pissaamis tapa?

hilkkamiinaleena

Kuinka moni mies pissaa istualtaan? Minun uusi miesystäväni tekee niin ja minusta se on aika outoa.
Onko se tavallistakin????

80

6552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan tavallista...

      Moni tekee sitä todennäköisesti salaa kotioloissa. Syy?

      Varmaan montakin syytä. Yksi on ollut miehillä aina se, ettei sotke paikkoja ja saa ottaa homman rennosti. Seisoessa roiskuu ja joutuu olemaan tarkkana, minne osuu. Paitsi jos tykkää ruikkia...

      • siistimpää

        Itsekin pyrin aina istumaan kun jaksaa. Vaatiihan se vyön avaamisen vaivan, mutta jos seisaaltaan ruikkii niin melkein joka toinen kerta semmoinen teelusikallinen lentää pisaroina ties minne. Helpompaa avata vyö kuin alkaa siivoamaan paikkoja jälkeenpäin :p


      • mistänäittulee

        Aloittaja on homo, tai saatanallisen kieroutunut akka, joka fantasio kusen siivouksesta ympäri wc-pönttöä


    • LarryD
      • kaikki.

        naiset istuu, kun tekee sen, ulkomaan kohteissa, vieraissa paikoissa...


    • bussissa

      Oletko itse yrittänyt seisaalteen ääriolosihteissa?

    • se reikä

      lattiassa ja miestenkin tulee kyykkiä

    • uudessa suhteessa...

      todella moni jätkä tekee sen istualteen uudessa suhteessa.. Miksikö.. Ei sotke tyttöystävän vessaa, omaa vessaa ku muija kylässä, ei pidä sitä kauheeta lorinaääntä, siistimpää, yms. Yms. Tottakai sitä yksistään poikamiesboksissa roiskii puoliunessa pitkin seiniä, mutta varsinki suhteen alussa olis hyvä että nainen kokee uuden miehensä siistiksi, eikä joudu heti pesemään vessaa.. Oota vähän aikaa, ni kyllä sieltä kohta rupee ääniä kuulumaan ;)

      • ei ainakaan

        kotona roiskita pitkin seiniä!!!!! Eikä naisystävänkään vessassa.
        Sottasissa yleisissä paikoissa aina seisaaltaan ja ulkona tietsti, kotona istuaaltaan, sillä ainahan se muuten roiskuu korkeelta pudotessaan veteen.


      • kgj

        toden näköstä on että uudessa suhteessa se tehdään istualtaan on :
        meisseli puolikovana on helvetin vaikeeta osua muualle kun ylöspäin.. tästä syystä istuen (edes pieni mahdollisuus osumiseeen)

        siirtyminen takasin seisaalta virtsaamiseen johtuu sitten taas siittä että on jo "tottunu" tähän tyttöystävään, eikä tämä ole koko ajan mielessä "sillä tavalla"


    • Olavi2

      Hällä väliä, miten pissaa.

    • kuullut, että...

      Samalla lailla, kun meillä naisilla, niin miehillä se takaputkikin aktivoituu. Kun istuu, ei tarvitse pelätä, että housut ruskettuvat.

    • Hossi

      Kusee seisaaltaan, akat istualtaan !

      • setä-mies

        Paitsi tietysti sotilaskoulutuksen saaneet, jotka kusevat aina kyykyssä. Seisaallaan ruiskivat sissit ovat vihulaiselle helppoja maalitauluja. Jos sinulle annettiin koulutuksessa eri ohje, niin ymmärtänet nyt mikä tarkoitus sillä oli.


      • Hossi
        setä-mies kirjoitti:

        Paitsi tietysti sotilaskoulutuksen saaneet, jotka kusevat aina kyykyssä. Seisaallaan ruiskivat sissit ovat vihulaiselle helppoja maalitauluja. Jos sinulle annettiin koulutuksessa eri ohje, niin ymmärtänet nyt mikä tarkoitus sillä oli.

        yhteistä tekemistä on kusemisella ja sotilaskoulutuksella ?

        Harvemmin kotona potalla olessa vihulainen hätistelee torrakoilla, ei siä tarvitse istuskella ku tarpeet voi hoitaa ihan seistenkin.


      • setä-mies
        Hossi kirjoitti:

        yhteistä tekemistä on kusemisella ja sotilaskoulutuksella ?

        Harvemmin kotona potalla olessa vihulainen hätistelee torrakoilla, ei siä tarvitse istuskella ku tarpeet voi hoitaa ihan seistenkin.

        Kyllä meille kaukopartiomiehille opetettiin, että perusasiat täytyy olla mielessä koko ajan. On sitten automaattinen juttu, kun keltainen alkaa tulla rajan yli.

        Mutta nyt muistelisin, että alokasaikana sanottiin, ettei yhden Hossin tarvitse pitää ampuharjoituksissa kypärää ollenkaan. Oltiinko samassa porukassa?


      • Hossi
        setä-mies kirjoitti:

        Kyllä meille kaukopartiomiehille opetettiin, että perusasiat täytyy olla mielessä koko ajan. On sitten automaattinen juttu, kun keltainen alkaa tulla rajan yli.

        Mutta nyt muistelisin, että alokasaikana sanottiin, ettei yhden Hossin tarvitse pitää ampuharjoituksissa kypärää ollenkaan. Oltiinko samassa porukassa?

        taidettiin päräyttää mällit a la 69..


      • Hossi
        Hossi kirjoitti:

        taidettiin päräyttää mällit a la 69..

        Joku epätoivoinen piraattipelle taas liikenteessä.


      • Hossi
        Hossi kirjoitti:

        Joku epätoivoinen piraattipelle taas liikenteessä.

        Gaysex 4ever!


      • Hossi
        Hossi kirjoitti:

        Gaysex 4ever!

        Kekkulista ei feikkiä saa edes tekemällä.


      • aaahhhh
        Hossi kirjoitti:

        yhteistä tekemistä on kusemisella ja sotilaskoulutuksella ?

        Harvemmin kotona potalla olessa vihulainen hätistelee torrakoilla, ei siä tarvitse istuskella ku tarpeet voi hoitaa ihan seistenkin.

        Homo kusee seisten, oottaa penistä takaapäin


    • mokomasta asiasta.

      Huolestu vasta sitten, jos miesystäväsi alkaa kusta housuihinsa.

    • Biker4eva

      hi !

      istualtaan tulee lorautettua esim lähes aina yöllä, ite oon ainakin niin tuhannen unessa etten meinaa edes pystössä pysyä saati suorassa, jolloin kusi kyllä menisi sinne sun tänne.

      Päivisin seisaaltaan jos ei ole hirvee väsy.

      omal kohdalla taitaa mennä 50/50% käytännön toteutus.

      Joskus on aamuja kun seisaaltaan kusee niin lentää klo:10 tai 12:00 tai 14:00 suuntiin ,SILLOIN TOIVOO että ois istunnu, eikä tää liity aamujäykkyyteen.

      t.mies maalta

    • pidä kiinni

      Olet törmännyt mieheen, joka välittää sinusta. Tiedät rakkauden loppuneen, kun mies alkaa ruikkimaan seisaaltaan.

      Tämä kumppanisi eroaa varmaan karaokebaarin Reiskasta myös siinä että ei lemmenleikin jälkeen pyyhi vehjettään tyynyliinaasi tai makuuhuoneen verhoihin sillä aikaa kun olet käymässä suihkussa.

      • Hossi

        Välittää kun kusee istualtaan ? Kummallinen johdannainen.

        Minäpä välitän kumppanistani sen verran et kusen seisaaltaan mut siivoan kyl myöskin huusipannun.


      • ei uskoisi
        Hossi kirjoitti:

        Välittää kun kusee istualtaan ? Kummallinen johdannainen.

        Minäpä välitän kumppanistani sen verran et kusen seisaaltaan mut siivoan kyl myöskin huusipannun.

        "siivoan kyl myöskin huusipannun."

        Ei saatana! Tota mä en kyllä tee.


      • Hossi
        ei uskoisi kirjoitti:

        "siivoan kyl myöskin huusipannun."

        Ei saatana! Tota mä en kyllä tee.

        Siivoomisessa on ?

        Hauskaa puuha ja jälki on puhasta, mielummin siivoon ku istun kuseksimassa.


      • hossia
        Hossi kirjoitti:

        Siivoomisessa on ?

        Hauskaa puuha ja jälki on puhasta, mielummin siivoon ku istun kuseksimassa.

        toivoisi kotiinsa kylään, tuskin vessaa joka kerta siivoaa?


      • Hossi
        hossia kirjoitti:

        toivoisi kotiinsa kylään, tuskin vessaa joka kerta siivoaa?

        Väittänyt ei huusipanni joka kerta siivotaan ?

        Korkeintaan oman jäljet pyyhitään pois jos sihti on ollu pielessä. Kunnon siivous tehään parin viikon välein.


      • Hossi sun -----------
        Hossi kirjoitti:

        Välittää kun kusee istualtaan ? Kummallinen johdannainen.

        Minäpä välitän kumppanistani sen verran et kusen seisaaltaan mut siivoan kyl myöskin huusipannun.

        koskaan vaihtaa pikkupöksyjä sen jälkeen kun olet seisaalteen hoidellut hommasi..

        ettei vaan ruiskahda takaakin..


      • Nahka-Hossi
        Hossi sun ----------- kirjoitti:

        koskaan vaihtaa pikkupöksyjä sen jälkeen kun olet seisaalteen hoidellut hommasi..

        ettei vaan ruiskahda takaakin..

        olen nimittäin uusi mies..


      • Hossi
        Nahka-Hossi kirjoitti:

        olen nimittäin uusi mies..

        On elämässään vähän vaikeeta?

        Tuo sun kaappihomous on vaarallinen laji, kannattasko astua päivän valoon?


      • hyihelvetti

        seisaaltaan vieraissa paikoissa ja kotona sotkija kusijat on vastenmielisiä sikoja.


    • juttuko

      Mun mies pissii aina istaaltaan, eikä mulle ole tullut mieleenikään, että siinä olis jotain outoa??

      Mäkin istun aina pöntölle, vaikka mun likkakaveri istuu pöntölle vain kotonaan. Kylässä tms. hän ei anna ihonsa koskaan koskea pöntön reunaa, vaan kyykistelee aina pöntön päällä.

      • ..........

        Kyykistelee kylässäkin pöntön päällä? Voi luoja! Jos bakteereita kammoaa niin kai hän myös pesee kätensä ennenkuin ottaa vessapaperia ja pyyhkii sillä alapäänsä? Kerro sille että suurin osa bakteereista tosiaan tulee hänen omista sormistaan eikä pytyn reunasta.


    • GAYDAR

      MayDay MayDay GAYDAY

    • äijjjä

      ...jos jonkun homman voi tehdä joko istuen tai seisten, niin mielummin teen sen istuen. Istun myös töitä tehdessäni, syödessäni, bussissa, telkkaria katsellessani jne, miksei siis vessassakin.

      Ainoastaan julkisissa vessoissa kusen seisaaltaan, koska niin tekevät muutkin eivätkä siivoa jälkiään vaikka vähän roiskuisikin.

    • kuullut

      että jotkut miehet saattaa pissiä istualtaan.minulla ei tulis mieleenkään ja olen melko varma että kukaan tutuistanikaan ei kuse istualtaan.kuulostaahan toi nyt jo pikkusen oudolta.luultavasti vain homot kusee istualtaan,kun ne on sen verran naismaisia.miesystäväsi on luultavasti kiinnostunut myös miehistä,ellei pelkästään miehistä.

      • voi odottaa

        edes siisteyttä, kun et osaa edes kirjoittaa. Taidat olla niitä vaippakundeja.
        Sinä ja tuttusi ette varmastikaan käytä paskapaperia, kun voi hihaankin pyyhkiä.


      • noin..
        voi odottaa kirjoitti:

        edes siisteyttä, kun et osaa edes kirjoittaa. Taidat olla niitä vaippakundeja.
        Sinä ja tuttusi ette varmastikaan käytä paskapaperia, kun voi hihaankin pyyhkiä.

        Ja hepin voi pyyhkiä seksin jälkeen esimerkiksi verhoihin tai pöytäliinaan.


      • vierestä

        Katseletko mielelläsikin vierestä, kun kaverisi käyvät kusella, kun niin tarkkaan tiedät. Joku homo-fobiako tämäkin?


    • en seiso

      Lapsena ruikin aina seisaaltani, mutta jossain vaiheessa roiskeet ja kaaren arvaamattomuus (esim. haarukkavirtsa) alkoi käydä hermoille.

    • -kusetusta-

      Eikös parempaa keskustelun aihetta enää löydy?

      Näin naisena ihmettelen sun pientä maailmaas...

      • avaa keskustelu

        äläkä valita!


    • HOMOHOMO

      HOMOHOMO

    • Normi mies

      Ootko saanut sen kiinni itseteosta, vai onko se kertonut sen sinulle? Ihan mielenkiinnosta utelen.

    • on sinulle

      ongelman pukannut. Tiedoksi, kusen seisaaltani töissä ja kotona, jos tiedän etukäteen ettei odotettavissa ole suurempaa lastia. Aamuyön tunteina, jos satun joskus heräämäämään kusilastiin, istun naisellisesti pöntölle ja yritän olla herättämättä vaimoani ja poikaani...

    • ovat yh äitien

      kasvatteja ja isukkimalli on jäänyt pois XD

    • ei..........

      mitään sairautta tms. niin kyllä aika outoa...tunsin kerran erään naisen, joka vaati miestään kusemaan istualtaan, koska pelkäsi että pissa roiskuu. Onneksi ystäväni ymmärsi aikani hänelle naurettuani jutun idean...minä olen heillä aina lorotellut hänestä välittämättä, ja seisaaltani....

    • firerose

      pissiikö mies seisaaltaan vai istueltaan,pääasia et kusi menee pönttöön :)

    • KusiPaavo

      No voi hel..tin hel..tti!! Mitä väliä sillä on virtsaako joku ukko seisaaltaan vai istualtaan?? Itse heitän välillä vettä istualtaan, välillä seisaaltaan ihan miten milloinkin.

      • jositsesiivootjälkiä

        kyllä sillä väliä on


    • lorottaa

      Se on vitun vale, että kusi tulee mieheltä paremmin ja rakko tyhjenee totaalisemmin kuin seisaaltaan virtsatessa!

      Väittivät moista oikein jonkun tieteellisen tutkimuksen pohjalta.

      Tutkija on ilmeisen selvästi ollut nainen. Syystä että jokainen voi itse päätellä.

      • ladyboy2

        No onhan istaaltaan nyt kuseminen siistimpääkin, ei tule roiskeitakaan pitkin pytyn reunoja, pyyhkiin viimeiset touhutipat paperilla pois niin ei alkkaritkaan ole kusitahroissa.
        Samalla voi pesasta suihkulla vehkeet ja anuksen.


    • seistenkö

      Kuinka moni mies pissaa istualtaan?
      _ virallisen tilaston mukaan sellaisia miehiä on maailmassa n. 2 miljardia. Suomessa vajaa miljoona 15–65 vuotiaista suomenielisistä miehistä kusee seisten.
      Mihin tarvitset tällaista tilastotietoa?

      Nynnyt pissaa istualtaan, tosimiehet seisten. Tosimies haluaa myös nähdä suihkun voimakkuuden terveyssyistä.

      • Vanhan.miehen.vaivat

        Se vaan rakko tyhjenee paremmin seisten. Niin ettei tarvitse muutaman minuutin päästä mennä uudestaan samalle asialle.
        Vaikka sitten vähän roiskuukin, mutta voihan roiskeet siivota.


    • joaikuinenmies

      Minäkin pissaan istualtani. Se on miehelle terveellistä, koska istuessa virtsarakko puristuu tyhjäksi. On ihan puppua väittää, että seisoessa rakko tyhjenee. Istumispissamisen hyödylle löytyy tieteellistä näytööä. Eli jos mies haluaa huolehtia omasta terveydestään kannattaisi istua.
      Voihan sitä toki välillä suihkia seisaaltaan, onhan se kiva tietää että kaaren voimakkuus on kunnossa.

    • HallitusAsialle

      Voisi Valvira ottaa tähän kantaa sekä joku terveysalan professori!

      Kansanedustajat voisivat keskustella tästä perusteellisesti!

      Voisi keskeisimmät ministerit myös ottaa tähän kantaa!

      Ja lakeja voisi säätää sekä asetuksia, että osataan oikein toimia!

      Tämä kuitenkin on eräs maamme polttavimpia kysymyksiä...!

    • Notlike

      Minun pissaa ja enkä tykkää, en tiedä miksi mutta se on vain jotenkin naisellista….? Olen kertonut sen hänelle ja sanoo, että on helpompaa..minusta se näyttää typerältä. Onneksi pissaa seisoalteenkin.

      • mitäpäsemullekuuluu

        Pakkoks sitä on käydä vessassa kattelemassa, jos kerran mielestäsi näyttää typerältä?

        Toivottavasti miehesi vaatii sinulta yhtä typeriä asioita. Voisi vaatia sinua vaikka kusemaan ja paskomaan seisten.

        Niin on kamalia vaatijoita jotkut naiset. Puuttuu ihan sellaisiinkin asioihin, jotka eivät muille tietenkään mitenkään kuulu.

        Sit on vielä tää yks valittajavalaiden joukko, joka ruikuttaa aina, jos mies jättää istuinrinkulan ylös. Onko kukaan kuullut niin pikkusieluisesta miehestä, että valittaisi kun rengas on alhaalla?


      • mitäpäsemullekuuluu
        mitäpäsemullekuuluu kirjoitti:

        Pakkoks sitä on käydä vessassa kattelemassa, jos kerran mielestäsi näyttää typerältä?

        Toivottavasti miehesi vaatii sinulta yhtä typeriä asioita. Voisi vaatia sinua vaikka kusemaan ja paskomaan seisten.

        Niin on kamalia vaatijoita jotkut naiset. Puuttuu ihan sellaisiinkin asioihin, jotka eivät muille tietenkään mitenkään kuulu.

        Sit on vielä tää yks valittajavalaiden joukko, joka ruikuttaa aina, jos mies jättää istuinrinkulan ylös. Onko kukaan kuullut niin pikkusieluisesta miehestä, että valittaisi kun rengas on alhaalla?

        Kuulin että erään pyöräporukan kerholla on kunnon äijä-WC. Siinä on sellainen jousisysteemi, että istuinrengas nousee automaattisesti oikeaan asentoonsa istunnon jälkeen. Näin istuinrengas on oikeaoppisesti ylhäällä kun seuraava asiakas haluaa tarpeilleen.


      • onko_han
        mitäpäsemullekuuluu kirjoitti:

        Kuulin että erään pyöräporukan kerholla on kunnon äijä-WC. Siinä on sellainen jousisysteemi, että istuinrengas nousee automaattisesti oikeaan asentoonsa istunnon jälkeen. Näin istuinrengas on oikeaoppisesti ylhäällä kun seuraava asiakas haluaa tarpeilleen.

        onko muuten miten paskasessa kunnossa pytty, vaai käykö siellä siivooja?


    • Notlike

      Olen alusta saakka epäillyt että olisi gay-kytköksiä…kaikenlaisia viitteitä on tullut. Onko yleisin tieto että homot pissaavat aina istualteen?

    • cvxbvfdfs

      Ulkona jos kusen niin silloin en istu, lentäisi kusi muuten varpahille. Yleisessä vessassa mahaan aina kyljelläni lattialla ja koetan osua pönttöön. Useimmiten osuukin, mutta kovin usein ei mene pytyn reunojen sisäpuolelle

    • siistiä

      Mä kusen aina keittiön lavuaariin. On siistiä ja kätevää huuhtaista muna kusemisen jälkeen.

    • hyyskässäin

      Meillä on töissä hyyskän seinälle siivojan laittama kuva jossa mies istuu housut kintuissa lattialla ja yrittää sieltä kusta ylämäkeen pönttöön, kun siinä kuvassa on siivojan viesti : "Miehet, pissatkaa istualtanne tv. siivoja-täti" Ja puhekuplassa mies tuumaa että : "Vittu mitä hommaa tämäkin on, eikä varmasti ole ainakaan siistimpää"

      • bnm_

        lavuaarin ois tuossakin siisteintä. huuhtelee vaan vedellä sen jälkeen.


    • onkoväliä

      Olen ollut mieheni kanssa 17 vuotta, enkä tiedä miten hän pissaa! Olen nimittäin antanut hänen olla wc:ssä rauhassa... Ei sotke koskaan! On muuten yhtä ihana vaikka pissaisi päällään seisoen!

    • Minä pissaan istualtaan, sillä olen 194 senttimetriä ja se on helpompaa. Ei tarvitse korkealla "säkäkorkeudella" tähdätä pönttöön. Pääse pienemmällä vaivalla. Sitä paitsi monesti sieltä jotain muutakin tavaraa tuloillaan. Joskus olen pissannut seisaltaan ja miesten vessassa tietysti pissuaariin. Pienempänä pissin tietysti seisaaltaan, mutta sitten kun pituutta tuli lisää niin siirryin istumatyyliin. :)

      • ittitiihen

        Niin teen minäkin, siistimpää ei tule roisketa pitkin pytyn reunoja, lopuksi kun ravistaa viimeisiä pisaroita ei nekään mene housuille tai muualle minne ei pitäsi, paperilla sitten ne vihonviimeisetkin jämät pois kikkulin päästä ja pesu.
        Kätevää ja siistiä, alkkaritkaan ei ole kusitahroissa ikinä.


      • ittitiihen kirjoitti:

        Niin teen minäkin, siistimpää ei tule roisketa pitkin pytyn reunoja, lopuksi kun ravistaa viimeisiä pisaroita ei nekään mene housuille tai muualle minne ei pitäsi, paperilla sitten ne vihonviimeisetkin jämät pois kikkulin päästä ja pesu.
        Kätevää ja siistiä, alkkaritkaan ei ole kusitahroissa ikinä.

        Eläköön me siisti istuilta pissaavat miehet! :) Ärsyttää se, että yksi kaveri käy luonani ja jättää vessassani istuinkaaren aina pystyyn. Se onneksi käy harvoin ja lähinnä vain futista katsomassa luonani. Taidan sanoa seuraavalla kerralla siitä, että ei jätä pystyyn. Se muutti naisen kanssa yhteen asumaan eli sieltäkin hän voi saada opetusta istuinkaarista alhaalla! :)

        Täytyy tunnustaa se, että olen pissan kyllä omassakin vessassa kiireessä seisaaltaan, mutta pitkän on helpompi olla varmasti siisti istualtaan. Sitä paitsi omaa vessaa ei ole kiva siivoilla omien tai muitten sotkujen jäljiltä.


      • jaaha-
        TÄHTI92 kirjoitti:

        Eläköön me siisti istuilta pissaavat miehet! :) Ärsyttää se, että yksi kaveri käy luonani ja jättää vessassani istuinkaaren aina pystyyn. Se onneksi käy harvoin ja lähinnä vain futista katsomassa luonani. Taidan sanoa seuraavalla kerralla siitä, että ei jätä pystyyn. Se muutti naisen kanssa yhteen asumaan eli sieltäkin hän voi saada opetusta istuinkaarista alhaalla! :)

        Täytyy tunnustaa se, että olen pissan kyllä omassakin vessassa kiireessä seisaaltaan, mutta pitkän on helpompi olla varmasti siisti istualtaan. Sitä paitsi omaa vessaa ei ole kiva siivoilla omien tai muitten sotkujen jäljiltä.

        "Täytyy tunnustaa se, että olen pissan kyllä omassakin vessassa kiireessä seisaaltaan, mutta pitkän on helpompi olla varmasti siisti istualtaan. Sitä paitsi omaa vessaa ei ole kiva siivoilla omien tai muitten sotkujen jäljiltä. "

        Ette sitten oo älynny kusta vaan lavuaariin. Etenkin kyläpaikoissa teen näin, ei tule roiskeita.


    • Isollatarkasti

      Miehet kusoo seisaaltaan ja mikäs on kustessa,kun on mistä kiinni pitää.

      • niiih

        Miehethän aina sanovat, että pitää olla jotain mistä pitää kii.

        Ei tervekätinen mies naista kaipaakaan.


    • HomoErectus47

      Ei ole normaalia. Ellei ole sairaudellisia esteitä toimittaa asiaansa seisten.

      • ehhehehee

        Eli siis ensin pissitään seisten, sit mennään istumaan paskalle, ja jos huomaa et tulee vielä pissaa, noustaan äkkiä taas seisaalleen ettei olisi epänormaali!

        Mikä istuallaanpissimisestä tekee epänormaalia?


    • Ristiinkustu

      Lerssi leikattiin.... sen jälkeen hankeen kustessa koko luistinrata oli keltaisena, sumutti ja suihkutti joka suuntaan ! ;) Ei semmosen kanssa voinut kenenkään vessassa seisaaltaan kusta. Hoonattiin putki uudestaan ja nyt on miehekästä lorottaa lumihankeen 2cm reikä, maahan asti !
      Jokaikinen mies kusee istualtaan paskoessaan joten ei siinä istuma kusessa mitään ihmeellistä ole!

    • Fdklsmfklsdfmkldsdfs

      Kun kusee lavuaariin ei tarvi kyykistellä.

    • Ihmetellen_

      Hei alkuperäiselle kirjoittajalle, veit sanat suustani. Minun seurustelukumppanini pissaa usein istualtaan..katsoin alussa että hetkinen…
      Minulla oli ystävä (homoseksuaali) joka pissasi aina istualteen, se oli ensimmäinen kerta kun näin että mies tekee näin. Sanoin, että näyttää jo vähän liiankin naiselliselta ja hän totesi että "kaikki me homppelit yleensä istutaan" nauraen. Sanoin tästä miehelleni ja hän vain totesi että helpompaa niin…mutta silti liian naismaista, ei mahda mitään.

    • oletepävarma

      Mitä se sinulle kuuluu!Anna toisen pissata. Olen sitä mieltä että paljastat kyllä tyhmyytesi. Keskity ollennaisempiin asioihin.Muuten mennee kuule hommat viksalleen. Minkä hemmetin takia et kysy sitä asiaa mieheltä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe