Tää on erittäin tyhmä ja ehkä jopa "pinnallinen" ongelma, eli oon tavannut aivan ihanan miehen (tunnettiin jo ennestään jotenkin) ja nyt tää tapailu on alkanut muuttua ehkä siihen suuntaan että kohta voisi jo puhua seurustelusta. Mies on lihaksikas, ihan hyvännäkönen, mukava, tulee kaikkien kans toimeen, muutenkin aivan täydellinen, mutta siis se ongelma, miehen pukeutumistyyli on aivan karmea (ja siis toi on vielä lievästi sanottu), hän on muuten hyvännäkönen, mutta ne vaatteet, en edes tajua mistä se niitä löytää ja nyt jos tää seurusteluks muuttuis niin tottakai mun pitäis esitellä mies kavereille ym. ja kun se kavereiden mielipide merkkaa kuitenkin mulle aika paljo (vaikka ei tässä ikää enää kai pitäis kun jo 22v.). Pitääkö mun vaan hyväksyä nyt se, että mies ei osaa pukeutua yhtään vai voiko jotenkin vihjasta ilman, että toista loukkaa? todennäkösesti vika on vaan mussa ku noin ajattelen ja ehkä mun sitten tarvis miettiä uudestaan se tärkeysjärjestys, että eikös se nyt kuitenkin ole tärkeintä, että on hyvä olla tän miehen kanssa.
Mutta kun se tyyli vaan niin vaivaa ja toisaalta kun ystävät ja niiden miehet osaa pukeutua hyvin ja tyylikkäästi niin jollain tapaa "hävettää" sitten että tämä tulisi niissä hirveissä vaatteissaan, vaikka eihän se nyt ole tietenkään se tärkein asia, mutta kuitenkin. Pitäisikö sitä vain mennä itseensä ja sitten olla välittämättä kavereiden mielipiteistä, koska sen jo nyt tiedän, mitä he miehen tyylistä tulevat ajattelemaan.
miehen hirveä tyyli
14
2993
Vastaukset
- Taskupokkari
Nää pukeutumisasiat on niitä pinnallisia asioita jotka on naisen muokattavissa. Älä nyt hyvää miestä hylkää noin heppoisesti. Kehittäkää suhdettanne kunnes saat tarpeeksi vipuvoimaa kommetoida ja säätää pukupuolta paremmaksi -esittele muille vasta sen jälkeen - -JOS asia on todella sulle niin tärkeä!
- Itsetunto hukassa?
"se kavereiden mielipide merkkaa kuitenkin mulle aika paljo
(vaikka ei tässä ikää enää kai pitäis kun jo 22v.). "
Lueppa tuo kirjoittamasi lause muutamaan kertaan ja mieti sitten
että olisiko jo vähitellen aika etsiä jostain se itsetunto ja alkaa
elämään elämää itselleen eikä kavereille?
Niinhän se on, että huonon itsetunnon omaavat ihmiset yrittävät nostaa
omaa imagoaan kaikin mahdollisin keinoin. Normaalin itsetunnon
omaava ei ole niin tarkka siitä mitä joku kaveri tai puolituttu ajattelee,
mutta kun itsetunto on huono, niin yritetään näyttää kavereiden silmissä
hyvältä, jotta tuntisi itsensä paremmaksi. Poikakaverikin on
pelkkä näyttelyesine, jonka kelpoisuudesta kaveripiiri päättää,
kun naisella itsellään ei ole selkärankaa tehdä itse omia päätöksiään.
Vai että vaatteet ja kaverit. Teinix, teinix...
Jospa antaisit kavereittesi etsiä sinulle miehen jonka he kelpuuttavat,
niin kaikilla olisi parempi mieli ja tuntisit että kelpaat kavereillesi?
Anna heidän myös päättää mitä vaatteita pidät, mitä opiskelet ja missä
asut. Sosiaalinen imagohan on se kaikkein tärkein asia elämässä?
Omista mielipiteistä viis, kaverit päättää!- alkup.....
No tietenkin tosta nyt oli mahdoton tietää mitä ihan tarkotin. Eli siis ei en todellakaan aijo jättää miestä sen takia, ei tulis mieleenkään ja joo kavereiden mielipiteellä on väliä, mutta ei, ei todellakaan niin että se vaikuttais tähän alkavaan suhteeseen mitenkään. Olis vaan aina kivempaa ku niitten mielipide olis jotain positiivista.
Eli siis en ole jättämässä miestä oli se kavereiden mielipide mitä tahansa, se on tärkeää mitä kaverit ajattelee, mutta ei niin tärkeetä. Anteeksi kovasti kun viestistäni kävi ilmi, että jättäisin miehen sellaisen takia.
- Mulle ainakin
Mulle ainakin aivan sama mihin nainen pukeutuu, vaikka jätesäkkiin, kunhan pidän hänestä muuten. Samaa odotan myös naiselta.
Luulisi nyt helvetti, että kumppania ei vaatteilla valita. - Miten pukeutuu?
Siis miten se sitten pukeutuu, jos se tyyli niin karmea on? Kirjoituksesta
saa sen kuvan, että mies pukeutuu suunnilleen jätesäkkiin ja
villasukkiin.
Eiköhän se "karmeus" ole paljolti myös katsojan silmässä. Joidenkin
vaatteilla koreilevien trendipellejen silmään joku siististi pukeutuva
rock-tyylinenkin on varmaan kaamea, kun taas sen rock-hemmon silmissä
ne trendipellet näyttävät lähinnä massamuodin perässä juoksevilta
tyhjäpäiltä.
Miten se mies sitten pukeutuu? Onko kyse siitä että vaatteet ovat
likaiset, repaleiset, ikivanhat tms, vai eivätkö vain ole riittävän
uudet ja muodikkaat teidän "piireihinne"?
Itse voin ainakin sanoa, että ihan kaikkiin naisen toiveisiin en mukaan
lähtisi. Itse pukeudun kyllä töissä, juhlissa jne. kovinkin
tyylikkäästi, mutta vapaa-ajan asusteeni on enemmän sitä
rock-tyyliä ilman turhaa koreilua tai vaatteilla retostelua.
Tiedän mikä on itselle mukava tyyli, enkä ala väsäämään mitään
geelihyppyreitä ja pitämään vaaleanpunaista pikeepaitaa vain siksi,
että joku nainen niistä pitää. Minusta ihmisellä on oikeus
pukeutua oman tyylinsä mukaan. Tosin senkin voi tehdä joko tyylikkäästi
tai tyylittömästi. Vaatteiden siisteydessä yms.
ei ole itsellä koskaan ollut ongelmia.
Minulle ainakin pukeutumiseni on osa persoonaani. Jos nainen
häpää sitä, eli osaa persoonastani, niin minusta emme silloin sovi
yhteen. En minä halua olla ihmisen kanssa, joka häpeää minua ystäviensä tai
perheensä seurassa. Se olisi tietysti eri asia, jos vaatteeni olisivat
likaiset, repeleiset tai muuten kauhean epäsiistit.- varmaan.
Toisille pukeutuminen EI kuitenkaan ole osa persoonaa vaan on aika yhdentekevä asia, joten sellaisessa tapauksessa olisi varmaan ihan ok että nainen vähän ohjailisi. Tuo rock-henkisyyskin on tavallaan jotain tietoista.
- asiasta
miehelle huomauttaa, hän todennäköisesti loukkaantuu. Eli vaikea homma. Mulla oli hieman samanlainen ongelma kun aloin seurustella. Miehellä oli ihan karmea "kolmikymppinen-kiltti-nörtti"-tyyli, sitä on vaikea kuvailla tarkemmin mutta kamala se oli! Tapasimme yliopiston haalaribileissä joten ehdin ihastua häneen eikä vaatemaku päässyt torpedoimaan ensivaikutelmaa :) Mutta kyllä minua hävetti kulkea kaupungilla kun hänellä oli sellaiset vaatteet. Esittelin miehen parhaille kavereillenikin yksissä bileissä, ja kaverit kännissä tietenkin laukoivat minulle suorat mielipiteensä, että jätä se kammottava luuseri, ja onpa pohjanoteeraus jne...Noh, jatkoin kuitenkin suhdetta ja olemme nykyään naimisissa. Hieman alitajunnassa kaivertaa kyllä ne kavereiden ensikommentit. Mutta mies oli tärkeämpi!
ps, olen tässä vuosien varrella onnistunut viekkaasti parantamaan miehen pukeutumista ostosreissuille tuppautumalla ja nykyään (kuuden vuoden jälkeen) pukeutuu ihan siedettävästi, usein jopa tyylikkäästi! Miehen äidin lahjaksi ostamille vaatteille en kyllä vieläkään voi mitään :D- Käytöstavat hukassa?
"Esittelin miehen parhaille kavereillenikin yksissä bileissä, ja
kaverit kännissä tietenkin laukoivat minulle suorat mielipiteensä,
että jätä se kammottava luuseri, ja onpa pohjanoteeraus jne.."
No huhhuh! Onpas sinulla mukavia "kavereita". Mikä siinä on, että jotkut
ihmiset katsovat oikeudekseen haukkua toisten tapailemat ihmiset
ja heittää suustaan tuollaisia tökeryyksiä? Minusta tuo on täysin
ala-arvoista ja moukkamaista. Mikä siinä on ylipäätään, että
jotkut ihmiset luulevat oikeudekseen haukkua noin ketä tahansa.
Kylmänväreet menee, kun ajattelee kuinka ilkeitä ja ylimielisiä
he ovat.
Itselle ei tulisi pieneen mieleenikään haukkua toisen treffikumppania
kamalaksi tai pohjanoteeraukseksi, vaikka hän ei omaa silmää miellyttäisikään.
Mitä helvettiä se edes niille kavereille niin kovasti kuuluu,
että kenen kanssa kukakin viihtyy. Onko tässä nyt taas kyse jostain
pinnallisista pissiksistä, jotka pelkäävät että heidän armas imagonsa
kärsii, jos liikkuu kaverin ei-niin-komean poikakaverin kanssa
samoissa porukoissa?
Luoja mitä vatipäitä. Itse olisin loukkaantunut ja sanonut "kavereille"
että pitävät huolen ihan omista asioistaan, tai ainakin pitävät
turpansa ummessa noista mielipiteistään minun seurassani. - silloin
Käytöstavat hukassa? kirjoitti:
"Esittelin miehen parhaille kavereillenikin yksissä bileissä, ja
kaverit kännissä tietenkin laukoivat minulle suorat mielipiteensä,
että jätä se kammottava luuseri, ja onpa pohjanoteeraus jne.."
No huhhuh! Onpas sinulla mukavia "kavereita". Mikä siinä on, että jotkut
ihmiset katsovat oikeudekseen haukkua toisten tapailemat ihmiset
ja heittää suustaan tuollaisia tökeryyksiä? Minusta tuo on täysin
ala-arvoista ja moukkamaista. Mikä siinä on ylipäätään, että
jotkut ihmiset luulevat oikeudekseen haukkua noin ketä tahansa.
Kylmänväreet menee, kun ajattelee kuinka ilkeitä ja ylimielisiä
he ovat.
Itselle ei tulisi pieneen mieleenikään haukkua toisen treffikumppania
kamalaksi tai pohjanoteeraukseksi, vaikka hän ei omaa silmää miellyttäisikään.
Mitä helvettiä se edes niille kavereille niin kovasti kuuluu,
että kenen kanssa kukakin viihtyy. Onko tässä nyt taas kyse jostain
pinnallisista pissiksistä, jotka pelkäävät että heidän armas imagonsa
kärsii, jos liikkuu kaverin ei-niin-komean poikakaverin kanssa
samoissa porukoissa?
Luoja mitä vatipäitä. Itse olisin loukkaantunut ja sanonut "kavereille"
että pitävät huolen ihan omista asioistaan, tai ainakin pitävät
turpansa ummessa noista mielipiteistään minun seurassani.loukkaannuinkin ja lähdin bileistä mieheni kanssa pois! Ei kaverit enää sen jälkeen ole mitään pahaa miehestäni sanoneet, ja on olleet jopa ihan kannustavia kun on huomanneet että olen tosissani suhteen kanssa, mutta ikävää kun tietää kuitenkin, mitkä niiden todelliset mielipiteet oli.
- pahvi!
voi helvetti sentään. anna kaverin olla mikä on. kävele ylpeänä sen vierellä, tyylitajuttomuus ei tartu sinuun. Sano ystävillesi, että nii-in, siinähän sitä tytöt arvuuttelette, mikä saa minut liikkumaan mokoman seurassa, ei ainakaan vaatteet. Sitä kateudun määrää et voi edes kuvitella, tyttöjen mielikuvitus laukkaa jumalaisiin sänkyominaisuuksiin ja saat ihailusta osasi.
Voit sanoa suoraan, jossakin tietyssä tilanteessa, että nyt, tänään, kultaseni, rakkaani, sinä edustat myös jotain muuta kuin itseäsi, edustat minun poikaystävääni ja meidän tyttöjen kesken kilpailu on ikävää ja kovaa, armotonta. Näillä vaatteilla, jotka sinänsä hyväksyn täysin, MINÄ annan mimmeille tasoitusta, jota en haluaisi tehdä. JOTEN, saanko tämän kerran stailata sinut kuvitteelliseksi poikaystäväkseni, pukeudutko valitsemaani valepukuun mielikseni. Saat sitten illalla. - DS.
Siis millainen tämä miehen karmea pukeutumistyyli sitten on? Millaisiin vaatteisiin hän pukeutuu ja millaisiin vaatteisiin SÄ hänen toivoisit pukeutuvan?
- alkup.....
siis kun mä en vaadi paljon mitään sinänsä (vai vaadinko?), mulle riittäis vaikka vaan tavalliset siniset farkut ja joku paita, kauluspaita tietenkin olis paras, mutta ei haittais yhtään mikään huppari tai muu tavallinen paita. Ja värilläkään ei olis väliä (mieluiten nyt ei mitään vaaleenpunasta hinttipaitaa, mut sekin kävis) ei olis väliä mitä materiaalia. Mun mielestä en pyydä liikaa, mutta ehkä. No mies on kuitenkin tärkeempi ku nää vaatteet, olis vaan ihanaa ku muuten niin hyvännäkönen mies on, että pukeutuis vielä hyvin.
- hm?
alkup..... kirjoitti:
siis kun mä en vaadi paljon mitään sinänsä (vai vaadinko?), mulle riittäis vaikka vaan tavalliset siniset farkut ja joku paita, kauluspaita tietenkin olis paras, mutta ei haittais yhtään mikään huppari tai muu tavallinen paita. Ja värilläkään ei olis väliä (mieluiten nyt ei mitään vaaleenpunasta hinttipaitaa, mut sekin kävis) ei olis väliä mitä materiaalia. Mun mielestä en pyydä liikaa, mutta ehkä. No mies on kuitenkin tärkeempi ku nää vaatteet, olis vaan ihanaa ku muuten niin hyvännäkönen mies on, että pukeutuis vielä hyvin.
"mulle riittäis vaikka vaan tavalliset siniset farkut ja joku paita"
Pukeutuuko se mies siis johonkin tuulipuvun housuihin ja verkkopaitaan, jos ei kerran farkkuihin ja tavalliseen paitaan? - alkup......
hm? kirjoitti:
"mulle riittäis vaikka vaan tavalliset siniset farkut ja joku paita"
Pukeutuuko se mies siis johonkin tuulipuvun housuihin ja verkkopaitaan, jos ei kerran farkkuihin ja tavalliseen paitaan?No joo lähes tulkoon pukeutuu. Tai ei sinänsä paidoissa oo mitään vikaa, mutta kun ne housut sattuu olemaan juuri tälläistä "tuulipukuhousuja" ei ehkä juuri tuulipukua, mutta saman tasoista kun olis pukeutunut tuulipukuun kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669