Tyttöystävällä kondomi mukana baarissa,

Mitä siitä voi päätellä

Tyttöystävä ottaa kondomin laukkuunsa mukaan baari-iltoihinsa. Mitä tästä voi päätellä? Hän on luonteeltaan sosiaalinen ja ehkä hieman ”flirttaileva”. Olemme seurustelleet lähes puoli vuotta. Suhteemme on rakastava ja seksielämämme on ollut mielestämme hyvää. Vaikea uskoa että hän olisi valmis pettämään tilaisuuden tullen, mutta ajatus on käynyt mielessä. Pitäisikö olla huolestunut, voiko kondomi olla mukana vain vanhasta tottumuksesta? Se ei ole laukussa jatkuvasti, vaan hän erikseen ottaa sen mukaan. Ja kyllä, on väärin tutkia toisten tavaroita. Asia selvisi minulle alun perin vahingossa.

48

6897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettäminenhän

      tuosta tulee mieleen, valitettavasti

      • menee ilman!

        Hei teki niin tai näin on ainakin vastuuntuntoinen eikä aseta sinua vaaraan jos pettää.Tuskin pettää voi olla pinttynyt tapa. Tyttölapsia, kun opetetaan niin säntillisesti. Tai ketä opetetaan ketä ei.


      • Äläs nyt
        menee ilman! kirjoitti:

        Hei teki niin tai näin on ainakin vastuuntuntoinen eikä aseta sinua vaaraan jos pettää.Tuskin pettää voi olla pinttynyt tapa. Tyttölapsia, kun opetetaan niin säntillisesti. Tai ketä opetetaan ketä ei.

        No vaikka olisi kuinka säntillinen tyttö, niin kai sen verran järki
        toimii, että jos on oma mies kotona ja on uskollinen, niin
        kortsua ei baariin tarvitse ottaa?

        Pettäjä se nainen on, tai ainakin suunnittelee pettävänsä.


      • Huorille menoa
        Äläs nyt kirjoitti:

        No vaikka olisi kuinka säntillinen tyttö, niin kai sen verran järki
        toimii, että jos on oma mies kotona ja on uskollinen, niin
        kortsua ei baariin tarvitse ottaa?

        Pettäjä se nainen on, tai ainakin suunnittelee pettävänsä.

        Pitää ovet auki eli jos tulee sopiva panokumppani ei jää kiinni siitä ettei olis kortsua.
        Nainen antaa VARMASTI kun sopiva jätkä tulee kohdille.

        Samalla toi nainen myös jättää edellisen samantien jos OIKEIN sopiva tulee kohdille.

        Tiedän tuon naistyypin.

        On alottajan kanssa vain sen aikaa kun ei ole parempaa hollilla, ja ei viitsi kokonaan yksinkään olla.

        Oli itsellä pari tuollaista naista mutta laitoin heti kilometritehtaalle kun huomasin tuon asenteen.

        Leikkiköön ja pelailkoon pelejään keskenänsä, mutta minä en ole "käytettävissä".

        Sitähän ne luulevat, että kovinkin ovat niskan päällä ja tekevät mitä haluavat.

        Saa tehdä mutta olla yksin ja tehdä. HAHAHAHA Kusettakoon kusetettavissaolevia ja haistakoon lehmänvittu tuollaiset huorat.


      • nainen nmlööl

        Valitan, mutta keksin kondomille vain yhden käytön. Ja että ottaa sen mukaan ihan erikseen juuri ravintolailtoihin?...


      • Anonyymi
        Huorille menoa kirjoitti:

        Pitää ovet auki eli jos tulee sopiva panokumppani ei jää kiinni siitä ettei olis kortsua.
        Nainen antaa VARMASTI kun sopiva jätkä tulee kohdille.

        Samalla toi nainen myös jättää edellisen samantien jos OIKEIN sopiva tulee kohdille.

        Tiedän tuon naistyypin.

        On alottajan kanssa vain sen aikaa kun ei ole parempaa hollilla, ja ei viitsi kokonaan yksinkään olla.

        Oli itsellä pari tuollaista naista mutta laitoin heti kilometritehtaalle kun huomasin tuon asenteen.

        Leikkiköön ja pelailkoon pelejään keskenänsä, mutta minä en ole "käytettävissä".

        Sitähän ne luulevat, että kovinkin ovat niskan päällä ja tekevät mitä haluavat.

        Saa tehdä mutta olla yksin ja tehdä. HAHAHAHA Kusettakoon kusetettavissaolevia ja haistakoon lehmänvittu tuollaiset huorat.

        Juuri noin. Hyvin sanottu.


    • Petter X

      Tuskin tarvitsee rautalangasta vääntää että miksi.

    • vaan-

      Kyllä vaikuttaa pahasti pettämisen meiningiltä. Ja tuo kun sanoit, että on väärin penkoa toisen tavaroita. Sinuna en potisi siitä huonoa omaa tuntoa. Jos on syytä epäillä toisen pettävän, niin mielestäni saa penkoa, säästyypä pidemmältä nöyryytykseltä/epätietoisuudelta, jos jotain selviää, ja eiköhän se suurempi synti ole se pettäminen, kuin toisen laukun penkominen...

    • Noh, periaatteessa jos hänellä vaikka on joku vastuuntunnoton tyttöystävä joka ei välitä/uskalla itse ostaa kortsuja niin se voisi olla vaikka häntä varten.

      Mutta tuo kuulostaa minusta itsestänikin niin hakemalla haetulta syyltä että tuskinpa tuosta on kyse.

    • Luottamustesti

      Jos tyttöystäväsi haluaa tietää luotatko häneen ja siksi kanniskelee sitä mukana koska arvaa että reagoisit siihen. Ilmeisesti ei ole yrittänyt sitä kovin hyvin piilotellakaan. Toisaalta hieman kyseenalainen tapa testata kun ei voi tietää uskoisiko kumppani testiksi.

      • ei toimi ei

        Kehnonlainen testi. Varmaan alkuperäisen pitäisi ryhtyä kantamaan povitaskussaan Sultaneita, ja katsoa, millainen poru syntyy, kun asia paljastuu. ;)

        (tämä ei siis ollut totinen ehdotus!)


    • Papa-75

      Eihän tuo nyt tarkoita sitä, että tyttöystävälläsi olisi aikeita pettää sinua. Voihan kondomi olla mukana ihan sitä varten, että jos tyttöystäväsi törmää baarissa johonkin "tosi-namu-kundiin", niin hän tekstaa/soittaa sulle, että teidän homma on ohi ja _sen_jälkeen_ menee sänkyyn em. kundin kanssa (johon tarvitsee sitä kondomia). Ja tämähän voi sattua sellaisena aikana, ettei kondomia muuten olisi saatavilla, joten siihen tulee varautua etukäteen.

      Joten ei syytä huoleen, tyttöystäväsi on tuskin niin kevytkenkäinen, kuin täällä monet ovat ehtineet epäillä.

    • pelimies!

      et kyky häneltä suoraan miksi hän otta kortsu mukana baariin? Älä nyt sentäs anna hänet tehdä sut nauruunalaíseksi.

    • huolellinen

      viittaa aina pettämiseen! Itsellänikin kulki kortsu pitkään kassin pohjalla mukana, vaikka seukkaan. Itse asiassa sitten se meni kaverin käyttöön yksi ilta, joten hyvä, että oli matkassa..
      Mieleeni ei tullutkaan, että sen mukana kuljettaminen viittaisi pettämisaikeisiin.

      • Varmuuskerroin

        Jos minä löydän tyttöystävältäni kortonkgin laukusta, niin se on soronoo sitten.

        " Itse asiassa sitten se meni kaverin käyttöön yksi ilta, joten hyvä, että oli matkassa.. "

        Toivottavasti mun tyttöystävä ei laita kavereiden yhden illan panoja meidän suhteen edelle.


      • haluat käyttää rekisteröity...
        Varmuuskerroin kirjoitti:

        Jos minä löydän tyttöystävältäni kortonkgin laukusta, niin se on soronoo sitten.

        " Itse asiassa sitten se meni kaverin käyttöön yksi ilta, joten hyvä, että oli matkassa.. "

        Toivottavasti mun tyttöystävä ei laita kavereiden yhden illan panoja meidän suhteen edelle.

        > Toivottavasti mun tyttöystävä ei laita kavereiden yhden illan panoja
        > meidän suhteen edelle.

        :S en tiennytkään että kavereiden auttaminen on kiellettyä. Kaveri on mulle joskus kondomin heittänyt (vaikka kihloissa oli ja jätkäpoppoossa olimme liikkeessä) kun sitä tarvitsin. So fcking what. Ihan yhtälailla mulla on silloin tällöin baarissa kondomi mukana, vaikka en ole tyttöäni pettämässä.

        Mikä (/%&"# siinä on että pitää aina pahinta pelätä?

        Itseluottamuksen puute.


      • tytsä tyttis
        haluat käyttää rekisteröity... kirjoitti:

        > Toivottavasti mun tyttöystävä ei laita kavereiden yhden illan panoja
        > meidän suhteen edelle.

        :S en tiennytkään että kavereiden auttaminen on kiellettyä. Kaveri on mulle joskus kondomin heittänyt (vaikka kihloissa oli ja jätkäpoppoossa olimme liikkeessä) kun sitä tarvitsin. So fcking what. Ihan yhtälailla mulla on silloin tällöin baarissa kondomi mukana, vaikka en ole tyttöäni pettämässä.

        Mikä (/%&"# siinä on että pitää aina pahinta pelätä?

        Itseluottamuksen puute.

        Mun poikaystäväni piti pitkän kortsua mukana baarissa ja muissa vastaavissa menoissa, enneku sitten hoksas, että eihän tätä ehkä enää tartte. Välillä ihminen toimii kuin automaatti ilman sen kummempia taka-ajatuksia.

        Ja joo, itse asias itelläkin oli jonkun aikaa kumi matkassa, kun sain sellasen kavereilta nimipäivälahjaksi omatekoisen kotelon kera. Huumoria, nääs. Sehän jäi tietenkin laukun pohjalle pitämään majaa.


      • Neiti-Nipsu
        tytsä tyttis kirjoitti:

        Mun poikaystäväni piti pitkän kortsua mukana baarissa ja muissa vastaavissa menoissa, enneku sitten hoksas, että eihän tätä ehkä enää tartte. Välillä ihminen toimii kuin automaatti ilman sen kummempia taka-ajatuksia.

        Ja joo, itse asias itelläkin oli jonkun aikaa kumi matkassa, kun sain sellasen kavereilta nimipäivälahjaksi omatekoisen kotelon kera. Huumoria, nääs. Sehän jäi tietenkin laukun pohjalle pitämään majaa.

        No voihan sitä seurata, onko se kortsu siellä vielä tallessa palatessa, tai merkata se pienellä, jotta huomaa, onko se aina se sama kortsu :-D

        Itsestäni se kuulostaa hassulta, jos sitä pitää mukana raahata, mutta täällä moni kertoi vastakkaisiakin perusteluja.

        Kaipa tuota voisi suoraankin kysäistä, että tarviikos sitä vielä kanniskella.


      • suivaannuin kun miehen
        Neiti-Nipsu kirjoitti:

        No voihan sitä seurata, onko se kortsu siellä vielä tallessa palatessa, tai merkata se pienellä, jotta huomaa, onko se aina se sama kortsu :-D

        Itsestäni se kuulostaa hassulta, jos sitä pitää mukana raahata, mutta täällä moni kertoi vastakkaisiakin perusteluja.

        Kaipa tuota voisi suoraankin kysäistä, että tarviikos sitä vielä kanniskella.

        yöpöydän laatikossa oli paketti kortsuja! Syy yksinkertainen; ei ollut siivonnut...itse söin jo silloin pillereitä, me ei niitä kumeja käytetty ollenkaan. Mutta helppoa uskoa tuosta ettei todellakaan ollut tullut siivottua;-o! Noh, nyt ollaan asuttu puoli vuotta yhdessä 5 kakaran (molempien) kanssa ja rakennettu taloa..


      • ta ei
        suivaannuin kun miehen kirjoitti:

        yöpöydän laatikossa oli paketti kortsuja! Syy yksinkertainen; ei ollut siivonnut...itse söin jo silloin pillereitä, me ei niitä kumeja käytetty ollenkaan. Mutta helppoa uskoa tuosta ettei todellakaan ollut tullut siivottua;-o! Noh, nyt ollaan asuttu puoli vuotta yhdessä 5 kakaran (molempien) kanssa ja rakennettu taloa..

        > Jep, minä joskus vuosi sitten suivaannuin kun miehen yöpöydän
        > laatikossa oli paketti kortsuja!

        Hahaa, putsasin reppuni tänään. Sieltä löytyi kolme kondomia, vaikka tyttö on ollut vuoden pillerillä. En edes tiennyt, että siellä oli tämmösiä.


      • mhxng
        ta ei kirjoitti:

        > Jep, minä joskus vuosi sitten suivaannuin kun miehen yöpöydän
        > laatikossa oli paketti kortsuja!

        Hahaa, putsasin reppuni tänään. Sieltä löytyi kolme kondomia, vaikka tyttö on ollut vuoden pillerillä. En edes tiennyt, että siellä oli tämmösiä.

        ap tapauksessa tyttöystävä ottaa kondomit pois laukusta muuten, ja lisää ne sinne baariakeikkaa varten. eli eivät ole unohtuneet sinne.


    • Voi v....

      ..mitäs luulisit, mitähän päätelmiä tuosta pitäisi tehdä ? Poitsu, suahan viedään kuin pässiä narussa.

    • Lisätietoa

      Olen melko varma että toistaiseksi sama kondomi on laukussa kiertänyt. En ole viitsinyt kysyä kun oletan saavani vastaukseksi vain turhia selityksiä, enkä toisaalta voi uskoa pahinta.

      Hän on kerran jäänyt kiinni periaatteessa merkityksettömästä valheesta. Hän myös salailee ja vähättelee yhteyksiään miespuolisiin ystäviin ja exiin. Ymmärrän hänen tavoitteensa olla aiheuttamatta minulle turhaa pahaa mieltä. Tuo ikävä valhe-asia sai hänet ymmärrettävästi vielä aremmaksi avautumaan. Yleisesti voi sanoa että hänellä on taipumusta valkoisiin valheisiin (No kukapa ei niitä joskus).

      Aiemmissa suhteissa hän sanoo olleensa lähes aina jättäjä ja syy se kun ei ole tuntunut oikealta. Samasta syystä hän sanoi pettäneensä pitkäaikaista exäänsä, mistä jäi vahingossa kiinni, oli kuulemma suhteen lopetus jo muutenkin keskusteluissa, vaikka oli uusi yhteinen asunto.

      Voiko todella ihminen olla rakastunut, suunnitella perhettä ja samaan aikaan käydä vieraissa periaatteella se ei haittaa jos toinen ei tiedä. No, sellaisiakin löytyy, mutta tuollainen kylmäverisyys tuntuisi niin uskomattomalta.

      Kiitos aiemmista kommenteista.

      • eräs mies

        No eikös nämä asiat summaamalla olla nyt jo hyvin vahvasti todennäköisen pettämisen puolella?

        Siis sanoit että se kumi ei ole mikään muinaisjäänne vaan tarkotuksella mukaan otettu.

        "Se ei ole laukussa jatkuvasti, vaan hän erikseen ottaa sen mukaan."

        Ja sitten näistä lisätiedoista päätellen naisella on ollut vaikeaa löytää sitä oikeaa (ikuinen etsijä ja huomion kerjääjä ilmeisesti) ja on vielä pettänytkin.... ja valkoiset valheet siihen päälle... mitä tuohon vielä edes keksisi lisää?


        "mutta tuollainen kylmäverisyys tuntuisi niin uskomattomalta."

        No harvoin se tuosta sinun asemasta katsottuna mitenkään kivalle tuntuisikaan.

        Jotkut naiset ovat vaan omasta mielestään niin haluttua tavaraa että eivät voi rajoittaa itseään yhden miehen huomioon.

        Minusta tuo kortsu tarkoituksella mukaan siis jo riittää "todisteeeksi"... vaikea uskoa että kukaan olisi niin blondi ettei aivot rakstuttaisi kun laukkuaan pakkaa. Etenkin jos tapahtuu toistuvasti.

        Itseasiassa ei tuossa sinun tekstissä ole yhtään viitettä että ei pettäisi (tai että ei yrittäisi pettää). Tosin pettäminenhän on väärä sana. Nainenhan näkee sen vain niin että "sinä et tunnu oikealta".

        Otan osaa.


      • merkki...

        Tee siihen kondomipakkaukseen jokin ihan pieni merkki, jollaista hän ei voi huomata, mutta jonka sinä voit tarpeen tullen löytää. Sittenpähän näet, kiertääkö sama avaamaton kondomi illasta toiseen vai onko kulutus suurempikin.

        Tosiasia nyt kuitenkin on se, että kondomia kannetaan mukana vain yhdestä syystä.

        Jos kysyisit häneltä syytä, hän oletettavasti vastaisi, että joku hänen ystävänsä voi tarvita. Mukavana miehenä menisit halpaan. Ja kilttinä miehenä luultavasti antaisit hänen myös syyllistää sinut siitä, että olet penkonut hänen laukkuaan, et luota häneen jne.


      • sivuhuomio
        eräs mies kirjoitti:

        No eikös nämä asiat summaamalla olla nyt jo hyvin vahvasti todennäköisen pettämisen puolella?

        Siis sanoit että se kumi ei ole mikään muinaisjäänne vaan tarkotuksella mukaan otettu.

        "Se ei ole laukussa jatkuvasti, vaan hän erikseen ottaa sen mukaan."

        Ja sitten näistä lisätiedoista päätellen naisella on ollut vaikeaa löytää sitä oikeaa (ikuinen etsijä ja huomion kerjääjä ilmeisesti) ja on vielä pettänytkin.... ja valkoiset valheet siihen päälle... mitä tuohon vielä edes keksisi lisää?


        "mutta tuollainen kylmäverisyys tuntuisi niin uskomattomalta."

        No harvoin se tuosta sinun asemasta katsottuna mitenkään kivalle tuntuisikaan.

        Jotkut naiset ovat vaan omasta mielestään niin haluttua tavaraa että eivät voi rajoittaa itseään yhden miehen huomioon.

        Minusta tuo kortsu tarkoituksella mukaan siis jo riittää "todisteeeksi"... vaikea uskoa että kukaan olisi niin blondi ettei aivot rakstuttaisi kun laukkuaan pakkaa. Etenkin jos tapahtuu toistuvasti.

        Itseasiassa ei tuossa sinun tekstissä ole yhtään viitettä että ei pettäisi (tai että ei yrittäisi pettää). Tosin pettäminenhän on väärä sana. Nainenhan näkee sen vain niin että "sinä et tunnu oikealta".

        Otan osaa.

        "Se ei ole laukussa jatkuvasti, vaan hän erikseen ottaa sen mukaan."

        Eli tällä kaverilla on tapana penkoa säännöllisesti tyttöystävänsä tavarat. Silloin kun tyttö on menossa baariin ja silloin kun se ei ole. Muutenhan sitä ei voi tietää, onko ko. kapine laukussa jatkuvasti.

        Ja sikäli kuin naisten kantovälineitä tunnen, penkomisen pitää olla aika perinpohjaista. Sielähän on kaikkea roinaa vaikka millä mitalla. Johonkin avainten löytämiseen menee naisella viisi minuuttia, kun kassin pohjalla on niin paljon kaikkea roinaa.

        Väkisinkin tulee mieleen, että jos tyttöystävä olisi kylmäverinen ja suunnitelmallinen pettäjä, hän ostaisi kumit kioskilta baariin lähdettyään. Sehän nyt olisi vähintä, mitä jälkien peittämiseksi voisi tehdä.


      • eräs mies
        sivuhuomio kirjoitti:

        "Se ei ole laukussa jatkuvasti, vaan hän erikseen ottaa sen mukaan."

        Eli tällä kaverilla on tapana penkoa säännöllisesti tyttöystävänsä tavarat. Silloin kun tyttö on menossa baariin ja silloin kun se ei ole. Muutenhan sitä ei voi tietää, onko ko. kapine laukussa jatkuvasti.

        Ja sikäli kuin naisten kantovälineitä tunnen, penkomisen pitää olla aika perinpohjaista. Sielähän on kaikkea roinaa vaikka millä mitalla. Johonkin avainten löytämiseen menee naisella viisi minuuttia, kun kassin pohjalla on niin paljon kaikkea roinaa.

        Väkisinkin tulee mieleen, että jos tyttöystävä olisi kylmäverinen ja suunnitelmallinen pettäjä, hän ostaisi kumit kioskilta baariin lähdettyään. Sehän nyt olisi vähintä, mitä jälkien peittämiseksi voisi tehdä.

        Se onko toisen tavaroiden penkominen vai pettäminen pahempi asia on tietenkin jokaisen oma moraalinen valinta. Itse laittaisin kuintekin pettämisen pahemmaksi vaihtoehdoksi.

        Toki jäljet "järkevä" ihminen peittää paremmin, mutta ei tuo ajattelu kumoa selitystä miksi kumit eritoten pakataan joka kerta reissuun ...

        En usko että tapauksen nainen on 100% kylmäverinen pettäjä jolle pettäminen on ihan suunniteltu juttu joka kerta. Uskon kuitenkin että hänelä ei ole mitään tunnon tuskia jos parempi mies osuu kohdalle tai tilanne vaan vie mennessään - sehän on vain merkki ettei "rakastanutkaan miestään" ja jos ei rakkaus ollutkaan aitoa, niin sitten moraali joustaa kummasti.... aito rakkaushan on kuitenkin tärkein ja muuta höpinää... mutta tässä menen jo pahasti spekuloinnin puolelle. Pointtini on kuitenkin se että ei tuo kumi siellä mistään viattomasta syystä mukana kulje.


      • auta mitään
        merkki... kirjoitti:

        Tee siihen kondomipakkaukseen jokin ihan pieni merkki, jollaista hän ei voi huomata, mutta jonka sinä voit tarpeen tullen löytää. Sittenpähän näet, kiertääkö sama avaamaton kondomi illasta toiseen vai onko kulutus suurempikin.

        Tosiasia nyt kuitenkin on se, että kondomia kannetaan mukana vain yhdestä syystä.

        Jos kysyisit häneltä syytä, hän oletettavasti vastaisi, että joku hänen ystävänsä voi tarvita. Mukavana miehenä menisit halpaan. Ja kilttinä miehenä luultavasti antaisit hänen myös syyllistää sinut siitä, että olet penkonut hänen laukkuaan, et luota häneen jne.

        selitys on tietenkin "oltiin jatkoilla ja annoin sen sille mun kaverille" -> raivokohtaus "sä et luota minuun" -> tässä vaiheessa nyrkki leukaan


    • matemaatikkoo

      Tee siihen reikä nuppineulalla. Sitten jos kortsu on joskus hävinnyt niin sano tyttöystävällesi että saatat olla raskaana. Samassa yhteydessä on hyvä jättää se ...

    • oikeasti.

      Ei hyvä asia. Ei auta sun kuin kysyä ja jutella aiheesta. Jos asiassa ei ole mitään salattavaa, se kestää päivänvalon ja asiasta voi jutella. Jos hän välittää sinusta, hän antaa sulle kaiken turvan ja vastaukset mitä tahdot, ei niin että vetäytyy ja alkaa sättiä sua. Kyllä sä tunnet sen miten toi menee.

      Mikä on pahinta mitä voi käydä? Olette suhteessa 20 vuotta ja nainen on pettänyt koko ajan? Vai se että saat nyt tietää sen että pettää?

    • Mitä siitä voi pääte

      Minä otin mukaan kostoksi tekodildon, jossa oli tyttöystävän nimi, jonka itse siihen kaiversin. Menen nyt kostoksi homobaariin..

    • baarissa kävijä

      kyllä minusta vaimosi on hyvin vastuun tuntoinen sinulle kun pitää kondomia mukana, hän ei vain halua tulla raskaaksi muille kun sinulle vaikka piparia jakaakin baarin wc:ssä ja onhan suihin ottokin siistinpää kondomin kanssa niin ei juhla mekko tahraannu

    • kondomimullamyös

      Kuules olen seurustellut poikaystäväni kanssa vuoden. ja huomasin että mulla on jäänyt lompakkoon kondomi. ja se on ollut siellä lähes 2 vuotta. :D eikä sillä ole mitään merkitystä. en ole pettämässä ja mulla on ehkäisykierukka. kondomi on vain jäänyt sinne lompsaan. voisiko sama olla tässä asiassa?

      • miesvm1967

        "voisiko sama olla tässä asiassa"

        ***Se ei ole laukussa jatkuvasti, vaan hän erikseen ottaa sen mukaan***

        Ei voi olla sama, tarkoitushakuista käytöstä eikä ap:n etujen mukaista lainkaan. Minä survoisin sen kortsun muijan kurkkuun ja potkaisin hutsun huitsin nevadaan. No, en ehkä ihan kirjaimellisesti mutta symbolisesti ainakin :D


    • mietippä

      no, mihin sitä kortsua yleensä käytetään :D

      • kakkanen

        kortsu vedetään pään päälle.


    • Todennäköisesti

      Kyse on vaan harmittomasta vesipalloilusta,kun kortsun täyttää vedellä siitä tulee mukava pallukka,voi siitä tietty ilmapallonkin tehdä.

    • huomaavaista

      Onpas huomaavainen tyttöystävä. Kortsut on tietysti tarkoitettu kavereille, ei omaan käyttöön. Omassa laukussani on aina laastaria, neula ja lankaa, nenäliinoja, varasukkahousut jne. jne., jos joku sattuisi tarvitsemaan.

      • miesvm1967

        Mullakin on aina mukana rälläkkä, kottikärryt ja katiska jos joku sattuisi tarvitsemaan, olen niin avulias kaiffari :D


    • ji5j4j

      Ei niitä kumeja huvikseen kanneta. Kyllä nainen pettää jos otaa kumin mukaan raflaan. Jotkut miehetkin petäää jos tekee niin tai on valmiita pettämään jos tilaisuu tulee.

    • Hyvä asia, että ei halua tartuttaa sinuun tauteja.
      Huono asia, että suhteenne ei ole hänelle yhtä tärkeä kuin sinulle ja hän ei vielä halua vakiintua, vaan menojalka vipattaa.

      Joko hyväksyt sen tai hankit uuden tyttöystävän, joka osaa sitoutua sinuun, eikä haihattele muualla.

    • Mitä.siitävoi.päätellä

      tyttöystävä tuo käytetyn kortsun takaisin ja heiluttelee sitä ilmassa

      ei ainakaan sama kondomi ole enää mukana. heitti roskiin
      jakohta minutkin

      ittu

    • joopa-joo

      Puhu asia selväksi. Ei se täällä paljoa selviä.
      Minun muijani ei kanna kondomeita että eroja on.
      Tosin ei ole tarvetta baareissakaan notkua.

    • Totuuskirpaiseehetken

      Kyllä se niin on, että jos kondomia kannetaan laukussa baareileen lähtiessä, niin mietinnässä on kondomin käyttäminen jonkun muun kanssa kuin oman seurustelukumppanin kanssa.
      Puolivuotta ei ole vielä aika eikä mikään toisen tuntemisessa, eli ei siinä ajassa voi sanoa tuntevansa tai uskovansa toisesta mitään.

    • liina33

      Miehheni tuli baaristta ja menntiin sänkyn.Silä oli muIkussaan miehhen perseltä haisseva kortsuu!

      • Anonyymi

        Haisseeeko se miehen bärsereikä jotenkin erilaiselle?


    • ding

      Sama tilanne, mutta toisinpäin. Eli miehellä viime aikoina mukana kondomeita baarireissuilla. Otin puheeksi ja sain vastaukseksi valheita, "jääneet sinne". Tiedän siis varsin hyvin myös, että ottaa varta vasten baariin mukaan kun eivät ole olleet aiemmin messissä. Huoh.

    • selvästipettää

      Tyttöystäväsi muistuttaa tavoiltaan avopuolisoani, olen tehnyt vastaavan löydön hänen käsilaukustaan kun oli unohtunut auki, perusteli ja valehteli, huomasin sen. Sanoi että ollut siitä asti kun vielä seurustelimme, miksi pitää käsilaukussa vanhoja kortsuja kun me emme niitä enää käytä eikä edes heittänyt pois joten selvä peli kai. Ainoa hyvä puoli kai että pitää kumia jos nussii vieraiden kanssa uskaltaa sitten kotona painaa paljaalla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe