Gootit jäihin!!!!

kyllästynyt ihminen

Olen kyllästynyt näihin naurettavalla lookilla varustettuihin idiootteihin jotka aiheuttavat oksetusrefleksin! Jätkä hameessa 100 lävistystä hanurissa??? Mitä helvettiä????? Mihin tämäm maailma on menossa? Mua itteäni vituttaa hipit, satanistihevarit ja nyt vielä nämä gootit...meneekö teillä huonosti ku tarvii ruveta pelleilemään? Kiusataanko koulussa (ei olis ihme)? Saitteko Hesassa pataanne mustilta? Muutaman friikin olen nähny ja joka kerta mietin että mikä ihme on saanut nämä idiootit muuttumaan gooteiksi. Kertokaa ny edes yksi hyvä syy olla ihmiskunnan paskakasa!

14

1374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zakarius

      Ei sinun tarvitse sitä tänne asti tulla kertomaan että gootit ovat naurettavia pellejä. Kaikki tietävät sen jo muutenkin 0__0

    • ei järkeä

      No niin tässä sitä ollaan purkamassa pahaa oloa, kun itse ollaa niin tavallisia, niinkö? Vai oletko sinä kenties sellainen hip hoppari joiden tyyliä vihaan yli kaiken! Mutta hupsista keikkaa, enpä valita siitä heille enkä tule kiukuttelemaan siitä suoraa päätä Suomi24:seen.
      Voin ihan suoraan sanoa, että ihailen goottityyliä. En vielä ainakaan itse pukeudu niin kuin he, mutta en koe kuuluvani mihinkään ihmiskunnan paskakasaan pukeutumisen takia. Mielestäni sinne kuuluu täydelliset idiootit, pahantekijät ja muut tälläiset. Eikä pukeutuminen tee idiootiksi välttämättä. (Ellei ole sellainen vähäpukeinen ja puolialaston.)

    • paskakasa

      Eiköhän tehdä niin että olkaamme kaikki oma itsemme. Jos joku haluaa pukeutua tietyllä tavalla on hänellä siihen oikeus, eikä kapeakatseisilla mulkuilla ole siihen mitään sanottavaa.
      Itseäni ei häiritse muutakuin ne ihmiset jotka tuijottavat hypnoottisesti omaa napaansa ja ihmettelevät mikeivät muut voi olla samallaisia kuin hän.
      Kyllästynyt ihminen on kaikesta päätelle juuri tämänkaltainen ihminen.

    • Hanki elämä

      etkö sä osaa hyväksyä erilaisuutta. Anna jokaisen olla sellanen ku on, onks se sult jotenki pois? Jos haluu olla gootti ja pukeutua erilaisesti ni tarviiko sellasella ihmisellä huonosti mennä elämässä.

    • Adrian Hates

      Onko sulla vitun punaniskarunkkari mitään järkeä siellä pääkopassa? TUOLLAISET ihmiset kuin sinä, aiheuttaa oksennusrefleksin! Turha ihminen, tappaa saisi.

    • oikeassa

      ei se pukeutuminen ,vaan ne mielipiteet ja ajatukset.12v.kakarat luulee olevansa gootteja ja ajatukset ovat syvältä esim.kuolema on kaunista,kuolema kuittaa univelat,kirotaan,tykätään viilelystä ja tuskasta ja olaan kuvis tosi pelottavii ja koviksii. vanhemmat ei taida tietää mitä lapsukaiset kirjoittelee irc-sivuilla , aika raakaa tekstiä alle 15v.

      • ShelleyX

        Gooteilla ei ole mitään yhteisiä aatteita tai mielipiteitä. Koko alakulttuuri juontaa juurensa musiikkiin (goottirokkiin, joka on punkin paljon parjattu lehtolapsi) ja osittain myös pukeutumiseen.

        Kuoleman ihannoinnilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, kuka tahansa voi olla itsetuhoinen ja ihannoida ajatusta kuolemasta. Ei siihen mitään tiettyyn alakulttuuriin kuulumista tarvita. :)


    • Sinä mistään mitään tiedä!

      Oma mielipide saa olla, mutta toisille ei aina trvii tulla vittuileen

    • justme

      Gootit ja suurin osa metallikansasta (anteeksi yleistys) on koulukiusattuja josta syystä eivät halua kuulua ns. normaaleihin vaan sellaseen "yhteisöön" jossa on samanhenkisuiä ihmisiä eikä joudu kärsimään kiusaamisesta. Tollaset kuin sinä on juuri siihen syynä miksi gootteja ja "metallipellejä" syntyy, että turha tulla valittamaan tänne jostain mihin olet itse syypää!!

    • Vitun Gootti

      Hou hou!! Jou jou... Vittu agstii!! Mä olen ihan agsti gootti itken ja kuljen mustissa. Kuules sinä söpö räppäri hoppari pissis joku seko... Meissä ei välttämättä ole vikaa millään muotoo.
      Tykätään mustasta väristä. Mitä väliä kuunellaan metallia tai rokkia eikä se aina nykyään niin ole... Jotkut gootti pellet kuuntelee teknoa... Okei mietitäänpä ihan kunnolla jos meitä ei olisi niin mitä vittuu??? Kaikki olisi sellasia räppäreitä sellasii rumia. Kaikki gootit on kauniita kaikissa on jotain kaunista mä en nää kenessäkään rumaa... Sen voin sanoa että sain naurut tolla tekstilläs...

    • Erilainen nuori

      Ihmiset ovat erilaisia, he pysyvät erilaisina suutut sinä siitä tai et. Maailma on raiteillaan kun kaikki eivät näytä samalta.

    • o99i

      Yks syy miks tyypit vetää naaman (ja hanurin) täyteen reikiä ja pukeutuu gooteiks ym ym on saada ihmiset järkyttymään ja reagoimaan just niinkun sinä.

    • Metalliturpa

      Taas on pääsyt joku lökäpöksy suomi24:än gootti osastolle.... milloin nää ''housut polvissa'' jermut oppii pysymään omilla palstoillaan.....

    • Mea Culpa

      "Kertokaa ny edes yksi hyvä syy olla ihmiskunnan paskakasa!"
      Henkilökohtaisesti syynä on hiljainen protesti mm. tasapäistävää yhteiskuntaa ja ihmisten suvaitsemattomuutta (ring any bell?) ja tekopyhyyttä vastaan. Kukin mieltäköön minut sen perusteella miksi lystää, vaikka sitten paskakasaksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3168
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1962
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1821
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1375
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1365
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1089
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1008
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      834
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe