Ajatellaanpa että olet päätynyt kimppaan uuden kumppanin kanssa. Rakkaus kukoistaa, mutta ette vielä tunne toisianne, reagointitapojanne ja mielipiteitänne läpikotaisen hyvin.
Eräänä päivänä nainen pyytää miehen mukaansa johonkin miehelle vieraaseen touhuun, sanotaan nyt vaikka Gay Pride-kulkueeseen (naisen kavereita on osallisena ja nainen haluaa osoittaa avarakatseisuuttaan ja sympatioitaan).
Miehille:
Mies, mitä teet (muista edelleen, että olet kovasti ihastunut naiseen)
a) Kieltäydyt ja haukut samaan syssyyn koko ideankin silläkin uhalla, että nainen järkyttyy myötätunnottomuudestasi ja pisteesi tippuvat
b) Kieltäydyt mahdollisimman sovittelevin sanoin
c) Lähdet mukaan peitellen todellia fiiliksiäsi (muistat silti mahdollisimman peittävät aurinkolasit)
d) Lähdet pitkin hampain mukaan rankan neuvottelun jälkeen etkä jätä epäselväksi että teet sen vain ja ainoastaan naisen vuoksi, et omasta mielenkiinnostasi
e) Psyykkaat itsesi uskomaan että Gay Pride voi olla ihan hyvä homma, väännät vitsiä ennakkoluuloistasi
Naisille:
Miten suhtautuisit näihin eri reaktioihin? Paras-huonoin?
JoustoGallup
31
828
Vastaukset
- MMies
Vaihtoehto a). Mulkku mikä mulkku.
- hemmo.
helppoahan se on sanoa että selkäydinreaktio eli a olisi vastaus, mutta ihastuminen saa ihmisen vellihousuksi.
ekalla kerralla, toisel kertaa sit a.
b) Kieltäydyt mahdollisimman sovittelevin sanoin.
Kas kun parisuhde ei ole mikään symbioosi, missä kaikki pitäisi tehdä yhdessä tai kaikesta olla samaa mieltä. Niinpä nainen voisi mennä, mutta ei minun ole pakko. Jos minua painostettaisiin, kysyisin vastakysymykseksi, miksei minun kielteinen mielipiteeni oikeuta minua kieltämään häntäkin menemästä. Sehän olisi sama asia toisin päin.- viilisniilis
a) Tämän jälkeen voisi olla aika vaikeaa jatkaa, arvomme olisi niin erilaiset.
b) Vähän jähmeä olo tästäkin jäisi, koska jossain siellä taustalla se homofobisuus vilkkuisi.
c) No plussaa ainakin yrittämisestä. Aloittaisin käännytystyön.
d) Sama kuin edellisessä.
e) Tämä olisi paras vaihtoehto. Lisäksi koettaisin saada kumppanini tajuamaan, kuinka naurettavia hänen ennakkoluulonsa ovat!- jos..
" a) Tämän jälkeen voisi olla aika vaikeaa jatkaa, arvomme olisi niin erilaiset. "
Entä jos kyse ei ole homojen dissaamisesta vaan siitä että mies pelkää leimautua homoksi/bi:ksi jos tuttavat näkevät hänet kulkueessa? - viilisniilis
jos.. kirjoitti:
" a) Tämän jälkeen voisi olla aika vaikeaa jatkaa, arvomme olisi niin erilaiset. "
Entä jos kyse ei ole homojen dissaamisesta vaan siitä että mies pelkää leimautua homoksi/bi:ksi jos tuttavat näkevät hänet kulkueessa?Vaikka ihmiset luulisivat homoksi tai Bi:ksi?
- jos..
viilisniilis kirjoitti:
Vaikka ihmiset luulisivat homoksi tai Bi:ksi?
mulle ainakin on tärkeämpää esim. säilyttää välit isovanhempiin kuin tukea jotain vieraita ihmisiä.
hiukka naivia ajatella ettei ihmisillä olisi ennakkoluuloja jotka voi vaikuttaa negatiivisesti siihen miten ne suhtautuu suhun jos sut yhdistetään johonkin asiaan mitä ne ei ymmärrä. - viilisniilis
jos.. kirjoitti:
mulle ainakin on tärkeämpää esim. säilyttää välit isovanhempiin kuin tukea jotain vieraita ihmisiä.
hiukka naivia ajatella ettei ihmisillä olisi ennakkoluuloja jotka voi vaikuttaa negatiivisesti siihen miten ne suhtautuu suhun jos sut yhdistetään johonkin asiaan mitä ne ei ymmärrä.haluaa suhtautua negatiivisesti muhun sen takia, että luulee mun olevan lesbo tai bi, niin aivan vapaasti vaan. Se on niiden päänsärky.
- oikea vastaus
on 1½ En lähde, Enkä myöskään selittele. Ei oo mun juttu.
sit ton e vaihtoehdon. Eniten tuossa vituttais se että joutuis lähteen käveleen jonnekkin, ei niinkään homot.
- väliaika
testata minun joustamista.
Lähden mukaan mielelläni nauttimaan kevätpäivästä, muutamasta oluesta ja siinä samalla osoittamaan omaa avarakatseisuuttani. - et juustogallup
no ei väkisin.
- ja mulla
(muista että olet erittäin ihastunut) "kivat" vaatteet: korsettia, ei pikkuhousuja, sukat ja muuta kivaa päällä....
... siellä esintyy Draqueenit ja TIETYSTI me tanssitaan! Osku Heiskanen ja Jarkko Valtee.
Kuvaus tanssityylistäni:
http://uk.youtube.com/watch?v=MfPsKcrc-O4
Drag (olen nähnyt "sähäkämmän")
http://www.youtube.com/watch?v=xA7070JazjA- .....................
Miten suhtaudut ehdotukseeni?
- -mies-
ei tanssi. Eikä etenkään kattele homoja. Mistä te oikein noita homoja löydättekin ?
- mä siis lähtisin
-mies- kirjoitti:
ei tanssi. Eikä etenkään kattele homoja. Mistä te oikein noita homoja löydättekin ?
- tekisi mieli uteliaisuudesta käydä DTM:ssä (asun muualla päin Suomea) edes kerran. Valteen & kumppanit näin viimekesänä, ja oli MIELETÖN show!
Suosittelen, jos pääsette näkemään.
- sarvikuonokas
*hymähdän* ja sanon "just"
- asia*mies
Eiköhän tuo olisi b, toivottaisin mukavaa paraatipäivää mutta että mielenosoitukset eivät koskaan ole napanneet minua. Jos tulisi jotain fobiakommentteja niin toivottaisin tervetulleeksi kysymään gay-työkaveriltani onko jäänyt sellaista vaikutelmaa.
- rusalkaa
Kaikkein huonoimmat vaihtoehdot ovat c ja e. Mies yrittää peitellä/unohtaa itsensä ja teeskentelee olevansa jotain muuta kuin on...vain toisen mieliksi.
Saa tulla riitaa tai ankaraa väittelyä esim. a tai d, mutta ei mitään teeskentelyä ja itsensä kieltämistä.
Miksi?
No siksi, että todennäköisesti mies kerää suhteessa muuten jotain painolastia, joka jossain vaiheessa kuitenkin jollain tavoin räjähtää silmille...joko tykkääminen vähenee ja teeskentely lisääntyy tai tulee muita ei-toivottavia lieveilmiöitä. Parempi olla oma itsensä, vaikka se rajoittunut oma itsensä, vaikka tuottaisi toiselle ajoittain 'tuskaa'. Semmoinenkin rakkaus ja välittäminen merkitsee enemmän kuin mikään teeskentely...joka on siis epäaitoa eikä edes välittämistä. kysyisi "Lähdetkö Hyväksy gay paraatiin?"
Vastaisin "En lähde."
Toivottaisin silti hauskaa riehaa.- vili
että itseppähän olet kaverisi valinnut...minä en niitä ole valinnut, joten menkään ihan yksinään.
hinteillä ja heteromiehillä ei ole mitään yhteistä ...ennen armeijaa enkä sen jälkeen osallistunut mikäänlaisiin kulkueisiin tai paraateihin, enkä osallistu. Massatapahtumat ei oo mun juttu, olipa kyseessä sukujuhlat, luokkakokous tai vaikka mielenosoitus.
Joten vastaus on b.- scale
Mun mielestä seksuaalinen suuntautuminen ei ole minkään marssimisen arvoinen asia.
En lähtisi homojen kulkueeseen.
En lähtisi sm kulkueeseenkaan.
Peppuseksikulkuekaan ei kiinnosta.
Ryhmäseksikulkue ei kiinnosta.
Erillinen heterokulkue ei saisi liikkeelle.
Vittuako se täytyy koko maailmalle toitottaa?- kysymystä.
Kysymyksen pääpointti ei ollut suuntautuminen, vaan miten paljon tai vähän olet valmis sietämään epämukavuutta jos pyyntö tulee rakkaasi taholta.
Kysymyksessä oli valmiit vastausvaihtoehdot. - huumorintajutonta porukkaa
kysymystä. kirjoitti:
Kysymyksen pääpointti ei ollut suuntautuminen, vaan miten paljon tai vähän olet valmis sietämään epämukavuutta jos pyyntö tulee rakkaasi taholta.
Kysymyksessä oli valmiit vastausvaihtoehdot.Ne ei lähtis edes DTM:ään. Lähtisitkö sinä? Samat vaihtoehdot a-e.
- scale
kysymystä. kirjoitti:
Kysymyksessä oli valmiit vastausvaihtoehdot.a) Kieltäydyt ja haukut samaan syssyyn koko ideankin silläkin uhalla, että nainen järkyttyy myötätunnottomuudestasi ja pisteesi tippuvat
b) Kieltäydyt mahdollisimman sovittelevin sanoin
c) Lähdet mukaan peitellen todellia fiiliksiäsi (muistat silti mahdollisimman peittävät aurinkolasit)
d) Lähdet pitkin hampain mukaan rankan neuvottelun jälkeen etkä jätä epäselväksi että teet sen vain ja ainoastaan naisen vuoksi, et omasta mielenkiinnostasi
e) Psyykkaat itsesi uskomaan että Gay Pride voi olla ihan hyvä homma, väännät vitsiä ennakkoluuloistasi
Eli siis vaihtoehto B.
Tosin tää ei kerro paskan vertaa siitä, minkä verran olen valmis sietämään epämukavuutta missään muussa kuin tässä asiassa. - ed.
huumorintajutonta porukkaa kirjoitti:
Ne ei lähtis edes DTM:ään. Lähtisitkö sinä? Samat vaihtoehdot a-e.
sanoa että b, jos lähden raflaan niin lähden sillä mielellä että paikalla saa olla potentiaalisia misuja joka lienee tuolla epätodnäk. 8-)
- ja sunhan
ed. kirjoitti:
sanoa että b, jos lähden raflaan niin lähden sillä mielellä että paikalla saa olla potentiaalisia misuja joka lienee tuolla epätodnäk. 8-)
piti olla kuolettavan rakastunut/ihastunut/kiimassa minuun (eli naiseen, joka pyytää mukaan).
No pitihän se arvata. Se niistä rakkauksista.
Saatkin mennä sitten yksin. ;)
- la.ra
että ei vain lähde mukaan, vaan että ehdottaa itse menoa! :)
Poikaystävän reaktio olisi todennäköisesti a:n ja b:n yhdistelmä eli töksäytys, jonka jälkeen selittely ja anteeksipyyntö. - temeq
jotakuinkin sanomalla "kiitos ei, mene toki itse". Voisin perustella jos pyydettäisiin. Vastaan siis b).
En ylipäätään jaksa järjestö- jne. aktiivien kohinaa. Touhutkoon vaan, mutta mua on turha kysellä mukaan - sama kuin homoseksissä.
Toiseksi, mitä ihmeen ilosanoman levittämistä on tavallisessa ihmisten elämässä/kanssakäymisessä niinkuin hinteillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5191598- 641176
- 61872
- 62861
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18847Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691