kattelin

tos äsken

pokerii 3/6$ pöydässä!
en itse pelannu vaa kattelin sen pöydän peliä!
ni pari heppuu siin hävis puolessa tunnissa 600$
voi syödä vähän miestä? kyl mua ainaki vituttais!

18

1791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kampela2

      ammattipelaajia ei tuollaiset tappiot hetkauta koska TIETÄVÄT voittavansa pitkässä juoksussa,se ero on amatööreihin.

      Kaveri veikkaa kaakkeja,500€ tappio ei näyttänyt vituttavan tippaakaan ja seuraavalla viikolla natsasi kaksari kertoimella 2,18-tonnin panoksella.

      • **seriffi**

        tää littyy peliriippuvuuteen. Poliisi sinun perään nyt laitetaan. Selvitä nimismiehelle kaakit pitkässä juoksussa.


      • **seriffi** kirjoitti:

        tää littyy peliriippuvuuteen. Poliisi sinun perään nyt laitetaan. Selvitä nimismiehelle kaakit pitkässä juoksussa.

        On kahviraha jollekkin. Esim tälle hepulle
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Patrik_Antonius

        ja varmaan kampelan kaakin veikaaja kaverillekkin, mutta ei ilmesesti sulle koska ilmeisesti rosvo autommaatti yhdistys on kyninyt sut.


    • Full Tilt pokerilla 300/600 nl pöytää. Siellä voidaan hävitä $60000 puolessa tunissa tai voittaa. Tuo raha ei kuitenkaan tunnu Partrick Antoniukselle tai Phil Iveylle missään. Heille ne ovat kahvirahoja koska heillä on varmaan 30 miljoonaa rahaa. Joten he voivat hävitäkkin sen 60 000.

      Niin ja pokerista. Pelasin Sami Kelopuron kanssa vielä pari vuotta sitten samoissa pöydissä, mutta nyt hän on kivunnut jo 300/600 pöytään. Ite oon jämähtänyt 5/10 pöytään joten. Tuollainen nousu ei ole onnistunut.

      Niin ja pokeri liittyy todellakin peliriippuvuuteen. Pelaamalla pokeria pääset eroon ray:n roisto automaateista. Niin ja oon mäkin hävinny ton $600 puolessa tunnissa, mutta ei se harmittanu koska oon voittanu $2000 puolessa tunissa.

      • taanoin

        Menin tonnilla 5/10 nl pöytään 3pelaajaa, ensimmäinen käsi 10 7 maksoin 30 reissun flop 10 10 9 kaveri löi ja täältä tuli reissu sain 166potin.Toinen käsi AA,50 lyönti kaveri makso flop 6 3 3 ,200 lyönti kaveri 200 reissuun minä all in maksu.Eli AA vastaan 10 6,turn k river 6.Kyllähähän tuo sapetti hetken vaan seuraavana päivänä helposti kuittaus.Eikä mitään peli ongelmaa,ongelma on sillä joka pelaa varoja jota ei ole vara hävitä,TAI EI OSAA


      • ootko

        ikinä miettinny sitä et ei kaikki oo mitää miljonäärejä?

        kikkien on jostain alotetta ellei sit oo sattunnu perimään jotain perintörahoja tai muuta!

        mietitäänpä näin et oot tavalline duunari joka haluis tulla pokeri ammattilaiseksi!

        mut on perhe elätettävänä muut menot ni ei siin paljoo ylimääräsii oo paljoo sijotella!

        ni kerroppa mulle miten tullaa tommoset tilanteesta ammattilaiseks????


      • sanoa
        ootko kirjoitti:

        ikinä miettinny sitä et ei kaikki oo mitää miljonäärejä?

        kikkien on jostain alotetta ellei sit oo sattunnu perimään jotain perintörahoja tai muuta!

        mietitäänpä näin et oot tavalline duunari joka haluis tulla pokeri ammattilaiseksi!

        mut on perhe elätettävänä muut menot ni ei siin paljoo ylimääräsii oo paljoo sijotella!

        ni kerroppa mulle miten tullaa tommoset tilanteesta ammattilaiseks????

        nii sit viel se et ei oo aina aikaa pelata ku pitää käydä töissä ja olla perheen kanssa!


      • ootko kirjoitti:

        ikinä miettinny sitä et ei kaikki oo mitää miljonäärejä?

        kikkien on jostain alotetta ellei sit oo sattunnu perimään jotain perintörahoja tai muuta!

        mietitäänpä näin et oot tavalline duunari joka haluis tulla pokeri ammattilaiseksi!

        mut on perhe elätettävänä muut menot ni ei siin paljoo ylimääräsii oo paljoo sijotella!

        ni kerroppa mulle miten tullaa tommoset tilanteesta ammattilaiseks????

        Sami kelopuro ja Patrick antonius ei ollut veilä viis vutta sitten miljonäärejä, mutta kuitenkin heidän miljoonat on tullut peläkästään pokeria pelaamalla.

        Esin aloitetaan ihan pienimmästä pöydästä ja kun menee hyvin noustaan pykälää suurempaan pöytään jos menee taas huonosti palataan pykälää alemmas. jne.. Eli ei missään nimessä lähdetä heti pelaan kaikista suurimpia pöyiä

        Patric Antoniuksen tarinan voi lukea täältä

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Patrik_Antonius

        Sami Kelopurosta ei ole vielä niin tietoa,mutta saman lailla noussut kuin antonius
        täällä jotain juttua kelpourosta

        http://www.savonsanomat.fi/viihde/viihdeuutiset/larsluzak,-suuri-tuntematon(55671).ece


      • mutta12424634346634
        Gambler1 kirjoitti:

        Sami kelopuro ja Patrick antonius ei ollut veilä viis vutta sitten miljonäärejä, mutta kuitenkin heidän miljoonat on tullut peläkästään pokeria pelaamalla.

        Esin aloitetaan ihan pienimmästä pöydästä ja kun menee hyvin noustaan pykälää suurempaan pöytään jos menee taas huonosti palataan pykälää alemmas. jne.. Eli ei missään nimessä lähdetä heti pelaan kaikista suurimpia pöyiä

        Patric Antoniuksen tarinan voi lukea täältä

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Patrik_Antonius

        Sami Kelopurosta ei ole vielä niin tietoa,mutta saman lailla noussut kuin antonius
        täällä jotain juttua kelpourosta

        http://www.savonsanomat.fi/viihde/viihdeuutiset/larsluzak,-suuri-tuntematon(55671).ece

        keroppa nyt sitte miks kaikista ei tuu pokeri ammattilaisii, vaikka kuinka pelais ja harjottelis??????

        jos se kerran niin helppoo on ni jokainenhan täällä ois miljonääri mut miksei oo???

        sanoit et ite oot jymähtänny paikalles mut et oo noussut ylöspäin mitens nyt näin?????

        eikös sunkin pitäis olla saman veronen pelaaja sit ku sami kelopuro jos kerran ootte alottannu samaa aikaa ja nousta samalle tasolle????????


      • kylhän kaikki nyt ton tietää!
        Gambler1 kirjoitti:

        Sami kelopuro ja Patrick antonius ei ollut veilä viis vutta sitten miljonäärejä, mutta kuitenkin heidän miljoonat on tullut peläkästään pokeria pelaamalla.

        Esin aloitetaan ihan pienimmästä pöydästä ja kun menee hyvin noustaan pykälää suurempaan pöytään jos menee taas huonosti palataan pykälää alemmas. jne.. Eli ei missään nimessä lähdetä heti pelaan kaikista suurimpia pöyiä

        Patric Antoniuksen tarinan voi lukea täältä

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Patrik_Antonius

        Sami Kelopurosta ei ole vielä niin tietoa,mutta saman lailla noussut kuin antonius
        täällä jotain juttua kelpourosta

        http://www.savonsanomat.fi/viihde/viihdeuutiset/larsluzak,-suuri-tuntematon(55671).ece

        mut et siltikään vastannu alkuperäseen kysymykseen ja tossa sulle nippu lisää kysymyksii!!!

        kylhän sun nyt noihin pitäis osata vastata miten se onnistuu kun kerran sanot et se on niin helppoo!!!


      • mutta12424634346634 kirjoitti:

        keroppa nyt sitte miks kaikista ei tuu pokeri ammattilaisii, vaikka kuinka pelais ja harjottelis??????

        jos se kerran niin helppoo on ni jokainenhan täällä ois miljonääri mut miksei oo???

        sanoit et ite oot jymähtänny paikalles mut et oo noussut ylöspäin mitens nyt näin?????

        eikös sunkin pitäis olla saman veronen pelaaja sit ku sami kelopuro jos kerran ootte alottannu samaa aikaa ja nousta samalle tasolle????????

        Peli vaatii opiskelua. Joku ei teidä, että esim holdemissa kakkos pari kädessä on aika huono käsi ellei saa kolmosia. Kaikki eivät viitsi opiskella pelin saloja jä häviävät. Se ei ole todellakaan helppoa siksi kaikki ei ole ammattilaisia. Ammattilaisena on opittava lukeen pelaajia. Seurattava jatkuvasti heidän tyyliä miten he pelaavat. 10/20 pöydässsä olen todennyt, että en päjää enää siinä. Pelaajat ovat jo minua parempa siksi olen jämähtänyt 5/10
        pöytään, mutta 1000 sisäään oston pöytää on pelannut samassa pöydässä pokerin kirjan kirjoittanut Aki Pyysing http://fi.wikipedia.org/wiki/Aki_Pyysing

        Ei hänkään varmaan tuota isompaan pöytään koskaan nouse,mutta on silti pokeriammattilainen.

        5/10 pöydässä ja 10/20 pöydässä meneekin selvä raja- 5/10 Pöytään tulevat vielä rikkaat jenkit ja britit jotka pelaavat ihan huvikseen ja tietysti juovuksissa. Niitä pyysing ja mäkin saalistelen.

        Samalle tasolle kun kelopuro en ole ajatellutkaan koska tie on sinne liian vaikea.

        Pyysingin tasioisena pelaajana olen ajatellutkin pysyä. Johtajan tasoisen palkan niissä pöydissäkin saa.


      • sivulla565454
        Gambler1 kirjoitti:

        Peli vaatii opiskelua. Joku ei teidä, että esim holdemissa kakkos pari kädessä on aika huono käsi ellei saa kolmosia. Kaikki eivät viitsi opiskella pelin saloja jä häviävät. Se ei ole todellakaan helppoa siksi kaikki ei ole ammattilaisia. Ammattilaisena on opittava lukeen pelaajia. Seurattava jatkuvasti heidän tyyliä miten he pelaavat. 10/20 pöydässsä olen todennyt, että en päjää enää siinä. Pelaajat ovat jo minua parempa siksi olen jämähtänyt 5/10
        pöytään, mutta 1000 sisäään oston pöytää on pelannut samassa pöydässä pokerin kirjan kirjoittanut Aki Pyysing http://fi.wikipedia.org/wiki/Aki_Pyysing

        Ei hänkään varmaan tuota isompaan pöytään koskaan nouse,mutta on silti pokeriammattilainen.

        5/10 pöydässä ja 10/20 pöydässä meneekin selvä raja- 5/10 Pöytään tulevat vielä rikkaat jenkit ja britit jotka pelaavat ihan huvikseen ja tietysti juovuksissa. Niitä pyysing ja mäkin saalistelen.

        Samalle tasolle kun kelopuro en ole ajatellutkaan koska tie on sinne liian vaikea.

        Pyysingin tasioisena pelaajana olen ajatellutkin pysyä. Johtajan tasoisen palkan niissä pöydissäkin saa.

        yleensä pelaat?


      • tarvii
        Gambler1 kirjoitti:

        Sami kelopuro ja Patrick antonius ei ollut veilä viis vutta sitten miljonäärejä, mutta kuitenkin heidän miljoonat on tullut peläkästään pokeria pelaamalla.

        Esin aloitetaan ihan pienimmästä pöydästä ja kun menee hyvin noustaan pykälää suurempaan pöytään jos menee taas huonosti palataan pykälää alemmas. jne.. Eli ei missään nimessä lähdetä heti pelaan kaikista suurimpia pöyiä

        Patric Antoniuksen tarinan voi lukea täältä

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Patrik_Antonius

        Sami Kelopurosta ei ole vielä niin tietoa,mutta saman lailla noussut kuin antonius
        täällä jotain juttua kelpourosta

        http://www.savonsanomat.fi/viihde/viihdeuutiset/larsluzak,-suuri-tuntematon(55671).ece

        esikuvia. Jos ei niitä synny, niitä ostetaan. Pisnis
        is pisnis.


      • mitkä
        sivulla565454 kirjoitti:

        yleensä pelaat?

        on sun nimi merkit?


      • Tellustelija
        mutta12424634346634 kirjoitti:

        keroppa nyt sitte miks kaikista ei tuu pokeri ammattilaisii, vaikka kuinka pelais ja harjottelis??????

        jos se kerran niin helppoo on ni jokainenhan täällä ois miljonääri mut miksei oo???

        sanoit et ite oot jymähtänny paikalles mut et oo noussut ylöspäin mitens nyt näin?????

        eikös sunkin pitäis olla saman veronen pelaaja sit ku sami kelopuro jos kerran ootte alottannu samaa aikaa ja nousta samalle tasolle????????

        ...pokeri on semmonen nollasummapeli, että aina kun joku voittaa niin joku toinen häviää. Sillä logiikalla on aika helppoa päätellä, ETTEI kaikista voi tulla voittajia, vaikka kuinka harjoittelisi!

        Hauskaa ajankulua silti.

        T:Tellustelija



      • Tellustelija kirjoitti:

        ...pokeri on semmonen nollasummapeli, että aina kun joku voittaa niin joku toinen häviää. Sillä logiikalla on aika helppoa päätellä, ETTEI kaikista voi tulla voittajia, vaikka kuinka harjoittelisi!

        Hauskaa ajankulua silti.

        T:Tellustelija

        Kyllähän mäkin ja antonuis joskus hävitään suuriakin summia, mutta kokonaisuudessaan jäädään kuitenkin pokerista voitolle.

        Kestä tahana voi tulla voittava pokerin pelaaja jos viitsii opiskella pelin saloja. Suurin osa näin ei kuitenkaan jaksa/viitsi tehdä ja ovat häviäviä pelaajia.

        Niin ja kuten sanoin kijojen lukemisella oppii pelaan voitollisesti pieniä pöytä. 300/600 heads up peliin ei ole minkään kirjan lukemisella taas mitään hyötyä.


    • hartsa

      kattoa sivusta,ku muutkin hävii perkeleesti rahaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      134
      2114
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      201
      1929
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1526
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      9
      1065
    5. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      164
      954
    6. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      278
      948
    7. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      75
      868
    8. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      260
      854
    9. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      39
      799
    10. Näyttääkö kaivattusi

      Iloiselta vai surulliselta?
      Ikävä
      56
      796
    Aihe