Mikähän on sitten naispedofiili? Näin se selitetään:
"Psykiatrien mukaan Ward ei ole pedofiili, mutta hän kärsii useista persoonallisuuden häiriöistä ja vaikeasta lapsuudesta."
Linkki juttuun:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200802207274868_ul.shtml
"Naispedofiili"
24
1162
Vastaukset
mutta tuli alotuksestasi mieleen, että naisten kaksinaismoralismi asian suhteen on huomattu.
Mies on limainen setämies jos sillä on huomattavasti nuorempi nainen, mutta nainen on taas erittäin fiksu ja järkevä, jos se hakee, tai on ottanut jo huomattavasti nuoremman miehen. Siis, naisten mielestä.- nyt erotella
joidenkin vanhojen ämmien kommentteja jotka lähes työkseen kirjoittelevat palstoilla. Yleensä ne on yleensä vain mustasukkaisuudessa tokaistuja. Ihan yleis maailmallisesti niitä suhteita on paljon jossa mies paljon vanhempi, toistepäin todella vähän. Siitä pidetään jotenkin outona suhteena jos nainen on paljon vanhempi. Monet alkavat ihan karttaa tätä pariskuntaa, eivätkä halua olla tekemisissä heidän kanssaan.
nyt erotella kirjoitti:
joidenkin vanhojen ämmien kommentteja jotka lähes työkseen kirjoittelevat palstoilla. Yleensä ne on yleensä vain mustasukkaisuudessa tokaistuja. Ihan yleis maailmallisesti niitä suhteita on paljon jossa mies paljon vanhempi, toistepäin todella vähän. Siitä pidetään jotenkin outona suhteena jos nainen on paljon vanhempi. Monet alkavat ihan karttaa tätä pariskuntaa, eivätkä halua olla tekemisissä heidän kanssaan.
>joidenkin vanhojen ämmien kommentteja jotka lähes työkseen kirjoittelevat palstoilla. Yleensä ne on yleensä vain mustasukkaisuudessa tokaistuja.
Emmäkään oikeesta elämästä tiedä kuin yhden pariskunnan(ovat jo eronneet) jossa mies oli 8 vuotta naista nuorempi.
Mutku kerran palstal ollaan, ni mainitaan palstal asiastakin. :)- viilisniilis
Kyllä musta noi naisopettajat, jotka käyttää oppilaitaan seksuaalisesti hyväkseen, ovat ihan pedofiilejä. Sä taas laitat sanoja naisten suuhun.
Ja muuten, ei siinä ole mitään pahaa, jos ihmisillä on ikäeroa! Teillä miehillä on vaan sellanen tapa, että kuvittelette olevanne niin ihania vielä nelikymppisinäkin, että kyllähän parikymppinen tyttö ihan mielellään teidän kanssanne nusasee. Hyi satana, miten väärin. viilisniilis kirjoitti:
Kyllä musta noi naisopettajat, jotka käyttää oppilaitaan seksuaalisesti hyväkseen, ovat ihan pedofiilejä. Sä taas laitat sanoja naisten suuhun.
Ja muuten, ei siinä ole mitään pahaa, jos ihmisillä on ikäeroa! Teillä miehillä on vaan sellanen tapa, että kuvittelette olevanne niin ihania vielä nelikymppisinäkin, että kyllähän parikymppinen tyttö ihan mielellään teidän kanssanne nusasee. Hyi satana, miten väärin.Äläpä ite yritä mun suuhun sanoja laittaa.
En tiedä mitä aika tuo tullessaan, mutta lähtökohtaisesti olen tähän saakka ottanut vakavasti vain oman ikäluokan naisten lähestymisen, tai olen vakavasti itse lähestynyt vain oman ikäluokan naisia. Eikä tää nyt tarkottanut, että enkö olisi koskaan ollut kiinnostunut, tai 'ollut silleen' huomattavasti nuoremman naisen kanssa, mut se ei koskaan ole mun omasta alotteesta tapahtunut.
Jotta, nyt tähän saakka on iän myötä pikemmin kasvanut vain kuilua lisää siihen, et jos joku nuori nainen nk. tosissaan, tai edes puolitosissaan lähestyy, ni kyllä mä sen ohjaan vaan mehukkaammille metsästysmaille. Koska, ei nuorilla naisilla mulle mitään sellasta annettavaa ole, mitä vanhemmilla naisilla ei olis jo enemmän.
Jotta, on se niin väärin, että kuvitellaan joka miehen hakevan vaan sitä nuorta ja kypsymätöntäkin lihaa.- asiassa, eivät ole,
viilisniilis kirjoitti:
Ja muuten, ei siinä ole mitään pahaa, jos ihmisillä on ikäeroa! Teillä miehillä on vaan sellanen tapa, että kuvittelette olevanne niin ihania vielä nelikymppisinäkin, että kyllähän parikymppinen tyttö ihan mielellään teidän kanssanne nusasee. Hyi satana, miten väärin.jossei sitä ole tutkittu. Limasia tätinaisia, jotka tykkäävät nuorista teinipojista ovat kylläkin. En ole tällaisia nähnyt palstalla, re:n sanomisista huolimatta.
- viilisniilis
relaxed_eyes kirjoitti:
Äläpä ite yritä mun suuhun sanoja laittaa.
En tiedä mitä aika tuo tullessaan, mutta lähtökohtaisesti olen tähän saakka ottanut vakavasti vain oman ikäluokan naisten lähestymisen, tai olen vakavasti itse lähestynyt vain oman ikäluokan naisia. Eikä tää nyt tarkottanut, että enkö olisi koskaan ollut kiinnostunut, tai 'ollut silleen' huomattavasti nuoremman naisen kanssa, mut se ei koskaan ole mun omasta alotteesta tapahtunut.
Jotta, nyt tähän saakka on iän myötä pikemmin kasvanut vain kuilua lisää siihen, et jos joku nuori nainen nk. tosissaan, tai edes puolitosissaan lähestyy, ni kyllä mä sen ohjaan vaan mehukkaammille metsästysmaille. Koska, ei nuorilla naisilla mulle mitään sellasta annettavaa ole, mitä vanhemmilla naisilla ei olis jo enemmän.
Jotta, on se niin väärin, että kuvitellaan joka miehen hakevan vaan sitä nuorta ja kypsymätöntäkin lihaa.Vaan miehistä yleensä! Se on nähty niin monta kertaa, että keski-ikäinen mies tulee heittämään "tosi hyviä juttuja". Ollaan oltu nuorimmillaan 16-vuotiaita, kun joku keski-ikänen kaljamaha on tullut siihen pikkutuhmia vitsejä kertomaan ja mukaansa pyytämään. Hyi satana, siis ihan kakaroita!
- viilisniilis
asiassa, eivät ole, kirjoitti:
jossei sitä ole tutkittu. Limasia tätinaisia, jotka tykkäävät nuorista teinipojista ovat kylläkin. En ole tällaisia nähnyt palstalla, re:n sanomisista huolimatta.
jotain vikaa on, jos aikuinen nainen haluaa teini-ikäisiä poikia. Siis 15-vuotiaathan näyttääkin vielä aivan kakaroilta. Olihan se yksikin naisopettaja, joka käytti hyväkseen sitä 13-vuotiasta poikaa. Ovat sitten nykyään naimisissa... Ihan varmaan sille jätkälle tulee jotain isoja ongelmia vielä.
viilisniilis kirjoitti:
Vaan miehistä yleensä! Se on nähty niin monta kertaa, että keski-ikäinen mies tulee heittämään "tosi hyviä juttuja". Ollaan oltu nuorimmillaan 16-vuotiaita, kun joku keski-ikänen kaljamaha on tullut siihen pikkutuhmia vitsejä kertomaan ja mukaansa pyytämään. Hyi satana, siis ihan kakaroita!
mä en tiiä missä 'piireissä' sä liikut, mut mun tuttavapiiristä en tiedä yhtään miestä joka tuollasta harrastas. Tai, tarkemmin ajateltuna. Yks puolituttu mies saattaa olla sellanen jolta tuota tautia löytyy.
- viilisniilis
relaxed_eyes kirjoitti:
mä en tiiä missä 'piireissä' sä liikut, mut mun tuttavapiiristä en tiedä yhtään miestä joka tuollasta harrastas. Tai, tarkemmin ajateltuna. Yks puolituttu mies saattaa olla sellanen jolta tuota tautia löytyy.
Riittää ihan, että menee julkiselle paikalle, josta löytyy keski-ikäisia ukkoja, jotka ovat vähän maistissa. Kyllä monella sen ikäisellä ukolla, jolla on varsinkin vähän rahaa, on kuva itsestä aivan vinoutunut. Kertoo jonkin verran jo sekin, että Matti Vanhanen on aina iskemässä itseään reilusti nuorempia naisia. Mikä tää kampaajajuttukin oli, muija ei varmaan ollut sillon edes kolmeakymmentä, kun Masa laitto vähän tekstaria.
- hahaa...
viilisniilis kirjoitti:
Ja muuten, ei siinä ole mitään pahaa, jos ihmisillä on ikäeroa! Teillä miehillä on vaan sellanen tapa, että kuvittelette olevanne niin ihania vielä nelikymppisinäkin, että kyllähän parikymppinen tyttö ihan mielellään teidän kanssanne nusasee. Hyi satana, miten väärin.Ne parikymppiset teinipojathan ovat niiiiin ihania ja huumorintajuisia. Just joo :)
Ei kuulkaa kyllä se on niin että aikuista miestä ei voita mikään, johan sen todistaa ne lukemattomat parikymppiset muijatkin jotka ilolla antavat kuumaa kyytiä tällaiselle ikälopulle kolmekymppisellekin... - viilisniilis
hahaa... kirjoitti:
Ne parikymppiset teinipojathan ovat niiiiin ihania ja huumorintajuisia. Just joo :)
Ei kuulkaa kyllä se on niin että aikuista miestä ei voita mikään, johan sen todistaa ne lukemattomat parikymppiset muijatkin jotka ilolla antavat kuumaa kyytiä tällaiselle ikälopulle kolmekymppisellekin...mutta kyllä monessa kolmekymppisessäkin ukossa alkaa toi ikä näkymään... Alkaa röllykkää kasvamaan ja hiukset harvenemaan. Ja nuoruuden into korvaa monet teknisetpuutteet. Enkä nyt siis tarkoita mitään 16-kesäsiä.
- 36vee
viilisniilis kirjoitti:
Ja muuten, ei siinä ole mitään pahaa, jos ihmisillä on ikäeroa! Teillä miehillä on vaan sellanen tapa, että kuvittelette olevanne niin ihania vielä nelikymppisinäkin, että kyllähän parikymppinen tyttö ihan mielellään teidän kanssanne nusasee. Hyi satana, miten väärin.Kuule voi mies olla vielä ihan freesi tapaus 30-40 -vuotiaana ja ylikin. Ville Valo on päälle kolmikymppinen mutta ei nyt tuu heti limainen setämies mieleen vaikka näkisi Villen kainalossa 20vee typyn.
Ja selvästi vanhemmistakin löytyy, Uutisvuodon Peter Nyman, 41, on mielestäni edelleen aika poikamainen jannu iästään huolimatta. - viilisniilis
36vee kirjoitti:
Kuule voi mies olla vielä ihan freesi tapaus 30-40 -vuotiaana ja ylikin. Ville Valo on päälle kolmikymppinen mutta ei nyt tuu heti limainen setämies mieleen vaikka näkisi Villen kainalossa 20vee typyn.
Ja selvästi vanhemmistakin löytyy, Uutisvuodon Peter Nyman, 41, on mielestäni edelleen aika poikamainen jannu iästään huolimatta.suurin osa suomalaisita miehistä ei näytä Ville Valolta tai Peter Nymanilta. En Valon nykyisestä ulkonäöstä tiedä, mutta kyllä se jokin aika sitten näytti sellaselta denalta, ettei ois koskenut pitkällä tikullakaan. En sitten tiedä, että millaiselta on näyttänyt katkaisun jälkeen..
- kaksinaismoralismi
tulee ilmi jo siinä, että vastaava tapaus, jossa amerikkalainen mies harrastaa seksiä 14-15 -vuotiaan kanssa ei olisi Suomessa edes uutiskynnystä ylittänyt.
- vastaavaa on
tapahtunut Suomessa?
Tossa toinen linkki vastaavasta
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2008/02/613779
Vähän samantyyppinen tapaus tapahtui samalla alueella vähän aikaa sitten. Poju oli 11 v. Tämä nainen taidettiin ilmeisesti todeta pedofiiliksi.
Kuinkahan paljon Suomessa tapahtuu tota? Suomessa se naiskomissario tutkii pelkästään miehiä. Ainakin netissä on varmasti tapahtunut tätä jonkun verrankin. Jotkut naiset on tosin voineet joutua kusetetuksi, poju on valehdellut ikänsä ja onkin vasta 14-15 v. Se ei kuitenkaan oikeudessa taida pahemmin vaikuttaa.
Niin miehissä oikeat pedarit on pääsääntöisesti homo tai vähintääkin bi-seksuaaleja. Alle teiniin kohdistuneet tapaukset on kohdistuneet pääsääntöisesti vain poikiin, samoin myös ulkomailla. Minkähän takia tuotakaan asiaa ei tuoda pahemmin esille? Ilmeisesti ei kai haluta leimata jotakin seksuaalivähemmistöä. vastaus:
Täysi-ikäinen nainen, joka saadakseen seksuaalista tyydytystä pitää partnerinaan alle suojaiän olevaa lasta.- väärässä
sama koskee tietysti myös miehiä. Ota selvää.
- Se oli kana tai muna, eiku ...
väärässä kirjoitti:
sama koskee tietysti myös miehiä. Ota selvää.
rumaa sanoa naista pedofiiliksi ja sellainenhan muuttaisi sekä tilastoja että muodostettua kuvaa, että pedofiili on mies.
Tässäkin tapauksessa oikea syypää on siis tämän viattoman naisen lapsuuden jotenkin pilannut ihminen, todennäköisesti tietysti mies. Jos se on ollut nainen, on hänkin ollut todennäköisesti vain jonkin miehen uhri. Voi että kun miehet ovat niin pahoja. - vain ole
Se oli kana tai muna, eiku ... kirjoitti:
rumaa sanoa naista pedofiiliksi ja sellainenhan muuttaisi sekä tilastoja että muodostettua kuvaa, että pedofiili on mies.
Tässäkin tapauksessa oikea syypää on siis tämän viattoman naisen lapsuuden jotenkin pilannut ihminen, todennäköisesti tietysti mies. Jos se on ollut nainen, on hänkin ollut todennäköisesti vain jonkin miehen uhri. Voi että kun miehet ovat niin pahoja.ymmärtänyt mitä se sana tarkoittaa. Kirjoitin jo, että sama koskee miestä.
- pitäs tulla
kouluihin pakolliseksi oppiaineeksi tai vähintään vapaaehtoiseksi.
Tytöille kans tietysti. Siinä 8-9 luokalla olis hyvä aloittaa opiskelu/harjoittelu. - Ex-poika
Pedofiili on ihminen, jonka seksuaalinen kiinnostus kohdistuu pääasiassa alle murrosikäisiin lapsiin. Pedofilia on lääketieteellinen määritelmä, eikä mielipidekysymys. Jos tuntee vetoa murrosikäisiin, ei ole pedofiili, vaan kenties pederasti. Myöskään kertakokemus seksistä murrosikäisen tai lapsen kanssa ei tee ihmisestä pedofiilia vaan lasten hyväksikäyttäjän. Vastaavasti pedofiilina oleminen (eli himon tuntemista lähinnä lapsiin) ei tee ihmisestä vielä lasten hyväksikäyttäjää. Pedofiilisia tunteita on suurella osalla ihmisistä jossain vaiheessa elämää, eivätkä ne johda lasten hyväksikäyttöön. Lasten hyväksikäyttäjät sen sijaan ovat sairaita ihmisiä. Pidetäänpä käsitteet selvinä!
Js ikäerossa ei ole mitään pahaa. Menetin poikuuteni 17-vuotiaana päälle 40-vuotiaalle naiselle ja muistan häntä yhä lämmöllä. :)Mut lääketieteelliset määritelmät taasen ovat mielipiteitä - tosin asiantuntijamielipiteitä, mut kuitenkin. Varsinkin henkisten sairauksien/ominaisuuksien osalta. Eivätkä eri valtioiden määritelmät ole edes täysin yhteneväisiä. Joten tarkkana käsitteiden kanssa.
Ps. Mikä on murrosiän mielipiteistä vapaa määritelmä?
- Sairaita tyyppejä
Voisi kuvitella, että kyseessä olisi joku feministi, joka käyttäisi poikalapsia myös seksuaalisesti hyväkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel113860Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294850- 59769
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k95599Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 57580
- 23576
- 79564