Ovat tässä:
gek-ko
rose18
oona
SupremeSatan
He ovat persoonallisia ihmisiä ja mikä tärkeintä he tykkäävät minusta.
"Hyvää illanjatkoa"
MarttyyriMallari-TTt
Palstan hyvät tyypit
14
720
Vastaukset
- mutta antoisaa...
Lajittelemalla tuolla lailla ihmisiä eri kategorioihin teet itsellesi uusia vihamiehiä. Voin jo kuvitella kuinka palstan kiukkuiset rekat virittelevät sinulle huora-ansojaan...
- sirpamaikkarilta
oo pakko kaikista tykätä jos ei halua.
- jormamaikkarilta
sirpamaikkarilta kirjoitti:
oo pakko kaikista tykätä jos ei halua.
Kyllä asia on niin että martsan täytyy tykätä iiiiihan kaikista, myös minusta.
- sirpamaikkarilta
jormamaikkarilta kirjoitti:
Kyllä asia on niin että martsan täytyy tykätä iiiiihan kaikista, myös minusta.
on hieno asia.
Pidätkö sä maikkarista? Mun mielest meno ollu pikkase paska viime aikoina. Kuten eilen saatoimme todistaa mäkihypyillä. - jormamaikkarilta
sirpamaikkarilta kirjoitti:
on hieno asia.
Pidätkö sä maikkarista? Mun mielest meno ollu pikkase paska viime aikoina. Kuten eilen saatoimme todistaa mäkihypyillä.Lopetin maikkarin katsomisen silloin kun ruutuässä lopetettiin. En osaa nykyisestä menosta sanoa.
- sirpamaikkarilta
jormamaikkarilta kirjoitti:
Lopetin maikkarin katsomisen silloin kun ruutuässä lopetettiin. En osaa nykyisestä menosta sanoa.
se siellä? Mä kyllä fanitan enemmän Karpoa. Mut ei oo sekää karvanaama enää kuvioissa.
muita kuin hyviä ja persoonallisia tyyppejä. Paitti, että mua pikkuhiljaa alkaa ottaa aivoon ku joka toisella tyypillä on joku ihmesitaatti kommenttinsa lopussa. Se ei osota persoonallisuutta.
Ja joo, mäkin ajattelen eriarvoisesti. Kyllä mäkin niistä tääl eniten tykkään, jotka mun kans eniten juttelee.- puskafani
*fanitan sua kybällä*
- ex-Wastaaja
.. ei ole emotionaalisesti erityismerkityksellisiä;D. Kehutaan nyt vähän kuitenkin, kun kerran aihekin vaatii:
Pidän:
gek-kon tavasta yhdistellä havaintojaan maailmasta humoristisesti kirjoituksiinsa
mmiehen älyllisistä piikeistä, mitä tulee maailman menoon: niissä on usein jokin vastapooli tms. merkityksellinen pointti
la.ran tavasta väliin ottaa esille globaalejakin ihmisyyteen/ elämään liittyviä kysymyksiä
temeq:n kielikuvista ja ymmärryksen tavasta, mitä tulee siihen, että ihmisiä on useammanlaisia
Monissa muissakin on kivoja ja huomion kiinnittäviä juttuja, mutta kehuin nyt vain vähän, kuten ap:kin.:D *Khmh* - kehut ovat
kuin kuoleman suudelmia.
"Kiss of death strikes again" - oona.
Hehee...
"Itsekehu kaunistaa.";) hyvä tyyppi, olipa kuka tahansa mitä mieltä tahansa siitä =)
- ei niin hyviä
tyyppejä.
"toiset vaan on siedettävämpiä"- kunnon mies
mutta silti aistittava ihmisviha on valtavaa tällä palstalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397840Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412019Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251950- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822