Moikka!
Kamala totuus on iskenyt päin näköä.. Tässä sitä ollaan menossa kohti kolmeakymppiä ja kaikki vanhat kaverit ovat kadonneet matkan varrella.
Haen itselleni ystävää, lenkki- ja jumppaseuraa, bileseuraa, shoppailuseuraa yms. 25-35 vee naisesta Kangasalan läheltä. Muita vaatimuksia ei ole, kuin että sinulla on rutkasti huumorintajua ja tunnin kävelylenkki onnistuu. Tuolla iälläkään ei nyt suurta merkitystä ole..
Olen työssäkäyvä reipas ja huumorintajuinen nainen Kangasalta, elän miehen kanssa parisuhteessa ja meillä on koira.
Jos sinun elämääsi mahtuu yksi kaveri lisää, niin otahan yhteyttä..
[email protected]
Lenkkiseuraa Kangasalta naiselle
Prumon81
2
1221
Vastaukset
- riina82xxxx
Moikka!
törmäsin sun ilmoitukseen netissä ja päätin vastata sulle,et kyllä mä mieluusti lähtisin kanssasi lenkille ja se on välilläniin tylsää mennä yksin,mut on siihenkin tottunut ja vaikka sit joskus kahvillekin ja shoppailemaan.olsi kiva tutustua paremmin.T:Riina
[email protected] fi ja on mulla mesekin [email protected]- haittaako jos oon mies
Asustelen Multisillassa ja voisin tarjota sulle jumppa seuraa,mese- [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875