Palstan hyvät tyypit

Ovat tässä:


gek-ko

rose18

oona

SupremeSatan


He ovat persoonallisia ihmisiä ja mikä tärkeintä he tykkäävät minusta.


"Hyvää illanjatkoa"


MarttyyriMallari-TTt

14

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta antoisaa...

      Lajittelemalla tuolla lailla ihmisiä eri kategorioihin teet itsellesi uusia vihamiehiä. Voin jo kuvitella kuinka palstan kiukkuiset rekat virittelevät sinulle huora-ansojaan...

      • sirpamaikkarilta

        oo pakko kaikista tykätä jos ei halua.


      • jormamaikkarilta
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        oo pakko kaikista tykätä jos ei halua.

        Kyllä asia on niin että martsan täytyy tykätä iiiiihan kaikista, myös minusta.


      • sirpamaikkarilta
        jormamaikkarilta kirjoitti:

        Kyllä asia on niin että martsan täytyy tykätä iiiiihan kaikista, myös minusta.

        on hieno asia.

        Pidätkö sä maikkarista? Mun mielest meno ollu pikkase paska viime aikoina. Kuten eilen saatoimme todistaa mäkihypyillä.


      • jormamaikkarilta
        sirpamaikkarilta kirjoitti:

        on hieno asia.

        Pidätkö sä maikkarista? Mun mielest meno ollu pikkase paska viime aikoina. Kuten eilen saatoimme todistaa mäkihypyillä.

        Lopetin maikkarin katsomisen silloin kun ruutuässä lopetettiin. En osaa nykyisestä menosta sanoa.


      • sirpamaikkarilta
        jormamaikkarilta kirjoitti:

        Lopetin maikkarin katsomisen silloin kun ruutuässä lopetettiin. En osaa nykyisestä menosta sanoa.

        se siellä? Mä kyllä fanitan enemmän Karpoa. Mut ei oo sekää karvanaama enää kuvioissa.


    • muita kuin hyviä ja persoonallisia tyyppejä. Paitti, että mua pikkuhiljaa alkaa ottaa aivoon ku joka toisella tyypillä on joku ihmesitaatti kommenttinsa lopussa. Se ei osota persoonallisuutta.

      Ja joo, mäkin ajattelen eriarvoisesti. Kyllä mäkin niistä tääl eniten tykkään, jotka mun kans eniten juttelee.

    • puskafani

      *fanitan sua kybällä*

    • ex-Wastaaja

      .. ei ole emotionaalisesti erityismerkityksellisiä;D. Kehutaan nyt vähän kuitenkin, kun kerran aihekin vaatii:

      Pidän:

      gek-kon tavasta yhdistellä havaintojaan maailmasta humoristisesti kirjoituksiinsa

      mmiehen älyllisistä piikeistä, mitä tulee maailman menoon: niissä on usein jokin vastapooli tms. merkityksellinen pointti

      la.ran tavasta väliin ottaa esille globaalejakin ihmisyyteen/ elämään liittyviä kysymyksiä

      temeq:n kielikuvista ja ymmärryksen tavasta, mitä tulee siihen, että ihmisiä on useammanlaisia

      Monissa muissakin on kivoja ja huomion kiinnittäviä juttuja, mutta kehuin nyt vain vähän, kuten ap:kin.:D *Khmh*

    • kehut ovat

      kuin kuoleman suudelmia.

      "Kiss of death strikes again"

    • oona.

      Hehee...


      "Itsekehu kaunistaa.";)

    • hyvä tyyppi, olipa kuka tahansa mitä mieltä tahansa siitä =)

    • ei niin hyviä

      tyyppejä.

      "toiset vaan on siedettävämpiä"

      • kunnon mies

        mutta silti aistittava ihmisviha on valtavaa tällä palstalla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe