Limanuljaska vai

komea mies

Vetoaako teihin naisiin pitkä komea mies, joka on vähän itsepäinen, eikä aina muista kaikkia kohteliaisuuksia ja jonka eteen nainen joutuu tekemään työtä, tämän saadakseen, muuten kyllä fiksu tapaus.
Vai toinen vaihtoehto, ulkonäöllisesti mitätön ja pienikokoinen, naisia miellyttääkseen joutunut opettelemaan erilaisia tapoja, kirjoittelee runoja ja osaa niitä ulkoa,ostelee lahjoja, kukkasia jatkuvasti, on aina aloitteellinen yhteydenpidossa, rakkaudentunnustuksia satelee ja onoo pliis pliis päästäkseen kainaloosi.

6

1008

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On niitä muitakin

mutta yhden limanuljaskan jälkeen voi olla etten kaipaa miestä pitkiin aikoihin! Varsinkin jos vaihtoehtona on vain kuvaamasi kaltaisia.

• tietysti!!

Jos noista kahdesta jokseenkin typerästä miehestä pitäisi valita, niin ehdottomasti se ulkonäöllisesti mitätön (joka voi hyvinkin olla komea jonkun mielestä!) ja pienikokóinen koska kuullostaa henkisesti enemmän mieheltä kuin ensimmäinen vaihtoehto, jonka "eteen nainen joutuu tekemään työtä" HAH HAH! ja joka ei muista (?)kaikkia kohteliasuuksia, joka siis tekee tästä miehestä juntin!

• Isohinkkinen hölkkääjätär

Itse valitsisin sellaisen vähän lyhyemmän urheilullisen miehen joka ei olisi niin kohlo sängyssä kuin pitkä mies. Työtä sitten hän voisi nähdä minun hurmaamiseeni ja saattaisin sänkyynkin hyväpä jo ekoillakin treffeilla. Charmikas hän voisi olla, mutta ei mikään ihan kukkakeppi. Ainakin vahvempi kuin minä (se ei ole paljon vaadittu kun poikkeuksetta sohvaperuna mieskin on vahvempi kuin nainen).

Koiranpentukatseesta en oikein syty, mutta vielä vähemmän sytyn ylimielisistä itsekehuista ja itsensä jalustalle asettamisesta.

• Tupuhup

Aina ja iänkaikkisesti, nainen on saalis ja mies on saalistaja! Näin se menee! Kyllä nainen tekee itsestään aikamoisen nartun, jos lähtee miestä ruikuttamaan, jos pökkelöä ei muuten kiinnosta kuin silloin tällöin pano, kun ei satu muuta parempaa olemaan tiedossa.

Mikäs tuosta lyhyestä miehestä muka tekee limanuljaskan? Jos hän on kohtelias ja osaa naisen miellyttämisen salat, se on taito jota nainen luulisi arvostavan. Olen ollut sellaisessa suhteessa jossa äijä oli vain. Luuli kun perjantai ilta koitti, että nyt olisi panon aika. En antanut. Jos mies ei osaa alkeellisimpiakaan huomion osoituksia joutaa sellainen ukkeli taivasalle. Runojen kirjoittaminen kertoo syvällisestä tunteesta sinua kohtaan tai kelle se nyt kijoittaakin. Se on hieno ominaisuus päästä sille asteelle romantiikassa. Kautta aikain naisille on ostettu lahjoja katso vaikka joku kiva elokuva niin huomaat tavat eivät ole muuttuneet. Juntteja on ollut aina, jotka eivät osaa naista kohdella oikein.

• noista esimerkeistä

kumpaakaan.
      Jos esimerkin pitkä ja komea mies olisi arvostava minua kohtaan, eikä mikään ylimielinen, itseriittoinen tapaus, sitten voisin kiinnostua.
      En itse ole mikään hirmu romanttinen, joten "limanuljaska" jäisi kakkoseksi. En kyllä ymmärrä mikä tekee huomaavaisesta miehestä limanuljaskan. Jos mies on romanttisuuteen taipuvainen, niin kyllä suurin osa naisista on sellaisten miesten perään.

Tässä esimerkissä tuo pienikokoinen mies on melkoinen miellyttäjä ja vaikuttaa läheisriippuvaiselta, joten sellainen käytös on automaattisesti täysin out.

• onneksi eroon pääsin

Onneksi eroon pääsin tuosta ensimmäisestä tyypistä. Kyllä se ensin imarteli mua, mutta sitten se tympi kun todella tuli ne varjopuolet.
      Elikkä revittiin ravintolassa toisiin naistenpöytiin, työnsin hänet sitten kokonaan ja maksoin vielä laskun ja sanoin pitäkää koko roska.! Elikkä ei kiitos kyllä ei kumpakaan elikkä ei suomalainen limanuljaska eikä komea mies.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe