Tanskalaiset loukkaantuivat, kun Ikea nimesi mattonsa Tanskan kuntien mukaan. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200802187262708_ul.shtml
Jos sinun nimesi tulisi Ikean tuotteen, tai oikeastaan ihan minkä tahansa tuotteen nimeksi, mikä se tuote olisi? Onko nimesi jo jonkin tuotteen nimi? Onko tuote edes mieluinen sinulle?
Oma nimeni ei ole minkään (en ainakaan tiedä) tuotteen nimi. Mutta erityisen ylpeä olen siitä, että joskus oli sellainen punk-yhtye, jolla oli sama nimi :).
Jos nimeni annettaisiin jollekkin tuotteelle nimeksi, olisi se varmasti jokin samovaari tai valmishirsimökki.
Tavarat -G-
109
2050
Vastaukset
- on?
"Hassisen Kone?"
- viilisniilis
näin. Toinen nimeni on Sielun Veljet.
- Kettulaatikossa
kaimoja niin kattokruunuissa, astiastoissa, erilaisten sarjojen, elokuvien ja kirjojen henkilöhahmoissa (se mun kaima on yleensä nunna, joka näkee rikoksen tai prostituoitu. Joka tapauksessa se kuolee.) ja aikuisviihteessä. Ja Barbien kaverina.
En osaa olla loukkaantunut. En ole itse nimeäni valinnut, mutta olen siihen ihan tyytyväinen. Ihan sama.
Tai no, voisi se olla kiusallista jos oma nimi vakiintuisi vaikka wc:n avaajan nimeksi?!- .........
Olis ihan kamalaa olla Elisa, Merita tai Pirkka.
- ..........
Oletko Teresa?
- Kettulaatikossa
nimeäni ikinä enkä missään olosuhteissa tällä palstalla!
Sanon vaan että mulla on kolme etunimeä ja se mitä käytän ei ole niistä ensimmäinen.
Kukaan ei saa pisteitä, bonareita, eikä palkintoa!!! - ............
Kettulaatikossa kirjoitti:
Sanon vaan että mulla on kolme etunimeä ja se mitä käytän ei ole niistä ensimmäinen.
Kukaan ei saa pisteitä, bonareita, eikä palkintoa!!!Älä sitten anna vihjeitäkään jos se noin tärkeä asia on.
- Kettulaatikossa
............ kirjoitti:
Älä sitten anna vihjeitäkään jos se noin tärkeä asia on.
liippaa, pidän suuni supussa vastedes.
- .........
Kukaan ei saa pisteitä, bonareita, eikä palkintoa!!!Kuvasi paljastit, mutta etunimi on varjeltava salaisuus?
- Kettulaatikossa
......... kirjoitti:
Kuvasi paljastit, mutta etunimi on varjeltava salaisuus?
on pahempi rasti kuin kumpikaan erikseen.
Mua on luultu niin monta kertaa toiseksi, ettei ulkonäköni kai niin uniikki ole. Nimikin löytyy kyllä tavallisesta kalenterista. - ...........
on pahempi rasti kuin kumpikaan erikseen.
Mua on luultu niin monta kertaa toiseksi, ettei ulkonäköni kai niin uniikki ole. Nimikin löytyy kyllä tavallisesta kalenterista.Eipä sun kuvasi ollut kovin tunnistettava, sen verran oli taiteellisesti muokattu. Älä nyt kuiteskaan revi pelihousujas, vaikka vähän kiusasin. Ei kaikki pyöri sun ympärilläs ;)
- Kettulaatikossa
........... kirjoitti:
Eipä sun kuvasi ollut kovin tunnistettava, sen verran oli taiteellisesti muokattu. Älä nyt kuiteskaan revi pelihousujas, vaikka vähän kiusasin. Ei kaikki pyöri sun ympärilläs ;)
varsinaisesti muokattu ollut, valotusarvo hiukan pielessä kylläkin.
Voisitko nyt mennä pyörimästä mun ympäriltäni? ;D - kun minäkin
varsinaisesti muokattu ollut, valotusarvo hiukan pielessä kylläkin.
Voisitko nyt mennä pyörimästä mun ympäriltäni? ;Daloin hänen lisäkseen pörräämään lasivitriinisi ympärillä. ;D
- Kettulaatikko
kun minäkin kirjoitti:
aloin hänen lisäkseen pörräämään lasivitriinisi ympärillä. ;D
ette jätä sormenjälkiä, ne on niin pirullisia pyyhittäviä... ;D
Mä täällä vitriinissä paikkailen pelihousujani, vaikka en edes tiennyt että mulla sellaiset on. Aina sitä oppii jotain uutta, itsestäänkin. ;) - lupaan pyyhkiä
Kettulaatikko kirjoitti:
ette jätä sormenjälkiä, ne on niin pirullisia pyyhittäviä... ;D
Mä täällä vitriinissä paikkailen pelihousujani, vaikka en edes tiennyt että mulla sellaiset on. Aina sitä oppii jotain uutta, itsestäänkin. ;)vitriinin huolellisesti kauttaaltaan joka kerta päivittäisen kuolauksen päätteeksi. ;)
- Kettulaatikossa
lupaan pyyhkiä kirjoitti:
vitriinin huolellisesti kauttaaltaan joka kerta päivittäisen kuolauksen päätteeksi. ;)
Kais teet sen ilman paitaa? ;)
- viilisniilis
Skipper tai Maria. Kallistun lujasti Skipperin puoleen XD!
- kunhan sitten
Kais teet sen ilman paitaa? ;)
muistat pyyhkiä päivän päätteeksi oman puolesi lasivitriinistä kun alat himoissasi pyrkimään kosketusetäisyydelle hyvin muodostuneisiin lihaksiini. ;)
- ......
lupaan pyyhkiä kirjoitti:
vitriinin huolellisesti kauttaaltaan joka kerta päivittäisen kuolauksen päätteeksi. ;)
Mä kolautan otsani tai liiskaan nenäni vitriiniin enkä näköjään koskaan opi pysymään lestissäni.
- Kettulaatikossa
...... kirjoitti:
Mä kolautan otsani tai liiskaan nenäni vitriiniin enkä näköjään koskaan opi pysymään lestissäni.
mun täytty katsoa huippumallit ja täydelliset naiset, että tiedän missä mennään. :D
- Kettulaatikossa
viilisniilis kirjoitti:
Skipper tai Maria. Kallistun lujasti Skipperin puoleen XD!
Skipperihän minä... kavereiden kesken Skipi vaan! XD
- yritetään hillitä
mun täytty katsoa huippumallit ja täydelliset naiset, että tiedän missä mennään. :D
ittemme mutta yritä ymmärtää. Eihän siinä ole mitään väärää että terveet miehet nauttii suomalaisesta naiskauneudesta. :D
- joku näistä:
Kukaan ei saa pisteitä, bonareita, eikä palkintoa!!!Barbie's Friends
* Ken (boyfriend, 1961-1967, 1969-2004, 2006-)
* Midge (1963-65, 1989-)
* Christie (1968-2008)
* Stacey (1968-70)
* P.J. (1969-85)
* Jamie (1970-72)
* Steffie (1972-73)
* Kelley (1973-76)
* Cara (1975-78)
* Tracy(1983)
* Dana (bandmate, Barbie and the Rockers, 1986-87)
* Diva (bandmate, Barbie and the Rockers, 1986-87)
* Dee Dee (bandmate, Barbie and the Rockers, 1986-87)
* Miko (1986-88)
* Whitney (1987-89)
* Bopsy (bandmate, Barbie and the Sensations, 1988)
* Belinda (bandmate, Barbie and the Sensations, 1988)
* Becky (bandmate, Barbie and the Sensations, 1988)
* Teresa (1988-)
* Nikki (1989)
* Kayla (1989)
* Devon(1989)
* Kira (1990-2000, 2005)
* Nia (1990)
* Shani (1991)
* Tara Lynn (1993)
* Kayla (1994, 2002)
* Marina (1996)
* Becky (1997)
* Lea (1999-Present)
* Ana Suarez (Generation Girl, 1999)
* Chelsie Peterson (Generation Girl, 1999)
* Lara Morelli-Strauss (Generation Girl, 1999)
* Nichelle Williams (Generation Girl, 1999)
* Tori Burns (Generation Girl, 1999)
* Mari Nakano (Generation Girl, 2000)
* Blaine Gordon (Generation Girl, 2000)
* Drew (Mystery Squad, 2001)
* Kenzie (Mystery Squad, 2001)
* Shawnee (Mystery Squad, 2001)
* Madison (My Scene, 2002)
* Chelsea (My Scene, 2002)
* Nolee(My Scene, 2003)
* Bryant (My Scene, 2003)
* Hudson (My Scene, 2003)
* Ellis (My Scene, 2003)
* River (My Scene, 2003)
* Sutton (My Scene, 2003)
* Delancey (Chelsea's cousin, My Scene, 2003)
* Jai (My Scene, 2003)
* Tyson (My Scene, 2003)
* Kenzie (My Scene, 2004)
* Ryan (My Scene, 2005)
* Simone (1 Modern Circle, 2003)
* Blaine (Barbie Doll)|Blaine]] (2004-06)
* Summer (Blaine's sister, 2004)
* Tori (American Idol, 2005)
* Simone (American Idol, 2005)
* Drew (Fashion Fever, 2004)
* Courtney (Fashion Fever, 2005)
* Gillian (Fashion Fever, 2005)
* Kurt (Fashion Fever, 2005)
* Desiree (Fashion Fever, 2005)
* Shannen (Fashion Fever, 2005)
* Tia (2005-2006)
* [[Kennedy (My Scene, 2006)
* Courtney (Barbie Diaries, 2006)
* Raquelle (Barbie Diaries, 2006)
* Nikki (2006)
Tia, Kira, Lea, Mari? - viilisniilis
joku näistä: kirjoitti:
Barbie's Friends
* Ken (boyfriend, 1961-1967, 1969-2004, 2006-)
* Midge (1963-65, 1989-)
* Christie (1968-2008)
* Stacey (1968-70)
* P.J. (1969-85)
* Jamie (1970-72)
* Steffie (1972-73)
* Kelley (1973-76)
* Cara (1975-78)
* Tracy(1983)
* Dana (bandmate, Barbie and the Rockers, 1986-87)
* Diva (bandmate, Barbie and the Rockers, 1986-87)
* Dee Dee (bandmate, Barbie and the Rockers, 1986-87)
* Miko (1986-88)
* Whitney (1987-89)
* Bopsy (bandmate, Barbie and the Sensations, 1988)
* Belinda (bandmate, Barbie and the Sensations, 1988)
* Becky (bandmate, Barbie and the Sensations, 1988)
* Teresa (1988-)
* Nikki (1989)
* Kayla (1989)
* Devon(1989)
* Kira (1990-2000, 2005)
* Nia (1990)
* Shani (1991)
* Tara Lynn (1993)
* Kayla (1994, 2002)
* Marina (1996)
* Becky (1997)
* Lea (1999-Present)
* Ana Suarez (Generation Girl, 1999)
* Chelsie Peterson (Generation Girl, 1999)
* Lara Morelli-Strauss (Generation Girl, 1999)
* Nichelle Williams (Generation Girl, 1999)
* Tori Burns (Generation Girl, 1999)
* Mari Nakano (Generation Girl, 2000)
* Blaine Gordon (Generation Girl, 2000)
* Drew (Mystery Squad, 2001)
* Kenzie (Mystery Squad, 2001)
* Shawnee (Mystery Squad, 2001)
* Madison (My Scene, 2002)
* Chelsea (My Scene, 2002)
* Nolee(My Scene, 2003)
* Bryant (My Scene, 2003)
* Hudson (My Scene, 2003)
* Ellis (My Scene, 2003)
* River (My Scene, 2003)
* Sutton (My Scene, 2003)
* Delancey (Chelsea's cousin, My Scene, 2003)
* Jai (My Scene, 2003)
* Tyson (My Scene, 2003)
* Kenzie (My Scene, 2004)
* Ryan (My Scene, 2005)
* Simone (1 Modern Circle, 2003)
* Blaine (Barbie Doll)|Blaine]] (2004-06)
* Summer (Blaine's sister, 2004)
* Tori (American Idol, 2005)
* Simone (American Idol, 2005)
* Drew (Fashion Fever, 2004)
* Courtney (Fashion Fever, 2005)
* Gillian (Fashion Fever, 2005)
* Kurt (Fashion Fever, 2005)
* Desiree (Fashion Fever, 2005)
* Shannen (Fashion Fever, 2005)
* Tia (2005-2006)
* [[Kennedy (My Scene, 2006)
* Courtney (Barbie Diaries, 2006)
* Raquelle (Barbie Diaries, 2006)
* Nikki (2006)
Tia, Kira, Lea, Mari?se olikin Marina, eikä Maria. Mutta Kettuhan onkin Skipper, eli Skipi.
- ...........
viilisniilis kirjoitti:
se olikin Marina, eikä Maria. Mutta Kettuhan onkin Skipper, eli Skipi.
Kettu on Maria Teresa. Sopii kaikkiin annettuihin vihjeisiin.
- ooooooooooooooo
........... kirjoitti:
Kettu on Maria Teresa. Sopii kaikkiin annettuihin vihjeisiin.
Tia Marina?
Toivon hartaasti, että loukkaantuja on joku yksittäinen typerys tai edes pieni joukko typeryksiä. Muuten voimme alkaa porukalla keksimään tanskalaisvitsejä.
Voisin antaa nimeni vaikkapa avaruussukkulalle tai jollekin uudelle, mullistavalle innovaatiolle. ;-) Oikeasti olen elämäni aikana nähnyt nimeni muutaman paketin kyljessä, eikä se ole herättänyt minussa intohimoja puoleen eikä toiseen. En tosin muista niitä ostaneenikaan.- Kettulaatikossa
Reino?! ;)
- Kettulaatikossa
Ratikkakuski kirjoitti:
Oletko sinä Aino? ;-)
rimmaisi niin hyvin se Reino, Reino Ratikkakuski...
Ja kieltämättä tohvelipaketin kuvat mulla oli silmissä. :)
Mutta ei, en ole Aino. Nimeni on yleisempi muualla maailmassa kuin Suomessa. Aino on kyllä ihan nätti nimi. - siis :
"Suki Suki?"
rimmaisi niin hyvin se Reino, Reino Ratikkakuski...
Ja kieltämättä tohvelipaketin kuvat mulla oli silmissä. :)
Mutta ei, en ole Aino. Nimeni on yleisempi muualla maailmassa kuin Suomessa. Aino on kyllä ihan nätti nimi.Vähän niinkuin vaikkapa meteorologi Pekka Pouta. Nimi on enne!
siis : kirjoitti:
"Suki Suki?"
Minä olen kortsuja inhoava parisuhdeihminen jumalan armosta.
- Kettulaatikko
Ratikkakuski kirjoitti:
Vähän niinkuin vaikkapa meteorologi Pekka Pouta. Nimi on enne!
puutarhuri Arno Kasvi ja sitten se joku teatteri-ihminen oli sukunimeltään Lavaste. Ja eikös se yksi kilpamoottoripyöräilijä ole Aki Ajo?
:D - viilisniilis
sun nimen uudelle mahtavalle innovaatiolle: Aikuisten kengurupallo! Se on enemmän kuin kengurupallo, se on aikuisten kengurupallo! Eikä tämä ole sitten se pervoversio, vaan sporttiversio.
- Kettulaatikossa
Ilona?
En nyt muista olikse punkkia, mutta joku bändi kuitenkin...- viilisniilis
kaikkien Ilona :). Mutta en ole.
- sirpamaikkarilta
olla kaimaa missäkään tuotteessa. Mun mukaan voisi nimetä jonku piristeen pahantuulisille vanhoille piioille.
- viilisniilis
Sirpa!! Toimii.
- sirpamaikkarilta
viilisniilis kirjoitti:
Sirpa!! Toimii.
että pelkkä vitamiini auttaa? On vaan sen verran turhautunu olo että saattas tehä vähä vahvempi droppi terää. Taikka sitte pitäs ottaa sitä lääkettä luonnosta elävänä.
- viilisniilis
sirpamaikkarilta kirjoitti:
että pelkkä vitamiini auttaa? On vaan sen verran turhautunu olo että saattas tehä vähä vahvempi droppi terää. Taikka sitte pitäs ottaa sitä lääkettä luonnosta elävänä.
vois nimetä c-vitamiinin :). Eli c-vitamiini Sirpa. Mutta vois se tuote olla Spiidi-Sirpakin :). Kai sekin jotain vauhtia antaa!
- sirpamaikkarilta
viilisniilis kirjoitti:
vois nimetä c-vitamiinin :). Eli c-vitamiini Sirpa. Mutta vois se tuote olla Spiidi-Sirpakin :). Kai sekin jotain vauhtia antaa!
puutteeseen tarvis jonku apukeinon. Mut täytys vaan löytää se sopiva mies. Sillähän se elämä parhaiten helpottus.
- ollu
puutteeseen tarvis jonku apukeinon. Mut täytys vaan löytää se sopiva mies. Sillähän se elämä parhaiten helpottus.
joku jo katottuna? Joko sen hylkäsit?
Kerro vaan meille, niin aletaan piirittää sinua oikein kunnolla. - viilisniilis
Mä näin yhtenä yönä untakin, että me mentiin. Sä olit ottanut yhden lapsuudenkaverini Sirpan olomuodon tohon uneen.
- sirpamaikkarilta
ollu kirjoitti:
joku jo katottuna? Joko sen hylkäsit?
Kerro vaan meille, niin aletaan piirittää sinua oikein kunnolla.katottuna. Se ei vaan anna mulle. Ja sehän se tässä eniten turhauttaa. Mut iteppä oon kaiken mokannu, joten nyt kärsin seuraukset.
- sirpamaikkarilta
viilisniilis kirjoitti:
Mä näin yhtenä yönä untakin, että me mentiin. Sä olit ottanut yhden lapsuudenkaverini Sirpan olomuodon tohon uneen.
mä oon aika valmis sinne Norjaan lähtee. Mut eikö oo jo pelottavaa et mä oon sun unissaski.
- viilisniilis
mä oon aika valmis sinne Norjaan lähtee. Mut eikö oo jo pelottavaa et mä oon sun unissaski.
mä vähän vähensinkin hetki sitten palstalla käymistä :). Kyse ei siis ollut muista kiireistä/omasta elämästä...
- sirpamaikkarilta
viilisniilis kirjoitti:
mä vähän vähensinkin hetki sitten palstalla käymistä :). Kyse ei siis ollut muista kiireistä/omasta elämästä...
tän palstan ulkopuolella ole omaa elämää. Kuten hyvinkin huomasin tossa muutaman viikon lomallani...
- siis...
katottuna. Se ei vaan anna mulle. Ja sehän se tässä eniten turhauttaa. Mut iteppä oon kaiken mokannu, joten nyt kärsin seuraukset.
toivoton romantikko ja roikut menneisyyden haaveissa kiinni. Onnea matkaasi.
- viilisniilis
tän palstan ulkopuolella ole omaa elämää. Kuten hyvinkin huomasin tossa muutaman viikon lomallani...
Tuttujen ja turvallisten kanssa. Ulkona vois törmätä vaikka uusiin ihmisiin. Hui!
- sirpamaikkarilta
siis... kirjoitti:
toivoton romantikko ja roikut menneisyyden haaveissa kiinni. Onnea matkaasi.
nyt ihan niinkään ole. Pitäs vaan keksiä keinot tilanteen korjaamiseks. Mut kyl se siitä. Ja jos ei lähe sujumaan ni mä ilmotan sitte.
- sirpamaikkarilta
viilisniilis kirjoitti:
Tuttujen ja turvallisten kanssa. Ulkona vois törmätä vaikka uusiin ihmisiin. Hui!
Ja täällä on pääasiassa nää samat jutun aiheetki päivästä toiseen. Vai onkoha ollu vielä yhtää päivää ettei ois joku jaksanu lutkitella ja näitä muita yleisiä juttuja...
- viilisniilis
Ja täällä on pääasiassa nää samat jutun aiheetki päivästä toiseen. Vai onkoha ollu vielä yhtää päivää ettei ois joku jaksanu lutkitella ja näitä muita yleisiä juttuja...
ei tullut lutkitteluviestiä. Lutkittelija oli silloin äitinsä luona, eikä se päästä pientä poikaansa internetiin, koska siellä vaanii pahoja naisia! Tosin en voi tätä todistaa, koska en jouluaattona täällä käynyt :(.
- sirpamaikkarilta
viilisniilis kirjoitti:
ei tullut lutkitteluviestiä. Lutkittelija oli silloin äitinsä luona, eikä se päästä pientä poikaansa internetiin, koska siellä vaanii pahoja naisia! Tosin en voi tätä todistaa, koska en jouluaattona täällä käynyt :(.
luulen et ne lutkittelijat on niitä äidin luona asuvia 50-v ukkoja jotka ei oo muita alastomia naisia nähneet kun äitinsä. Mut jouluaatto on saattanu olla hiljasta kun se lutkittelija on lähteny äitinsä kanssa hautuumaalle ja sukuloimaan. Seuraava tauko on sitte pääsiäisen aikoihin.
- viilisniilis
luulen et ne lutkittelijat on niitä äidin luona asuvia 50-v ukkoja jotka ei oo muita alastomia naisia nähneet kun äitinsä. Mut jouluaatto on saattanu olla hiljasta kun se lutkittelija on lähteny äitinsä kanssa hautuumaalle ja sukuloimaan. Seuraava tauko on sitte pääsiäisen aikoihin.
yksi vaihtoehto. Asuu mamman luona ja mamma on paras nainen, mitä maa on ikinä päällään kantanut. Taitaa jäädäkkin ainoaksi naiseksi, jonka nää miehet ovat alasti nähneet...
- Danskuu
eikä yksikään nimi tietääkseni ole minkään tuotteen nimenä. ;D Paitsi yksi nimi on hirsimökin nimenä jos oikein muistan ja yhdestä nimestäni on laulu jota pienenä kuulin paljon, yksi nimi on niin venäläinen et vissiin olisi sitten jonku aikuisten lelun nimenä, jos jonain olisi, koska yleensä kaikki iloiset naiset ovat sen nimisiä. Yksi nimeni on ikivanhassa sanonnassa. Kokonaisuudessa mun nimet onkin uniikki.
- viilisniilis
Tulin tällaseen tulokseen. Sellasia keksejä taitaa olla, kuin Daniela :).
- Danskuu
viilisniilis kirjoitti:
Tulin tällaseen tulokseen. Sellasia keksejä taitaa olla, kuin Daniela :).
vallan unohdin ja yksi on Danone. :))
mun sählymailoilla on naisten nimet. Ja kelkkaankin olen päättänyt naiseni nimen maalata, kunhan vain ensin rakastun. Pahoittelen naisten alentamista, mut näin se vain on.
Mun nimi sopis varmaan jollekin sirkkelille.- viilisniilis
kyllä just joku sirkkeli, rälläkkä tai joku kaivinkone. "Pentti Kaivinkone".
Mä voisin kutsua mun pyörääni Ristoksi, ensi-ihastukseni mukaan :). Sopii hyvin siihen pirtsakkaan väriinkin toi Risto. Ristot on pirteitä. viilisniilis kirjoitti:
kyllä just joku sirkkeli, rälläkkä tai joku kaivinkone. "Pentti Kaivinkone".
Mä voisin kutsua mun pyörääni Ristoksi, ensi-ihastukseni mukaan :). Sopii hyvin siihen pirtsakkaan väriinkin toi Risto. Ristot on pirteitä.>Ristot on pirteitä.
Juuh, kaikki munkin tuntemat(kokonaista 2 kpl) Ristot on reippaita.
Ja ite sä oot pirtee. :)- viilisniilis
relaxed_eyes kirjoitti:
>Ristot on pirteitä.
Juuh, kaikki munkin tuntemat(kokonaista 2 kpl) Ristot on reippaita.
Ja ite sä oot pirtee. :)Jos nimi on punk-yhtyeen nimi, niin silloin ei olla pirteitä, vaan vihaisia ja täynnä angstia! Argh argh.
viilisniilis kirjoitti:
Jos nimi on punk-yhtyeen nimi, niin silloin ei olla pirteitä, vaan vihaisia ja täynnä angstia! Argh argh.
ole sitte täynnää angstia, jos kerran niin tykkäät.
:)
- la.ra
ihan oikeasti vuokasarja (Hackmanin?). Ihan jees, riittää mulle. Vaikka en niistä vuo'ista tykkääkään, kun ruostuvat tiskiksessä.
Mutta on niissä teflon-pinta eli siinä mielessä varsin osuva tapaus. :)- viilisniilis
on vaan se huono puoli, että ei voi metallisilla keittiövälineillä sorkkia. Sulle ei siis sovi metallimies. Mä kyl luulen, että sun nimi on Laura. Ainakin Laura Biagotilla on yksi tuoksu, jonka nimi on Laura.
- la.ra
viilisniilis kirjoitti:
on vaan se huono puoli, että ei voi metallisilla keittiövälineillä sorkkia. Sulle ei siis sovi metallimies. Mä kyl luulen, että sun nimi on Laura. Ainakin Laura Biagotilla on yksi tuoksu, jonka nimi on Laura.
metallimiehet älkööt vaivautuko :) Kun en tykkää pitkätukkaisista könsikkäistä.
Mä itse asiassa semi-inhoan Laura-nimeä... Ja taas anteeksi kaikki oikeat Laurat! Ei mitään henkilökohtaista, ikäviä mielleyhtymiä vain.
Ingallsin Laura on KÄSITE, ei nimi. Se tuoksu on kyllä aika jees. - provosoitunut
la.ra kirjoitti:
Mä itse asiassa semi-inhoan Laura-nimeä... Ja taas anteeksi kaikki oikeat Laurat! Ei mitään henkilökohtaista, ikäviä mielleyhtymiä vain.
Ingallsin Laura on KÄSITE, ei nimi. Se tuoksu on kyllä aika jees.siitä kuvakeskustelusta ja päättänyt laittaa naamakuvan profiiliin?
Miksette saman tien ole täällä kokonimellä?
Onko jotenkin mukavaa antaa vinkkejä, muttei siltikään kertoa?
Tuolla vinkillä ei muuten ollut vaikeaa selvittää etunimeäsi. Onhan tämä ihan hauskaa leikkiä. - viilisniilis
la.ra kirjoitti:
Ingallsin Laura on KÄSITE, ei nimi. Se tuoksu on kyllä aika jees.Sähän olit aiemmin Ingalssin Laura. Hmm, musta Pienessä Talossa Preerialla oli se hyvä kohta, kun se yks muksu kaatuu siinä alkutekstien kohdalla. Muuten en oikein sitä muista... Paitsi, et eihän se Laura tainnut loppujen lopuski niin kiltti ollakkaan? Vai onko Lauran riettaudet vain päässäni syntyvää sairasta mielikuvitusta? 8)
Taidankin mennä Hackmanin sivuille. Kova naama et varmankaan ole? - la.ra
provosoitunut kirjoitti:
siitä kuvakeskustelusta ja päättänyt laittaa naamakuvan profiiliin?
Miksette saman tien ole täällä kokonimellä?
Onko jotenkin mukavaa antaa vinkkejä, muttei siltikään kertoa?
Tuolla vinkillä ei muuten ollut vaikeaa selvittää etunimeäsi. Onhan tämä ihan hauskaa leikkiä.liian helpoksi, niin sanottakoon, että se nimi on vain toinen osa kaksiosaisesta nimestäni... Se toinen sitten olisikin liian helppo, joten siitä en anna edes vinkkejä,
Aika harva täällä on ihan koko henkilöllisyydellään, joten siitä mua tuskin voi syyttää etten omaa nimeäni ja yhteystietojani siinä sivussa viljele.
Kuvat valitsen (tai muokkaan) aina niin etteivät ainakaan työkaverit ja kadunmiehet tunnista.
Vielä yhtenä vinkkinä kerrottakoon, että jokainen, jolle olen sähköpostilla vastannut, on saanut tietää nimeni... - tv-
la.ra kirjoitti:
liian helpoksi, niin sanottakoon, että se nimi on vain toinen osa kaksiosaisesta nimestäni... Se toinen sitten olisikin liian helppo, joten siitä en anna edes vinkkejä,
Aika harva täällä on ihan koko henkilöllisyydellään, joten siitä mua tuskin voi syyttää etten omaa nimeäni ja yhteystietojani siinä sivussa viljele.
Kuvat valitsen (tai muokkaan) aina niin etteivät ainakaan työkaverit ja kadunmiehet tunnista.
Vielä yhtenä vinkkinä kerrottakoon, että jokainen, jolle olen sähköpostilla vastannut, on saanut tietää nimeni...toimittajien sukua.
Ei silti, ei minua sinun henkilöllisyys kiinnosta oikeastaan ollenkaan, tämä tällainen leikki vaan. Ihan niinku mielenkiinnosta kysyin, että miksi ihmiset yleensä haluaa pelata tällaista leikkiä? Minulla kun ei ole itsellä minkäänlaista tarvetta antaa täällä vihiä persoonastani.
Jos olen joltakin halunnut sähköpostilla jotain kysyä, niin sen olen tehnyt. - viilisniilis
tv- kirjoitti:
toimittajien sukua.
Ei silti, ei minua sinun henkilöllisyys kiinnosta oikeastaan ollenkaan, tämä tällainen leikki vaan. Ihan niinku mielenkiinnosta kysyin, että miksi ihmiset yleensä haluaa pelata tällaista leikkiä? Minulla kun ei ole itsellä minkäänlaista tarvetta antaa täällä vihiä persoonastani.
Jos olen joltakin halunnut sähköpostilla jotain kysyä, niin sen olen tehnyt.Vähän sama, kun kävi pienenä näpistämässä keksikaapista keksejä tai jouluna kulhosta konvehteja... Kuuleko äiti? Jääkö kiinni? Napsahtaako nakki?
- la.ra
tv- kirjoitti:
toimittajien sukua.
Jos olen joltakin halunnut sähköpostilla jotain kysyä, niin sen olen tehnyt.Mä en blondina tajunnut heti, kun muotoilit kysymyksen niin erilaiseksi...
Siihen, miksi tällainen "leikki" kiinnostaa, en osaa vastata. Mä luulin vastaavani kun kysytään ja sillä sipuli. - se..
la.ra kirjoitti:
Mä en blondina tajunnut heti, kun muotoilit kysymyksen niin erilaiseksi...
Siihen, miksi tällainen "leikki" kiinnostaa, en osaa vastata. Mä luulin vastaavani kun kysytään ja sillä sipuli.vähän monimutkaisesti aseteltu.
Eipä siinä mitään. Joskus on mukava leikkiäkin. Varsinkin kun se tapahtuu arvuuttelemalla jonkun muun etunimeä kuin omaa.
- vänkyrä-nainen
joskus aina törmää joihinkin mun nimisiin juttuihin, lähinnä varmaan jotain huonekaluja tai olisko jotain ruokaakin ollut joskus, leipää tai jotain. Sit ainakin on yksi intialainen leffa mun niminen. En oo kyseistä teosta kyllä nähnyt ja sit yhdessä kaupungissa moni paikka on mun kaimani mukaan nimetty.
Mut kyllä mä nyt ajattelisin, et mun nimi sopis vaikka koiralle. Jollekin valkoiselle, kauniille, pitkäkarvaiselle:)- viilisniilis
Mari, mutta toi koirajuttu pilas sen... Dolly? XD
- vänkyrä-nainen
viilisniilis kirjoitti:
Mari, mutta toi koirajuttu pilas sen... Dolly? XD
vaan koira...:D Saa olla suorat karvatkin, ei tarvii olla kiharat niinku lampaalla.
- la.ra
Mulle tuli mieleen Ruis-Antero :D
- viilisniilis
vänkyrä-nainen kirjoitti:
vaan koira...:D Saa olla suorat karvatkin, ei tarvii olla kiharat niinku lampaalla.
En kyllä keksi. Sä näytät mun päässäni tällä hetkellä Dolly Partonilta :).
- vänkyrä-nainen
viilisniilis kirjoitti:
En kyllä keksi. Sä näytät mun päässäni tällä hetkellä Dolly Partonilta :).
kyllä blondi, vaik älylliset lahjat ehkä siihen suuntaan viittaakin..:D Mut kyl mul ruskeat hiukset on, oli lapsena ihan tummat mut vaalentuneet jonkin verran.
- viilisniilis
kyllä blondi, vaik älylliset lahjat ehkä siihen suuntaan viittaakin..:D Mut kyl mul ruskeat hiukset on, oli lapsena ihan tummat mut vaalentuneet jonkin verran.
Oishan se nyt kiva, että meillä olis ollut palstalla oma Dolly. Mut uus veikkaus sun nimestä. Se on Piia.
- vänkyrä-nainen
la.ra kirjoitti:
Mulle tuli mieleen Ruis-Antero :D
Mutta jako taitaakin mennä just niin, et ruisleivät miehiä ja vaaleat leivät naisia. Ja muistini mukaan olin sämpylä.
- la.ra
Mutta jako taitaakin mennä just niin, et ruisleivät miehiä ja vaaleat leivät naisia. Ja muistini mukaan olin sämpylä.
Muhku? ;)
- vänkyrä-nainen
viilisniilis kirjoitti:
Oishan se nyt kiva, että meillä olis ollut palstalla oma Dolly. Mut uus veikkaus sun nimestä. Se on Piia.
eikä se Marikaan siis. Jos haluaisin, niin yhdestä vihjeestä tietäisit heti mut en aio sitä paljastaa. Enhän mä sit olis anonyymi enää..
- Kettulaatikossa
kierosti kuvailtu...
Niitä Intialaisia elokuviakin on noin biljoona, jos kaikki bollywood- tuotokset lasketaan. - vänkyrä-nainen
la.ra kirjoitti:
Muhku? ;)
Taidan mä aika muhkea ja maukas ollakin...Tai semmonen pehmeä.:)
- Danskuu
koiralle muka sopii Ulriikka nimi? Mut onhan niitä Piia koiriakin ja Henriikka. Tai Paula, lukuisia vaihtiksia :))
- vänkyrä-nainen
kierosti kuvailtu...
Niitä Intialaisia elokuviakin on noin biljoona, jos kaikki bollywood- tuotokset lasketaan.mutta tuo on ihan vaan joku paikallinen leffa. Japaniksi vissiin vaan käännetty.. Ihmettelin vaan, kun nimi tuntuu oudolta sen maalaisissa elokuvissa. Lähinnä liittyy johonkin itä- tai keski-Eurooppaan tuo nimi.
- viilisniilis
eikä se Marikaan siis. Jos haluaisin, niin yhdestä vihjeestä tietäisit heti mut en aio sitä paljastaa. Enhän mä sit olis anonyymi enää..
On se parempi olla paljastamatta. Ties mitä stalkkereita sais vielä peräänsä, koska nekin nyt kuvittelee sun näyttävän Dolly Partonilta :D!
- vänkyrä-nainen
viilisniilis kirjoitti:
On se parempi olla paljastamatta. Ties mitä stalkkereita sais vielä peräänsä, koska nekin nyt kuvittelee sun näyttävän Dolly Partonilta :D!
sit ne pettyis pahasti kun näkis mun eriparitissit ku olis odottanut jotain uhkeita lolloja:D
- vänkyrä-nainen
Danskuu kirjoitti:
koiralle muka sopii Ulriikka nimi? Mut onhan niitä Piia koiriakin ja Henriikka. Tai Paula, lukuisia vaihtiksia :))
aliarvioit mun kykyä valita koiralle kaunista ja sopivaa nimeä...
Ulriikka. Koskaan kuullutkaan ees moista.:) - Kettulaatikossa
mutta tuo on ihan vaan joku paikallinen leffa. Japaniksi vissiin vaan käännetty.. Ihmettelin vaan, kun nimi tuntuu oudolta sen maalaisissa elokuvissa. Lähinnä liittyy johonkin itä- tai keski-Eurooppaan tuo nimi.
Ootko Sohvi?
- viilisniilis
sit ne pettyis pahasti kun näkis mun eriparitissit ku olis odottanut jotain uhkeita lolloja:D
Että ne sun eriparitissit ei ole mitään tikittäviä aikapommeja, niinkuin Dollyllä. Sano mulle nainen, jolla ei oo eriparitissejä! :) Ei eihkä muut huomaa, mut mä itse ainakin tiiän, että tisseissäni on kokoero. En kyllä aina muista, että kumpi oli isompi ja kiinteempi...
- Danskuu
aliarvioit mun kykyä valita koiralle kaunista ja sopivaa nimeä...
Ulriikka. Koskaan kuullutkaan ees moista.:)ultsi vaa. Sekös se sit olikin?
Mut sorry, en saa vieläkään mieleeni kuvaa Ulriikka koirasta, ellei se olisi sitten villakoiran ja kiinanpalatsikoiran sekoitus. :)) - tisseistä
viilisniilis kirjoitti:
Että ne sun eriparitissit ei ole mitään tikittäviä aikapommeja, niinkuin Dollyllä. Sano mulle nainen, jolla ei oo eriparitissejä! :) Ei eihkä muut huomaa, mut mä itse ainakin tiiän, että tisseissäni on kokoero. En kyllä aina muista, että kumpi oli isompi ja kiinteempi...
kun tiedätte varsin hyvin ettei kaikilla ole mahdollisuutta hiplailla niitä halutessaan vaikka kuinka tekis mieli.
- vänkyrä-nainen
Ootko Sohvi?
yksi mun tytön kolmesta nimestä. Se on kyl niin kaunis nimi, mut harmi vaan kun en sitä itselleni saanut. Sara Sofia oli jo valmiiksi mietitty nimi tytölle, mut jouduttiin hiukan vaihtamaan nimeä kun ei se ollutkaan sit Saran näköinen ollenkaan. Niin ja Sohvi ilmeisesti olis sit suomalainen muoto, mutta en ole siis sekään:)
- viilisniilis
tisseistä kirjoitti:
kun tiedätte varsin hyvin ettei kaikilla ole mahdollisuutta hiplailla niitä halutessaan vaikka kuinka tekis mieli.
(.)(.) Voin hiplata tollasia ihan koska vaan. Vaikka keskellä katua, sen voi vain naamioida kätevästi rapsuttamiseksi.
- vänkyrä-nainen
tisseistä kirjoitti:
älä sure, En mäkään tissejäni hiplaa, vaik ne tos tyrkyllä onkin. Sitä paitsi ne on kumminkin _vaan_ tissit :)
- et kai yritä
viilisniilis kirjoitti:
(.)(.) Voin hiplata tollasia ihan koska vaan. Vaikka keskellä katua, sen voi vain naamioida kätevästi rapsuttamiseksi.
tahallas kiusoitella? Taidankin tässä tuskissani rapsutella vähän muniani.
- vänkyrä-nainen
Danskuu kirjoitti:
ultsi vaa. Sekös se sit olikin?
Mut sorry, en saa vieläkään mieleeni kuvaa Ulriikka koirasta, ellei se olisi sitten villakoiran ja kiinanpalatsikoiran sekoitus. :))http://www.geocities.com/head0hunters/Nala1.jpg
tollasta, nallemainen ilmestys:)
Minkä nimen antaisit tolle? - Ootte te ilkimyksiä
älä sure, En mäkään tissejäni hiplaa, vaik ne tos tyrkyllä onkin. Sitä paitsi ne on kumminkin _vaan_ tissit :)
tuo tänne ne hiplattavaksi. Ne on kumminkin vaan tissit sulle.
- viilisniilis
et kai yritä kirjoitti:
tahallas kiusoitella? Taidankin tässä tuskissani rapsutella vähän muniani.
Mä vain kerroin, kuinka kivaa se on kun omistaa rinnat! Varsinkin, kun niissä ei ole kauheaa karvapehkoa, tai kun niiden kärjistä ei tule kusta/muuta smägmää. Ja onhan tissit nyt massiivisemmat kuin keskiverto kulli. Enemmän hiplattavaa.
- vänkyrä-nainen
Ootte te ilkimyksiä kirjoitti:
tuo tänne ne hiplattavaksi. Ne on kumminkin vaan tissit sulle.
todellakin on vaan tissit, et sen puoleen voisin tuodakin, mut mulla on paljon arvokkaampiakin juttuja annettavana, mut ne tosiaan ei oo missään yleisessä jaossa. Mut kyl sä jostain saat ihan omat hiplattavat tissit jos vaan pelaat korttisi oikein:)
- Uskotko että
todellakin on vaan tissit, et sen puoleen voisin tuodakin, mut mulla on paljon arvokkaampiakin juttuja annettavana, mut ne tosiaan ei oo missään yleisessä jaossa. Mut kyl sä jostain saat ihan omat hiplattavat tissit jos vaan pelaat korttisi oikein:)
jossain voisi olla hiplattavat tissit mullekin? Ettet vaan yritä piristää mua antamalla valheellista toivoa?
- viilisniilis
Uskotko että kirjoitti:
jossain voisi olla hiplattavat tissit mullekin? Ettet vaan yritä piristää mua antamalla valheellista toivoa?
Sä aina laitatuttaa silkkarit, ja voilá, saat hiplata tissejä 24/7!
- vänkyrä-nainen
Uskotko että kirjoitti:
väittää et kaikille se oikea on...jossain...sullekin tisseineen kaikkineen.:)
- Pelkkää korviketta
viilisniilis kirjoitti:
Sä aina laitatuttaa silkkarit, ja voilá, saat hiplata tissejä 24/7!
Pari naisellisen naisen luomutissejä hiplattavaksi niin nainenkin saa unohtumattoman käsittelyn siinä sivussa. Hitto, tarvin kipeästi naisen.
- olet ollut todella
väittää et kaikille se oikea on...jossain...sullekin tisseineen kaikkineen.:)
kannustava. Halaisin sua vähintään jos olisit tossa vieressä. :)
- vänkyrä-nainen
olet ollut todella kirjoitti:
kannustava. Halaisin sua vähintään jos olisit tossa vieressä. :)
johtaisi kuitenkin siihen tissien hiplailuun, mut etköhän sen halauksen takia saisi sit vähän hiplatakin. :)
Kyllä noin niinkuin yleisesti ottaen mulle kelpais se halaus itseasiassa paljon enemmän tällä hetkellä, ku mikään seksiin liittyvä. Mutta aina ei saa sitä mitä haluaa. - viilisniilis
Pelkkää korviketta kirjoitti:
Pari naisellisen naisen luomutissejä hiplattavaksi niin nainenkin saa unohtumattoman käsittelyn siinä sivussa. Hitto, tarvin kipeästi naisen.
kuin hankkia sellainen! Tai sitten Fleshlight.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621143Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108657Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto94618- 54598
- 78571
- 39538