Puhuvatko miehet koskaan...

naisasioistaan...

...toisille miehille? Vai onko se täysin mahdotonta ajatuksenakin? Voisitko edes mainita, että olet ihastunut johonkin naiseen tai että sinulla on "sydänsuruja"? Mikä on henkilökohtaisin naiseen liittyvä asia, jonka olet kertonut toiselle miehelle?

25

1571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkilökohtaisista

asioista ei avauduta ikinä. Miehet eivät puhu tunteista keskenään. Muista naisasioista kylläkin kuten saitko.

• Wastaaja

Kerran kerroin kännissä että seurustelen mutta en normaalisti selvänä puhu.

• ja yks kaveri

joka mulle höpöttää noista on mielestäni muutenkin täys akka. juoruaa ja kyttääkin niinku akat.

• ei ei ei ei

Koskaan en ole puhunut. Enkä puhu.

Kerran joku kaveri sanoi, että on alkanut seurustelemaan. Muut keskittyivät peliin.

• enkä kerro

enkä halua kuulla kavereiltakaan mitään liian henkilökohtaista. Olen joskus joutunut ketomaan, että tapailen naista.
      Miksi yleensä pitäisi kertoa naisasioistaan muille, harmia siitä vain seuraisi.

• '''xxx'''

"Mikä on henkilökohtaisin naiseen liittyvä asia, jonka olet kertonut toiselle miehelle?"

Vähän tässä rönsyilen mutta olen sanonut parhaimmalle (mies)kaverilleni että olen aivan kateudesta vihreä kun sinulla on noin nätti 5-vuotias tyttölapsi.

Toivon kovasti että itsellänikin olisi joskus lapsia. Vaimo & 3 tyttöä olisi ihanteellinen perhe.

• paha maailma

kun tuo kuulosti ihan joltain pedofiilin viestiltä?! Olen pahoillani, jos et sitä tarkoittanut... Mutta miksi juuri tyttöjä, ainahan miehet toivoo poikia???

• vänkyrä-nainen
        paha maailma kirjoitti:

kun tuo kuulosti ihan joltain pedofiilin viestiltä?! Olen pahoillani, jos et sitä tarkoittanut... Mutta miksi juuri tyttöjä, ainahan miehet toivoo poikia???

ainahan miehet toivoo poikia?

Kai tuo on ihan yksilokohtaista, samoin kuin nainenkin voi ensisijaisesti haluta poikaa ja toinen taas tyttöä. Tai voi haluta ekaksi lapseksi jompaa kumpaa ja toiseksi sitten toista.

• '''xxx'''
        paha maailma kirjoitti:

”Olenko mä ihan kauhean kyyninen?”

Vastaus: olet perusputkiaivoinen mies, Sorry!

”Mutta miksi juuri tyttöjä, ainahan miehet toivoo poikia???”

Vastaus: itselläni on ollut aina huonot välit omaan faijaan.
        Olen asiaa paljon funtsinut että olisi helpompaa
        olla tyttölapsille isänä, kun itselläni ei ole ollut
        pikkupoikana sellaista miehenmallia johon samastua.
        (oma isäni on ollut päihdeongelmainen,
        millainen isähahmo minä muka olisin omille pojilleni…)

Mutta hyvää yötä kuitenkin.

• sarvikuonokas

ainakin mun kaveripiirissä..

• !!!!!!

että te muodostatte poikkeuksen ja puhutte naisista? Nyt yksityiskohtia uteliaalle, kerro edes joku esimerkki!

• sarvikuonokas
        !!!!!! kirjoitti:

että te muodostatte poikkeuksen ja puhutte naisista? Nyt yksityiskohtia uteliaalle, kerro edes joku esimerkki!

Ei me missään ringissä puhella..

Mutta on mulla pari kaveria joiden kanssa käydään ihan kaikki läpi.. mistä nyt huvittaa millonkin puhua.. joskus myös naisista ja niihin liittyvistä iloista ja suruista.

• ...........
        !!!!!! kirjoitti:

Mä oon rakastunu! :)

• sarvikuonokas
        ........... kirjoitti:

Mä oon rakastunu! :)

Ne ei vaan kehtaa myöntää sitä.

• kertoa.

Moni nainen ei haluaisi minun kertovan niitä asioita. Moni mies ei haluaisi kuulla niitä asioita.

• olen kaverille avautunut naisasoistani ja sydänsuruistani tyyliin, että 'vittu mä en tajuu'. Enkä enää ikinä avaudu. Ristus mitä paskan miettimistä siitä seuraa.

• vänkyrä-nainen

läheisiä ystäviä tai esim. veljeksiä, niin kyllä ne puhuu. Samaten monelle miehelle on varmaan helpompi puhua naispuoliselle kaverilleen noista jutuista kuin miehelle. Mutta kaikki miehet toimii eritavalla. Ongelmista kannattaisi silti puhua edes anonyymisti jollekin, jotta sais hiukan ulkopuolisen näkökantaa asiaan. Itse on usein vaikea hahmottaa tilannetta kun on sen ongelman keskellä, mut joku ulkopuolinen voi nähdä kaiken laajemmin ja selvemmin.

Itse en kyllä hirveesti oo puhunut vaikka nainen oonkin johtuen siitä etten niin kovin syvällisiä osaa puhua muutenkaan, paitsi kännissä joskus. Mutta riippuu tosiaan ihan asioista. Jotkut utelee tosi paljon, niin vaikea se on aina olla vastaamattakaan ja kun valehtelemaankaan ei ole halua alkaa.

• puhu...............

On mahdoton ajatus.

• Miksi pitäisi?

• Parikymmentä vuotta, kun on turistu kaikesta muusta niin tietää kysymättä senkin mitä mieltä kaverit olisivat asioista joista ei ole koskaan puhuttu.

Joten ihan turhaa alkaa käymään dialogiaa, jonka kulun tietää jo etukäteen.

• sarvikuonokas
        Richartti kirjoitti:

Parikymmentä vuotta, kun on turistu kaikesta muusta niin tietää kysymättä senkin mitä mieltä kaverit olisivat asioista joista ei ole koskaan puhuttu.

Joten ihan turhaa alkaa käymään dialogiaa, jonka kulun tietää jo etukäteen.

Koitahan nyt koota itsesi..

Jannu tulee palstalle kysymään itseltään kysymyksiä..

Vähän niinkö jenkkisarjoissa ja tosiTV - get together-jaksoissa.

"Do I talk with other men about women? No i don't"

• sarvikuonokas kirjoitti:

Koitahan nyt koota itsesi..

Jannu tulee palstalle kysymään itseltään kysymyksiä..

Vähän niinkö jenkkisarjoissa ja tosiTV - get together-jaksoissa.

"Do I talk with other men about women? No i don't"

...en ole VIELÄ alkanut keskustelemaan itsekseni. Vaikka aloituksen "piste,piste,piste"-tyyli muistuttaakin omaani, lieneekö tarkoituksella saman kaltaisuutta havaittavissa.

• Hossi

Kanssa näistä asioista puhutaan hyvinkin paljon ja homma toimii molempiin suuntiin. keskustellaan paljon muustakin elämään liittyvista asioista kuin pelkästään naisista. Toimitaan toistemme henkireikänä sekä tukena aina kun sitä tarvitaan, hän on minun tosi ystävä.

Henkilökohtaisinta asiaa on vaikea määrittää kun keskustellaan kaikista asioista mitkä mielessä liikkuvat.

• vili

puhuu, jotkut ei. mutta samanlaista kaverin käyttämistä likakaivona ei ole, mitä naisilla on tapana tehdä

• mutta puhuvat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      106
      1126
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      61
      1082
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      818
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      66
      708
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      104
      611
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      591
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      557
    9. 78
      551
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe