En ole syönyt kahteen päivään palaakaan makkarasta joka on jääkaapissa. Nyt on ilta tulossa ja makkara huutaa minulle koko yön... En saa unta mitä tehdä?
voiko joku auttaa
4
789
Vastaukset
- Eve84
Miksi sulla on jääkaapissa makkaraa? Heitä roskiin jos et halua tulla syöneeksi sitä. Tai jos se on miehen tms. käske sen syödä se heti. Ei tommosia kannata pitää kiusaamassa.
- sadf
Heitä makkara roskiin ja osta paljon terveellistä ja vähäkalorista ruokaa, syö paljon vihanneksia. Suosittelen keittoja.
- JuhaO
Hei tytöt!
Kerroppa kuinka sen makkaran kanssa kävi.
Vieläkö se huutaa siellä?
Miten on uniesi laita?
Oletko saanut nukutuksi?
-JuhaO-- Hyvänolon Inspis tmi
Moikka! Olen Personal Trainer ja ravintovalmentaja omien asiakkaideni kansa käytän 30min säöntöä. Kun tulee joku mahdoton mieliteko odota 30 min ja tarkastele tunnetta. Onko tunne halu, nälkä vai jotain muuta? Jos 30min jälkeen edelleen sama himo syö makkara hyvällä omallatunnolla. Suosittelen että otat yhteyttä johonkin ravintovalmentajaan joka asuu paikkakuntasi lähellä. Hän suunnittelee sinun tarpeittesi mukaisen ravinto ohjelman ja kun on saatu perusruokavalio kohdalleen pienillä repsahduksilla ei ole väliä. Kunhan reosahduksen jälkeen palataan siihen suunniteltuun malliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620