Miksi te poloiset sorrutte iänikuisiin sukupuolirooleihin? Onko miehen mitta se kuinka paljon lihaa kaatuu sänkyyn, rivot puheet, äijäily, tyhmyys, isot hauikset? Naisen mittari on tissit, bimbous, kikakika, hempeily ja parisuhdevimma? Oletteko tosiaan noin yhdestä puusta veistettyjä? Ainahan voi syyttää hormoneja, sehän ei olekaan mitenkään vanha vitsi.
Näiden palstakirjoitusten perusteella olen huomannut että samaa paskaahan te olette kaikki. Naiset leikkivät prinsessaa ja haluavat isomunaisen, isot hauikset omaavan bloodbrotherin, ja miehet jäävät hekumoimaan sheivatun pimpin ja tyhjän pään omaavan blondin perään. Siis eikö ihmiskunnan evoluutio tämän parempaan ole pystynyt? Jos ei niin syytän luontoa. Melko paskaa toimintaa, ja jos ns. Jumalalla olisi joku suunnitelma niin varmaan nauraisin itseni kuoliaaksi, niin päin vittua tämän pallon ihmiset hoitavat hommansa. Eiköhän perusteta joku globaali eläintarha jonne tungetaan kaikki ihmiset, koska eroa paviaaneihin ei ole havaittavissa. Akateemisten vanhojenpiikojen vastauksi ei kaivata, sen tietää mitä ne ovat vailla.
Tämä oli muuten hyvä aloitus, joten ihan turha itkeä mistään empatian puutteesta tai tylsyydestä. Puhukaa edes joskus asiasta, ei aina jaksa pelkkää repeilyä tissipillu jutuille.
Mies on mies?
6
325
Vastaukset
oli hyvä aloitus. Olet aivan oikeassa. En kuitenkaan ajatellu murehtia evoluution tai sukupuoliroolien poistumisen perään. Murehtikoon muut.
- lupsakka savolainen
Tykkään sun rennosta tyylistä, äijä ei turhia murehdi ja hyvä niin. Anna femma.
- juttu..
en hetkeekään usko, että joku noin oikeasti ajattelee. Miksi täällä on tälläset palstat kuin miehen ja naisen logiikka? Jotkut päästelee höyryjä, ja jotkut vaan huvikseen vinoilevat.
Tai jos tosissaan noin ajattelee, niin heikosti menee, mutta antaapi mennä vaan.- en siihen kykene
Peilaan vain suomalaisessa yhteiskunnassa vallitsevia normeja. Kyseenalaistan ne. Ihmettelen kuinka niin moni jaksaa puolustaa jotain puujumalia ja ikiaikaisia uskomuksia. Miksi minun pitäisi jotenkin nöyrtyä ja luovuttaa? Olen itse itseni saanut tähän asemaan, ja no way in hell että joku suomalainen femakko voisi kusta päälleni ja heittäytyä tyhmäksi. Ihmiset, te tiedätte paremmin.
- kyllä..
en siihen kykene kirjoitti:
Peilaan vain suomalaisessa yhteiskunnassa vallitsevia normeja. Kyseenalaistan ne. Ihmettelen kuinka niin moni jaksaa puolustaa jotain puujumalia ja ikiaikaisia uskomuksia. Miksi minun pitäisi jotenkin nöyrtyä ja luovuttaa? Olen itse itseni saanut tähän asemaan, ja no way in hell että joku suomalainen femakko voisi kusta päälleni ja heittäytyä tyhmäksi. Ihmiset, te tiedätte paremmin.
taida kovin lujaa sullakaan mennä.
luokitella asiat. Mikä ois loogisempi tapa jaotella ihmiset ku sukupuolen mukaan? Noi sun mittarit on kyllä vähän pinnallisia mut siinä ne käy missä muutki.
Mitäs puhumista tossa sitten oikeen on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4651351- 641126
- 61852
- 61815
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18757Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100723- 72704
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49681- 30677
- 62664