Miehet eivät mielellään mene vaatekauppaan, mutta mistä sinä hankit vaatteesi jos et omista
naisystävää joka hankkisi sulle päälle pantavaa.
"Vaatteet eivät ole minun aatteet"
MarttyyriMallari-TTt
Mistä ostat vaatteesi
11
611
Vastaukset
- ostaa.
Ei tarvi ite.
Sokokselta
Humm, olisko Stockmann, River co. ja Aleksi 13 yleisimmät ostospaikat.
- sirpamaikkarilta
samat! Me ollaan tekstiilikaksoset!
- SupremeSatan
Kyllä mua sitte niin vaatekaupat risoo, ettei ole tosikaan, mut pakko siel on vaan ollu opetella käymään.
Ostan vaatteet yleensä ohimennen kun olen jotakin muutakin ostamassa, tai sit jos olen muksujen kanssa huvikseen(yök.siis lasten huviksi) shoppailemassa.- vaatteet
Ostan armeijan ylijäämäkamppeita. Loput siitä liikkeestä, joka sattuu ekana silmään.
- -ukko-
...sieltä saa ykkösbonusta...
Ostaminen on myös suht yksinkertaista: kun valikoima on tarpeeksi rajoitettu, vaikeaksi valinnaksi jää vain oikean koon löytäminen. Siinäkin on tavan miehelle riittävästi ongelmaa. - Kemiläinen1
https://shop.spreadshirt.fi/AeJashirt
tuolta saa ainakin komeilla logoilla olevia =) - 92TÄHTI
Eräiltä kirppareilta löytää ihan uusia vaatteita,
Joita vaatefirmat ovat lahjoittaneet pois tehdäxeen tilaa
Uusille sesonkivaatteille
Esm ostin murulle nipun söpöjä kalsareta 1 €/kpl
Olsin ostanu Roselĺekin, ettei vanhojaaa parsi
Mut kuin iso sen peppu on - ostosrunoilija
Kaupasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844