Käsiteproblematiikkaa

HämmästynytM

Miten varattuja nussitaan kunnioituksella? Löytyisikö tähän jotain yleispätevää selitystä?

32

1002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksiä niiden

kanssa, kohtelemalla niitä kuitenkin kunnioittavasti. Ei kohdella halpoina ja saastaisina lutkina, vaan ymmärretään, miksi varattu on päätynyt pettämään.

• kuuluu :

että "Ei halvat ja saastaiset lutkat" jatkaa varattuina niin kuin ei mitään

• HämmästynytM

..jonkin sortin vammaispalvelua?

• pettämistäkään
        kuuluu : kirjoitti:

että "Ei halvat ja saastaiset lutkat" jatkaa varattuina niin kuin ei mitään

aina ilman syytä tapahdu. Usein syy on se, että oma mies jättää naisensa huomioimatta.

Mutjoo. On niitä sellaisiakin, jotka pettää pettämisen takia, koska haluavat "jännitystä" elämään. Sellainen on tosiaan aika halpaa ja typerää.

• hyvin selitetty. Ap.(ja ilmeisesti jotkut muutkin) takertuvat ilmeisesti vääriin sanoihin. Ei se, että nainen on vapaa tai varattu tee eroa siihen kunnioittamiseen naisena.

• kysytään sivusta
        relaxed_eyes kirjoitti:

hyvin selitetty. Ap.(ja ilmeisesti jotkut muutkin) takertuvat ilmeisesti vääriin sanoihin. Ei se, että nainen on vapaa tai varattu tee eroa siihen kunnioittamiseen naisena.

oletko nussimisen asiantuntija?

• vastausta :
        pettämistäkään kirjoitti:

aina ilman syytä tapahdu. Usein syy on se, että oma mies jättää naisensa huomioimatta.

Mutjoo. On niitä sellaisiakin, jotka pettää pettämisen takia, koska haluavat "jännitystä" elämään. Sellainen on tosiaan aika halpaa ja typerää.

oikeasti kuuluu erota ja naiskennella sitten vasta

• vaasalainen
        relaxed_eyes kirjoitti:

hyvin selitetty. Ap.(ja ilmeisesti jotkut muutkin) takertuvat ilmeisesti vääriin sanoihin. Ei se, että nainen on vapaa tai varattu tee eroa siihen kunnioittamiseen naisena.

kehu ny vähän ittees... oliko sulla se orgasmitakuu viä voimas...

• ja kuuluu...
        vastausta : kirjoitti:

oikeasti kuuluu erota ja naiskennella sitten vasta

Joskus on erossa kummallakin osapuolella liikaa menetettävää. Joskus kuuluu antaa anteeksi ja selvittää välinsä. Joskus kuuluu yrittää nähdä epäkohdat suhteessa ja korjata ne yhteistuumin. Joskus se pettäminen voi olla hyvä herätys kummallekin, jos ei muuten suostu näkemään ongelmia suhteessa. Ikävä kyllä mutta ihmiset ei tee oikeita asioita elämässä ennen kuin kuin kaikki väärät asiat on tehty ja seinä on tullut vastaan.

"Kaikki ehdottomuus on patologista"

• ...........
        vaasalainen kirjoitti:

kehu ny vähän ittees... oliko sulla se orgasmitakuu viä voimas...

ujostuttaa.

• kerran joukossa
        ........... kirjoitti:

ujostuttaa.

tyhmyys tiivistyy.

• ...........
        kerran joukossa kirjoitti:

tyhmyys tiivistyy.

Se tykkää saada huomiota näissä asioissa ;)

• puhutahan
        kerran joukossa kirjoitti:

tyhmyys tiivistyy.

sitä kieltä mitä toine osaa!

• vittuilu on
        puhutahan kirjoitti:

sitä kieltä mitä toine osaa!

taas tyhmyyttä. Aiheesta poikkeaminen on tyhmyyttä. Huomion siirtäminen asiasta persoonaan on tyhmyyttä.

• dodda.
        relaxed_eyes kirjoitti:

• jos AP ei tajua

• ........... kirjoitti:

ujostuttaa.

jos jouduitte turhaan palstalla roikkumaan ja odottamaan, mut elämän realiteetit, kuten tässä tapauksessa ruuanlaitto estivät minua osallistumasta palstasättiin.

• vittuilu on kirjoitti:

taas tyhmyyttä. Aiheesta poikkeaminen on tyhmyyttä. Huomion siirtäminen asiasta persoonaan on tyhmyyttä.

Aiheeton vittuilu on tyhmyyttä tai sit jotain muuta, esmes on jotain hampaankolossa jostain, mut mun mielestä aiheesta voi poiketa ja rönsyillä paljonkin, se on mun mielestä ihan normikeskustelua. Sit taas huomion siirtäminen aiheesta persoonaan on keskustelupalstalla tyhmyyttä, mut suurin osa palstailijoista siihen 'syyllistyy', joko positiivisessa tai negatiivisessa mielessä.

• pliide
        relaxed_eyes kirjoitti:

jos jouduitte turhaan palstalla roikkumaan ja odottamaan, mut elämän realiteetit, kuten tässä tapauksessa ruuanlaitto estivät minua osallistumasta palstasättiin.

kerro taas jotain kivoi runkkujuttui..

• tarvitsee viisautta
        relaxed_eyes kirjoitti:

Aiheeton vittuilu on tyhmyyttä tai sit jotain muuta, esmes on jotain hampaankolossa jostain, mut mun mielestä aiheesta voi poiketa ja rönsyillä paljonkin, se on mun mielestä ihan normikeskustelua. Sit taas huomion siirtäminen aiheesta persoonaan on keskustelupalstalla tyhmyyttä, mut suurin osa palstailijoista siihen 'syyllistyy', joko positiivisessa tai negatiivisessa mielessä.

ollakseen tyhmyys. Viisaus tarvitsee tyhmyyttä ollakseen viisaus. Ei voi olla tyhmä olematta viisas. Ei voi olla viisas olematta tyhmä. Sinne väliin jää tietämättömmys.

• kipinkapin!
        pliide kirjoitti:

kerro taas jotain kivoi runkkujuttui..

Mitäs jos kävisit runkkuilemassa siellä pilleripurkillasi. On tainnut jäädä taas ottamatta?

• tarvitsee viisautta kirjoitti:

ollakseen tyhmyys. Viisaus tarvitsee tyhmyyttä ollakseen viisaus. Ei voi olla tyhmä olematta viisas. Ei voi olla viisas olematta tyhmä. Sinne väliin jää tietämättömmys.

>Sinne väliin jää tietämättömmys.

Mikä vois sitten tietämättömyyden selitys? Tietämättömyys on oletuksia ja ymmärtämättömyyttä? Sillonku ei mitään tiedetä, ni sit oletetaan ja oletuksista kiinnipitäminen aiheuttaa ymmärtämättömyyttä?

• hohhohhoo
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mikä vois sitten tietämättömyyden selitys? Tietämättömyys on oletuksia ja ymmärtämättömyyttä? Sillonku ei mitään tiedetä, ni sit oletetaan ja oletuksista kiinnipitäminen aiheuttaa ymmärtämättömyyttä?

sä hurmaat niitä varattuja

• hohhohhoo kirjoitti:

Vaan katseella.

• hohhohhoo
        relaxed_eyes kirjoitti:

Vaan katseella.

kun sitten suusi avaat. säälittää

• kertonut sen
        relaxed_eyes kirjoitti:

saman asian monta kertaa täällä aiemminkin. Kerrataan nyt sitten.

Pahimmanlaatuinen tietämättömyys on sitä kun luulee tietävän jotain, mitä ei tiedä.

Mutta sitten se toisenlainen. Täytyy lainata Sokratesta. "Tiedän ainoastaan sen, että en tiedä mitään"

• kun joku luulee
        hohhohhoo kirjoitti:

aina tietävän kirjoittajan sukupuolen.

• kertonut sen kirjoitti:

saman asian monta kertaa täällä aiemminkin. Kerrataan nyt sitten.

Pahimmanlaatuinen tietämättömyys on sitä kun luulee tietävän jotain, mitä ei tiedä.

Mutta sitten se toisenlainen. Täytyy lainata Sokratesta. "Tiedän ainoastaan sen, että en tiedä mitään"

>Pahimmanlaatuinen tietämättömyys on sitä kun luulee tietävän jotain, mitä ei tiedä.

Tästä olen samaa mieltä.

>Täytyy lainata Sokratesta. "Tiedän ainoastaan sen, että en tiedä mitään"

Sokrateksen kanssa olen kyl eri mieltä. Kyllä mä ainakin tiedän osan niistä asioista, mitkä eivät tee hyvää mulle. Ja on taas tyhmyyttä tehdä sellasia asioita, joista jo etukäteen tietää, ettei tästä hyvä heilu, tietty pikkujutuissa sellaseenkin sortuu.

• juuri se,
        relaxed_eyes kirjoitti:

>Pahimmanlaatuinen tietämättömyys on sitä kun luulee tietävän jotain, mitä ei tiedä.

Tästä olen samaa mieltä.

>Täytyy lainata Sokratesta. "Tiedän ainoastaan sen, että en tiedä mitään"

Sokrateksen kanssa olen kyl eri mieltä. Kyllä mä ainakin tiedän osan niistä asioista, mitkä eivät tee hyvää mulle. Ja on taas tyhmyyttä tehdä sellasia asioita, joista jo etukäteen tietää, ettei tästä hyvä heilu, tietty pikkujutuissa sellaseenkin sortuu.

mikä jää tyhmyyden ja viisauden väliin. Ja sitä piisaa...

• änkkävilla

Jos olet koskaan ketään "nussinut", olet auttamattomasti menettänyt mahdollisuutesi kohdella ketään kunnioituksella.

Kenties seuraavassa elämässä...

• opetus on valo,

ja kurittava nuhde on elämän tie,
      että varjeltuisit pahasta naisesta, vieraan vaimon liukkaasta kielestä.

Älköön sydämesi himoitko hänen kauneuttaan, älköönkä hän sinua katseillaan vangitko.

Sillä porttonaisen tähden menee leipäkakkukin, ja naitu nainen pyydystää kallista sielua.

San.6:23-26

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      532
      1746
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      853
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      687
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      598
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe