kunnolla huijasi

tuulituu

Mies lähetteli viestejä ahkeraan ja halusi tavata. Yritti ensi treffeillä saada minut kotiinsa, en suostunut. viime viikolla sitten menin hänen luokse ja ilta/yö ok,mutta sitten eilen paljastui mikä sairas pervo tämä mies. Ehdotti ihan pokkana et alettaisko kolmen kimppaa Yök.Mies valehteli minkä kerkesi esim. ei ollut harrastanut seksiä kun syksyllä viimeeksi. Ihmeellistä kun sit toinen nainen jo valmiina.Eiköhän taas 35v uusimaa täällä päivystä etsimässä..

23

2589

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisäarvoa

syksyseksi mielestäsi antaa ? Jos se arveli, että sinä hankkisit jonkun kaverisi siihen kolmanneksi ? Saa kai sitä kysyä.

• tuulituu

sillä "pulmusella" oli jo kolmas nainen valmiina.Ihan oli itse etsinyt.

• ...........
        tuulituu kirjoitti:

oli jo valmiina
        tuulituu 18.2.2008 klo 17.12

Miestä ei siis ollutkaan oikeasti..? Naisten välistä vain ja toinen nainen ehdotti sulle vielä kolmatta naista..?

• tuulituu
        ........... kirjoitti:

oli jo valmiina
        tuulituu 18.2.2008 klo 17.12

Miestä ei siis ollutkaan oikeasti..? Naisten välistä vain ja toinen nainen ehdotti sulle vielä kolmatta naista..?

kyllä tämä pulmunen oli mies. Sanonta tulee siitä kun esitti niin täydellistä: ei juo, ei polta, ei yhdenillan suhteita yms.valheita...

• eräs deittailija

Ymmärrän kyllä pettymyksen, mutta missä kohtaa mies varsinaisesti (todistetusti) huijasi?

• tuulituu

Siten, että valehteli:1)ei muita suhteita, otti kuulema heti ilmoituksenkin pois kun tapasi mut. Ja minun ilmoituksessani luki ettei mitään pikasuhdetta.Kerran epäilin et onko monta kierroksessa ja hän vastasi ei.hän teki itsestään niin viattoman..en koskaan sitä....
        Ei juo koskaan.Nyt epäilen kyllä sitäkin

• se on
        tuulituu kirjoitti:

Siten, että valehteli:1)ei muita suhteita, otti kuulema heti ilmoituksenkin pois kun tapasi mut. Ja minun ilmoituksessani luki ettei mitään pikasuhdetta.Kerran epäilin et onko monta kierroksessa ja hän vastasi ei.hän teki itsestään niin viattoman..en koskaan sitä....
        Ei juo koskaan.Nyt epäilen kyllä sitäkin

kaikkia huijareita liikkuu pitkin netissä.suurin osa on kuitenkin rehellisiä ja kunnollisia miehiä.jospa vika olikin sinussa.et ollut tarpeeksi viehättävä hänen makuunsa ja hommasi toisen.mutta ei kuitenkaan halunnut antaa sinulle kenkää ennen kuin olisi saanut jonkinlaisen korvauksen kaikesta vaivasta mitä oli tehnyt sinun vuoksesi ja vielä aivan turhaan.tuleekin mieleen,että jospa itse valehtilit hänelle olevasi jotain muuta mitä olit.siinä voi olla syy toisen hankkimiseen.

• tuulituu
        se on kirjoitti:

kaikkia huijareita liikkuu pitkin netissä.suurin osa on kuitenkin rehellisiä ja kunnollisia miehiä.jospa vika olikin sinussa.et ollut tarpeeksi viehättävä hänen makuunsa ja hommasi toisen.mutta ei kuitenkaan halunnut antaa sinulle kenkää ennen kuin olisi saanut jonkinlaisen korvauksen kaikesta vaivasta mitä oli tehnyt sinun vuoksesi ja vielä aivan turhaan.tuleekin mieleen,että jospa itse valehtilit hänelle olevasi jotain muuta mitä olit.siinä voi olla syy toisen hankkimiseen.

Ei hommannu toista eikä lempannut mua vaan ehdotti ekojen treffejen jälkeen kolmen kimppaa. Hän kumminkin aika häveliäs(valot pois ja sillee),varsin outoa. Minun profiilissani kyllä selvästi sanon mitä haluan ja millasen miehen.

• SIINÄHÄN SE TULI
        tuulituu kirjoitti:

Ei hommannu toista eikä lempannut mua vaan ehdotti ekojen treffejen jälkeen kolmen kimppaa. Hän kumminkin aika häveliäs(valot pois ja sillee),varsin outoa. Minun profiilissani kyllä selvästi sanon mitä haluan ja millasen miehen.

Annoit ekoilla treffeillä. Kuinka monen miehen luulet kunnioittavan naista, joka antaa ekoilla treffeillä? Ei jumalauta ettei naiset tajua nykyään enää mitään... Koittakaa ymmärtää, että miehet ei halua mitään hutsua. Jos käyttäydyt hutsusti, sinua myös kohdellaan sellaisena.

• tuulituu
        SIINÄHÄN SE TULI kirjoitti:

Annoit ekoilla treffeillä. Kuinka monen miehen luulet kunnioittavan naista, joka antaa ekoilla treffeillä? Ei jumalauta ettei naiset tajua nykyään enää mitään... Koittakaa ymmärtää, että miehet ei halua mitään hutsua. Jos käyttäydyt hutsusti, sinua myös kohdellaan sellaisena.

No en ekoilla vaan oltiin tavattu jo aiemmin kahvilla. taidat olla joku vanhus...ei nyky naiset anna vaan normaalia ja sallittua on haluta seksiä ihan itse.

• ei ole
        tuulituu kirjoitti:

No en ekoilla vaan oltiin tavattu jo aiemmin kahvilla. taidat olla joku vanhus...ei nyky naiset anna vaan normaalia ja sallittua on haluta seksiä ihan itse.

mitään ihmeellistä eikä paheksuttavaa vaikka nainen sekstailisikin ekoilla treffeillä..ei enää eletä 40-luvulla...halut ne on naisellakin..

Olen mies, enkä pidä naista ollenkaan sen huonompana vaikka seksiä olisi heti tai hetken päästä..

• sinä jo
        tuulituu kirjoitti:

toisilla treiffeillä,jos se kahvittelu lasketaan,annoit miehelle omasta aloitteesta.eikö se nyt ole aika vahva signaali että et ole kovin tarkka tavarastasi.en ihmettele jos mies uskalsi ehdottaa kolmen kimppaa heti suhteen alussa.sinusta voi saada kuvan että lähes kaikki käy.tämä on tietyti vain minun näkemys asiasta.

• tuulituu
        sinä jo kirjoitti:

toisilla treiffeillä,jos se kahvittelu lasketaan,annoit miehelle omasta aloitteesta.eikö se nyt ole aika vahva signaali että et ole kovin tarkka tavarastasi.en ihmettele jos mies uskalsi ehdottaa kolmen kimppaa heti suhteen alussa.sinusta voi saada kuvan että lähes kaikki käy.tämä on tietyti vain minun näkemys asiasta.

Säälittävää. Miten niin kaikki käy. Onko sinulla siis niin et jos rakastelet naista niin toisella kerralla siihen jo oteaan esim.kaveri mukaan jne.varmaan kolmannella jo lemmikki:)) mitäs sit neljännellä..
        Olen kumminkin tähän ikään(keski-ikäinen) monta miestä nähny/tuntenut eikä kukaan ole luullut et rakastelun jälkeen siihen aletaan muita lisäämään

• pihdata
        tuulituu kirjoitti:

Säälittävää. Miten niin kaikki käy. Onko sinulla siis niin et jos rakastelet naista niin toisella kerralla siihen jo oteaan esim.kaveri mukaan jne.varmaan kolmannella jo lemmikki:)) mitäs sit neljännellä..
        Olen kumminkin tähän ikään(keski-ikäinen) monta miestä nähny/tuntenut eikä kukaan ole luullut et rakastelun jälkeen siihen aletaan muita lisäämään

nyt vaikka sen aikaa että oppii tuntemaan miehen.onko se pakko heti kun nähdään niin repiä mies sänkyyn.sillehän ei voi mitään jos et itse halujasi pysty kontrolloimaan.nymfomaaneille on tärkeänpää seksi kuin tutustuminen mieheen.miksi sinulle ei kolmen kimppa käynyt,kun kuitenkin muuten olit halukkaanpi osapuoli.jos mies vaan epäili ettei pysty sinun kyltymätöntä seksinnälkää yksin tyydyttämään ja ajatteli pyytää kaverin jelppiin.mitä pahaa siinä on ja olisitte kumpikin hyötyneet tilanteesta.

• tuulituu
        pihdata kirjoitti:

nyt vaikka sen aikaa että oppii tuntemaan miehen.onko se pakko heti kun nähdään niin repiä mies sänkyyn.sillehän ei voi mitään jos et itse halujasi pysty kontrolloimaan.nymfomaaneille on tärkeänpää seksi kuin tutustuminen mieheen.miksi sinulle ei kolmen kimppa käynyt,kun kuitenkin muuten olit halukkaanpi osapuoli.jos mies vaan epäili ettei pysty sinun kyltymätöntä seksinnälkää yksin tyydyttämään ja ajatteli pyytää kaverin jelppiin.mitä pahaa siinä on ja olisitte kumpikin hyötyneet tilanteesta.

Joo sun mielipide olis ollu ok ja ymmärrettävä jos tää mies olisi pyytänyt miehen kolmanneksi mut naisen??

• Vartokaa isolla v;llä

Sillä miehellä on enemmän kuin yksi odottamassa! Se vahtaa sellaisia naisia jotka se saa puhuttua ainoastaan sänkyyn! Jos et anna se on morjens...onhan sillä vara naiset. Tunnen sen pidemmältä ajalta ja voin kertoa että se on naisia kohtaan jotenkin tunne vammainen. Se ei pysty pitämään naista arvoisenaan vaan ainoastaan sänky partnerina.
      Tiedän tapaukset ainakin Riihimäki, Järvenpää, Vantaa, Kirkkonummi,,,

• tuulituu

Järvenpäässä asui. Ja noin kuukauden mua pommitti viestein, kuvin. Ajattelen nyt jälkeenpäin, että joko hän käytti jotain tai sitten todella tunnevammainen/sairas.Jos ihminen ensi treffejen jälkeen ehdottaa kolmen kimppaa niin mitähän seuraavaksi varmaan jo toisi lehmänsä=koira sänkyyn.Hyi että mua vieläkin oksettaa

• kyseisen kaverin

epäilen että tuo kolmas on ihan vaimo itse, heh

• tuulituu

Kävin sen asunnossa, ei vaimoa tai joo iso koira:))

• lilli69
        tuulituu kirjoitti:

Kävin sen asunnossa, ei vaimoa tai joo iso koira:))

Ja hiusten väri miehellä?

• tuulituu
        lilli69 kirjoitti:

Ja hiusten väri miehellä?

vaalean ruskea koira ja mies kalju(vähän tummaa siiliä näkyy)

• kollimaattori oulusta
        tuulituu kirjoitti:

vaalean ruskea koira ja mies kalju(vähän tummaa siiliä näkyy)

Hahhaa , ei oo sama henkilö , sillä tällä ei ole koiraa ollenkaan. hahahahhahahahaaaaa keksikää seuraavaksi parempi provo.

• tulee huijatuksi

Siinäpä mielenkiintoinen yhtälö, uskoisit jo, että et kelpaa kenellekään normaalille miehelle etkä pervoillekaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      9
      4033
    2. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      142
      3567
    3. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      92
      2233
    4. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      142
      1883
    5. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      132
      1856
    6. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      37
      1789
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1439
    8. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1415
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1206
    10. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      164
      1155
    Aihe