Tuolla joku teki analyysia naisesta auton perusteella. Aika huono, sanon minä.
Mistäs sinä päättelet ja mitä ja mitkä asiat mielestäsi ovat hyviä indikaattoreita persoonasta?
Musta mauste- ja kirjahylly kertovat jotain, joskaan eivät ole kynnyskysymyksiä.
Mistä päättelet ja mitä?
63
1645
Vastaukset
- Kasvot on
aika hyvä indikaattori. Sen jälkeen puhe. Mistä puhuu, minkälaisella äänellä, milloin puhuu, miten puhuu... Onhan niitä. Kaikki, mitä naisesta voi oppia tietämään, on naisessa itsessä. Ei siitä, mitä naisella on.
- la.ra
elämäntilanteet vaihtelevat eikä omistajuus välttämättä kerro mistään mitään. Ennen kuin analysoi pitää tuntea taustat, ja siihen mennessä on yleensä jo tutustunut persoonaan.
Toisaalta jos asiat ovat ristiriidassa kerrottujen kanssa, niin se kertoo myös jotakin. - ei ole oikeastaan
la.ra kirjoitti:
elämäntilanteet vaihtelevat eikä omistajuus välttämättä kerro mistään mitään. Ennen kuin analysoi pitää tuntea taustat, ja siihen mennessä on yleensä jo tutustunut persoonaan.
Toisaalta jos asiat ovat ristiriidassa kerrottujen kanssa, niin se kertoo myös jotakin.koskaan kiinnostanut kovin paljon se, mitä joku omistaa, kuin paljon omistaa. En minä niiden tavaroiden ja omaisuuksien kanssa haluaisi yhdessä olla. Niistä on usein enemmän haittaa kuin hyötyä. Kyllä se ihminen on ensisijaisesti kenen kanssa ollaan.
Joo. En siis kiinnitä huomiota ihmisten omaisuuksiin. Kiinnitän huomiota ihmisiin. Siihen, minkälaiset ihmiset on.
No itte vilkasen keittiön... Se kertoo aika pitkälle elintavoista....
Sit tietty urheilutamineet- määrin
yhdyn edelliseen puhujaan, mutta kasvot korvaan teoilla.
Teot ja puheet, siinä ne on. Niistä pääsee perille, kuka mitäkin on. Muhun ei ole kuin yhen naisen koti tehnyt poikkeavan vaikutuksen siinä mielessä, että ensimmäisellä(ja ainoalla) visiitillä kiinnitin huomiota jopa muutamaan yksityiskohtaan. Eikä se ollut mikään erikoinen koti, vaan ihan tavallinen, mutta ehkä juuri siksi se jäikin mieleen. Muuten mulle ei ole yksityiskohtia jäänyt kenenkään naisen kämpästä jäänyt mieleen.
Mut, naisen kokonaisolemuksesta sen persoonan päättelen. En naisen omistamistamista tai vuokraamista asioista.- sirpamaikkarilta
sekä sängyn ja sohvan kunto kertoo paljon.
Mitä maustehylly kertoo? Mulla ei löydy ku suola, pizzamauste ja aromat.- la.ra
se on paha. Mutta vain miehen hyllyssä. Ja mulla on traumoja.
Ei kai se maustehylly mitään kerro, mutta jos mainostaa itseään ruoanlaittajana ja/tai hyvänä kokkina, niin sieltä pitää löytyä muutakin kuin pan-suola, aromaatti ja sitruunapippuri. - sirpamaikkarilta
la.ra kirjoitti:
Ei kai se maustehylly mitään kerro, mutta jos mainostaa itseään ruoanlaittajana ja/tai hyvänä kokkina, niin sieltä pitää löytyä muutakin kuin pan-suola, aromaatti ja sitruunapippuri.ja makarooni. Nälkäsenä ja rahattomana ei parempaa löydy ;D
Mä jo ehin siitä maustehyllystä kehittelee jo vaikka mitä. Suurinpiirtein luonnetyyppejä maustemaun mukasesti. la.ra kirjoitti:
Ei kai se maustehylly mitään kerro, mutta jos mainostaa itseään ruoanlaittajana ja/tai hyvänä kokkina, niin sieltä pitää löytyä muutakin kuin pan-suola, aromaatti ja sitruunapippuri.Mitä kertoo:
Valko-, viher-, sitruuna-, rose-, chayenne- ja mustapippuri
Timjami
Inkivääri
Fenkoli
Persilja
Valkosipuli
Jauhelihamauste
Grillausmauste
Rosmariini
Curry
Soijakastike
Tabasco
Oregano
Kardemumma
Mantelirouhe
Leivinjauhe
Ruokasooda
Kaneli
Aromisuola
Suola
Siinä se vissiin sit kaikki olikin. Saisinko analyysin, kiitos :)- la.ra
sirpamaikkarilta kirjoitti:
ja makarooni. Nälkäsenä ja rahattomana ei parempaa löydy ;D
Mä jo ehin siitä maustehyllystä kehittelee jo vaikka mitä. Suurinpiirtein luonnetyyppejä maustemaun mukasesti.Makaroni ja ketsuppi, sanon minä.
Toisaalta minun tapani laittaa ketsuppia keittoihin ja leivänpäälle voisi sekin pelottaa jonkun pois. Mutta ainakin mausteeni ovat aakkosjärjestyksessä ja niitä on niin paljon ettei maustekaappi riitä. - la.ra
relaxed_eyes kirjoitti:
Mitä kertoo:
Timjami
Inkivääri
Fenkoli
Persilja
Valkosipuli
Jauhelihamauste
Grillausmauste
Rosmariini
Curry
Soijakastike
Tabasco
Oregano
Kardemumma
Mantelirouhe
Leivinjauhe
Ruokasooda
Kaneli
Aromisuola
Suola
Siinä se vissiin sit kaikki olikin. Saisinko analyysin, kiitos :)siellä laitetaan peruskotiruokaa. Toi Aromat on miinus, mutta hyvin lyhyt sellainen.
Pitäisi vielä nähdä parasta ennen -päiväykset. - sirpamaikkarilta
la.ra kirjoitti:
Makaroni ja ketsuppi, sanon minä.
Toisaalta minun tapani laittaa ketsuppia keittoihin ja leivänpäälle voisi sekin pelottaa jonkun pois. Mutta ainakin mausteeni ovat aakkosjärjestyksessä ja niitä on niin paljon ettei maustekaappi riitä.on aivan kamalaa! En oo ikinä tykänny.
- la.ra
on aivan kamalaa! En oo ikinä tykänny.
makunsa kullakin ja varsinkin mulla :)
Mulla ei suolarakeiden imeskelijänä varmaan ole mitään sanomista kenenkään aromaatteihin tai mausteisiin ylipäätään. - sirpamaikkarilta
relaxed_eyes kirjoitti:
Mitä kertoo:
Timjami
Inkivääri
Fenkoli
Persilja
Valkosipuli
Jauhelihamauste
Grillausmauste
Rosmariini
Curry
Soijakastike
Tabasco
Oregano
Kardemumma
Mantelirouhe
Leivinjauhe
Ruokasooda
Kaneli
Aromisuola
Suola
Siinä se vissiin sit kaikki olikin. Saisinko analyysin, kiitos :)melkeinpä kaikki. Tulisuuttakin mukana. Pehmentäviä ominaisuuksia sangen vähän. Kehoitankin lisäämään vaniljatankoja hyllylle, edes näön vuoksi.
- -eräsmies-
on aivan kamalaa! En oo ikinä tykänny.
lihakeittoon, kalapuikkoihin ja ruisleivän päälle.
Jotkut vetää kaurapuuroonkin, mutta siihen en ole vielä oppinut. la.ra kirjoitti:
siellä laitetaan peruskotiruokaa. Toi Aromat on miinus, mutta hyvin lyhyt sellainen.
Pitäisi vielä nähdä parasta ennen -päiväykset.Jotta, parasta ennen päiväykset on vielä kohdillaan.
Aromatti on pelkän tomaatin kans hyvää, mut en mä sitä muuhun käytä. Ja iha hyvi arvattu, mä kuorin perinteisesti perunoita, eli tavallista sapuskaa laitetaan pääsääntöisesti.- sirpamaikkarilta
-eräsmies- kirjoitti:
Jotkut vetää kaurapuuroonkin, mutta siihen en ole vielä oppinut.ja ketsuppia!!!!!!!!
Mulla on aivan kamalan etova olo! sirpamaikkarilta kirjoitti:
melkeinpä kaikki. Tulisuuttakin mukana. Pehmentäviä ominaisuuksia sangen vähän. Kehoitankin lisäämään vaniljatankoja hyllylle, edes näön vuoksi.
pidetään kylmässä, ei maustehyllyssä. Sokerikin on eri kaapissa. Mä en oo ikinä edes muuten kuullu mistään vaniljatangoista, onks ne jotku pikkuhousut?
- la.ra
ja ketsuppia!!!!!!!!
Mulla on aivan kamalan etova olo!se kaurapuuro loppujen lopuksi eroa pastasta tai muusta hiilarista mitenkään?
Mun eksä söi joskus kaurapuuroa paistetun jauhelihan kanssa. Mutta ei käyttänyt ketsuppia, koska siinä oli kai liikaa sokeria.
Mä syön kaurapuuroni jääkaappikylmänä, mutta ilman ketsuppia. - sirpamaikkarilta
relaxed_eyes kirjoitti:
pidetään kylmässä, ei maustehyllyssä. Sokerikin on eri kaapissa. Mä en oo ikinä edes muuten kuullu mistään vaniljatangoista, onks ne jotku pikkuhousut?
on TANKOJA ei TANGOJA! Niissä on myös siemenet sisällä.
- sirpamaikkarilta
la.ra kirjoitti:
se kaurapuuro loppujen lopuksi eroa pastasta tai muusta hiilarista mitenkään?
Mun eksä söi joskus kaurapuuroa paistetun jauhelihan kanssa. Mutta ei käyttänyt ketsuppia, koska siinä oli kai liikaa sokeria.
Mä syön kaurapuuroni jääkaappikylmänä, mutta ilman ketsuppia.täytyy vaan tähän todeta että onneks se kaurapuuro ei ole mun lemppariruokaani...
on TANKOJA ei TANGOJA! Niissä on myös siemenet sisällä.
Ettekste vois miettiä jotakin muutaki ku seksiä? Pettämisalotuksessakin sain niin turpaani, että siitä asiasta on ihan turha järkee päähän yrittää puhuu.
- Danskuu
relaxed_eyes kirjoitti:
Mitä kertoo:
Timjami
Inkivääri
Fenkoli
Persilja
Valkosipuli
Jauhelihamauste
Grillausmauste
Rosmariini
Curry
Soijakastike
Tabasco
Oregano
Kardemumma
Mantelirouhe
Leivinjauhe
Ruokasooda
Kaneli
Aromisuola
Suola
Siinä se vissiin sit kaikki olikin. Saisinko analyysin, kiitos :)jauheliha ja grillimauste tuon Laran mainitseman aromasuolan kanssa huonoja.
Jauheliha ja grillimausteet kertovat laiskasta poikamies kokista, koska lueppa niiden sisältö, niin huomaat itsekin. Täysin turhia mausteita, koska eri mausteita käyttämällä saat saman tuloksen.
Hhhmmm...ettei olisi muut mausteet silmälumetta vain.
Ja ei pahalla tää teksti :)) - la.ra
Danskuu kirjoitti:
jauheliha ja grillimauste tuon Laran mainitseman aromasuolan kanssa huonoja.
Jauheliha ja grillimausteet kertovat laiskasta poikamies kokista, koska lueppa niiden sisältö, niin huomaat itsekin. Täysin turhia mausteita, koska eri mausteita käyttämällä saat saman tuloksen.
Ja ei pahalla tää teksti :))pukea asian nätisti eli puhuin "reilusta kotiruoasta" tai jotain sellaista.
- sirpamaikkarilta
relaxed_eyes kirjoitti:
Ettekste vois miettiä jotakin muutaki ku seksiä? Pettämisalotuksessakin sain niin turpaani, että siitä asiasta on ihan turha järkee päähän yrittää puhuu.
hormoonit ja työ vaikuttaa aina sillon tällön mielialaan epätasapainottavasti. Ja mä päätin ryhtyä juuri äsken uudestaan frigidiks. Ei seksi päätä ainakaa enempää sekota.
- Danskuu
la.ra kirjoitti:
pukea asian nätisti eli puhuin "reilusta kotiruoasta" tai jotain sellaista.
aina mä meen möläyttämään. :))
Danskuu kirjoitti:
jauheliha ja grillimauste tuon Laran mainitseman aromasuolan kanssa huonoja.
Ja ei pahalla tää teksti :))Toisekseen.
>Jauheliha ja grillimausteet kertovat laiskasta poikamies kokista
Tiedän, mutten välitä, koska se on helppoa olla välittämättä.
Tiesin muuten tämänkin, että ruuanlaitosta tietävä nainen tarttuu sitte ihan varmasti noihin kahteen mausteeseen, mutten mä välitä siitäkään. Olisin pikemmin ollut pettynyt naisten ruuanlaiton suhteen, jos kukaan ei ois maininnu.la.ra kirjoitti:
pukea asian nätisti eli puhuin "reilusta kotiruoasta" tai jotain sellaista.
Eihän suomen tytöt osaa enää edes kunnon jauhelihasoosia tehdä, ku pitää olla niin gurmeeta. Sitteku ne ie opi sitä gurmeetakaan, ni sitte käydä ulkona syömässä. Ja sitte ku rahat loppuu ne otetaan joku mies siihen makselemaan, joka sitte pettää eikä muutenkaan huomioi ja sitte kaikki miehet on sikoja, jotka pitää naisiaan vaan piikoina.
- kyllä
relaxed_eyes kirjoitti:
Eihän suomen tytöt osaa enää edes kunnon jauhelihasoosia tehdä, ku pitää olla niin gurmeeta. Sitteku ne ie opi sitä gurmeetakaan, ni sitte käydä ulkona syömässä. Ja sitte ku rahat loppuu ne otetaan joku mies siihen makselemaan, joka sitte pettää eikä muutenkaan huomioi ja sitte kaikki miehet on sikoja, jotka pitää naisiaan vaan piikoina.
suomalaisen miehen tulee vaan kiittää. Oppii itekki vääntämää sapuskaa tuolla systeemillä.
Itehän leivon jo parempia rieskoja ku yksikään tuntemani nainen. - la.ra
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä osaan. Enkä tarvitse siihen mitään jauhelihamaustetta, vaan salainen aseeni on yllätys yllätys ketsuppi.
kyllä kirjoitti:
suomalaisen miehen tulee vaan kiittää. Oppii itekki vääntämää sapuskaa tuolla systeemillä.
Itehän leivon jo parempia rieskoja ku yksikään tuntemani nainen.Mäkin tykkään, että mun iteleipoma puolukkapiirakka on kaikkein parasta vrt. kenenkä tahansa naisen leipomiin tuotteisiin.
Ei täs oikein tahdo viittiä sitä naista enää edes vaivoikseen ottaa.- mullei
relaxed_eyes kirjoitti:
Mäkin tykkään, että mun iteleipoma puolukkapiirakka on kaikkein parasta vrt. kenenkä tahansa naisen leipomiin tuotteisiin.
Ei täs oikein tahdo viittiä sitä naista enää edes vaivoikseen ottaa.ole koskaan ollu mitään akkaa riesanani.
Viisaat on kaukaa viisaita. la.ra kirjoitti:
Mä osaan. Enkä tarvitse siihen mitään jauhelihamaustetta, vaan salainen aseeni on yllätys yllätys ketsuppi.
muuhun kuin pakasteranskalaisten kanssa. Mun mielestä ketsuppi pilaa kaikki ruuat, mut pakasteranskalaiset on niin pahoja, ettei ne uppoo ilman ketsuppia.
Olenhan laiska poikamieskokki, ni syön niitä pakasteranskalaisiakin. Lapsille niitä en syötä niinku äidit tapaa tehdä.mullei kirjoitti:
ole koskaan ollu mitään akkaa riesanani.
Viisaat on kaukaa viisaita.sanoisin, että sä oot ollu todella viisas. Jos mä olisin aikoinani ollu yhtä viisas, ni en varmaan tuntis pienintäkään halua parisuhteen suhteen, mut nyt mun täytyy vain odotella sitä viisastumista ja toivoa, ettei kukaan nainen kerkee kopata.
Mä oon vähä kade sulle. Oikeesti.- samaa
relaxed_eyes kirjoitti:
sanoisin, että sä oot ollu todella viisas. Jos mä olisin aikoinani ollu yhtä viisas, ni en varmaan tuntis pienintäkään halua parisuhteen suhteen, mut nyt mun täytyy vain odotella sitä viisastumista ja toivoa, ettei kukaan nainen kerkee kopata.
Mä oon vähä kade sulle. Oikeesti.on moni ukkomies tai ex-ukkomies mulle sopertanut.
Luojalle kiitos vähistä himoista ja isosta päästä. samaa kirjoitti:
on moni ukkomies tai ex-ukkomies mulle sopertanut.
Luojalle kiitos vähistä himoista ja isosta päästä.Nythän mä hokasin, että miks naiset täällä hehkuttaa nuorempien ikäluokkien miesten perään. Ne ei enää kelpaa oman ikäluokkansa miehille.
-eräsmies- kirjoitti:
Jotkut vetää kaurapuuroonkin, mutta siihen en ole vielä oppinut.laitoin sinappia ruislimppuviipaleiden päälle.
- SupremeSatan
Kyllä mua kiinnostaa kirja-, levy- ja elokuvahylly. Lähinnä siinä mielessä, että löytyykö sieltä vastaavuuksia omaan makuuni.
- viilisniilis
Niin päättelenpä yleensä ihmisten kengistä ja tukasta, että millasia he ovat. Tylsää, tiedän.
- la.ra
Yhdet kengät voivat pilata kaiken, ja se on ihan luvallista. Kunhan keksii jonkun muun virallisen syyn...
- viilisniilis
la.ra kirjoitti:
Yhdet kengät voivat pilata kaiken, ja se on ihan luvallista. Kunhan keksii jonkun muun virallisen syyn...
Juu, pitää sanoa, ettemme tavanneet henkisellä tasolla.
- ostrich
Kehityt aikojen saatossa siitä vielä varmasti syvälliseksi hupakoksi ;)
- viilisniilis
ostrich kirjoitti:
Kehityt aikojen saatossa siitä vielä varmasti syvälliseksi hupakoksi ;)
Mä tykkään olla pinnallinen ja mä tykkään kauniista jutuista.
- la.ra
viilisniilis kirjoitti:
olet nainen :)
- ostrich
viilisniilis kirjoitti:
Kauniista jutuista tykkääminen ei kyllä välttämättä tarkoita pinnallisuutta.
- viilisniilis
ostrich kirjoitti:
Kauniista jutuista tykkääminen ei kyllä välttämättä tarkoita pinnallisuutta.
Mutta jos sä mut tapaisit, niin ihan varmaan hetken keskustelun perusteella voisit sanoa, että olipas pinnallinen ämmä. Ok, olen esteetikkokin, mutta kyllä mun on helkkarin vaikeaa kiinnostua miehestä (oikeastaan mahdotonta), jonka ulkonäkö ei millään tavoin miellytä mua. Ja siis joku ihan pikku juttu voi tehdä ukosta epämielenkiintoisen. Yleensä juuri ne kengät tai hiukset.
- ostrich
viilisniilis kirjoitti:
Mutta jos sä mut tapaisit, niin ihan varmaan hetken keskustelun perusteella voisit sanoa, että olipas pinnallinen ämmä. Ok, olen esteetikkokin, mutta kyllä mun on helkkarin vaikeaa kiinnostua miehestä (oikeastaan mahdotonta), jonka ulkonäkö ei millään tavoin miellytä mua. Ja siis joku ihan pikku juttu voi tehdä ukosta epämielenkiintoisen. Yleensä juuri ne kengät tai hiukset.
Ei kait kukaan kiinnostu ellei ulkonäkö millään tavalla miellytä.
Kävin kattomassa hiusten tilan ja uskon, että kyllä haluisit heti ruveta pörröttämään :) - viilisniilis
ostrich kirjoitti:
Ei kait kukaan kiinnostu ellei ulkonäkö millään tavalla miellytä.
Kävin kattomassa hiusten tilan ja uskon, että kyllä haluisit heti ruveta pörröttämään :)pörröttäjä :). Siis enemmin en oikeasti edes ajatellut olevani mitenkään pinnallinen, mutta kun netissä lukee kaikkia keskusteluja, niin on tullut hyvin selväksi, että ulkonäön korkealle arvostaminen on kiellettyä. Naiset saa täälläkin koko ajan valitusta siitä, että ootte vain niiden hyvän näköisten pleijereiden kanssa. Kaikkihan oikeasti ihmiset ulkonäön perusteella ainakin aluksi arvostelee, mutta sitä ei vain saa sanoa ääneen..
la.ra kirjoitti:
Tyttö kiinty yhteen typerän näköseen laukkuun niin mun kaveri pisti poikki sen takia ku sen mielestä se laukku oli aivan kamala ja yhteen sopimaton minkää asun kanssa :D Nottako ei miehet muka oo tyylitajusia
- ostrich
viilisniilis kirjoitti:
pörröttäjä :). Siis enemmin en oikeasti edes ajatellut olevani mitenkään pinnallinen, mutta kun netissä lukee kaikkia keskusteluja, niin on tullut hyvin selväksi, että ulkonäön korkealle arvostaminen on kiellettyä. Naiset saa täälläkin koko ajan valitusta siitä, että ootte vain niiden hyvän näköisten pleijereiden kanssa. Kaikkihan oikeasti ihmiset ulkonäön perusteella ainakin aluksi arvostelee, mutta sitä ei vain saa sanoa ääneen..
No suotta pörhensin sitte kuontaloani :(
Lopullinen viisaus on varmaan siinä, että ulkonäkö yksin ei voi olla ratkaiseva vaan on muitakin juttuja. Tutustumisvaiheessa sillä tietty on iso merkitys. Siis että ulkonäkö miellyttää, sehän on eri asia kuin joku stereotyyppinen kauneus tai komeus. - viilisniilis
ostrich kirjoitti:
No suotta pörhensin sitte kuontaloani :(
Lopullinen viisaus on varmaan siinä, että ulkonäkö yksin ei voi olla ratkaiseva vaan on muitakin juttuja. Tutustumisvaiheessa sillä tietty on iso merkitys. Siis että ulkonäkö miellyttää, sehän on eri asia kuin joku stereotyyppinen kauneus tai komeus.silittelijä :).
No kyllä sitä joskus on miettinyt, että onko sitä pelkkään ulkokuoreen vain ihastunut/rakastunut, kun on ollut sellasia paskapäitä tässä matkanvarrella.
- scale
mistään päättele mitään, jos lärvi on miellyttänyt, niin sitten mennään tuhatta ja sataa vaikka päin tiiliseinää.
Ehkä olisi tosiaan pitänyt edes yrittää, olisi voinut olla fiksumpaa, no eipä oo ollu tylsää.
Ja näköjään sokea kukkokin kun aikansa nokkii löytää sen jyvän. - vänkyrä-nainen
mä päättelen siitä millä tavalla mies kohtelee mua ja miten se puhuu mulle. Se on positiivista, jos mies kohtelee mua ihan tasavertaisesti niinkuin ketä tahansa miespuolista kaveriaankin. Sellaisen miehen kanssa viihtyy ja varmasti sen kanssa on hyvä ja rento olla.
Sit jos se katsoo mua silleen ihanasti, niin sit päättelen se se ei ainakaan ihan tunteeton mua kohtaan oo:)- ............
Se, miten kohtelee muita ihmisiä(myös sellaisia joita ei ole tarve miellyttää), kertoo ihmisestä kaiken olennaisen.
- vänkyrä-nainen
............ kirjoitti:
Se, miten kohtelee muita ihmisiä(myös sellaisia joita ei ole tarve miellyttää), kertoo ihmisestä kaiken olennaisen.
totta, just noin. Aina ei tietysti voi olla mahdollisuutta huomata, miten toinen muita kohtaan käyttäytyy, et silloin on vaan pakko tietysti muodostaa käsitys vaan sen mukaan millainen se on mulle.
Mut mulle kohteliaat miehet on yleensä sit kohteliaita kaikille, varsinkin vanhemmille ihmisille ja sellaisissa tilanteissa, jotka vaativat hyviä käytöstapoja.. Et siinä mielessä se miehen käytös mua kohtaan kertoo jo aika paljon, koska tuskin nyt saan mitään "erikoiskohtelua" siinä tilanteessa.
- huono käytös :
kertoo karua kieltään ihmisestä
- Danskuu
ihmisenä kuin olen, niin se on se ulkonäkö. Ei mahda mitään, mutta jos kroppa ja naama ei minua mielytä, niin en kykene jatkaa eteenpäin. (ei sitä kuiteskaan saa vaa takana pidettyä)
Kertoo myös paljon ihmisen persoonasta, jos sillä tursottaa nenästä ja korvista karvat ulos tai räkäroikkuu. Kädet kertovat paljon enemmän, kuin tuhatviissataa sanaa ja sormet/kynnet.
Siitä se kuitenkin lähtee ja sen jälkeen alkaa se persoona kiinnostamaan ja keittiö/kodin seinät kertovat jotain persoonasta, kuten monet muutkin asiat. - cat.mint
ulkonäöstä (vaikka se voikin johtaa pahasti harhaan, mutta voi siitä jotain arvailla), käytöksestä ja pukeutumisesta. Sitten jos enemmän tutustuu niin kirjahylly ja keittiö antavat jonkinlaista tietoa henkilöstä.
- siitä jos miehellä
ei ole kirjahyllyä ollenkaan eikä hän lue muutenkaan kirjoja?
- cat.mint
siitä jos miehellä kirjoitti:
ei ole kirjahyllyä ollenkaan eikä hän lue muutenkaan kirjoja?
Mun mielestä olisi hyvä jos miehellä olisi kirjahylly ja hän lukisi, tykkäisin että mies olisi kiinnostunut erilaisista asioista ja lukisi niistä. Kai se mies sitten jotenkin muuten sen tiedon löytää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60844
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111793- 48677
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla225660- 46589
- 57560
- 76533
- 22526
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k91520Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37500