Alusvaatteet

pitsiäkö?

Tällainen tuli mieleen kun siivoskelin vaatekaappeja ja laatikoita ja kävin läpi päivittelin alusvaateosastoa...aika mustan puhuvaa löytyy omasta kaapista...toki myös valkoista ja jopa punaista..kirjavaa ei niinkään.Eri materiaaleista,joka lähtöön.

Eli millaisista alusvaatteista te miehet pidätte naisellanne?
Makuja kun on niin monia...pitääkö olla pitsiä ja 'hörhellyksiä'...vai onko perinteinen puuvilla ehkä mieluinen?
Entäs onko värillä väliä?Yksiväristä,kirjavaa vai mitä?
Mallina alkkareissa stringit,mummomalli,lantiomalliset vai joku muu?

Olis vain hauska kuulla mielipiteitä;)

Toki naisilta myös.Koska onhan meilläkin mielipide miesten alkkareista..he.
Itse pidän miehellä bokserimallisista(anteeksi nyt vain kaikille joilla perinteiset 'äijämallin-kalsarit' on)...ja esim uikkareissa vielä tärkeämpänä että on lahkeellista mallia,paitsi jos ei omaa uimarinkroppaa...mutta kuten sanottu makuja on monia. :)

38

1331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on minusta

kaikkein kaunein. Odotan oikein kovasti tilannetta kun hän tulee eevan asussa kainalooni.

• pitsiäkö?

tällaista vastausta osasinkin odottaa...toki puolin ja toisin ihan jees se mieskin on ilman mitään,mutta melkein se on jollain tapaa seksikkäämpää jos ei ihan heti kaikkea näe vaan saa mielikuvituskin tehdä vähän töistä...vai mitä?

• ja yhtenevät... ja mitä vähemmän, sen parempi.

• Kyl ne miehelle mieluisat mennään sit hakeen ja mallaan yhdessä jostain laatuliikkeestä... Mulla tulee aina naisesta mieleen että tolle sopis sellainen ja sellainen ... pikkasen aina naisen mukaan muuttuvaa fetissintynkää jopa havaittavissa ... :)

• pitsiäkö?

lähdet mukaan ostoksille?Aika kiva,mä kun en exää saanut ikinä niihin raahattua mukana.Mutta näin sen näkee et erinlaisia ollaan.Mahtava homma. :)
        Koska tokihan sitä nyt toivois et ne miehenkin mieleen olis...ettei ny aivan virttyneissä mummobyysissä astele toisen eteen...johan se ny lähtis karkuun ja lujaa..

• pitsiäkö? kirjoitti:

lähdet mukaan ostoksille?Aika kiva,mä kun en exää saanut ikinä niihin raahattua mukana.Mutta näin sen näkee et erinlaisia ollaan.Mahtava homma. :)
        Koska tokihan sitä nyt toivois et ne miehenkin mieleen olis...ettei ny aivan virttyneissä mummobyysissä astele toisen eteen...johan se ny lähtis karkuun ja lujaa..

Koska mä nyt vaan saan tosiaan päähäni aina naisesta jonkun jutun joka sille sopis alusvaatetuksen tyyliksi. En kaikista naisista, vain niistä joihin ihastun ja joita seuraan "sillä silmällä" vähän pidempään. Se mitä saa päähänsä pitää toteuttaa jos se molemmille sopii :)

Kauneutta kannattaa harrastaa, sitä kannattaa korostaa ja katsoa. Se on yks asia mikä tekee elämästä täyden. Siksi mä haluun naiselleni just sitä mikä sille sopii päälle... se on mun nautintoni ja toivottavasti hänenkin... :)

• pitsiäkö?
        Kukkomies kirjoitti:

Koska mä nyt vaan saan tosiaan päähäni aina naisesta jonkun jutun joka sille sopis alusvaatetuksen tyyliksi. En kaikista naisista, vain niistä joihin ihastun ja joita seuraan "sillä silmällä" vähän pidempään. Se mitä saa päähänsä pitää toteuttaa jos se molemmille sopii :)

Kauneutta kannattaa harrastaa, sitä kannattaa korostaa ja katsoa. Se on yks asia mikä tekee elämästä täyden. Siksi mä haluun naiselleni just sitä mikä sille sopii päälle... se on mun nautintoni ja toivottavasti hänenkin... :)

vetää hiljaiseksi...kuulostaa hyvälle.Noinhan se on,ei kauneutta koskaan liikaa ole.
        Osaatko ostaa naiselle oikean kokoiset alusvaatteet siis ihan ominpäin?
        Mulle kertoi joskus joku menneensä ostamaan eikä tiennyt kokoa ja oli sit vain sanonu myyjälle että tällaiset 'kämmenen' kokoiset ;) ja ne oli just ihan parhaat.Just oikea koko.
        Ja toki olen kuullu et on sanottu myyjälle et tollaset samankokoiset kuin sulla...ja ne on olleet kans ihan jees.
        Mut onko se miehelle kauhea paikka?Mennä siis ilman naista ostamaan alusvaatteita?

• pitsiäkö? kirjoitti:

vetää hiljaiseksi...kuulostaa hyvälle.Noinhan se on,ei kauneutta koskaan liikaa ole.
        Osaatko ostaa naiselle oikean kokoiset alusvaatteet siis ihan ominpäin?
        Mulle kertoi joskus joku menneensä ostamaan eikä tiennyt kokoa ja oli sit vain sanonu myyjälle että tällaiset 'kämmenen' kokoiset ;) ja ne oli just ihan parhaat.Just oikea koko.
        Ja toki olen kuullu et on sanottu myyjälle et tollaset samankokoiset kuin sulla...ja ne on olleet kans ihan jees.
        Mut onko se miehelle kauhea paikka?Mennä siis ilman naista ostamaan alusvaatteita?

"Osaatko ostaa naiselle oikean kokoiset alusvaatteet siis ihan ominpäin?"

En. Todellakaan. Siksi tarvitaan aina itse kohde paikan päälle tai ainakin riittävän selkeät ohjeet. Mä en ala arpomaan noissa jutuissa esim "yllätyksen takia".

"Mut onko se miehelle kauhea paikka?Mennä siis ilman naista ostamaan alusvaatteita?"

Ei se ole kauheaa kunhan on joku lappu josta voi luntata että mitä pitäis hakee jos mun pitää alkaa arvioimaan jotain niin mä jätän homman heti siihen, teen vaan kaikista osapuolista pahantuulisia... Mieluiten annan kuitenkin naisen itse hankkia ne kun tietää paremmin ittensä ja tyylinsä. Mulla toi mitä hinkuan koskee vain tuota speciaalia omaa-kivaa alusasua, muuten nainen itse on paras tuomari itselleen pitkälti... eikä noiden valinnoissa ole ollut motkottamista koskaan. Ainoo mitä sanon on että "Rohkeempaa vaan jos haluat, en mä siihen kuole!" :D

• pitsiäkö?
        Kukkomies kirjoitti:

"Osaatko ostaa naiselle oikean kokoiset alusvaatteet siis ihan ominpäin?"

En. Todellakaan. Siksi tarvitaan aina itse kohde paikan päälle tai ainakin riittävän selkeät ohjeet. Mä en ala arpomaan noissa jutuissa esim "yllätyksen takia".

"Mut onko se miehelle kauhea paikka?Mennä siis ilman naista ostamaan alusvaatteita?"

Ei se ole kauheaa kunhan on joku lappu josta voi luntata että mitä pitäis hakee jos mun pitää alkaa arvioimaan jotain niin mä jätän homman heti siihen, teen vaan kaikista osapuolista pahantuulisia... Mieluiten annan kuitenkin naisen itse hankkia ne kun tietää paremmin ittensä ja tyylinsä. Mulla toi mitä hinkuan koskee vain tuota speciaalia omaa-kivaa alusasua, muuten nainen itse on paras tuomari itselleen pitkälti... eikä noiden valinnoissa ole ollut motkottamista koskaan. Ainoo mitä sanon on että "Rohkeempaa vaan jos haluat, en mä siihen kuole!" :D

onhan se tosiaan himpan verran hankalaa mennä omin päin ilman ohjeita...mutta se on sellainen ainakin mulle et olis kiva jos joku mies joskus yllättäis ostamalla alusvaatteita,koska se on todella henkilökohtainen lahja.
        mutta vinkiksi siihen,aina voi kurkata naisen rintsikoista sen koon kun se ei huomaa..jos siis tahtoo yllättää.
        Joo ja toi on aika tuttu lause että rohkeempaakin sais olla...;)

• kuin

midi-malli? Sellaiset. Yksväriset eli mustat. Voi olla pitsikoristeita.

Tuota oon kummastellu, että kaikissa miehen alushousuissa pitäis olla nykyään lahkeet jopa uikkareissa. Boxsereita kyllä käytän, mutta että uikkareissa? Paree varmaan siirtyä kokonaan pitkiin kalsonkeihin ja käyttää niitä sekä uidessa että muutoin. Onpahan lahkeet, niin tytöt tykkää.

Huomasin muuten yks päivä, että ne on yllättävän mukavat ilman boxereita siellä alla. Ihan niinku pelkät farkut ilman alkkareita. Saa kellit mennä vapaasti ja huolettomasti.

• pitsiäkö?

mielipide niistä uikkareista(miehillä siis) on et parhaat melkis on ne shortsimalliset...mukavat miehelle eikä niin tarvi vatsaa vedellä sisään...heh.Ja ne on rennon näköiset,oikeastaan kaikenikäisillä.Mut se on mun mielipide.

• /kuin/
        pitsiäkö? kirjoitti:

mielipide niistä uikkareista(miehillä siis) on et parhaat melkis on ne shortsimalliset...mukavat miehelle eikä niin tarvi vatsaa vedellä sisään...heh.Ja ne on rennon näköiset,oikeastaan kaikenikäisillä.Mut se on mun mielipide.

mitään vatsaa ole. Pelkkä sixpac.

• pitsiäkö?
        /kuin/ kirjoitti:

mitään vatsaa ole. Pelkkä sixpac.

sulle sit :)
        Ei sit tarvi miettiä mitä mallia pitää...jos 'pakki' on kunnossa. ;)

• mustat ja punaset uppoo väreinä, en jaksa kuvia googletella. Valkoinenkin joskus, mut on se vähä liian neitseellinen. Röyhelöö pitää olla myös, tai ei tietenkään pidä olla, mut jos mut meinaa pitää ni sitte pitää olla. Silkki on sit materiaalina sellanen HUH.

• pitsiäkö?

uppoo?
        Se on oikeastikkin tosi miellyttävä materiaali :)
        Toi röyhelö,hörhellys on aika jännä kans et miehet siitä yleensä tykkää...onhan ne ihan jees mut,jos on herkkäihoinen ne saattaa kutittaa aika tavalla :)
        Mut siitä viis...jos miellyttää haluaa.Ja siitä nyt olikin kysymys.

• pitsiäkö? kirjoitti:

uppoo?
        Se on oikeastikkin tosi miellyttävä materiaali :)
        Toi röyhelö,hörhellys on aika jännä kans et miehet siitä yleensä tykkää...onhan ne ihan jees mut,jos on herkkäihoinen ne saattaa kutittaa aika tavalla :)
        Mut siitä viis...jos miellyttää haluaa.Ja siitä nyt olikin kysymys.

nainen seksikäs aina kun sillä on silkkiä päällä. Se on sit melkein sama, et onks se joku housupukuyökkäri vai onks se sit jotain paljastavampaa. Ja jatkumona vielä sellanen, että kosketellessakin se naisen kroppa on jotenkin joustavampi ja herkempi kun sil on silkkistä päällä... emmä tiedä, ainakin sellanen kireys puuttuu...

*luprs*

Jesus oikee. Mitä kaikkee sitä oike alkoki ajatella. Huh.

• pitsiäkö?
        relaxed_eyes kirjoitti:

nainen seksikäs aina kun sillä on silkkiä päällä. Se on sit melkein sama, et onks se joku housupukuyökkäri vai onks se sit jotain paljastavampaa. Ja jatkumona vielä sellanen, että kosketellessakin se naisen kroppa on jotenkin joustavampi ja herkempi kun sil on silkkistä päällä... emmä tiedä, ainakin sellanen kireys puuttuu...

*luprs*

Jesus oikee. Mitä kaikkee sitä oike alkoki ajatella. Huh.

ja ihan oli viattomasti esitetty kysymys...ei ole mun syy jos sun ajatukset alkaa rönsyillä ;)

• pitsiäkö? kirjoitti:

ja ihan oli viattomasti esitetty kysymys...ei ole mun syy jos sun ajatukset alkaa rönsyillä ;)

Mä en vaan oo nii viaton. =D

Nosiis. Mä vaan aloin kelailla, että mikä siitä silkistä tekee sen Jutun. Kai se on se, et nainen ite viihtyy siinä silkissä ja tuntee oman olonsa mukavaks, ni se tekee naisesta sit sen seksin ylijumalattaren mun silmissä.

• pitsiäkö?
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mä en vaan oo nii viaton. =D

Nosiis. Mä vaan aloin kelailla, että mikä siitä silkistä tekee sen Jutun. Kai se on se, et nainen ite viihtyy siinä silkissä ja tuntee oman olonsa mukavaks, ni se tekee naisesta sit sen seksin ylijumalattaren mun silmissä.

siinähän se pointti just tulikin.Jos tuntee siinä asussa olonsa hyväksi ja mukavaksi ja vielä tietää että se miellyttää toisenkin silmää,niin väkisinkin sitä tuntee itsensä aika seksikkääksi.

• pitsiäkö? kirjoitti:

siinähän se pointti just tulikin.Jos tuntee siinä asussa olonsa hyväksi ja mukavaksi ja vielä tietää että se miellyttää toisenkin silmää,niin väkisinkin sitä tuntee itsensä aika seksikkääksi.

Tulikin tässä vielä mieleen tuosta mistä säkin sanoit, että 'eihän sillä väliä ole vaikka vähän kutittaakin, jos miestä haluaa miellyttää' tjsp.

Mut, mä aloin sitä oikein ajatella ja kyllä sillä pikkasen väliä on. Ei se miellytä sitte niin yhtään jos huomaa, että nainen ei viihdy siinä pitsiröyhelössä, se on oikein antiseksuaalisuuden multihuipentuma. Ei naiset niin hyviä teeskentelijöitä ole.

Ja nyt tuli toinenkin juttu mieleen. Silkkiin pukeutuessaan multa nainen ei ole koskaan kysynyt, että 'miltä näyttää' tai 'kelpaako' jne. kysymyksiä, mut muiden alusasujen kanssa näin on ollut. Jotta sillä on jotain tekemistä sen itseluottamusjutun kanssa.

Joo, mustaa tai punasta silkkiä vaan kehiin, ni musta ei eroon pääse. Tarkennettu tieto.

• pitsiäkö?
        relaxed_eyes kirjoitti:

Tulikin tässä vielä mieleen tuosta mistä säkin sanoit, että 'eihän sillä väliä ole vaikka vähän kutittaakin, jos miestä haluaa miellyttää' tjsp.

Mut, mä aloin sitä oikein ajatella ja kyllä sillä pikkasen väliä on. Ei se miellytä sitte niin yhtään jos huomaa, että nainen ei viihdy siinä pitsiröyhelössä, se on oikein antiseksuaalisuuden multihuipentuma. Ei naiset niin hyviä teeskentelijöitä ole.

Ja nyt tuli toinenkin juttu mieleen. Silkkiin pukeutuessaan multa nainen ei ole koskaan kysynyt, että 'miltä näyttää' tai 'kelpaako' jne. kysymyksiä, mut muiden alusasujen kanssa näin on ollut. Jotta sillä on jotain tekemistä sen itseluottamusjutun kanssa.

Joo, mustaa tai punasta silkkiä vaan kehiin, ni musta ei eroon pääse. Tarkennettu tieto.

totta...ei mekään sentään niin hyviä teeskenteliöitä olla,vaikka aika hyviä ollaankin :)

• niinkään väliä

Punainen ja musta viehättävät väreistä eniten. Pitkiä sääriä peittävät stayupit ovat näky joka pistää kiittämään luojaa siitä että on mies.

• puuvillaisia eikä missään nimessä valkoisia tai mummon harmaita / kermanvärisiä, mä en halua nähdä naisilla mitään skidmark kakkosia tai muitakaan tahroja pöksyissä. Sitäpaitsi se on ihan teidän omaksikin parhaaksenne, mitkään tahrat pökissä ei ainakaan nosta mirrin lipomisinnokkuutta.

• vänkyrä-nainen

ruskettuneille naisille ainakin sopii valkoiset alusvaatteet ja näyttää hyvältä. Eihän ne kalpealla talvi-iholla oikeen kenenkään päällä hyvältä näytäkään.

• vänkyrä-nainen kirjoitti:

ruskettuneille naisille ainakin sopii valkoiset alusvaatteet ja näyttää hyvältä. Eihän ne kalpealla talvi-iholla oikeen kenenkään päällä hyvältä näytäkään.

keltaset oranssit tai neon vihreet ;)

Ne korostaa sitä rusketusta parhaiten...

• pitsiäkö?
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

se on kyl aivan totta et kalman kalpeana ei todellakaan valkoinen näytä hyvälle..ruskettuneen iholla näyttää kaikki värit paljon paremmalta.

• vänkyrä-nainen kirjoitti:

joo mut se vaatii sit sen että ei piereskele märkiä pieruja :-)

• vänkyrä-nainen
        yrmio kirjoitti:

joo mut se vaatii sit sen että ei piereskele märkiä pieruja :-)

ei me prinsessat tollasta tehdä muutenkaan:)

• vänkyrä-nainen
        Frederico kirjoitti:

keltaset oranssit tai neon vihreet ;)

Ne korostaa sitä rusketusta parhaiten...

Tarvii pistää harkintaan ens kesää varten.

Sinänsä kyllä mun inhokkivärejä nuo kaikki, mut jos kerran kuuluu laittaa ni laitetaan:D

• rusalkaa

halunnut niitä syötäviä pöksyjä! Ei tulis niin paljon pyykkiä, kun ukko pistelis poskeensa kaikki :D

• niistäpä

Läpikuultavista.

Puuvillaisista, jotka ovat ihonmyötäiset kaikin puolin. Normaalin malliset ovat hyviä, myös hotpantsit.

En pidä stringeistä. Aivan järkyttävä vaatekappale.

Värillä ei ole niinkään merkitystä. Kaikissa väreissä on puolensa.

Eksoottisemmat alusvaatteet ovat toki kivoja myös. Ihonmyötäinen ja läpikuultava kokovartalohässäkkä on tulinen.

Missään yllä mainituissa vaatekappaleissa naisen koolla ei ole merkitystä, kunhan nyt ei aivan ääripäihin mennä (keskitysleiri mammutti). Tämän halusin sanoa ihan senkin vuoksi, että jotkut murehtivat niin paljon kilojaan ja tuntevat turhaan alemmuutta.

• scale

on jotakin syntisen seksikästä. Jos C erehtyy kiskaisemaan mustan pitsikorsetin ja stay-upit päällensä, se on välittömästi vaakamambon paikka ja se tietää sen.

Ilmeisesti C tykkää bokseri-mallisita ihonmyötäisistä miehen päällä, kun se kerran aina ostaa mulle niitä, mun ei oo pitkiin aikoihin tarvinnu ite ostella kalsareita, paitti lasketteluhommiin.

• ..o..

Se riippuu aika paljon hiusten ja ihon väristä mikä näyttää hyvältä mutta mieluimmin ilman vaatteita.

• Aurinko79-

Mä tykkään alusvaatteiden ostelusta, joskin rintaliivien löytäminen on aina yhtä haasteellista. Mun kaapista löytyy mustaa, punasta, lilaa, luumua, harmaata, ruskeaa, sinistä, valkosta, kirjavaa, pitsistä, puuvillaa, järkevää, hörhelöä... Se on todellinen alusvaatteiden sekasoppa :)

Tärkeintä mulle on, että koen niiden sopivan mulle itselleni ja niissä on joku juttu, mikä miellyttää mua. Niissä pitää olla jotain naisellista tai vähintään söpöä, mä en oo kovin mieltynyt johonki 70-luvun tyylisiin ruskea-kelta-myrkynvihreäraitaisiin bokserimallisiin puuvillapöksyihin vaikka niissä ei sinänsä mitään vikaa olekaan.

Urheilualusvaatteet on sitten erikseen ja niistä ei juurikaan sitä seksikkyytä löydy, mutta jos on joskus unohtanut vaihtaa oikeanlaiset alushousut ratsastustunnille, tietää että oikeanlaisilla alusvaaatteilla on urheilussa erittäin tärkeä merkitys...

• Eilispäivänä

sain naarmut oikeaan lonkkaan tangoista. Oli liian kireät farkut :D -nainen-

• Aurinko79-
        Eilispäivänä kirjoitti:

sain naarmut oikeaan lonkkaan tangoista. Oli liian kireät farkut :D -nainen-

Ei ole helppoa tämä alusvaatteiden kanssa venkoilu :) Mä pyrin valitsemaan aina mukavia alusvaatteita, mutta joskus ei päältä vaan pysty arvioimaan että miten ne muotoutuu kun pitää päällä.

Joskus oon hylänny alusvaatteet kerran pitämisen jälkeen, jos oon todennu että ne hankaa tai muuten vaan ei toimi. Silloin kun alusvaatteita ei huomaa, ne on hyvät :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      62
      968
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      113
      860
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      294
      850
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      59
      769
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      55
      683
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      95
      599
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      46
      581
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      580
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      23
      576
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      564
    Aihe