"läskit" kainaloissa

pawwww

Ongelmana mulla olisi kainalon vieressä olevat "makkarat". Muuten olen vartaloltani hoikka, mutta kainaloiden vieressä on aina tällaiset epämiellyttävät "ihrat", jotka yleensä tulee ihmisille esim. liian kireistä vaatteista tai jostain vastaavasta. Mulla sellaiset on, vaikka vaatteita ei olisikaan.
Olisiko jollakulla vinkkejä siitä, miten näistä vois i päästä eroon? Varmaan tähänkin taas oon jonkunlainen liikunta ratkaisuna, mutta kun en tiedä , että millainen.
Jos joku osais neuvoa, niin kiitoksia paljon.

5

2907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei voi kohdistaa

      vain joihinkin tiettyihin kehon osiin, ja koska olet jo hoikka niin laihduttamisessa ei muutenkaan ole mitään järkeä.

      Kainalonalusesi ovat luultavasti muiden ihmisten silmissä täysin ok, mutta jos kuitenkin haluat niihin muutosta, niin suosittelen kuntosalia. EI Kuitenkaan niin, että junnaisit vain yläkropan liikkeitä, vaan täysin normaalisti koko kehoa rasittaen. Ideana siis olisi kasvattaa lihaksistoasi hieman, ja sopusuhtaiseen lihastasapainoon pyrkien (kannattaa pyytää asiantuntijan apua saliohjelman tekoon), jotta ihonalainen tavarasi olisi kiinteää lihasta löysän rasvan sijaan. Kannattaa nostaa rohkeasti niin raskaita painoja, että jaksat juuri ja juuri tehdä 8-12 toistoa. Sarjoja tee isoille lihaksille (peppu, reidet, vatsat, selkälihakset) 3, ja pienille (käsien ojentajat, hauikset..) 2 kappaletta. Salilla voit käydä 1-3 kertaa viikossa, ja kaikkien lihasten pitää olla hitusen kipeät seuraavana päivänä.

      Laihduttaa siis ei tarvitse, mutta jos haluat lihaksen syrjäyttävän läskiä, niin ei kannata päästää painoa nousemaankaan. Proteiinin määrää ruuassa voit vähän lisätä, mutta ihan kohtuudella vain.

      • ...

        ..kysyä kuntosaliohjaajalta neuvoa :> mainitse ongelmasta ja kysy mitkä liikkeet auttaisi. Itsellä on ollut sama ongelma ja penkkipunnerruksista on ollut ainakin jonkinlaista hyötyä :)


    • siis rinnoissa?

      Hanki oikean kokoiset liivit, niin iho ei rullaudu. Rintahan se siinä on, tue vain lähemmäs keskivakoa!

      • Vinkss

        Mulle yks lymfahoitaja neuvoi, että nuo makkarat ja kaksoisleuat on ihan turhat. Ne saa pois kun "irrottelee" hunajalla. Eli ennen saunaa, levitä hunajaa tai vastaavaa joka tarttuu iholle. Paina kämmen kiinni ja nosta, jolloin tarttunut iho nousee samalla. Saunassa hunaja


    • ja stimulointi

      Paranna olkavartesi aineenvaihduntaa lihaksen aineenvaihdunnasta lähtien tekemällä hartiaseudun ja käsivarsien venytyksiä ja hyvin kevyitä kiinteyttäviä puntti-sarjoja.


      Lisäksi Aromatian selluliittigeeli 1 & 2 tehosi minulle noihin helttoihin: teki ihosta jo alle viikossa silkkisien sileän ja lähti pois suuret sellupahkurat 3 viikossa...
      tosin jouduin sitä käyttämään myös reisiin ja takamukseen. Samalla väheni pms-oireet ja koko kehon aineenvaihdunta on selvästi vilkastutunut.
      Huh, hikeä pukkaa =D

      Lisää kävelyliikuntaa ja juo riittävästi.

      Kevät tulee... ja pian kesä, nautitaan hihattomien toppien käytöstä kesällä yhdessä =D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1980
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1397
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1067
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      120
      968
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      787
    Aihe