http://www.iltalehti.fi/uutiset/200802207253585_uu.shtml
"Naiset eivät ole puhtaita pulmusia puhuttaessa uskottomuudesta. Iltalehden nettikyselyn perusteella lähes puolet naisista on pettänyt puolisoaan."
Joka toinen nainen pettää
21
2864
Vastaukset
- On olemassa uskollisia
naisia ketkä eivät todellakaan petä. Kunnioitamme heitä äitinä ja naisina.
- Yksi Eroava
Ziisus miten häikäisevää päättelykykyä. Olen mykistynyt.
- oivalsit oikein
puolet vastanneista saattoi olla näitä oivia äitejä ja naisia, todellisuudessa näidenkin joukoissa oli niitä, jotka salasivat totuuden.
Tuskin vastaajat valehtelivat pettäneensä, osa pettäjistä ehkä kuitenkin valehteli.
Todellisuudessa pettäjiä on vielä enemmän mitä gallup osoitti. - He eivät hyväksy
oivalsit oikein kirjoitti:
puolet vastanneista saattoi olla näitä oivia äitejä ja naisia, todellisuudessa näidenkin joukoissa oli niitä, jotka salasivat totuuden.
Tuskin vastaajat valehtelivat pettäneensä, osa pettäjistä ehkä kuitenkin valehteli.
Todellisuudessa pettäjiä on vielä enemmän mitä gallup osoitti.sitä että kaikki naiset eivät TODELLAKAAN PETÄ.piste.
- Yksi Eroava
He eivät hyväksy kirjoitti:
sitä että kaikki naiset eivät TODELLAKAAN PETÄ.piste.
Kaikki naiset eivät petä, jotkut siitä huolimatta pettävät. Ei kaikki miehetkään petä. Pettäminen ei ole oikeastaan sukupuolesta riippuvainen asia ollenkaan.
- vanhasta
Yksi Eroava kirjoitti:
Kaikki naiset eivät petä, jotkut siitä huolimatta pettävät. Ei kaikki miehetkään petä. Pettäminen ei ole oikeastaan sukupuolesta riippuvainen asia ollenkaan.
muististaan.Muistavat siis sen tunteen mitä on pettäminen.Se jännitys, kiihko, odotus.
- Silja.
enkä ole koskaan pettänyt... vielä.
- Unelmaa..
He eivät hyväksy kirjoitti:
sitä että kaikki naiset eivät TODELLAKAAN PETÄ.piste.
Sillä kaikki naiset pettävät, kun sattuu sopiva mies kohdalla, joka vie jalat alta..
On niitä maailman uskollisimpia kaadettu ihan vaan kokeilun halusta ja haasteen vuoksi, useitakin, joten väitteesi on pelkkä haavekuva..
- rumat ja läskit ei petä
Pettäjällä on aina melko hyvä suhde omaan ruumiiseensa ja on sinut seksin kanssa. Jos siis sinulla on vaimo tai naisystävä, joka on viehättävä, normaalipainoinen tai hoikka, tykkää seksistä ja on seurustellut vähintään kolmen miehen kanssa ennen sinua, voit 98% varmuudella luottaa siihen, että naisesi pettää sinua.
Pettäminen voi johtua useasta eri syystä, eli teillä voi mennä huonosti suhteessa tai se rakastumisen hekuma on ohi ja nainen haluaa sitä lisää. Yhtä kaikki sen pettämisen laukaisee kaikissa tapauksissa se, että joku mies on kiinnostunut naisestasi. Ilman sitä kiinnostunutta miestä, kun hommasta ei tule mitään. Miehet tottakai yrittää päästä niiden kauniiden ja viehättävien naisten pöksyihin, ennemmin kuin rumien ja lihavien. Sikäli siis voidaan olla varmoja, että ennen pitkää joku on kiinnostunut naisystävästäsi. Muutaman kerran voi naisesi tilanteen torjua, mutta jossain vaiheessa vaikkapa pikkujouluristeilyllä ja pienessä pöhnässä asiat vain menee kuin ne menee. Toki oma lukunsa on sitten pitkään suhteessa olleilla ja hyvin säilyneillä kaunottarilla, jotka saattaa joutua ihan useamman kuukauden jopa vuoden kestävään salasuhteeseen. Tuosta suhteesta nämä naiset saavat sitä hellyyttä ja läheisyyttä, jota arjen täyttämä oma parisuhde ei enään anna. Tällaiseen suhteeseen nainen lähtee mukaan jo senkin takia, että haluaa mitata onko edelleen viehättävä. Vain nainen joka uskoo olevansa viehättävä, haluaa sitä mitata. Ruma ja läski tietää olevansa ruma ja läski, joten ei sitä tarvitse mitata.
Mutta jos haluaa 98% luotettavan ja uskollisen vaimon, kannattaa valita se hieman pyöreämpi ja rumempi tapaus. Heitä melko harva mies lähestyy ja vaikka lähestyisi, ei ruma ja läski nainen lähde tämän miehen matkaan, koska tietää, että XXL kokoisten Sloggi Mama alushousujen riisuminen tappaisi kuitenkin tunnelman.
Me miehet olemme siis todella pahassa kusessa. Joko otamme sen kaunottaren ja olemme tyytyväisiä niin kauan, kunnes paljastuu, että naisemme pettää. Tai sitten otamme sen ruman ja läskin ja joudumme itse käymään vieraissa, jotta saisimme edes kerran naida nättiä tyttöä.- sikapossu olet
Toi tekstisi voi joidenkin kohdalla pitää paikkansa, mutta ei saa yleistää.
Minä ainakin olen ollut yhtä uskollinen hoikempana ja nyt vähän pulleampana. Yrittäjiä kyllä on aina riittänyt, mutta aina olen kieltäytynyt. Kyllä se on luonteen lujuudesta kiinni! - nättejä tyttöjä
Me arat, rumat ja läskit tytöt ei tarvita ketään miehiä. Ollaan mielissämme kun on päästy teistä pettäjämiehistä eroon.
Tottakait saatte kauniita naisia rakastella. Kai vapaat miehet saa ketä tahansa sextailla.
Pettäjämiehestä kun ei kannata yleensäkkään puolisoa ottaa eikä pettäjänaisesta. Yksin on niin hyvä olla ei joudu petetyksi. - nättixl
No nyt pitää kyllä sen verran kommentoida, että ainakin minulla xl-kokoisella naisella vientiä kyllä riittäisi enemmän kuin laki sallii. Jokaikisellä baarireissulla riittää näitä vonkaajia montakin illassa rasittavuuteen asti ja yleensä jopa tosi komeita miehiä, yllätys yllätys suurin osa naimisissa olevia...
Valitettavasti olen joskus pettänyt, mistä en voi olla ylpeä, mutta hevonkukkua että ihmisen ulkonäöllä olisi jotain tekemistä asian kanssa, ellei sitten tosiaan ole niin hirvittävä ettei kenellekään enää kelpaa. - me naiset
..ollaan me kauniit naiset. Valitaan kaikkien naisten suosima mies ja sitten kun arki tekee tehtävänsä, niin niitä halukkaita naisia riittää lohduttajiksi. Onneksi ollaan edes nättejä, ettei jäädä lehdille soittamaan ;-)
- sanottua....
nättixl kirjoitti:
No nyt pitää kyllä sen verran kommentoida, että ainakin minulla xl-kokoisella naisella vientiä kyllä riittäisi enemmän kuin laki sallii. Jokaikisellä baarireissulla riittää näitä vonkaajia montakin illassa rasittavuuteen asti ja yleensä jopa tosi komeita miehiä, yllätys yllätys suurin osa naimisissa olevia...
Valitettavasti olen joskus pettänyt, mistä en voi olla ylpeä, mutta hevonkukkua että ihmisen ulkonäöllä olisi jotain tekemistä asian kanssa, ellei sitten tosiaan ole niin hirvittävä ettei kenellekään enää kelpaa.Pitää olla ruma ja läski... Sinä olet vain hieman pyöreä, jos olet XL. Jos olet nätti XL, niin toki on vientiä. Et siis ole ruma XXXL, jollaisia on 50% naisista nykyään. Jos et usko, mene maaseudulle. Esim. Valkeakoskelle, jossa miehet on töissä paperitehtaassa ja pelaa firman joukkueessa lentopalloa ja hiihtää jne. Nainen on kotona, hoitaa lapsia ja turpoaa.
- oikeaksi!!!
nättixl kirjoitti:
Valitettavasti olen joskus pettänyt, mistä en voi olla ylpeä, mutta hevonkukkua että ihmisen ulkonäöllä olisi jotain tekemistä asian kanssa, ellei sitten tosiaan ole niin hirvittävä ettei kenellekään enää kelpaa.1. Nimimerkkisi kertoo, että olet nätti.
2. Koska olet nätti, miehiä pyörii kimpussasi
Koska olet nätti ja miehiä pyörii kimpussasi, olet ollut uskoton. Siis juuri niin kuin kaikki nätit naiset tekee ja teitä nättejä on se 50% kaikista naisista.
- yx-mies
Tämä ei oikeastaan tähän kuulu mutta koskakohan alkaa TV:ssä pyöriä ohjelma terska kun nyt jo pyörii g-piste?
- Älä usko mainoksiin
Itse ihmettelen miksi media tunkee valtavalla mainoskampanjalla korvista ja silmistä salarakaskulttuuria ja "kaikki pettää" filosofiaa.
- Perusperusmies
Tykkään pelata tietokonepelejä ja syödä intialaista ruokaa. En kuitenkaan juokse ympäriinsä selittämässä, että kaikki muutkin tekevät niin. Miksikö? No siksi, etten tee mitään väärää eikä minulla ole siis huonoa omaatuntoa, jota pitäisi tällaisella julistamisella rauhoittaa.
- ei mikää ihme
...saatossa on alettu siirtyä samalle tasolle miesten kanssa. Niin, mitäs alotitte, nyt me naisetkin ollaan otettu onni omiin käsiimme.
- ja hanskat kaikille käsiin
Jos joku suhtautuu minuun negatiivisesti sukupuoleni takia voi se olla varma saavansa mitä tilaa......
- pettynyt 48
No niin vaikka tämä on vanha juttu mutta kyllä salarakkaasta saa äkkiä ikävän mielen, kun hän yks kaks ilmoittaa jo löytävänssa uuden ..ja taas miestä kusetetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803