Kuulemma tämä nimimerkki Frederico on enemmän palstan naisten mieleen kuin allekirjoittanut.
"Naisten mielipiteet ovat häilyviä"
MarttyyriMallari-TTt
Frederico naistenmiehenä
14
1204
Vastaukset
- Danskuu
nyt tehdä aloituksen kaikista palstan miehistä?
*kaapista ulos* - naisen mielipide
Sinun tekstit on lyhyttä ja ytimekästä asiaa, Fredericon tekstit on imelää pelimiehen paskanjauhamista.
- shekkiä
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
myös sinulle!
"Shekki on jo postissa"
MarttyyriMallari-TTttotuuden puhumisesta, valehtelusta joutuisit maksamaan.
- BlackKitten
imelää ehkä, mutta kaukana mistään pelimiehestä.Ystävällinen ja mukava miehenalku.
- ihailijatar
on ennen kaikkea ulkoiset, mutta hänellä on myös sympaattisia juttuja:) Laitapa sinäkin kuvasi, niin pisteet lähtee nousuun (tai sitten ei)...;)
kyllä, mutta minulla on noin miljoona vihamiestä
nettimaailmassa.
"Täytyy kehitellä jotain"
MarttyyriMallari-TTt- pinnallisuus :?
asia josta ei voi millään kehittyä evoluutiossa
- evoluutiossa :
pinnallisuus :? kirjoitti:
asia josta ei voi millään kehittyä evoluutiossa
alkuliman tasolla henkisesti
muuten siitä että oot ilmottanu että sulla on jo nainen kartanlukijan paikalla... Mulla se paikka on vielä täyttämättä.
Mä meinasin, etten tähän ketjuu kommentoi mitään, mut mä sanon nyt kuitenkin, että minä pidän sun tyylistä siks, ku sä et sano pahaa sanaa kenestäkään ja olet aina joka paikassa sovittelemassa. Sä oot vähä samantyylinen kuin k32v. Ja se on mun mielestä helvetin hyvä ja arvostettava piirre ihmisessä.
- *lolleriii*
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä meinasin, etten tähän ketjuu kommentoi mitään, mut mä sanon nyt kuitenkin, että minä pidän sun tyylistä siks, ku sä et sano pahaa sanaa kenestäkään ja olet aina joka paikassa sovittelemassa. Sä oot vähä samantyylinen kuin k32v. Ja se on mun mielestä helvetin hyvä ja arvostettava piirre ihmisessä.
hyvä niinkin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822