g-pisteestä ja siihen liittyvistä aiheista? (sekä miesten että naisten mielipiteet tv-ohjelmasta kiinnostavat)
Mitä mieltä
9
392
Vastaukset
- SupremeSatan
tuo on.
että en oo vielä viittinyt sitä ohjelmaa katsoa. Jimiltä tulee American hotrod juuri nyt. Tuliks se g-pistekin nyt, vai koska se tulee?
- mieltä.
En jaksa alkaa muodostaa mielipdettä siitä aiheesta. Jos tekisin sen, et jaksaisi lukea sitä. Voisi tulla kirjan verran tavaraa, mistä et pitäisi.
- seksikö ei
kiinnosta?
- kyllästynyt koko
seksikö ei kirjoitti:
kiinnosta?
asiaan ja aiheeseen.
- vänkyrä-nainen
ohjelmaa. Mä en kato mitään keskusteluohjelmia, ne on niin pitkäveteisiä. Ja oon käsittänyt et tuo olis joku semmonen.
Muutenkin tuo aihe nyt ei oo musta ihan ohjelman arvoinen. Jokainen halukas varmaan itse ottaa asiasta selvää. - gee-voimista :
onko kyse samasta asiasta
- viilisniilis
Yleensä mäkaton sillä sivukorvalla. Aika loppuunkaluttuja aiheitahan noi on. Ei mikään huippuohjelma, mutta onhan sitä paskempiakin ohjelmia tullut.
Itseäni ohjelmassa ärsyttää ne lopun tarinat, johon "julkkisvieraat" keksivät ratkaisuja. Niin turha juttu. Lisäksi ärsyttää se, että naisten välisestä seksistä luodaan ohjelmassa sellasta kuvaa, että siitä alkaisi onni autuus. on siitä ohjelmasta... Ei jaksa kiinnostaa mua
Sit g-pisteet ylipäätään... joo se on jo erijuttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62941
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111851Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla277824- 58758
- 55673
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93579Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45576- 23566
- 79554