Lavan käyristys!!?

Supermies!!

Miten kannattaa fatpipe R-6 lapa taivuttaa jos on hyökkääjää!? Kannattaako olla kuoppaa? Ja tekeekö ilmaveivillä mitään pelissä? Itse osaan veivata jotenki, mut en tiiä missä tilanteissa sitä on hyvä käyttää..? Ja kaikki jotka lukee tän nii ois hyvä vastata!!

5

2799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doom

Itse tekisin päähän pienen pienen kynnen ihan vaan pallon hallinan vuoksi. Vähän peiliä kantaan ja vedot lähtee lujempaa.
      Ei kai sitä mailaa jonkun ilmaveivin takia kannata pilata liioilla kupeilla ellet ole Janne Tähkä.

• mä...

oikeestaan mailas kun mailas pitäs olla pieni kynsi tai pieni kuppi et pallo pysyy... ja vähän peliä... eli melkeen suora lapa... nii vedot ja syötöt lähtee... ittelläni wiz mis suora lapa vähän peiliä... silti ilmaveivi onnistuu vähän... mut peli tilanteessa sil ei tee oikeen mitään... koska vaan pari prosenttia pelaajista käyttää sitä... ja vaan pari prosenttia niistä onnistuu...muut lentää laidan yli... ja jos sillai maalin teen nii se on yleensä sillonki korkee maila... koska millonkaa ei voi olla ihan yksin maalin takana et kukaan ei oo viiden metrin päässä... sillon veivi maali saattaa vaan onnistuu... kun yleensä pakit pitää tolpat kii... joo... se on mun mielipide...

• terttu...

Miksi... pitää... laittaa.. niin paljon...
        ,....pisteitä.....

?..

• Mää vaan

Se miilasen käyristyksen mailaas pistät on ihan henk. koht. juttu. Itse suosittelen kuitenkin melkein ihan suoraa lapaa. Jos käyristät pistä ihan pieni peili ja ihan pieni pallokuppi. Sillätavalla lapa on monikäyttöisin. Jos on hirveä käyristys se on jostain muusta pois... valitettavasti...
      Jos ilmaveiviä ei osaa kuin Tähkä siitä ei ole hyötyä, ennemminkin haittaa. Tulee vaan yritettyä sitä ja joukkuepeli unohtuu. Mutta jos sen osaa OIKEASTI voi siitä olla jotain hyötyäkin.. Mutta harjottele mieluummin vaikka maalintekemistä ilmasta.. Kun pallo pompppii ja pomppii maalin edessä eikä siihen vain osu... Ärsy tilanne josta kuitenkin hyvät mahikset tehdä maali..
      Toivottavasti vastauksesta on jotain hyötyä!! =D

• Suora Lapa

Ei kannate kyllä pilata mailaa mut jos ei muuten osaa veivailla niin siitä vaan sun mailas han se on ite en taittas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2558
    2. 135
      1964
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1291
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1286
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1141
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      27
      1133
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1122
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1089
    9. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1053
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1048
    Aihe