Ovat tässä:
gek-ko
rose18
oona
SupremeSatan
He ovat persoonallisia ihmisiä ja mikä tärkeintä he tykkäävät minusta.
"Hyvää illanjatkoa"
MarttyyriMallari-TTt
Palstan hyvät tyypit
14
738
Vastaukset
- mutta antoisaa...
Lajittelemalla tuolla lailla ihmisiä eri kategorioihin teet itsellesi uusia vihamiehiä. Voin jo kuvitella kuinka palstan kiukkuiset rekat virittelevät sinulle huora-ansojaan...
- sirpamaikkarilta
oo pakko kaikista tykätä jos ei halua.
- jormamaikkarilta
sirpamaikkarilta kirjoitti:
oo pakko kaikista tykätä jos ei halua.
Kyllä asia on niin että martsan täytyy tykätä iiiiihan kaikista, myös minusta.
- sirpamaikkarilta
jormamaikkarilta kirjoitti:
Kyllä asia on niin että martsan täytyy tykätä iiiiihan kaikista, myös minusta.
on hieno asia.
Pidätkö sä maikkarista? Mun mielest meno ollu pikkase paska viime aikoina. Kuten eilen saatoimme todistaa mäkihypyillä. - jormamaikkarilta
sirpamaikkarilta kirjoitti:
on hieno asia.
Pidätkö sä maikkarista? Mun mielest meno ollu pikkase paska viime aikoina. Kuten eilen saatoimme todistaa mäkihypyillä.Lopetin maikkarin katsomisen silloin kun ruutuässä lopetettiin. En osaa nykyisestä menosta sanoa.
- sirpamaikkarilta
jormamaikkarilta kirjoitti:
Lopetin maikkarin katsomisen silloin kun ruutuässä lopetettiin. En osaa nykyisestä menosta sanoa.
se siellä? Mä kyllä fanitan enemmän Karpoa. Mut ei oo sekää karvanaama enää kuvioissa.
muita kuin hyviä ja persoonallisia tyyppejä. Paitti, että mua pikkuhiljaa alkaa ottaa aivoon ku joka toisella tyypillä on joku ihmesitaatti kommenttinsa lopussa. Se ei osota persoonallisuutta.
Ja joo, mäkin ajattelen eriarvoisesti. Kyllä mäkin niistä tääl eniten tykkään, jotka mun kans eniten juttelee.- puskafani
*fanitan sua kybällä*
- ex-Wastaaja
.. ei ole emotionaalisesti erityismerkityksellisiä;D. Kehutaan nyt vähän kuitenkin, kun kerran aihekin vaatii:
Pidän:
gek-kon tavasta yhdistellä havaintojaan maailmasta humoristisesti kirjoituksiinsa
mmiehen älyllisistä piikeistä, mitä tulee maailman menoon: niissä on usein jokin vastapooli tms. merkityksellinen pointti
la.ran tavasta väliin ottaa esille globaalejakin ihmisyyteen/ elämään liittyviä kysymyksiä
temeq:n kielikuvista ja ymmärryksen tavasta, mitä tulee siihen, että ihmisiä on useammanlaisia
Monissa muissakin on kivoja ja huomion kiinnittäviä juttuja, mutta kehuin nyt vain vähän, kuten ap:kin.:D *Khmh* - kehut ovat
kuin kuoleman suudelmia.
"Kiss of death strikes again" - oona.
Hehee...
"Itsekehu kaunistaa.";) hyvä tyyppi, olipa kuka tahansa mitä mieltä tahansa siitä =)
- ei niin hyviä
tyyppejä.
"toiset vaan on siedettävämpiä"- kunnon mies
mutta silti aistittava ihmisviha on valtavaa tällä palstalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579
