1) Oletko naimisissa vai avo/seurustelu suhde?
2) Oletko tyytyväinen parisuhteeseen?
3) Voisitko missään tilanteessa pettää?
4) Voisitko kuvitella löytäväsi loppuelämäsi aikana paremman kumppanin?
Gallup varatuille miehille
15
811
Vastaukset
- 4 vastausta
1) avio
2) en
3) kyllä
4) kyllä - täällä.
1) Olen naimisissa.
2) Olen tyytyväinen suhteeseen.
3) En usko kykeneväni pettämään.
4) En usko. Aikoinaan kävi tuuri. 1) Naimisissa
2) En kokoaikaa
3) Joo
4) En
"Häpeän vastausta numero kolme"
MarttyyriMallari-TTt1) Oletko naimisissa vai avo/seurustelu suhde? Aviossa.
2) Oletko tyytyväinen parisuhteeseen? Olen.
3) Voisitko missään tilanteessa pettää? Onko kyse voimisesta vai haluamisesta? Taatusti voisin, mutten halua. Siinä on vissi ero. Vai mikä uskollisuuden perikuva se sellainen on, joka on uskollinen vain koska ei ketään muuta saa.
4) Voisitko kuvitella löytäväsi loppuelämäsi aikana paremman kumppanin? Voinhan minä kuvitella. Löysinhän minä paremman vaimonkin kuin mihin ikinä uskoin omien rahkeideni riittävän.- Hossi
1. Avo
2. Kyllä
3. En
4. En 1) Oletko naimisissa vai avo/seurustelu suhde?
- Avoliitto
- Ajoittain kyllä
- Voisin, toivottavasti sellaista tilannetta ei enää tule.
- Onhan niitä varmasti olemassa, mutta pikkasen epäilyttää jaksaisinko "etsiä".- sarvikuonokas
1) seurustelu
2) en
3) jaa-a
4) jaa-a - Josef K.
1) Ihan vaan seurustelen. En usko avioliittoon.
2) Enemmän kuin tyytyväinen.
3) En. Eikä se ole pelkästään periaate, vaan toista yhtä upeaa naista on vaan niin hankala löytää.
4) En usko. Ei minulle voisi toista kertaa käydä näin hyvä tuuri. - scale
1. juu olen naimisissa
2. olen kohtuullisen tyytyväinen
3. voisin, mutta en halua
4. Kyllä varmaan, olen mä ennenkin sanonut, että mun mielestä niitä oikeita on jokaiselle monta.
Tällä hetkellä vaan en tunne mitään tarvetta, enkä halua etsiä uutta, mutta ei varmaan kukaan sellainenkaan joka uuden on löytänyt, on niin kuvitellut. - Kaikki tyynni
Onko suomalaismiehillä todellakin noin huono itsetunto, että naimisiin mennään vain koska ei uskota parempaakaan löytävän/saatavan? Ja vaikka ette usko parempaa saavanne ja tällainen kunnon herkkupeppu/tissi tulisi teitä vikittelemään jollain työreissulla, niin ette uskaltaisi lähteä leikkiin mukaan, koska pelkäätte saavanne kenkää ja jäävänne paitsi siitäkin säälipillusta jota kotona saatte (ehkä kerran kuussa).
Huoh ;DEi se johdu siitä, ettäkö tässä saamattomaksi luuseriksi itsemme tuntisimme. Päinvastoin meillä on käynyt helvetin hyvä tuuri parinvalinnassa.
- scale
Että eikös silloin juurikin ole perusteltua virallistaa suhde, jos ei usko parempaa löytyvänkään?
Silloinhan sitä on jo se paras napattuna.
Mikä kumma se sitten on oikea syy mennä naimisiin? - Hossi
Ny edes tarkoitti tuolla paremmalla jotain herkkupeppua tai tissiä, niitä ny on maailma väärällään ja niillä avuilla meikäläisen kans ei pitkälle pötkitä.
- Mies30v
1) Oletko naimisissa vai avo/seurustelu suhde?
Seurustelen
Kyllä
Jos minua petetään, niin kostoksi
Tottakai. - vastaa........................
1. Naimisissa.
2. En ole tyytyväinen koskaan mihinkään muuhunkaan.
3. Enpä usko voivani...
4. Aina voi kuvitella, mutta en usko sen olevan todennäköistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894100
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353181Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032313Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell831906Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281837- 311820
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271567Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511