"Sadat Iltalehden kyselyyn netissä vastanneet pettäjät ja petetyt varoittavat, että oma kännykkä on niin väsymätön vahti, että se narauttaa uskottoman ennen pitkää tavalla tai toisella.
Yleensä käry käy salarakkaan tekstiviesteistä, öisistä puheluista tai muuten poikkeuksellisesta puhelimen käytöstä.
- Se on tämä kännykkäaika! Mies alkoi epäillä heti, kun minulle tuli puheluita, joihin en vastannut hänen kuullensa (oma mokani). Lopulta hän tutki puhelimeni viestit.
Kännykäyttäytyminen paljastaa! syrjähypystä kiinni jäänyt Sirpaleena *päivittelee.*
- Totta puhuen en tiedä vieläkään, miten mieheni pystyi selvittämään puhelimestani jopa kaikki yhteydenottojen määrät, saman *kohtalon* kokenut Mira ihmettelee.
Kaikkein kiusallisimmin kuitenkin narahti Marketta:
- Mies, jonka luona olin salaa ollut, soitti perääni, kun olin jo kotona nukkumassa. Oma mieheni vastasi puhelimeen, ja tämä vieras mies pyysi saada puhua minun kanssani, kertoi avoimesti kuka oli ja mitä olimme aiemmin tehneet. Ei hän edes tiennyt, että olin *varattu!*"
http://www.iltalehti.fi/lukijat/200802237288462_ll.shtml
Kännykkä käräyttää
62
1542
Vastaukset
- vinkkinä
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000033033430
Eli mitä laitoin tuonne.
Samaten hän pitää tyylinään, että vastaa aina ja kaikkialla kaikille: puolisolla ei oikeutta rajata ystäviä. Ja matkatyökun on, niin tuttuja, kavereita, ja ystäviähän riittää! Eli tekstareita tulee, ja niitä ei peitellä (toki sisältöä ei näytä).
Prepaid hektisimpiin hetkiin.- kännykkää...
jatkuvalla syötöllä eläimen raivolla nortti suussa sauhuten samanaikaisesti
Mulle on varatut naiset meilailleet, vaikka mies on ollut melkein vieressä ja lähetelleet tekstareita samalla sohvalla miehensä kanssa istuessa. Jopa sängystä ja mies on vain nukkunut vieressä. Ja mä tarkotan sellasia varattuja naisia tässä, joiden kanssa mul ei ole ystävyys- tai kaverisuhdetta, vaan oli seksisuhde joko päällä, tai takana.
Ja, kaikissa näissä viesteissä oli yks yhteinen viesti: Se oma mies oli nössö, joka ei saanut suutaan auki, vaan nyherteli jotakin, eikä uskaltanut sanooo akalleen, että nyt lopetat sen viestittelyn. Ja mulle on yks eronnut nainen sanonutkin, että se on karsee tunne, kun kunnioitus omaa miestä kohtaan miehenä lähtee.
Jotta, kun nainen alkaa pettää, ni se ei kyl välitä paskaakaan siitä omasta miehestään ja miehet on niin helvetin nössöjä, etteivät ne osaa hankkia sitä naisen kunnioitusta takas ja jotenkin sellanen käsitys mul on, että miehet eivät vaan uskalla kohdata sitä naisen pettämistä, vaan kieltävät jopa itseltään sen olemassaolon ja pakenevat ja nainen vaan nai toista miestä menemään, miehensä on sit se oikea aisankannattaja.- sirpamaikkarilta
Nyt sitten odotellaan mitä tuleman pitää...
- kivaa mutku
sirpamaikkarilta kirjoitti:
kun nössö ja lahna löytäisi toisensa, mutta kun ne on nössöjä ja lahnoja, niin eihän ne pääse edes tutustumisasteelle, kun ne "vain on" .
Nössö/lahnavaroitustarra otsaan? piti ostaa oikein 3 kännykkää ja ulkoinen kovo kun tuli niin paljon viestiä varatuilta parikymppisiltä kissoilta että ne ei enää mahtunu yksiin laitteisiin :-) Ootsä ollu viimeaikoina jotenkin tavallistakin itseriittoisempi juntti vai mikä tässä mättää kun mä en pysty lukemaan enää yhtään viestiä menettämättä hermojani.
- lahna :
kivaa mutku kirjoitti:
kun nössö ja lahna löytäisi toisensa, mutta kun ne on nössöjä ja lahnoja, niin eihän ne pääse edes tutustumisasteelle, kun ne "vain on" .
Nössö/lahnavaroitustarra otsaan?mutta nössö ei saa olla nössö joten todellinen tasa-arvo ei kohtaa tässäkään asiassa :)
- pidä tunkkisi
lahna : kirjoitti:
mutta nössö ei saa olla nössö joten todellinen tasa-arvo ei kohtaa tässäkään asiassa :)
Ukkomiesten vakisyy pettämiselle on, että akka on lahna/akka on pihtari.
Jos ja kun sillä tasolla puhutaan, että mikä ulkopuolinen (eli siis teko)syy pettämiselle otetaan. yrmio kirjoitti:
piti ostaa oikein 3 kännykkää ja ulkoinen kovo kun tuli niin paljon viestiä varatuilta parikymppisiltä kissoilta että ne ei enää mahtunu yksiin laitteisiin :-) Ootsä ollu viimeaikoina jotenkin tavallistakin itseriittoisempi juntti vai mikä tässä mättää kun mä en pysty lukemaan enää yhtään viestiä menettämättä hermojani.
Emmä jaksa enää pitää päätäni kiinni näistä jutuista. Vituttaa ku 'kaikki' 'uhriutuu', ei aina jaksa ymmärtää ja vaan hyssytellä.
Ohan noista jutuista jo aikaa. Vanhimmasta vajaa viistoista vuotta, parista tuoreimmasta kolmisen vuotta.sirpamaikkarilta kirjoitti:
Mun mielestä miehetkin vois kattoo joskus itteensä peiliin.
- mitään
yrmio kirjoitti:
piti ostaa oikein 3 kännykkää ja ulkoinen kovo kun tuli niin paljon viestiä varatuilta parikymppisiltä kissoilta että ne ei enää mahtunu yksiin laitteisiin :-) Ootsä ollu viimeaikoina jotenkin tavallistakin itseriittoisempi juntti vai mikä tässä mättää kun mä en pysty lukemaan enää yhtään viestiä menettämättä hermojani.
niin muistelee niitä kolmea, neljää naiskontaktia :) Markkinointikikka tuo itseriittoisuuden esittäminen ja hermot menee muillakin
mitään kirjoitti:
niin muistelee niitä kolmea, neljää naiskontaktia :) Markkinointikikka tuo itseriittoisuuden esittäminen ja hermot menee muillakin
on niin ilmeistä että ei tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa. Mettäpalowaara ei ainakaan yhtään hälvennä niitä mielukuvia ja yleistyksiä mitä muilla ihmisillä on pohojalaisista.
- hahamotan
yrmio kirjoitti:
on niin ilmeistä että ei tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa. Mettäpalowaara ei ainakaan yhtään hälvennä niitä mielukuvia ja yleistyksiä mitä muilla ihmisillä on pohojalaisista.
Ai piru. Selevennä ny mulleki ku itte on vaikia nähärä.
Itteriittoosuus?
*Mikä ristus ny on ku ei yhtää aharista.* - ainakin
yrmio kirjoitti:
täällä päässä. Naurattaa sekin, miten pari nimimerkkiä ilmaantui palstalle pienen sörkkimisen jälkeen ja yksi uusi kundikundinenkin on saatu mukaan. Mikä ilo tätä onkaan seurata paremman puutteessa.
- mikä mättää
yrmio kirjoitti:
Etkö sä itse joku aika sitten avautunut miten persiistä on kun ihmiset ovat vaan muka-mukavia hymistelijöitä eivätkä lataa tiskiin aitoja mielipiteitä jotka herättävät tunteita puolesta ja vastaan. Vai onko niin että vain ne mielipiteet jotka vastaavat omiasi passaavat.
(Enkä muuten ole R_E tai ko. kirjoittajan tuttava.) - .....................
ainakin kirjoitti:
täällä päässä. Naurattaa sekin, miten pari nimimerkkiä ilmaantui palstalle pienen sörkkimisen jälkeen ja yksi uusi kundikundinenkin on saatu mukaan. Mikä ilo tätä onkaan seurata paremman puutteessa.
Onko sulla moneski vuosi jo menossa? Pari kuukautta seuranneena ei ole mukana vielä juonikäänteissä.
mikä mättää kirjoitti:
Etkö sä itse joku aika sitten avautunut miten persiistä on kun ihmiset ovat vaan muka-mukavia hymistelijöitä eivätkä lataa tiskiin aitoja mielipiteitä jotka herättävät tunteita puolesta ja vastaan. Vai onko niin että vain ne mielipiteet jotka vastaavat omiasi passaavat.
(Enkä muuten ole R_E tai ko. kirjoittajan tuttava.)nyt oo suht. luonnollinen reaktio että totaalisen erilaiset mielipiteet asenteet ärsyttää.
- niin ja noin
..................... kirjoitti:
Onko sulla moneski vuosi jo menossa? Pari kuukautta seuranneena ei ole mukana vielä juonikäänteissä.
Pitkä kokemus eri foorumeilta, joten hieman tarvitsee olla kokematon tai tyhmä jos ei asioita näe.
- tämäkin.
Kun nainen räpelsi kännykkää usein ja todennäköisesti viestitteli joidenkin hoitojen kanssa, en enää hirveesti kunnioittanut sitä naista. Se itse asiassa sortui niihin hoitoihin silloin, kun olin lakannut kunnioittamasta sitä muista syistä jo aikasemmin. Prinsessaelkeet jne. Vaikka kapasitetti ei siihen riittänyt. Pelkät kauniit kasvot ei vielä tee sitä Prinsessaa. Vähemmästäkin menee halut pitemmässä suhteessa kuin prinsessaelkeistä. Tyhmyys on yksi aika varma halujen tappaja.
Yksi esimerkkitapaus kokemuksestani. Kun uhkasi lähteä vieraisiin, jos en antaisi hänelle munaa. Autoin takin päälle ja avasin vielä ovenkin. Arvaa lähtikö?
Ja tietenkin kiinnostaa, että miksi sitten olin kyseisen naisen kanssa. Yhteinen lapsi muuttaa paljon asioita. - Tiedätkö milloin aika lopet...
tämäkin. kirjoitti:
Kun nainen räpelsi kännykkää usein ja todennäköisesti viestitteli joidenkin hoitojen kanssa, en enää hirveesti kunnioittanut sitä naista. Se itse asiassa sortui niihin hoitoihin silloin, kun olin lakannut kunnioittamasta sitä muista syistä jo aikasemmin. Prinsessaelkeet jne. Vaikka kapasitetti ei siihen riittänyt. Pelkät kauniit kasvot ei vielä tee sitä Prinsessaa. Vähemmästäkin menee halut pitemmässä suhteessa kuin prinsessaelkeistä. Tyhmyys on yksi aika varma halujen tappaja.
Yksi esimerkkitapaus kokemuksestani. Kun uhkasi lähteä vieraisiin, jos en antaisi hänelle munaa. Autoin takin päälle ja avasin vielä ovenkin. Arvaa lähtikö?
Ja tietenkin kiinnostaa, että miksi sitten olin kyseisen naisen kanssa. Yhteinen lapsi muuttaa paljon asioita.Tyhmää naista ei kannata panna. Ne haluaa yleensä enemmän vauvaa kuin älykkäämmät naiset. Älykkäällä nainen haluaa tarkkailla miestä ainakin vuoden-kaksi, onko se niin hyvä ja aito kun siitä voi päätellä.
Tosin naisesta tulee sen jälkeen ongelma kun on päätöksensä tehnyt.
Jos pitää miehestä niin alkaa puhumaan vauvasta ja lisääntyy "vahingossa", unohtaa e-pillerit niellä, jos mies ei ihastu ajatukseen. Nianne ajattelee, että oppii se sitten vauvasta pitämään.
Jos taas toteaa, että huonosti veti roolinsa tai löytää paremman ehdokkaan niin ei halua raskaaksi vaan laittaa suhteen poikki.
Nainen on hurmaava aina siihen asti miestä kohtaan kunnes vauva on saatu. Sen jälkeen tyyli muuttuukin. - meidän panemisissa
Tiedätkö milloin aika lopet... kirjoitti:
Tyhmää naista ei kannata panna. Ne haluaa yleensä enemmän vauvaa kuin älykkäämmät naiset. Älykkäällä nainen haluaa tarkkailla miestä ainakin vuoden-kaksi, onko se niin hyvä ja aito kun siitä voi päätellä.
Jos pitää miehestä niin alkaa puhumaan vauvasta ja lisääntyy "vahingossa", unohtaa e-pillerit niellä, jos mies ei ihastu ajatukseen. Nianne ajattelee, että oppii se sitten vauvasta pitämään.
Jos taas toteaa, että huonosti veti roolinsa tai löytää paremman ehdokkaan niin ei halua raskaaksi vaan laittaa suhteen poikki.
Nainen on hurmaava aina siihen asti miestä kohtaan kunnes vauva on saatu. Sen jälkeen tyyli muuttuukin.silloin suvun jatkamista ajateltu. Ei silloin kumpikaan ajatellut mitään muuta kuin himojensa tyydyttämistä. Tosin kumpikaan ei tehnyt elettäkään himojen viemänä sen eteen, ettei suku pääsisi jatkumaan. Vahinko, mikä ei kuitenkaan ollut vahinko. Ja kyllä se minä olin, joka lapsen halusi pitää ja toinen ei ollut ollenkaan varma siitä. En kadu sitä. En osaa kuvitella elämääni ilman lastani, vaikka nykyään olen pelkästään viikkonloppuisä joka toisena viikonloppuna.
- Asiasta.huvittunut
Niitä miehiä ei vaan kiinnosta vähääkään, mitä läski akkansa touhuaa, kunhan vain hoitaa köökin.
- .....
Asiasta.huvittunut kirjoitti:
Niitä miehiä ei vaan kiinnosta vähääkään, mitä läski akkansa touhuaa, kunhan vain hoitaa köökin.
Minkä ikäinen olet?
tämäkin. kirjoitti:
Ja tietenkin kiinnostaa, että miksi sitten olin kyseisen naisen kanssa. Yhteinen lapsi muuttaa paljon asioita.Tuo on se toinen puoli josta mulla ei ole ollut tietoa, ku en ole kuin naisten puolen asioista kuullut. Enkä ole edes osannut sitä noin ajatella.
Ehkä se on niin, että se kunnioitus on puolin ja toisin jo mennyt, eikä sitä edes takas haluta saada, siinä kohtaa kun se pettämiskierre alkaa. Ja annetaan asiasta vain vähä toisenlainen kuva.Asiasta.huvittunut kirjoitti:
mikä totuus sitten on ku en kärpäsenä katossa ole ollut, mut naisten puheiden mukaan ei asia noin ole ollut. Toisekseen, ne mitä mul varatuista on kokemuksia takana, ni ne ei ole kyl mitään läskejä olleet... Mutta riittäköön tämä nyt tästä.
- kätevästi
Tiedätkö milloin aika lopet... kirjoitti:
Tyhmää naista ei kannata panna. Ne haluaa yleensä enemmän vauvaa kuin älykkäämmät naiset. Älykkäällä nainen haluaa tarkkailla miestä ainakin vuoden-kaksi, onko se niin hyvä ja aito kun siitä voi päätellä.
Nainen on hurmaava aina siihen asti miestä kohtaan kunnes vauva on saatu. Sen jälkeen tyyli muuttuukin.välttämään isäksi tulemisen käyttämällä kortsua. Yksinkertaista vai mitä?
- panisit
Asiasta.huvittunut kirjoitti:
läskiä varattua?
- Mangusti.
"Jotta, kun nainen alkaa pettää, ni se ei kyl välitä paskaakaan siitä omasta miehestään ja miehet on niin helvetin nössöjä, etteivät ne osaa hankkia sitä naisen kunnioitusta takas"
Mä en tiedä minkälaisia naisia sä tapailet, mutta multa ei heru kunnioitusta miestä kohtaan sillä perusteella, että mies pistää mut jotenkin aisoihin ja näyttää kaapin paikan. Enhän mä ole mikään lapsi. Ilmeisesti ne pettäjänaiset ovat.
Mutta totta se, että nössöä miestä ei jaksa kukaan kovin pitkään. Kynnysmattoa. Ilmeisesti ne pettäjänaiset eivät saa muunlaisia miehiä itselleen. Mangusti. kirjoitti:
"Jotta, kun nainen alkaa pettää, ni se ei kyl välitä paskaakaan siitä omasta miehestään ja miehet on niin helvetin nössöjä, etteivät ne osaa hankkia sitä naisen kunnioitusta takas"
Mä en tiedä minkälaisia naisia sä tapailet, mutta multa ei heru kunnioitusta miestä kohtaan sillä perusteella, että mies pistää mut jotenkin aisoihin ja näyttää kaapin paikan. Enhän mä ole mikään lapsi. Ilmeisesti ne pettäjänaiset ovat.
Mutta totta se, että nössöä miestä ei jaksa kukaan kovin pitkään. Kynnysmattoa. Ilmeisesti ne pettäjänaiset eivät saa muunlaisia miehiä itselleen.no mä en aatellu naistani yksin jättäää vaikeiden päätöstensä kanssa. Sä ehkä miehes jättäsit, ku miehen pitää olla mies, eikä akkaansa saa tukeutua missään kohtaa, eikä missään elämäntilanteessa? Sehän on nössö kynnysmattomies sellanen. Samoin kun nää pettäjänaiset on niitä nössöjä kynnysmattonaisia. Mut, jos sitä tukee ei saa kotoota, ni se haetaan sit muualta. Simppeliä.
Petetään tahi ei. Varmaan muuten lasket sen henkiseksi pettämikseksi, sen toisen kanssa juttelunkin?- pssst
kätevästi kirjoitti:
välttämään isäksi tulemisen käyttämällä kortsua. Yksinkertaista vai mitä?
Tota ei ole nykymiehille kerrottu. Se on salaista tietoa!
- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
no mä en aatellu naistani yksin jättäää vaikeiden päätöstensä kanssa. Sä ehkä miehes jättäsit, ku miehen pitää olla mies, eikä akkaansa saa tukeutua missään kohtaa, eikä missään elämäntilanteessa? Sehän on nössö kynnysmattomies sellanen. Samoin kun nää pettäjänaiset on niitä nössöjä kynnysmattonaisia. Mut, jos sitä tukee ei saa kotoota, ni se haetaan sit muualta. Simppeliä.
Petetään tahi ei. Varmaan muuten lasket sen henkiseksi pettämikseksi, sen toisen kanssa juttelunkin?Mistä vaikeista päätöksistä sä oikein puhut, joiden pariin et jättäisi naistasi yksin? Ai että pettääkö sua vai eikö? =)
Kyllä mä tuen miestäni kaikessa. Ei se muuten mun kanssa olisi. Eikä ole nössö kynnysmatto.
Kato kun mä näen asian silleen, että kynnysmatto vetää puoleensa kynnysmaton tallaajaa ja toisin päin. Ne on niinku polaariset navat, jotka vetää vastustamattomasti toisiaan puoleensa. Magnetismi, tiedäthän. ;) Vähän niin kuin sadisti tarvii masokistin sillä erotuksella kuitenkin, että kynnysmatto ja tallaaja eivät pidemmän päälle kumpikaan ole tyytyväisiä suhteeseensa.
Ne on jo ennen suhdetta semmosia. Pettäjänainen ei suinkaan ole kynnysmatto, vaan pettäjänainen on se kynnysmaton tallaaja. Kun kynnysmatto ja tallaaja tapaavat, ilmassa on suurta lupausta. ;)
"Varmaan muuten lasket sen henkiseksi pettämikseksi, sen toisen kanssa juttelunkin?"
Mistäköhän tuommoinen pälkähti päähäsi? Perusteluja, kiitos. Mangusti. kirjoitti:
Mistä vaikeista päätöksistä sä oikein puhut, joiden pariin et jättäisi naistasi yksin? Ai että pettääkö sua vai eikö? =)
Kyllä mä tuen miestäni kaikessa. Ei se muuten mun kanssa olisi. Eikä ole nössö kynnysmatto.
Kato kun mä näen asian silleen, että kynnysmatto vetää puoleensa kynnysmaton tallaajaa ja toisin päin. Ne on niinku polaariset navat, jotka vetää vastustamattomasti toisiaan puoleensa. Magnetismi, tiedäthän. ;) Vähän niin kuin sadisti tarvii masokistin sillä erotuksella kuitenkin, että kynnysmatto ja tallaaja eivät pidemmän päälle kumpikaan ole tyytyväisiä suhteeseensa.
Ne on jo ennen suhdetta semmosia. Pettäjänainen ei suinkaan ole kynnysmatto, vaan pettäjänainen on se kynnysmaton tallaaja. Kun kynnysmatto ja tallaaja tapaavat, ilmassa on suurta lupausta. ;)
"Varmaan muuten lasket sen henkiseksi pettämikseksi, sen toisen kanssa juttelunkin?"
Mistäköhän tuommoinen pälkähti päähäsi? Perusteluja, kiitos.>Mistäköhän tuommoinen pälkähti päähäsi? Perusteluja, kiitos.
Ei mul mitään perusteita ole, meni vaan hermot hetkellisesti, sori. Enkä mä haluu, eikä mul ole tarvetta enempää noit asioita tääl käydä kertoilla. Näkipähän taas ihmisten reaktiot yms. vaikkeivät asioista mitään tiedäkään. Hauskaa.
>Mistä vaikeista päätöksistä sä oikein puhut
Multa väärin ilmaistu. Parisuhteissa on kaikenlaisia kriisejä, sitä tarkotin, muttei niistäkään tässä enempää.
Nii ja vielä lopuks, kyllä mä tiedän mitä sä noil magnetismeilla ja muilla tarkotat, ne on ihan hyviä teoreettisia pohdintoja siitä mikä ajaa mihinkäkin.- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
>Mistäköhän tuommoinen pälkähti päähäsi? Perusteluja, kiitos.
Ei mul mitään perusteita ole, meni vaan hermot hetkellisesti, sori. Enkä mä haluu, eikä mul ole tarvetta enempää noit asioita tääl käydä kertoilla. Näkipähän taas ihmisten reaktiot yms. vaikkeivät asioista mitään tiedäkään. Hauskaa.
>Mistä vaikeista päätöksistä sä oikein puhut
Multa väärin ilmaistu. Parisuhteissa on kaikenlaisia kriisejä, sitä tarkotin, muttei niistäkään tässä enempää.
Nii ja vielä lopuks, kyllä mä tiedän mitä sä noil magnetismeilla ja muilla tarkotat, ne on ihan hyviä teoreettisia pohdintoja siitä mikä ajaa mihinkäkin.Mä voin melkein kuvitella noi tilanteet. Kaks vaihtoehtoa: joko toi mitä mä tarkoitin eli kynnysmatto veti tallaajansa puoleensa. Tai sitten tämmönen tavallistakin tavallisempi uhriprinsessa-asetelma: tyhmä mimmi otti miehekseen sohvaperunan, joka ei anna hälle tarpeeksi huomiota jne. jne. Jokainen tietää ja osaa kuvitella mielessään tämän tarinan... jee jee. Siitä vaan pettämään. Jotain tasoa joskus toivois myös oman sukupuolensa edustajilta.
Mangusti. kirjoitti:
Mä voin melkein kuvitella noi tilanteet. Kaks vaihtoehtoa: joko toi mitä mä tarkoitin eli kynnysmatto veti tallaajansa puoleensa. Tai sitten tämmönen tavallistakin tavallisempi uhriprinsessa-asetelma: tyhmä mimmi otti miehekseen sohvaperunan, joka ei anna hälle tarpeeksi huomiota jne. jne. Jokainen tietää ja osaa kuvitella mielessään tämän tarinan... jee jee. Siitä vaan pettämään. Jotain tasoa joskus toivois myös oman sukupuolensa edustajilta.
>Jotain tasoa joskus toivois myös oman sukupuolensa edustajilta.
=D- Mangusti.
relaxed_eyes kirjoitti:
>Jotain tasoa joskus toivois myös oman sukupuolensa edustajilta.
=DMä voin kyllä ymmärtää, että susta on ihan kivaa, että noita tasottomia naisia riittää... :D
Mangusti. kirjoitti:
Mä voin kyllä ymmärtää, että susta on ihan kivaa, että noita tasottomia naisia riittää... :D
aina ymmärrät. =D
- Petturi saa multa palkkansa
Sharia laki jos olisi niin saisi iskeä pään irti noilta pettäviltä saastoilta.
Eivätpä kehtaa oikella nimellään kertoa.
Jokainen mies voisi toimia miehekkäästi tilanteessa, jossa naisensa jää kiinni.
Olen naiselleni sanonut ja ollaan sovittu puolin ja toisin, että jos toisella mieli muuttuu niin lopetetan suhde siihen sitten aj kumpikaan ei natise asiasta mutta pettämään ei aleta.
Jos petän naistani, mitä en todellakaan aio tehdä, niin tapan itseni. Hän ei aio tappaa itseään mutta hänen kohdallaan mulla on sitten toisenlainen ratkaisu, jos pettää ja siitä hän on tietoinen ja tietää minut, että olen sellainen mies, joka seisoo sanojensa takana hyvässä ja pahassa.- myrkky valmiina
Taidat olla kissanmintun unelmamies.
Valitettavasti asenteestasi päästää suoraan tähän toiseen keskusteleluun:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000033044294 - ei vissiin
rakkaudesta kanssasi ookkaan, vaan pelosta.
- ...........
Mun mies kärähti sen takia että sillä oli aina tapana kertoa puhelun jälkeen että kuka soitti ja mitä asiaa sillä oli vaikkei olis tarvinnutkaan. Sitten alkoi tulla viestejä ja puheluita joista se oli ihan hiljaa. Melkein sääliks kävi tyhmää miestä.
- maapallon
ainoa ihminen, jota ei ole petetty tai joka ei ole pettänyt.
- .........
maapallon kirjoitti:
ainoa ihminen, jota ei ole petetty tai joka ei ole pettänyt.
Ehdit vielä senkin kokemaan.
- kaikki kyyniset
......... kirjoitti:
Ehdit vielä senkin kokemaan.
kanssaihmiset hokevat. Mun pitäisi olla tyhmempi, huonompi vaistoinen ja kierompi selkäinen et pettämistä tapahtuisi kummallakaan.
- ..........
kaikki kyyniset kirjoitti:
kanssaihmiset hokevat. Mun pitäisi olla tyhmempi, huonompi vaistoinen ja kierompi selkäinen et pettämistä tapahtuisi kummallakaan.
Sitähän ei voi koskaan tietää etukäteen kuka pettää ja kuka ei, ei ole kyse sun älykkyydestä tai vaistoista. Ei siitä myöskään tarvitse etukäteen stressata, se on sen ajan murhe jos niin käy.
- olet kai
.......... kirjoitti:
Sitähän ei voi koskaan tietää etukäteen kuka pettää ja kuka ei, ei ole kyse sun älykkyydestä tai vaistoista. Ei siitä myöskään tarvitse etukäteen stressata, se on sen ajan murhe jos niin käy.
aika lailla samoilla linjoilla kuin minäkin, tosin kyseessä on myös vaistot ja älykkyys, sano mitä sanot. Vaisto ja pää sanovat missä mennään etukäteen ja myös paikan päällä. Sinä teet valinnat kumppanin suhteen (kenet otat) ja omasta toiminnasta, siinä se pään käyttö näkyy .En voisi vähempää stressata etukäteen jotain pettämistä. Ehkä se on osasyynä siihen ettei ole tullut asia vastaan. Ihmetyttää vaan miten yleistä se on. Kannattaisi ehkä jokaisen vartioida ja sitoa vähemmän parisuhteissaan, niin se kumppani sitoutuu vapaaehtoisesti paremmin yhteen.
- Kokemus avartaa oivaltamaan
.......... kirjoitti:
Ja jos on noin luottavainen ettei omalle kohdalle pettämiskokemus osu koskaan niin ei välttämättä koskaan myös asiaan tule kiinnittäneeksi huomiota.
Yksi asia, jonka olen naisista oppinut, olipa ne sitten tyhmempää tai älykkäämpää sorttia on se, että mies ei voi koskaan tietää, mitä KAIKKIA ajatuksia naisensa päässä pyörii.
Sitä todella luulee olevans aaina ja joka asiassa tilanteen tasalla ja osaa ennakoida tulevatkin tapahtumat nuorena.
Voihan olla niinkin, että hänen naisensa ei petä mutta on myös niinkin, ettei tällä hetkellä monikaan mies edes epäile naisensa pettäneen tai pettävän häntä koskaan mutta silti suuri osa miehistä on tullut petetyksi ja naiset osaavat kyllä käyttäytyä ja puhua niin, ettei hän voisi koskaan pettää ja kun mies katsoo niihin ihaniin naisen silmiin niin mies unohtaa kriittisen järjen ja tilanteen tarkastelun. - mulle?
Kokemus avartaa oivaltamaan kirjoitti:
Ja jos on noin luottavainen ettei omalle kohdalle pettämiskokemus osu koskaan niin ei välttämättä koskaan myös asiaan tule kiinnittäneeksi huomiota.
Yksi asia, jonka olen naisista oppinut, olipa ne sitten tyhmempää tai älykkäämpää sorttia on se, että mies ei voi koskaan tietää, mitä KAIKKIA ajatuksia naisensa päässä pyörii.
Sitä todella luulee olevans aaina ja joka asiassa tilanteen tasalla ja osaa ennakoida tulevatkin tapahtumat nuorena.
Voihan olla niinkin, että hänen naisensa ei petä mutta on myös niinkin, ettei tällä hetkellä monikaan mies edes epäile naisensa pettäneen tai pettävän häntä koskaan mutta silti suuri osa miehistä on tullut petetyksi ja naiset osaavat kyllä käyttäytyä ja puhua niin, ettei hän voisi koskaan pettää ja kun mies katsoo niihin ihaniin naisen silmiin niin mies unohtaa kriittisen järjen ja tilanteen tarkastelun.Olen 37 vuotias, joten se siitä nuoruuden hupakkuudesta.
Ei kukaan voi koskaan tietää toisen kaikkia ajatuksia. Onneksi, ei olisi mieltä ylentävää saati tarkoituksenmukaista tietää kaikkea mustaa toisen mielessä...
Ihminen voi ajaa itsensä hulluksi - ja kumppanin siinä sivussa - pähkäilemällä noin kuin sinä. Miksi epäillä ja miettiä, ellei faktat lyö naamalle? Nautitaan siitä mitä on, muuten jää sekin onnellisuus ja nautinto kokematta. - ...........
olet kai kirjoitti:
aika lailla samoilla linjoilla kuin minäkin, tosin kyseessä on myös vaistot ja älykkyys, sano mitä sanot. Vaisto ja pää sanovat missä mennään etukäteen ja myös paikan päällä. Sinä teet valinnat kumppanin suhteen (kenet otat) ja omasta toiminnasta, siinä se pään käyttö näkyy .En voisi vähempää stressata etukäteen jotain pettämistä. Ehkä se on osasyynä siihen ettei ole tullut asia vastaan. Ihmetyttää vaan miten yleistä se on. Kannattaisi ehkä jokaisen vartioida ja sitoa vähemmän parisuhteissaan, niin se kumppani sitoutuu vapaaehtoisesti paremmin yhteen.
Pahinta varmaan onkin se, että jatkuvasti lehdistä saa lukea tutkimuksia siitä miten moni pettää niin moni aika helposti alkaa pelätä petetyksi tulemista ja kytätä kumppaniaan. Ei uskalleta antaa kumppanille omaa tilaa ja elämää, joka kuitenkin on tärkeää parisuhteessakin.
Älykkyydellä ja vaistolla ei voi etukäteen tietää kuka pettää. - ...............
mulle? kirjoitti:
Olen 37 vuotias, joten se siitä nuoruuden hupakkuudesta.
Ei kukaan voi koskaan tietää toisen kaikkia ajatuksia. Onneksi, ei olisi mieltä ylentävää saati tarkoituksenmukaista tietää kaikkea mustaa toisen mielessä...
Ihminen voi ajaa itsensä hulluksi - ja kumppanin siinä sivussa - pähkäilemällä noin kuin sinä. Miksi epäillä ja miettiä, ellei faktat lyö naamalle? Nautitaan siitä mitä on, muuten jää sekin onnellisuus ja nautinto kokematta.Olen samanikäinen ja samaa mieltä kanssasi.
- uhrejahan
........... kirjoitti:
Pahinta varmaan onkin se, että jatkuvasti lehdistä saa lukea tutkimuksia siitä miten moni pettää niin moni aika helposti alkaa pelätä petetyksi tulemista ja kytätä kumppaniaan. Ei uskalleta antaa kumppanille omaa tilaa ja elämää, joka kuitenkin on tärkeää parisuhteessakin.
Älykkyydellä ja vaistolla ei voi etukäteen tietää kuka pettää.tässä ollaan :)
Vaistot ja pään toiminta eivät estä, mutta minimoivat riskejä huomattavasti. En millään viitsi lähteä tuohon "jokainen voi pettää" sontaan. Jokainen voi tappaakin jos nikseen tulee, paskaako sitä etukäteen jankkaamaan ja miettimään? - joskus kuvitellut
Kokemus avartaa oivaltamaan kirjoitti:
Voihan olla niinkin, että hänen naisensa ei petä mutta on myös niinkin, ettei tällä hetkellä monikaan mies edes epäile naisensa pettäneen tai pettävän häntä koskaan mutta silti suuri osa miehistä on tullut petetyksi ja naiset osaavat kyllä käyttäytyä ja puhua niin, ettei hän voisi koskaan pettää ja kun mies katsoo niihin ihaniin naisen silmiin niin mies unohtaa kriittisen järjen ja tilanteen tarkastelun.voivas tietää mitä kaikkea toisen ihmisen päässä liikkuu? Miten naivia tosiaankin.
Miesten ajatusmaailmasta voin sanoa sen verran, etten edes haluaisi tietää kaikkea. Niin paljon törkyä vuosien mittaan on paljastunut. - keskeytys :
joskus kuvitellut kirjoitti:
voivas tietää mitä kaikkea toisen ihmisen päässä liikkuu? Miten naivia tosiaankin.
Miesten ajatusmaailmasta voin sanoa sen verran, etten edes haluaisi tietää kaikkea. Niin paljon törkyä vuosien mittaan on paljastunut."Naisten ajatusmaailmasta voin sanoa sen verran, etten edes olisi halunnut tietää kaikkea mitä törkyä vuosien mittaan on paljastunut.
- Olen aidosti huolissani...
Vaikka tuossa oli vain kolme suomalaista naista, niin siinä on kolme liikaa. Ja lutkat vielä väittävät että miehet pettävät enemmän.
MILLOIN VITUSSA LUTKIEN PROPAGANDA LOPPUU!?!?!?!? MIKSI SUOMALAISET NAISET OVAT NIIN SAATANAN KUPPAISIA KIEROILIJOITA? Onko se geeneissä? Voiko asialle tehdä jotain? Kuinka moni on kyllästynyt lutkafemakkojen viljelemään propagandaan? MITEN VITUSSA MONET NAISET VOIVAT OLLA NIIN SAATANAN KAPISIA LUTKIA!? Minä en ole heitä sellaisiksi kasvattanut. Jossain on mennyt pieleen ja oikein urakalla kun suomalaiset naiset ovat antaneet pilata itsensä.
"Paskaan en koske"- kerro mamille
mitä sulle on tapahtunut? Todella huolestuttavaa indeed. Koita päästä siitä yli ja jos ei omin voimin onnistu, hae ammattiapua. Avun hakemisessa ei ole mitään hävettävää. Huomaatko miten ulkona paistaa aurinko?
- Aikuinen mies
kerro mamille kirjoitti:
mitä sulle on tapahtunut? Todella huolestuttavaa indeed. Koita päästä siitä yli ja jos ei omin voimin onnistu, hae ammattiapua. Avun hakemisessa ei ole mitään hävettävää. Huomaatko miten ulkona paistaa aurinko?
Ulkona paistaa aurinko mutta huolensa kannattaa purkaa teininaiselle eikä millekään mamille.
Teininainen haluaa ilman pilkkaa hyväillä lohduttavasti aikuista miestä.
Maminainen taas tekee sen voidakseen ivata. - pillerit aamulla
kerro mamille kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000033056782
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000033056601
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000033057085
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000033057010 - Olen aidosti huolissani...
kerro mamille kirjoitti:
Mua on joka suhteessa petetty enkä saa enää keneltäkään pillua. Eikä enää edes seiso. Nyyyyyyhhh!
- lanseeraa
Olen aidosti huolissani... kirjoitti:
Mua on joka suhteessa petetty enkä saa enää keneltäkään pillua. Eikä enää edes seiso. Nyyyyyyhhh!
se käyttöön. Noi kaksi asiaa /ongelmaa poistuu siinä samalla (eli p. ja seisonta).
- rusalkaa
luovat myös mielikuvia siitä, mikä on ihmisen 'normaali' tapa käyttää matkapuhelinta.
Minä, kun haluan olla tauhassa, laitan kännyn kiinni! Siitä sitten heti herää epäilys, että tuolla on joku, jonka se ei halua soittavan juuri silloin, kun miesystävä lähettyvillä...ja se on toinen mies!
Kaikki miehet, jotka kännykkään soittavat tai lähettävät viestei...on siten potentiaalisia rakastajia.
Jos kännykkä ei soi pitkiin aikoihin, miesystävä alkaa tutkia sitä, etten ole tarkoituksella hiljentänyt sitä. Miksi? Koska en halua paljastaa, että minulla on toinen mies.
Jos kännykkää ei ole hiljennetty tai virtaa katkaistu, eikä siihen silti tule viestei tai se ei edes soi, aletaan epäilemään, että juuri nyt olen sanonut, ettei minua saa tavoitella... tietenkin etukäteen hiljennetty tavoittelija on potentiaalinen rakastaja.
Jos vastaan puhelimeen lyhyesti ja sanon, etten juuri nyt pysty/halua/ehdi puhumaan, aletaan vieressä heti epäilemään, että soittaja on se potentiaalinen rakastaja, jota en halua paljastaa.
Kaikki puheluthan pitää pystyä puhumaan kailottamalla kovaäänisesti mahdollisimman monen ihmisen kuullen. Joka paikassa ja joka hetki pitää olla tavoitettavissa ja kännykkä pitää olla esillä ja käsillä koko ajan...muuten et ole normaali tai sinulla on jotain salattavaa.
*prkle en vastaa puhelimeen, vaikka soittaisit*- kunnon mies
jos kännykkää rimpuloidaan eläimen raivolla on kyllä syytä todennäköisin syin epäillä että jotakin vilunkia on meneillään...
- rusalkaa
kunnon mies kirjoitti:
jos kännykkää rimpuloidaan eläimen raivolla on kyllä syytä todennäköisin syin epäillä että jotakin vilunkia on meneillään...
On turha minun yrittää olla olemassa sinulle, sori.
*revi siitä*
Miä haluun olla aika paljon omissa oloissani. En ole riippuvainen toisten huomiosta. Tätä on vissiin sinun kaltaisesi vaikea käsittää.
*ei jaksa olla koko ajan toisia varten* - kunnon mies
rusalkaa kirjoitti:
On turha minun yrittää olla olemassa sinulle, sori.
*revi siitä*
Miä haluun olla aika paljon omissa oloissani. En ole riippuvainen toisten huomiosta. Tätä on vissiin sinun kaltaisesi vaikea käsittää.
*ei jaksa olla koko ajan toisia varten*olla toisia varten, mistä tuollainen ajatus yhtäkkiä putkahti? Kun yritin vain kommentoida sitä että jokainen varmaan on nähnyt näitä jotka puhelimen soidessa syöksyvät valon nopeudella kulman taakse tai vessaan, että voisi tulla ajatus siitä ettei kaikki ole kunnossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5701957- 93960
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18947Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2777Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 69728
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74668- 65553