Rauhoittava vaikutus

naisellako

Voiko naisella olla rauhoittava vaikutus mieheen, joka on renttu tai muuten häiriintynyt persoona. Uskotteko että nainen voi muuttaa miestä parempaan suuntaan? Kommentteja!

11

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nähty on.

Naiset haluavat renttuja, koska uskovat voivansa muuttaa miehen. Säälittävää, mutta naiset ovat.

• ovat :

naiset.

• tällä

palstalla päästä koskaan eteenpäin? Aina samat jauhamiset.

Mies rauhoittuu sitten kun haluaa rauhoittua. Uskoontulo tai kovapäinen akka voi miehen rauhoittaa, mutta vasta sitten kun mies haluaa rauhoittua.

Jotkut ei rauhoitu koskaan, vaikka sinä mitä toivoisit.

• ............

Mies muuttuu silloin kun muutosta haluaa ja se päätös lähtee hänestä itsestään. Nainen voi rauhoittaa väliaikaisesti ja antaa turvallisen rauhan muuttumiselle, mutta usein ne naiset jäävät unholaan kun muutos tapahtuu.

• Kettulaatikossa

näitä on nähty... mutta yleensä nainen ei ole tyytyväinen rentun kesytettyään. Vaan lähtee kesyttämään uutta renttua.

Siinä mielessä kun renttu on pääkopaltaan viallinen, niin on nainenkin.

Pitäisi kysyä itseltään miksi haluaa vaikean suhteen? Yleensä kyse on lapsuudenkokemusten toistosta siinä toivossa että selviäisi tilanteesta voittajana. Terve ihminen ei halua hakata päätään seinään.

Tässä kohtaa "Se vaan on niin ihana ja henkävä ja blaablaa."

Ihania ja henkeviä ja blaablaa löytyy ongelmattomista ihmisistäkin.

Tässä kohtaa "Mutta kun ne on niin tylsiä, ei vaan ole sitä kipinää..."

Niin, koska tällainen nainen haluaa paeta omaa ahdistustaan miehen ongelmiin ja haluaa tuntea olonsa tarpeelliseksi. Jännitys on tarpeen, ettei joutuisi kohtaamaan esim. masentuneisuuden tunnetta.

Oma valintansa miten itse kukin elää, mutta ei tarvitse olla selvännäkijä sanoakseen että homma aiheuttaa tuskaa ja päättyy kyyneliin.

• puhut kuomaseni

mutta aiheen vierestä menee nyt mulla.Sain jonkun ihmeen "de-ja-vu"-kokemuksen sun nikistä "kettulaatikossa".Se vei mut jonnekkin 80-luvulle joten kerrotko miksi tämä nikki?

• kokeilla!

Mutta kun ukko sitten ensinmäisen kerran takoo sinun pääsi johonkin rappurallin väliin niin tule sitten tänne kertomaan että onnistuitko?!

• Kyllä naisella on mieheen rauhottava vaikutus, jos naisella on vaan oma tahto. Jos naisella ei ole omaa tahtoa, ni mies pysyy renttuna ja nainen pettyy siihen, ettei se sitä renttua saanutkaan muutettua.

Toinen toistaan parisuhteessa muokkaa ja ihan huomaamattakin, mut siinä vaiheessa kun niistä muuttamisista ja muutoksista pitää erikseen alkaa vääntää, ni sillo ei oo kaikki kohdallaan.

• vänkyrä-nainen

Kuvatun kaltaiset miehet ovat ainakin kaikki hetket mun seurassani olleet hyvinkin rauhallisia. Eli ainakin hetkellisesti mun rauhoittava vaikutus on toiminut :)

Sitä en sit tiedä mitä ovat tehneet kun ovat päässeet mun näköpiiristäni pois.

Mut ihan totta se on et yleensä se on nimenomaan nainen, joka miehen voi muuttaa parempaan suuntaan. Toinen on uskoontulo, mut sekin voi olla hiukan kyseenalaista paremmuutta.

• Yks renttu.

Renttu voi haluta olla rauhallisempi rakastamnsa naisen seurassa mutta ei nainen voi muuttaa renttua. Renttu muuttuu itse ja tietää muuttuvansa itse. Renttu myös pidättää oikeudet muutoksiin.

• anna-emilia

Joko on unohtunut se idiootti Anna-Emilia joka luuli voivansa rakastaa kaikki elämänsä naiset murhanneen miehen kunnolliseksi....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      104
      1086
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      58
      1025
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      808
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      591
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      581
    8. 78
      551
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      547
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe