Avonin

tuotteista

elikkäs onko teillä kellään kokemusta millaisia ovat? Onko oriflamella parempia tms.

26

3488

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyviä,.,

      Käytän Pirkkaa. Ne on taatusti yhtä hyviä ja saa kätevästi K-kaupasta.

      • meikkaaja23

        Varmaan vähän makuasia, mutta itse pidän ainakin Avonin tuotteista. Avon on jo vanha yritys ja sillä on käytössään korkealaatuista nykyteknologiaa ja on edelläkävijä ihonhoitotuotteissa.


      • Oriflamessa mukana
        meikkaaja23 kirjoitti:

        Varmaan vähän makuasia, mutta itse pidän ainakin Avonin tuotteista. Avon on jo vanha yritys ja sillä on käytössään korkealaatuista nykyteknologiaa ja on edelläkävijä ihonhoitotuotteissa.

        Oriflame on ruotsalainen 41-vuotta vanha yritys, Suomessa 40 vuosi meneillään :) Oriflame on Suomessa kaikkein suurin suoramarkkinointi tavalla toimiva yritys.
        Oriflamen tuotteissa on hinta- ja laatusuhde kohdallaan. Oriflame ei ole koskaan käyttänyt tuotteiden valmistamisessa eläinkokeita ja muutenkin eettiset arvot ovat kohdallaan...ei lapsityövoimaa, suojellaan luontoa eli tuotteet ovat kierrätyskelpoisia. Oriflame tuotteet ovat ajan hengen mukaisia niin ihonhoito kuin meikki tuotteet. Oriflamella on jo monta patentoitua ihonhoito tuotetta kuten Skindividual, Ecollagen jne. jotka ovat olleet esillä lehdissä. Oriflame oli mm. meikkaamassa taas kertaalleen missejä kisoissa. Ja on sponsorina aika monessa muussakin kuten huippumallit haussa jne.

        Oriflame tekee hyväntekeväisyys työtä maailman lasten hyväksi, toimii ainoana kosmetiikka firmana järjestössä jonka suojelija Ruotsin kuningatar Silvia on World Childhood niminen järjestö. Suomessa Oriflame kerää parhaillaan rahaa järjestölle ja tuotto menee Sylvalle eli Suomen syöpä lasten ja nuorten perheiden hyväksi.

        Oriflamen tuotteet ovat turvallisia käyttää kaikilla tuotteilla on kahden viikon vaihto- ja palautusoikeus.

        Itse en vaihtaisi Oriflamea mihinkään. Tykkään tuotteista olen tyytyväinen laatuun ja Oriflame toimintaan :)ja siihen, että yritys on pohjoismaalainen ;)


      • keltaiset

        pikka pallot pomppii! Pirkka rasvojen taso on sama kuin Pirkka margariininkin, ihan sama kumpaa laittaa naamaan. Vetisiä liruja, joilla ei tosiaankaan tee yhtikäs mitään.


      • Avon kannattaja
        Oriflamessa mukana kirjoitti:

        Oriflame on ruotsalainen 41-vuotta vanha yritys, Suomessa 40 vuosi meneillään :) Oriflame on Suomessa kaikkein suurin suoramarkkinointi tavalla toimiva yritys.
        Oriflamen tuotteissa on hinta- ja laatusuhde kohdallaan. Oriflame ei ole koskaan käyttänyt tuotteiden valmistamisessa eläinkokeita ja muutenkin eettiset arvot ovat kohdallaan...ei lapsityövoimaa, suojellaan luontoa eli tuotteet ovat kierrätyskelpoisia. Oriflame tuotteet ovat ajan hengen mukaisia niin ihonhoito kuin meikki tuotteet. Oriflamella on jo monta patentoitua ihonhoito tuotetta kuten Skindividual, Ecollagen jne. jotka ovat olleet esillä lehdissä. Oriflame oli mm. meikkaamassa taas kertaalleen missejä kisoissa. Ja on sponsorina aika monessa muussakin kuten huippumallit haussa jne.

        Oriflame tekee hyväntekeväisyys työtä maailman lasten hyväksi, toimii ainoana kosmetiikka firmana järjestössä jonka suojelija Ruotsin kuningatar Silvia on World Childhood niminen järjestö. Suomessa Oriflame kerää parhaillaan rahaa järjestölle ja tuotto menee Sylvalle eli Suomen syöpä lasten ja nuorten perheiden hyväksi.

        Oriflamen tuotteet ovat turvallisia käyttää kaikilla tuotteilla on kahden viikon vaihto- ja palautusoikeus.

        Itse en vaihtaisi Oriflamea mihinkään. Tykkään tuotteista olen tyytyväinen laatuun ja Oriflame toimintaan :)ja siihen, että yritys on pohjoismaalainen ;)

        AVON on maailman suurin kosmetiikan suoramyyntiyritys ja toimii yli 140 maassa. Tuotteet ovat edullisia sillä meillä ei täällä Suomessa ole erikseen maahantuojaa, joka ottaisi välistä. Oriflamesta en osaa sanoa, mutta tiedän, että ainakin Avonin tuotteissa on hinta- ja laatusuhde kohdallaan. Avon oli ensimmäisiä suuria yrityksiä, joka lopetti eläinkokeiden käytön. Myös Avonilla suojellaan luontoa eli tuotteet ovat kierrätyskelpoisia. Myös Avonin tuotteet ovat ajan hengen mukaisia niin ihonhoito kuin meikki tuotteet. Avonille suunnittelee maailman kuuluja mm.hajuvesiä (Christian Lacroix) ja meikkejä (Cynthia Rowley. Hiustenhoitotuotteita kehittämässä on ollut herra, joka on monen hollywood tähden kampaaja. Avonilla on jo monta patentoitua ihonhoitotuotetta ja se onkin edelläkävijä. Avon on ollut yhteistyössä mm. Hunksien kanssa. Kerroit, että Oriflame oli mm. meikkaamassa taas kertaalleen missejä kisoissa. Ja on sponsorina aika monessa muussakin kuten huippumallit haussa jne. Kyllähän sinne pääsee mikä tahansa firma, kun vain tarpeeksi maksaa. Sehän on vain rahaa televisiolle.

        Avon tekee hyväntekeväisyystyötä. Se antaa rahaa mm. Roosa nauha -järjestölle (syöpäjärjestö).
        Oriflamen tuotteet ovat turvallisia käyttää kaikilla tuotteilla on kahden viikon vaihto- ja palautusoikeus.

        Luulen kyllä, että Avon ohittaa lähivuosina Oriflamen ja nyt Avon on ollut maassa vasta muutaman vuoden.


      • N33
        Avon kannattaja kirjoitti:

        AVON on maailman suurin kosmetiikan suoramyyntiyritys ja toimii yli 140 maassa. Tuotteet ovat edullisia sillä meillä ei täällä Suomessa ole erikseen maahantuojaa, joka ottaisi välistä. Oriflamesta en osaa sanoa, mutta tiedän, että ainakin Avonin tuotteissa on hinta- ja laatusuhde kohdallaan. Avon oli ensimmäisiä suuria yrityksiä, joka lopetti eläinkokeiden käytön. Myös Avonilla suojellaan luontoa eli tuotteet ovat kierrätyskelpoisia. Myös Avonin tuotteet ovat ajan hengen mukaisia niin ihonhoito kuin meikki tuotteet. Avonille suunnittelee maailman kuuluja mm.hajuvesiä (Christian Lacroix) ja meikkejä (Cynthia Rowley. Hiustenhoitotuotteita kehittämässä on ollut herra, joka on monen hollywood tähden kampaaja. Avonilla on jo monta patentoitua ihonhoitotuotetta ja se onkin edelläkävijä. Avon on ollut yhteistyössä mm. Hunksien kanssa. Kerroit, että Oriflame oli mm. meikkaamassa taas kertaalleen missejä kisoissa. Ja on sponsorina aika monessa muussakin kuten huippumallit haussa jne. Kyllähän sinne pääsee mikä tahansa firma, kun vain tarpeeksi maksaa. Sehän on vain rahaa televisiolle.

        Avon tekee hyväntekeväisyystyötä. Se antaa rahaa mm. Roosa nauha -järjestölle (syöpäjärjestö).
        Oriflamen tuotteet ovat turvallisia käyttää kaikilla tuotteilla on kahden viikon vaihto- ja palautusoikeus.

        Luulen kyllä, että Avon ohittaa lähivuosina Oriflamen ja nyt Avon on ollut maassa vasta muutaman vuoden.

        Avon yritä tuloa Suomeen jo kolmatta kertaa?! Niin minä ainakin olen kuullut...Oriflame on ollut Suomessa jo 40-vuotta.

        Vielä lisään että Oriflame ei ole koskaan testannut tuotteitaan eläinkokein eikä tee sitä nytkään.

        Onhan se totta, että rahalla pääsee mihin vaan? Mutta, totta on myös sekin, että jos ei tuloksiin oltaisi tyytyväisi ei niitä enää uusittaisi.

        Itse käytän Oriflamen tuotteita siksi, että niissä on hinta-laatusuhde kohdallaan ja voin ne halutessani vaihtaa ja palauttaa - en siis siksi, että ne on jonkun tietyn ihmisen suunnittelemia...


      • ELÄIMILLÄ?
        Avon kannattaja kirjoitti:

        AVON on maailman suurin kosmetiikan suoramyyntiyritys ja toimii yli 140 maassa. Tuotteet ovat edullisia sillä meillä ei täällä Suomessa ole erikseen maahantuojaa, joka ottaisi välistä. Oriflamesta en osaa sanoa, mutta tiedän, että ainakin Avonin tuotteissa on hinta- ja laatusuhde kohdallaan. Avon oli ensimmäisiä suuria yrityksiä, joka lopetti eläinkokeiden käytön. Myös Avonilla suojellaan luontoa eli tuotteet ovat kierrätyskelpoisia. Myös Avonin tuotteet ovat ajan hengen mukaisia niin ihonhoito kuin meikki tuotteet. Avonille suunnittelee maailman kuuluja mm.hajuvesiä (Christian Lacroix) ja meikkejä (Cynthia Rowley. Hiustenhoitotuotteita kehittämässä on ollut herra, joka on monen hollywood tähden kampaaja. Avonilla on jo monta patentoitua ihonhoitotuotetta ja se onkin edelläkävijä. Avon on ollut yhteistyössä mm. Hunksien kanssa. Kerroit, että Oriflame oli mm. meikkaamassa taas kertaalleen missejä kisoissa. Ja on sponsorina aika monessa muussakin kuten huippumallit haussa jne. Kyllähän sinne pääsee mikä tahansa firma, kun vain tarpeeksi maksaa. Sehän on vain rahaa televisiolle.

        Avon tekee hyväntekeväisyystyötä. Se antaa rahaa mm. Roosa nauha -järjestölle (syöpäjärjestö).
        Oriflamen tuotteet ovat turvallisia käyttää kaikilla tuotteilla on kahden viikon vaihto- ja palautusoikeus.

        Luulen kyllä, että Avon ohittaa lähivuosina Oriflamen ja nyt Avon on ollut maassa vasta muutaman vuoden.

        EI KUULU KUMPIKAAN, AVONIT EIKÄ ORIFLAMET ANIMALIAN ELÄINKOKEETTOMALLE LISTALLE!


      • girlpower1982
        ELÄIMILLÄ? kirjoitti:

        EI KUULU KUMPIKAAN, AVONIT EIKÄ ORIFLAMET ANIMALIAN ELÄINKOKEETTOMALLE LISTALLE!

        Ei sillä listalla ole kaikki maailman
        yritykset, jotka eivät käytä eläinkokeita.
        Muitakin vastaavia listoja on ja myös niistä
        kannattaa katsoa.


      • girlpower1982
        girlpower1982 kirjoitti:

        Ei sillä listalla ole kaikki maailman
        yritykset, jotka eivät käytä eläinkokeita.
        Muitakin vastaavia listoja on ja myös niistä
        kannattaa katsoa.

        Avon oli ensimmäinen suuri yritys, joka lopetti eläinkokeiden käytön. Se on myös palkittu siitä hyvästä. Tässä Avonin sivuilta tietoa: Avon on ollut etualalla vaihtoehtoisten koemenetelmien kehittämisessä ja toteuttamisessa 1980-luvulta lähtien. Vuonna 1993 pyrkimykset huomioitiin maailmanlaajuisessa tiedekongressissa, jossa käsiteltiin eläinkokeiden ja vaihtoehtoisten menetelmien käyttöä. Samana vuonna Avon sai myös tunnustuspalkinnon Johns Hopkinsin yliopiston vaihtoehtoisten koemenetelmien tutkimuskeskukselta. Se sai tämän palkinnon ns. 3 R -periaatteeseen (refinement = jalostus, reduction = vähentäminen, replacement = korvaaminen) sitoutumisesta ja vaihtoehtoisten kokeiden käyttämisestä tuoteturvallisuuden arvioinnissa.


      • avon kannattaja
        N33 kirjoitti:

        Avon yritä tuloa Suomeen jo kolmatta kertaa?! Niin minä ainakin olen kuullut...Oriflame on ollut Suomessa jo 40-vuotta.

        Vielä lisään että Oriflame ei ole koskaan testannut tuotteitaan eläinkokein eikä tee sitä nytkään.

        Onhan se totta, että rahalla pääsee mihin vaan? Mutta, totta on myös sekin, että jos ei tuloksiin oltaisi tyytyväisi ei niitä enää uusittaisi.

        Itse käytän Oriflamen tuotteita siksi, että niissä on hinta-laatusuhde kohdallaan ja voin ne halutessani vaihtaa ja palauttaa - en siis siksi, että ne on jonkun tietyn ihmisen suunnittelemia...

        Avonin tuotteilla on KOLMEN KUUKAUDEN palautusoikeus, jos ei jostain syystä tykkää tuotteesta. Tuote saa olla avattukin!


      • girlpower1982
        N33 kirjoitti:

        Avon yritä tuloa Suomeen jo kolmatta kertaa?! Niin minä ainakin olen kuullut...Oriflame on ollut Suomessa jo 40-vuotta.

        Vielä lisään että Oriflame ei ole koskaan testannut tuotteitaan eläinkokein eikä tee sitä nytkään.

        Onhan se totta, että rahalla pääsee mihin vaan? Mutta, totta on myös sekin, että jos ei tuloksiin oltaisi tyytyväisi ei niitä enää uusittaisi.

        Itse käytän Oriflamen tuotteita siksi, että niissä on hinta-laatusuhde kohdallaan ja voin ne halutessani vaihtaa ja palauttaa - en siis siksi, että ne on jonkun tietyn ihmisen suunnittelemia...

        Avon on tosiaan aikaisemminkin ollut Suomessa.
        Silloin se ei kuitenkaan ollut itse Suomessa vaan sillä oli maahantuoja. Tämä maahantuojahan päätti itse kaikista myynti tms. asioista ja ajoi sitä kautta oman yrityksensä konkkaan.
        Nyt Avon on kuitenkin tullut itse Suomeen. Sillä ei ole erillistä maahantuojaa, joka ottaisi osuutensa välistä ja olen kuullutkin, että Avonin tuotteet ovat nykyään halvempia kuin silloin ennen. Avon ei ole vielä koskaan lähtenyt pois pienemmästäkään maasta ja se onkin muutamassa vuodessa kasvanut aikalailla täällä Suomessakin.


    • Avon-Vippari

      ja totenut että Avon sopii iholleni paremmin, tuotteista ei ole tullut mitään allergiaa eikä silmät vuoda, tuoksukin on mielestäni Avonilla paremmat voiteissa. Sekä hinta edullisempi.

      Jos haluat lisätietoja niin [email protected]

      • Avonin

        nimellä mainostaminen ole kiellettyä? Säännöissä lukee, ettei Avonin logoa tai nimeä saa käyttää omaan markkinointiin. Luepa ohjeistus uudelleen ja mieti oiskos aiheellista vaihtaa nimimerkkiä.


    • vertailuja

      Oriflame on Ruotsalainen ja Pohjoismaiden suosituin ja Avon valmistettu Puolassa ja Itänaapurissa suosituin, varsinkin Virolaiset ja Venäläiset naiset ovat hulluina Avoniin. Jokainen päätelkööt itse kumpi on korkeatasoisempi!

      • ero asiassa

        Avon löytyy 100 tunnetuimman brändien joukosta ja on 62 mutta OF:ä ei ole listoilla. ;D


      • mitä oikein

        pitäisi päätellä itse? Sama se mikä valmistuttajan maa on, kun valmistuspaikka on molemmissa pääasiallisesti Puola. Että se pohjoismaalaisuudesta.


      • tietous
        mitä oikein kirjoitti:

        pitäisi päätellä itse? Sama se mikä valmistuttajan maa on, kun valmistuspaikka on molemmissa pääasiallisesti Puola. Että se pohjoismaalaisuudesta.

        en noista valmistusmaista niin tiedä ja kumpaakaan tuotetta en itse käytä mutta olen kuullut että OF:ssä on sentään suomenkieliset tekstit tai vähintään ruotsi/englanti. Avonissa ei lue suomeksi mitään eikä englanniksi eikä ruotsiksi, ainoastaan trastui tavaritsiä!

        Hyvä se vaan on että kerrankin suomessa kannatetaan samoja asioita kuin venäjällä ja virossa. Olemme ainoa pohjoismaa, johon Avon on päässyt sisälle, muualle ei ole huolittu yrityksistä huolimatta.


      • mutta myydäänhän
        tietous kirjoitti:

        en noista valmistusmaista niin tiedä ja kumpaakaan tuotetta en itse käytä mutta olen kuullut että OF:ssä on sentään suomenkieliset tekstit tai vähintään ruotsi/englanti. Avonissa ei lue suomeksi mitään eikä englanniksi eikä ruotsiksi, ainoastaan trastui tavaritsiä!

        Hyvä se vaan on että kerrankin suomessa kannatetaan samoja asioita kuin venäjällä ja virossa. Olemme ainoa pohjoismaa, johon Avon on päässyt sisälle, muualle ei ole huolittu yrityksistä huolimatta.

        Avonia USAssakin

        http://shop.avon.com/

        Tuolta on helppo lukea käyttäjien arvioita tuotteista, niin ei tartte ostaa skeidaa :-) Siellä on oikeasti julkaistu nekin arviot jotka eivät ole niin hehkutusta. Olen saanut sieltä monet vinkit ja värikartat ovat hyvät. Värejä tosin paljon enempi kuin Suomessa ja tuotteita tietysti runsaammin.


      • Vieläpä,
        ero asiassa kirjoitti:

        Avon löytyy 100 tunnetuimman brändien joukosta ja on 62 mutta OF:ä ei ole listoilla. ;D

        Erittäin kestäviä moottoripyörän renkaita.


      • Valmistetaan,
        mitä oikein kirjoitti:

        pitäisi päätellä itse? Sama se mikä valmistuttajan maa on, kun valmistuspaikka on molemmissa pääasiallisesti Puola. Että se pohjoismaalaisuudesta.

        Englannissa tehdään Avonin renkaat. Ajoin takanakilla 15 tuhatta ja se on tuplat edellisiin Pirelliin ja Micheliniin verrattuna.


      • kiitti
        Valmistetaan, kirjoitti:

        Englannissa tehdään Avonin renkaat. Ajoin takanakilla 15 tuhatta ja se on tuplat edellisiin Pirelliin ja Micheliniin verrattuna.

        tiedosta.


      • kadoksissa
        mutta myydäänhän kirjoitti:

        Avonia USAssakin

        http://shop.avon.com/

        Tuolta on helppo lukea käyttäjien arvioita tuotteista, niin ei tartte ostaa skeidaa :-) Siellä on oikeasti julkaistu nekin arviot jotka eivät ole niin hehkutusta. Olen saanut sieltä monet vinkit ja värikartat ovat hyvät. Värejä tosin paljon enempi kuin Suomessa ja tuotteita tietysti runsaammin.

        Tottakai myydään USAssa kun on sieltä kotoisinkin!? Ja tottakai värejä ja tuotteita on enemmän kuin pieneen Suomeen tuodaan..?

        Mitä hyötyä mulle olisi USAn värikartoista? Sitä suuremmalla syyllä ihmettelen, miksei Suomalaisille tuoda kosmetiikkaa, jossa lukisi ohjeet edes englanniksi kun tuote on jenkkilästä. Näinhän se menee, että meitä suomalaisia pidetään niin venäläisinä että samat purnukat tuodaan tänne kuin itämaihinkin.

        Voisko joku kuvitella, että Ruotsiin vietäisiin kosmetiikkaa, jossa ohjeteksti olisi venäjäksi tai viroksi? Hah, ei ikinä onnistuis ja ei ole onnistunutkaan. Kyllä suomalaiset naiset ovat tyhmiä kun suostuvat olemaan venäläisiä muiden kansojen silmissä.


    • hajuvedet

      HAISEVAT todella omituiselle. Varmaan voi olla jotain hyviäkin tuotteita, mikäli haluaa kokeilla kaikki läpi. Hajuvesi todella tyrmäsi minut; aiheutti allergisenreaktion ( silmät ja huulet turposi, pelkästä nuuhkaisusta) ja tuli kolmepäivää kestävä migreeni.

      • kosmetiikan suurkäyttäjä...

        Siis kaikillahan on oma makunsa ja toiset tykkää toisesta jota toiset taas saattavat inhota..

        Itse olin pari vuotta sitten oriflamen konsultti.. petyin kuitenki niin useaan tuotteeseen että lopetin homman.. Viime kesänä tutustuin Avon merkkiin.. Olin kuullut kyseisestä kosmetiikka jätistä jo pari vuotta sitten kun olin jenkkilässä töissä.. Avonhan on siis jo reilu 120vuotta vanha Amerikkalainen kosmetiikka jätti.. Tutustuin siis suomalaiseen avon tuotelehtiseen ja tein tilauksen tuttavalleni joka oli alkanut avonin kauneuskonsultiksi.. Tein tilauksen siinä mielessä että tuotteet eivät välttämättä ole kovin laadukkaita koska hinta oli niin pieni.. Paketti kun saapui oli heti alkuun positiivisesti iloinen meikeistä jotka vaikuttivat todella laadukkailta eivätkä aiheuttaneet minulle allergisia reagtioita kuten niin useiden muiden kosmetiikkamerkkien meikit.. Shampoo jota ostin toimi kuin unelmainen kampaamosta ostettu shampoo.. Innostuin merkistä niin paljon että olen ajatellut itsekkin alkaa myymään tuota loistavaa merkkiä..


      • Ronitan
        kosmetiikan suurkäyttäjä... kirjoitti:

        Siis kaikillahan on oma makunsa ja toiset tykkää toisesta jota toiset taas saattavat inhota..

        Itse olin pari vuotta sitten oriflamen konsultti.. petyin kuitenki niin useaan tuotteeseen että lopetin homman.. Viime kesänä tutustuin Avon merkkiin.. Olin kuullut kyseisestä kosmetiikka jätistä jo pari vuotta sitten kun olin jenkkilässä töissä.. Avonhan on siis jo reilu 120vuotta vanha Amerikkalainen kosmetiikka jätti.. Tutustuin siis suomalaiseen avon tuotelehtiseen ja tein tilauksen tuttavalleni joka oli alkanut avonin kauneuskonsultiksi.. Tein tilauksen siinä mielessä että tuotteet eivät välttämättä ole kovin laadukkaita koska hinta oli niin pieni.. Paketti kun saapui oli heti alkuun positiivisesti iloinen meikeistä jotka vaikuttivat todella laadukkailta eivätkä aiheuttaneet minulle allergisia reagtioita kuten niin useiden muiden kosmetiikkamerkkien meikit.. Shampoo jota ostin toimi kuin unelmainen kampaamosta ostettu shampoo.. Innostuin merkistä niin paljon että olen ajatellut itsekkin alkaa myymään tuota loistavaa merkkiä..

        Hei!

        Kauttani saa tunnukset, ken haluaa ryhtyä konsultoimaan! Ota yhteyttä minuun, saat tunnukset käyttöösi jopa päivässä ja pääset tilaamaan tuotteita!


    • Anonyymi

      Oriflame paljon parempi 👍👍

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe