä että aika moni mies nostaa minun painoni on aivan sama kuinka kovat voimat mulla on mutta niistä ei juurikaan ole hyötyä jos toinen saa nostettua tosta noin vaan mut ilmaan, joo vastaan pistän mutta melko rimpula saa mies olla ettei mulle pärjäisi.
Eli jos vaikka 85 kiloa painava mies painii kanssasi ja nostaa vaikka penkistä se 100kg niin miten voi edes kuvitella pärjäävänsä?
Itse naisena painan 56 kg ja olen 164 cm pitkä. Nuorena harrastin paljon juoksua ja jääkiekkoa. Penkistä jaksan nostaa hieman yli 50 kg. Oma mieheni on vain 173 pitkä ja painaa joku alle 80 kg. Tästä huolimatta minun on ihan mahdoton yrittää painia hänen kanssaa muka tosissani kun ei saa häntä kuin hievahtamaan. Ylävartalon lihaksilta hän on juuri varmaan joku 4 - 5 kertaa vahvempi kuin minä joten ihan turha yrittää mitään käsilukkoja :) - ajattelu auttaa
nainen 56 kg kirjoitti:
Eli jos vaikka 85 kiloa painava mies painii kanssasi ja nostaa vaikka penkistä se 100kg niin miten voi edes kuvitella pärjäävänsä?
Itse naisena painan 56 kg ja olen 164 cm pitkä. Nuorena harrastin paljon juoksua ja jääkiekkoa. Penkistä jaksan nostaa hieman yli 50 kg. Oma mieheni on vain 173 pitkä ja painaa joku alle 80 kg. Tästä huolimatta minun on ihan mahdoton yrittää painia hänen kanssaa muka tosissani kun ei saa häntä kuin hievahtamaan. Ylävartalon lihaksilta hän on juuri varmaan joku 4 - 5 kertaa vahvempi kuin minä joten ihan turha yrittää mitään käsilukkoja :)Todennäköisesti et pärjäisikään. Mutta ettekö tajua ettei kaikki jätkät ole 80kg tankkeja on niitä kevytrakenteisia 60 kilosiakin! Jos 56kg tai 47kg painava nainen nostaa reilu 50kg niin 80kg painavan miehen pitäisi nostaa se 80kg että olisitte suhteessa yhtävahvoja. Suhteessa painoon tytöt ovat usein poikia vahvempia, bodarit erikseen.
P.s jos mies olisi sinusta 4-5 kertaa vahvempi hän nostaisi penkistä sen reilu 200 kg, en jaksa uskoa. - ElokuvatVsTodellisuus
Ilman doping-aineita, joilla saa tasoitettua peliä, miehet ovat kokoon ja painoon nähden n. 2.5x vahvempia kuin naiset - ylävartalostaan. Jaloissa ero on pienempi, ehkä luokkaa 1.75x.
Lisäksi miehet ovat isompia, mikä tuo myös eroa keskimäärin.
Treenaamaton keskikokoinen 25-vuotias 60 kg nainen nostaa penkiltä keskimäärin ehkä 22.5-25 kg. Saman pituinen, painoinen ja ikäinen suomalainen tai muu euripidimies - hmmm... 60 kg? (isommilla ei yleensä mene oma paino) Penkki ei tietenkään ole ainoa ylävartalovoiman mittari - ja käytetty tekniikkakin toki vaikuttaa tuloksiin.
Jos nainen treenaamatta mitään nostaa lähes oman painonsa penkiltä, niin vaikka olisi pienikokoinen, on kyseessä poikkeusyksilö, joka pärjäisi treenattuna voimailulajeissa hyvin (jos dopingtestit olisivat 100-prosenttisia).
Luultavasti suurin syy on kuitenkin jänteiden kiinnityspisteissä, jotka ovat voimasuorituksiin optimaalisella kohdalla. Tällä on enemmän merkitystä kuin lihassolujakaumalla. Huonoilla kiinnityspisteillä voi siis treenaamalla saada ihan hyvin pattia, mutta rautaa ei välttämättä nouse paljoa (btw, kannattaisiko tällaisen tapauksen treenaillessa aloittaa suoritus hieman normaalia enemmän koukussa olevalla raajalla, mielipiteitä?)
Naisillahan on massasta huomattavasti pienempi osa lihasta kuin miehillä, ja rasvaa paljon enemmän. Elämä ei ole elokuvaa, tai tv-sarjoja, joita katsomalla saattaa syntyä illuusio, että nainen voisi vähän treenailemalla pärjätä voimassa tai vaikkapa tappelussa miehelle (2000-luvun kuvaviihteen luomat harhat). - fiifffffffi
nainen 56 kg kirjoitti:
Itse naisena painan 56 kg ja olen 164 cm pitkä. Nuorena harrastin paljon juoksua ja jääkiekkoa. Penkistä jaksan nostaa hieman yli 50 kg. Oma mieheni on vain 173 pitkä ja painaa joku alle 80 kg. Tästä huolimatta minun on ihan mahdoton yrittää painia hänen kanssaa muka tosissani kun ei saa häntä kuin hievahtamaan. Ylävartalon lihaksilta hän on juuri varmaan joku 4 - 5 kertaa vahvempi kuin minä joten ihan turha yrittää mitään käsilukkoja :)Painissakin tekniikka vaikuttaa. Toki tekniikaltaan saman tasoista miestä vastaan ei pärjää, mutta jos oma tekniikka ylivoimainen suhteessa mieheen, silloin ei ongelmaa. Itse treenasin ennen vain miesten kanssa, kisoissa sitten naista vastaan. Aika paljon antoi tasoitusta se, että aloitin jo ihan muksuna kun isä valmensi....20-vuotiaan oli 15 vuotta treeniä takana, joten joku 5v treenannut mies oli teknisesti aina huonompi. Isäni myös pieni, joten siksi oli sukupuolestaan huolimatta pakotettu olemaan tekniikkamies.
- dfghjklkjhgf
ajattelu auttaa kirjoitti:
Todennäköisesti et pärjäisikään. Mutta ettekö tajua ettei kaikki jätkät ole 80kg tankkeja on niitä kevytrakenteisia 60 kilosiakin! Jos 56kg tai 47kg painava nainen nostaa reilu 50kg niin 80kg painavan miehen pitäisi nostaa se 80kg että olisitte suhteessa yhtävahvoja. Suhteessa painoon tytöt ovat usein poikia vahvempia, bodarit erikseen.
P.s jos mies olisi sinusta 4-5 kertaa vahvempi hän nostaisi penkistä sen reilu 200 kg, en jaksa uskoa.Penkistä nosto kuvaa yleistä kehon voimaa huonosti, kuka tahansa pystyy kehittymään penkkipunnerruksessa tekniikan ja voiman osalta harjoittamalla muutamaa lihasta, silti tuo 200 penkistä nostava voi olla muuten heikko, huonosti kehoaan hallitseva ja kömpelö.
"Voimani ovat perimässä. Kaikki, mitä syön muuttuu lihakseksi. "
*total reps* XD
..kiitos hyvistä nauruista. X)
Tekstisi perusteella ei voi kuin todeta, että se on vähintäänkin suhteellista se "suuri voima".- miten on?
Suhteellista onkin. Kerro miksi on helpompi löytää esim 50kg tyttö joka nostaa tai kyykkää kevyesti yli oman painonsa kuin poika?
Ja pienelle ja pippuriselle 157/47 mimmille vinkiksi että jos ja kun yrität pitää jätkää selätettynä niin otat reisillä puristuslukon vatsasta niin toinen ei paljoa sua nostele kun joutuu pidättää hengitystä tai muuten lähtis vatsasta ilmat pellolle :D - metsuri Reijo
Se nyt on ihan fyysisesti mahdotonta hävitä pienelle ja hennolle naiselle painissa. Normaali aikuinen mies painaa noin 70 - 90 kg ja on keskimääräistä naista noin 3 kertaa vahvempi. Uskon että luulet vähän itsestäsi liikoja ja tämän lisäksi ole paininut kukkakeppi miesten kanssa.
Onhan se hienoa kun nainen on hyvässä kunnossa ja vielä hienompaa olisi että hän voisi voittaa minut vaikka painissa. Itse olen harrastanut koko ikäni enemmän tai vähemmän liikuntaa ja itsepuollustuslajeja. Olen kuullut ihan liian monta kertaa että naisen suusta että kyllä hän oikeasti pystyy vaikka kaatamaan vaikka 100 kiloisenkin rotevan duunari miehenen milloin milläkin painilla tai heittolajilla. Ei se nyt vain mene niin, koska vähänkin raskasta työtä tehnyt/urheileva mies on vaan sen verran vahvempi ja painavampi ettei se ole mahdollista. Tämä ei tarkoita etteikö nainen voisi vetää miestä turpaan, mutta kysymys olikin painista.
Veikkaan että isoon egoosi suhtaudutaan kuin vammaan, ei voimiisi. - Daddy Cool
Mikähän idea on herätellä lähes neljä vuotta vanha ketju vastauksella. Aivan kuin se kysyjää enää kiinnostaisi! Silloin ymmärrän, jos kyseessä on aiheeseen liittyvä lisäkysymys.
- jijgijerigjeioijioji
Miten nuo voimat on mitattu?
"kolhiiko miehisyyttänne hävitä painissa pienelle naiselle?"...jos kyseessä olisi oikeasti pieni, hento ja treenaamaton nainen, niin kyllä. Itte kun olen vääntänyt toistakytä vuotta yli 100-kilosia miehiä vastaan..- heikko mies
Hei! Olisi kiva kokeilla kanssasi painia. Soittele:041-7473190
- mat-ti
Hei ! Haluisin painia naisen kanssa, olen heikkovoimainen 180cm 75kg, hauiksen ympärys n. 24cm, jännitettynä sama, toki on nöyryyttävää hävitä, kuitenkin kunnioitan naista, myös haluaisin vääntää kättä naisen kanssa, mistä löytäisin vahvan naisen ?
- I re ne
Mun voimat ei ole koskaan arjessa ilmenneet, mutta monelle miehelle tullut salilla yllärinä kun nostan vaikka penkistä 70kg x6, ykkösiä en ole aikoihin kokeillut ettei tule vammoja. Omat mitat 170/60 ja aika rimpulalta näytän- yksi mies kerran kysyi salilla että millä naruilla sä noita leukoja vedät tarkoittaen mun käsiä (olkavarsi 26cm rentona, rasvaa ei tosin yhtään mikä mua vähän harmittaa kun tykkäisin pehmeämmistä).
Ei ole kukaan mies pahaa sanonut, ja itsellä turvallisempi olo ei niinkään voimien takia vaan koska olen treenannut vuosia itsepuolustuslajeja.
Ehkä jos mies haluaa itselleen sellaisen eteerisen, avuttoman ja puolustuskyvyttömän naisen, ne voimat voisi haitata. Vaikka olisi vahva naiseksi, on sitä yleensä kuitenkin heikompi kuin keskimääräinen mies. - superlikka
Huh ja huh! tempaistaampa lukiosta tai amiksesta 18-20 v sun kokosia janttereita sun kanssa penkkikilpaan niin sanoisin että 1 kymmenestä pärjäisi sulle... Mulla painoa sama kun sulla, pituutta 6cm enempi. Aina olen ollu liikunnallinen joka toiseen puuhun kiivenny ym mut varsinaista sali treeniä en oo tehny ni just oma paino menee penkistä..
Saakos sun ikää ja niitä leukaenkkoja kysyä???? Mulla 12 puhdasta vetoa ja 31 ikää ja oon siis jätkä- I rene
Mä oon jo vanha kääkkä;) 33-v. Voi kun en mä mitään enkkoja tee, sarjaa vaan. Leukoja vedän 12-10-8 minuutin tauoilla ja se on päivästä riippuen joko kevyttä tai raskasta kuin synti.
Yksi lukion luokkakaveri-kundi sanoi mulle kerran että niitä lukiossa kiukutti kun hoikka tyttö käytti isompia painoja kuin ne kun oli punttis vuorossa liikuntatunneilla.
Mun mies on muuten ihan sohvaperuna, ei harrasta mitään liikuntaa enkä tiedä jaksaisiko se edes etunojapunnerrusta punnertaa. Ei haittaa mua, eikä sitä mun touhuilut kun ei sitä musta tosiaan päällepäin huomaa enkä niistä puhu, saati ala mitään painimaan tai kättä vääntämään. - superlikka
I rene kirjoitti:
Mä oon jo vanha kääkkä;) 33-v. Voi kun en mä mitään enkkoja tee, sarjaa vaan. Leukoja vedän 12-10-8 minuutin tauoilla ja se on päivästä riippuen joko kevyttä tai raskasta kuin synti.
Yksi lukion luokkakaveri-kundi sanoi mulle kerran että niitä lukiossa kiukutti kun hoikka tyttö käytti isompia painoja kuin ne kun oli punttis vuorossa liikuntatunneilla.
Mun mies on muuten ihan sohvaperuna, ei harrasta mitään liikuntaa enkä tiedä jaksaisiko se edes etunojapunnerrusta punnertaa. Ei haittaa mua, eikä sitä mun touhuilut kun ei sitä musta tosiaan päällepäin huomaa enkä niistä puhu, saati ala mitään painimaan tai kättä vääntämään.Aika hurjaa sanoisin, mistä näitä superlikkoja sikiää, hoikka varsi ja voimaa kun isossa kylässä! ;) Do dii miten SÄ sen henk.koht. naisena koet kun olet aika paljonkin sun kokosias jätkiä vahvempi ja voit nostella pelkällä voimalla päätä aukovän hipin seinälle? Tiedän että sellanen on joillekkin jätkille liian kova nöyryytys.. Vai etkö ole miehelles sen takia näyttänyt kykyjäs..
- I re ne
superlikka kirjoitti:
Aika hurjaa sanoisin, mistä näitä superlikkoja sikiää, hoikka varsi ja voimaa kun isossa kylässä! ;) Do dii miten SÄ sen henk.koht. naisena koet kun olet aika paljonkin sun kokosias jätkiä vahvempi ja voit nostella pelkällä voimalla päätä aukovän hipin seinälle? Tiedän että sellanen on joillekkin jätkille liian kova nöyryytys.. Vai etkö ole miehelles sen takia näyttänyt kykyjäs..
No en mä sellaisia ajattele enkä vertaile... Kyllä mun mies tietää mitä mä nostan, luulisin, kun kävi se mun kanssa salillakin muutaman kerran joskus vuosia sitten ennenkuin oli lapsia. On se joskus vitsaillut ettei parane alkaa päätä aukomaan;) Henk koht musta on ihanaa kun tiedän että osaisin ja jaksaisin tarvittaessa itseäni puolustaa niin ei pelota niin paljon pimeillä kujilla.
- uikunuikun
I re ne kirjoitti:
No en mä sellaisia ajattele enkä vertaile... Kyllä mun mies tietää mitä mä nostan, luulisin, kun kävi se mun kanssa salillakin muutaman kerran joskus vuosia sitten ennenkuin oli lapsia. On se joskus vitsaillut ettei parane alkaa päätä aukomaan;) Henk koht musta on ihanaa kun tiedän että osaisin ja jaksaisin tarvittaessa itseäni puolustaa niin ei pelota niin paljon pimeillä kujilla.
uuuu moniko aijä on haastanu sut matsiin? :D
- Suomipoju
Monet miehet tykkäävät heikoista ja pienistä naisist, koska se korostaa miehuuttaan. On kuin naisen suojelia ja varjelia. Itsekkään en haluisi, että nainen on vanhempi. Ei siinä mitään pelkoa taikka uhatuksi tulemisen tunnetta vaan ei vaan sytytä.
- böööööööööö
Tarkoitat lienee, että vahvempi? Mua ei haittaisi yhtään jos naisellani olisi vaikka kolminkertaiset voimat minuun verraten jos tyttö olisi silti "siro" ja naisellinen. Mikään ei kuvota ja ärsytä enemmän kuin lihaskimppuäijä jolla niska paksumpi päätä. Paitsi se lihaskimppunainen!
- Suomipoju
Kyllä tarkoitin vahvempaa siis.
- vcxvxcfdssdf
Aika harvassa taitavat olla ne naiset, joilla on kolminkertainen voima, mutta ovat silti siroja.
Totuushan on, että lihakset eivät kerro kaikkea voimasta, mutta voimaa ei voi olla ilman lihaksia. - Anatomian luento
vcxvxcfdssdf kirjoitti:
Aika harvassa taitavat olla ne naiset, joilla on kolminkertainen voima, mutta ovat silti siroja.
Totuushan on, että lihakset eivät kerro kaikkea voimasta, mutta voimaa ei voi olla ilman lihaksia.Kaikilla ihmisillä on lihakset. Ilman lihaksia ei ole kukaan.
- ......,.,.,,
Anatomian luento kirjoitti:
Kaikilla ihmisillä on lihakset. Ilman lihaksia ei ole kukaan.
Aika aiheeton kommentti.
Nimim. Luetun ymmärtämisen perusteet
- pörölölöö
Itse vähän arastelen itseäni vahvempaa naista, mutta toisaalta on se myös todella kiihottava ajatus. En tiedä kuinka sellaisen kanssa yhteiselo sujuisi, mutta ainakin tuollainen 70 kiloa penkkaava nainen voisi täyttää fantasian jos toisenkin ;)
- naiselle on kamalan
Minulle ainakin kelpaisi! Olen saanut kerran höykytystä bodarinaiselta mutta hän ei ollut pieni ja siro. Lyhyt kylläkin mutta minulla ei mitään mahikasia häntä vastaan. Tilanteen teki noloksi se että hän vielä leikki penikselläni siinä sivussa. Tämä ei ole feikkiä. Jos joku tahtoo vaihtaa ajatuksia niin voi txt tai soitellakin:041-7473190
- western66
8D olitpas hauska....no eihän nyt naiselle voi hävitä....kun tehän ootte....ootte...ootte naisia :)
- 10+9
Naisista löytyy yllättävästi voimaa. Jotenkin naiset on vain aivopesty ajattelemaan, että pitää olla heikko ja hento ja käyttäytyvät sen mukaan.
Esim. veljeni vaimo on pienikokoinen nainen, en tarkkoja mittoja tiedä, mutta alle 160cm pitkä ja ehkä jotain 50kg? no pieni ja siro kuitenkin. Hän pyytää apua mm. säilykepurkin avaamiseen, kun on niin heiveröinen, ettei itse sitä saa auki (!!) sekä auton käsijarrua ei saa vedettyä alas jos se on kunnolla vedetty ylös (!!). Joopa joo... heillä on kuitenkin todella isokokoinen poikalapsi, joka käytti vaippaa yli 3-vuotiaaksi, jolloin lapsen paino oli pikkasta vajaa 30 kiloa. Tämä heiveröinen nainen kuitenkin ihan reippaasti nappasi lapsen toisen käden varaan ja toisella kädellä pesi takapuolen hanan alla. Eli ei jaksa vetää kasijarrua autosta, mutta jaksaa kannatella liki 30 kiloa yhdellä kädellä...? Uskoisin että tämä naisten heiveröisyys on pitkälti ihan psyykkistä, pitää olla hento heiveröinen, suojeltava ja autettava, varsinkin jos on kyse ns. miesten alasta (auton käsijarru tms), jotta mies saa tuntea olevansa miehekäs. Miehen egoa ja miehisyyttä taas ei hivele että joutuu pesemään lapsen takapuolen, kun vaimo on niin heiveröinen ettei jaksa lasta kannatella.- Akkoja.turpaan
Vittu mitä paskaa. Itse nakkelisin tuota "teräsnaistasi" pitkin seiniä eikä koirat perään hukkuisi. Naiset nyt ovat fyysisesti ja psyykkisesti miehiä heikompia, eikä sitä asiaa muuta miksikään femakkojen ja beta miesten kuvitelmat.
Naiset = paskaa.
- jönssönIII
miten läski lapsi painaa 3-vuotiaana 30kg? itse painoin tuon verran joskus ala-asteen puolivälissä. aiheeseen: olen aika pienikokoinen mies ja minulle kelpaa vahva nainen! olen hävinnyt painissa naisille ja se sai minut kovaksi. se oli hienoa.
- 10+9
off topic, mutta lapsella lievä kehityshäiriö ja reippasti isokokoisempi kuin ikätoverinsa, niin pituudessa kuin painossakin. Ei painanut ihan tuota 30kg, mutta jotain 27-28kg 3½ vuoden iässä. Mutta hieno homma että haukut lapsen heti läskiksi ja itse olet ollut täydellisissä mitoissa (eli et jos olet noin pieni ollut). Toivottavasti sinulla ei ole/et saa koskaan omia lapsia.
- Einaripoika
Tottakai kelpaa vahva nainen, kunhan on hyvä panemaan eikä usko itsestään liikaa!
- mat-ti
Hei ! Olen aina haaveillut painista vahvan naisen kanssa, itse olen sivistynyt vanhempi mies, 180cm, 75kg, en ole tehnyt ruumiillista työtä, enkä käynyt salilla, käteni ovat pienet ja käsivarteni ohuet ja voimattomat, kun nainen voittaa fyysisesti ja alistaa, se on ok ja kunnioitan sitä naista,. toki painissa nainen saisi aloittaa aina takaa päältä, koska on nainen, .
- Akkoja.turpaan
Sinä oletkin tyypillinen suomalainen beta narttu. Useimmat suomalaiset " miehet" ovat munattomia eunukkeja. Itse hakkaisin kenet naisen hyvänsä, vieläpä suurella ilolla.
Naiset = paskaa.
- kjerjwerjkrwekj
Tuo on nyt aika suhteellista. Pitääkö sinun etsiä sinua vahvempi mies, ennen kun hän olisi mies? Voimaa tietysti tarvitaan tiettyihin juttuihin, jolloin et ole riippuvainen miehestäsi, mutta mikä tässä nyt on oikein ideana - ehkä olet kohdannut vääränlaisia miehiä tai sitten yrität todistella turhia asioita itsellesi....
- Akkoja.turpaan
Akat aina luulevat liikoja itsestään. Itse pieksäisin aloittajan noin sekunnissa.
Joku roti on oltava.
- Fsdöldsfölkfdss
Jos et näytä loch fitnessin hirviöltä niin mitäs tuo muuta olisi kuin positiivista?
- Akkoja.turpaan
Sinä oletkin munaton beta mies. Naisia saa ja pitääkin hakata turpaan kunnes oppivat olemaan.
- miesi-83
Akkoja.turpaan kirjoitti:
Sinä oletkin munaton beta mies. Naisia saa ja pitääkin hakata turpaan kunnes oppivat olemaan.
Ei miehet hakkais naisia, kiroilis hirveesti, puukottelis ja tekis muuta "miehistä" jos ne uskaltas itkeä, tai suostus ainakin useemmin. Miten ei sellaseen voi kyetä, ku akatki uskaltaa. Eikö pitäs tohtia tehä kaikki mitä akkaki ja vähä enemmä?
Jos joku tunne on lukossa, on myös sen vastatunne, eli ei paljon naurata. Muullonku väsyneenä tai humalasa. Näytetään lint iistvuutilta koko aja. Tai siltä Tonnin seteli-mieheltä. Henki o ahtalla, hartiat puristuksessa, hampaat narisee, uni silmistä karisee ja verenpaineen käsikaasuvipu on juuttunu pohjaan
Löytäkää itkemisen riemu uudestaan, minäkin tässä yritän uudelleen oppia sen taidon.
- mat22ti
Kyllä, ihailen fyysisesti vahvempaa naista, joka haastaa kädenvääntöön ja painiin ja, joka alistaa ja täysin nöyryyttää miehen, olen 75kg 180cm, eikä minulla ole lihaksia, vastustelen, mutta nainen lannistaa ja pakottaa ehkä nuolemaan tai ehkä panee dildolla, ei ikärajaa tai muita rajoituksia,.
- Juumis
Ei siro nainen voi olla vaava läskitön täytä paskaas
- Transbee
Ap olet mugava transu.
- Kauha-Joen.ampuja
Mulle kelpaa pikkuinen siro muskelimimmi jos sulle kelpaa 2-metrinen hamemies joka häviää puristusvoimassa mummollesi
- sfsfgr
pitäisi ehkä tavata sut eka ihan todellisesti...
- efsgs
Minä ylistän alistajia. Pakota kurkkuani kuristamalla mut ottamaan sulta suihin. Pakkosyötä mulle paskaasi. Huuhtele kusellasi nenäonteloni. Olen valmis leluksesi.
- vartijatar
Siis siro ja hento sekä voimakas yhtä aikaa? Ei mun vartijaopiskeluaikoina näkynyt siroja ja hentoja tyttösiä, vaan myös ne muakin lyhyemmät oli urheilullisia ja lihaa oli luiden päällä. Itse oon 176 cm nuori nainen ja oon normaalipainon rajoilla. Käyn salilla 3-4 krt/vko ja harrastan koripalloa. Kun kerron ammattini, niin miehillä (ja myös naisillakin) loksahtaa suu auki; miten voin olla vartija? Heti ensimmäisenä moni veikkaisi kosmetologia, vaatekauppiaana tai kampaajana tms., koska pidän hyvää huolta mustista, paksuista, pitkistä ja kiharista hiuksista ja meikkaan vahvasti. Töiden ulkopuolella mun päällä näkee korkokenkiä, toppia, mekkoa, farkkuja, hametta ja tennareita, riippuu paljon asukokonaisuudesta. Suosin tummempia sävyjä. Parisuhteessa mä oon enimmäkseen se, joka herää ekana, laittautuu ja tekee aamiaisen ja keittää kahvit. Jos mies kysyy voisinko tuoda pöydän äärelle sen oluen matsia katsoessa, niin totta kai voin - se on huomioimisa! Mieshän olisi ilmaa, jos olisinkin törkeä ja sama toisinkin päin. Turha mun on odottaa leffailtoja yms. jos kieltäytyisin ja saisin siitä kilarit kuten tyypillinen suomifemakko saa.
- dfgbdfgn
Toisten kadehtiminen on niin lapsellista. Ei sinusta tuu toista ihmistä vaikka loppuikäsi elisit katkerana. Vertaa nykyistä itseäsi mieluummin omaan ihanneitseesi, siihen mikä voisit olla jos voisit ja/tai uskaltaisit ottaa käyttöön kaikki lahjasi jotka Jumala on sinuun asettanut. Joakisesta on eniten hyötyä omana itsenään.
- klsjfklkflskflksldl
Joku kirjoitteli auton käsijarrun käytöstä, olen 178cm mies, painoa tapahtumahetkellä jotain 70kg ja ikää silloin 36v. Piti käydä asioilla laina-autolla, B-korimallin Opel Vectralla mikä oli varmaan jo yli 10v vanha ja perkele käsijarrulaitteisto oli jotenkin varmaan jumissa niin että se alkoi pitämään vasta aivan ylös vedettynä ja niin saatanan jäykkä että kaksin käsin piti vetää sitä kahvaa että sai tarpeeksi ylös vedettyä. Tämä vaikka olen teollisuustyöntekijä ja fyysisesti raskaitakin työvaiheita on mukana joka päivä eli väitän olevani vähintäänkin kohtuullisessa kunnossa.
Toki normaalissa kunnossa olevassa autossa käsijarru toimii kevyesti.
Oli vieläpä autoliike, merkkiliike josta antoivat tuollaisen paskan ajoon. Varmasti kyseinen auto olisi hylätty katsastuksessa seisontajarrun takia, vaati kohtuutonta voimankäyttöä saada käsijarru päälle.
Väitän että tämän ketjun voimillaan kehuskelevilla naisillakin olisi ollut ehkä tekemätön paikka saada se käsijarrukahva niin ylös että auto olisi pysynyt paikallaan käsijarrun varassa. Toki myös manuaalilaatikon ykkönen silmään paikallaanpysymisen varmistamiseksi.
Hennommalta naiselta olisi varmasti jäänyt tekemättä. - ghvjgvj
No semmosen voimahalin jos sais
- militanttifemakko
hyi, ei semmoisia ole miehille tarkoitettu, ne on naisten keskinäisiä haleja, naisenergiaa, synergiaa, se fuusioituu niin että 1 1=3.
Miehiä pitää ruoskia että niistä saadaan revittyä 1 1=3.
- Allahagbar
Menetko läpi harmaan rekan?Jos menet niin harkitsen värväämistasi.
- DeeDeeÄr
Vahvoista naisista tulee mieleen aina DDR:n miehekkäät naisurheilijat...
http://srocespodogona.blox.pl/resource/kratochvilova.jpg - AmmattipanijanaKokenut
Viestittää tiukasta piposta...... vaikka sanot olevasi kiltti? kokemukseni mukaan olet "räjähdysherkkä"
Monet pienetkin raivottaret ovat älyttömän voimakkaita !! NOH.....??
Kiinteytenne ja voimienne takia olette hyviä nussimaan. - pokka.ei.pitänyt
Nainenko... vahvahhahhahahaheheheehhhheeheheheeehehehihhihihih *totaalireps* xDD
- Jys
Joo johon nainen lähellääkää samassa voi massa kukaan mies jos on siro paljon lisää esittes lihas on vais oliski aika paljon sellanen vähän vahva ihan nooss olis ihan se kiva kun olis saskennilsseen ihana nainen ei mitään kokemuksia olis han se kivaan oma kulta esiss omani peniksen sitä hankanmut ihannalla istunut niska päällä nykyään on toisi toiminta rahoitunut yksin vatsaa vielä käyttää saas eihan sydän miten kään sanns seksi on meille tärkettä aIkanssa Laila parsta päästä minusta minusta yli tärkepi jopa luone yteensä ulkonäkö ja vielä munta asiaa maailmassa tärkeepi kanslisti puuheniin on lyhyt sassus hyvis sutparanti
..
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265