Persoonaton elämä

Se että tämän palstan sisältö on suurimmaksi osaksi viihteellistä roskaa on kai ihan ok, mutta
täydellinen yhteiskuntakriittisyyden puute ei ole.


"Jeesus kuoli syntiesi tähden"


MarttyyriMallari-TTt

14

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne yhteiskuntakriittiset keskustelut voi käydä jossain muualla kuin S24:n miehen logiikka palstalla?

      Joo, älykkäät oppineet tappoivat jeesuksen. Mut, oliko jeesus Jeesus, vai oliko se 'vain' henkinen hyvyys, jonka olemassaolon puutetta raamattu vaan selittää niin, että ihmisetkin sen tajuis?

      • MMies

        "Ehkä ne yhteiskuntakriittiset keskustelut voi käydä jossain muualla kuin S24:n miehen logiikka palstalla?"


        Parempi varmaan niin, kun Kokoomuksen kannattajat miehittävät palstaa 24/7, mitä? Yhtäkään järkevää vasta-argumenttia mihinkään ikinä lukenut. Saatanan nysvärit.



        " Mut, oliko jeesus Jeesus, vai oliko se 'vain' henkinen hyvyys, jonka olemassaolon puutetta raamattu vaan selittää niin, että ihmisetkin sen tajuis?"


        Profeettojahan oli Jeesusken aikoihin pilvin pimein liikkeellä Lähi-Idässä, mutta tämä yksi vain pääsi kunnolla alttarille. Sinänsä koko kristinusko kiteytyy (poislukien se juutalaisten heimokulttuurin tahkoaminen ja historia) ihmisen Älyyn, eli 10 käskyä/Vuorisaarna.

        http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1992/Matt.5.html#o15


      • MMies kirjoitti:

        "Ehkä ne yhteiskuntakriittiset keskustelut voi käydä jossain muualla kuin S24:n miehen logiikka palstalla?"


        Parempi varmaan niin, kun Kokoomuksen kannattajat miehittävät palstaa 24/7, mitä? Yhtäkään järkevää vasta-argumenttia mihinkään ikinä lukenut. Saatanan nysvärit.



        " Mut, oliko jeesus Jeesus, vai oliko se 'vain' henkinen hyvyys, jonka olemassaolon puutetta raamattu vaan selittää niin, että ihmisetkin sen tajuis?"


        Profeettojahan oli Jeesusken aikoihin pilvin pimein liikkeellä Lähi-Idässä, mutta tämä yksi vain pääsi kunnolla alttarille. Sinänsä koko kristinusko kiteytyy (poislukien se juutalaisten heimokulttuurin tahkoaminen ja historia) ihmisen Älyyn, eli 10 käskyä/Vuorisaarna.

        http://ftp.funet.fi/index/bible/fi/1992/Matt.5.html#o15

        Sillon harvon ku sä tääl nykyisin enää kirjottelet, ni ei sullakaan mitään asiaa ole.

        Äskönen oli eniten sisältöä täynnä oleva kommentti mitä oon sulta ikinä lukenut. Jopa linkin sivun viitsin lukea alusta loppuun.


      • MMies
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Sillon harvon ku sä tääl nykyisin enää kirjottelet, ni ei sullakaan mitään asiaa ole.

        Äskönen oli eniten sisältöä täynnä oleva kommentti mitä oon sulta ikinä lukenut. Jopa linkin sivun viitsin lukea alusta loppuun.

        Sä et vaan osaa lukea. Joskus jos pysähtyy jonkun kommentin ääreen ja oikein miettii (tiedätkö edes käsitteen?), niin tajuaa yllättävän paljon siitä, mitä toinen tarkoittaa, vaikka ei sitä sanokaan. Liikaa pilveä, ehkä, mutta yleensä homma toimii näin.


        Linkki sinällään pelkkää paskaa, mutta siihenkin sinun ympäristösi pitäisi perustua. Jos näin ei ole, niin missä vika- sinussa vai päättäjissä, eli sinussa, vai?


      • MMies kirjoitti:

        Sä et vaan osaa lukea. Joskus jos pysähtyy jonkun kommentin ääreen ja oikein miettii (tiedätkö edes käsitteen?), niin tajuaa yllättävän paljon siitä, mitä toinen tarkoittaa, vaikka ei sitä sanokaan. Liikaa pilveä, ehkä, mutta yleensä homma toimii näin.


        Linkki sinällään pelkkää paskaa, mutta siihenkin sinun ympäristösi pitäisi perustua. Jos näin ei ole, niin missä vika- sinussa vai päättäjissä, eli sinussa, vai?

        Miks pitäis kommenttien edessä pysähtyä miettimään? Mitä se miettiminen on? Paskan miettimistä. Sitä joko tajuaa tai ei tajua ja jatkaa eteenpäin.

        Ja mun ympäristössä ei ole mitään moitittavaa. Mitä enemmän olen pohjanmaalla viime vuosina ollut, sitä vähemmän mua sitä kurjuutta täältä huvittaa lähtee muualle kattelemaan. Tääl on ristuksen hyvä olla, kyllä mä toistaseksi olen sitä kurjuutta mikä maailmalla velloo, ni tarpeeksi nähny.

        Neloselta tulee oscargaala.


      • MMies
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Miks pitäis kommenttien edessä pysähtyä miettimään? Mitä se miettiminen on? Paskan miettimistä. Sitä joko tajuaa tai ei tajua ja jatkaa eteenpäin.

        Ja mun ympäristössä ei ole mitään moitittavaa. Mitä enemmän olen pohjanmaalla viime vuosina ollut, sitä vähemmän mua sitä kurjuutta täältä huvittaa lähtee muualle kattelemaan. Tääl on ristuksen hyvä olla, kyllä mä toistaseksi olen sitä kurjuutta mikä maailmalla velloo, ni tarpeeksi nähny.

        Neloselta tulee oscargaala.

        "Miks pitäis kommenttien edessä pysähtyä miettimään?"


        Jos on jotain sanottavaa vai miksi tänne kirjoittelet?



        Joo, ikävä lakeuksille oikeastaan. Pitää funtsia ja miettiä työjutut sun muut, että ei ihan työttömänä viitti sinne teidän riesaksi tulla taas. Toinen vaihtoehto vois olla Oulu- ikinä käynyt ja lappalaisia kuitenkin sen verran, että tulisi jengin kansa toimeen. Mietintään.


      • MMies kirjoitti:

        "Miks pitäis kommenttien edessä pysähtyä miettimään?"


        Jos on jotain sanottavaa vai miksi tänne kirjoittelet?



        Joo, ikävä lakeuksille oikeastaan. Pitää funtsia ja miettiä työjutut sun muut, että ei ihan työttömänä viitti sinne teidän riesaksi tulla taas. Toinen vaihtoehto vois olla Oulu- ikinä käynyt ja lappalaisia kuitenkin sen verran, että tulisi jengin kansa toimeen. Mietintään.

        >Jos on jotain sanottavaa vai miksi tänne kirjoittelet?

        Eipä tuota sanottavaa näille tääl oikein enää ole. Saman toistoa, muttaku en jaksa lukeekaan. Ja töllöstä tulee oscargaala. Aika paskaa. Mut, vois täs jonku palstatauon ottaa ja pitää. Kantaa sillä oma korsi kekoon palstan tason nostamiseksi.

        >Joo, ikävä lakeuksille oikeastaan.

        Et ole ainoa, aika monella kuulostelujen mukaan on.

        >Toinen vaihtoehto vois olla Oulu- ikinä käynyt ja lappalaisia kuitenkin sen verran, että tulisi jengin kansa toimeen.

        Ei oo paskempi vaihtoehto. Niillä korkeuksilla on vielä jonkinlainen talvikin. Ja mul ainakin on vaan hyviä kokemuksia Oulunseutulaisista. Ja lappalaisista. Sopivaa porukkaa.


      • MMies
        relaxed_eyes kirjoitti:

        >Jos on jotain sanottavaa vai miksi tänne kirjoittelet?

        Eipä tuota sanottavaa näille tääl oikein enää ole. Saman toistoa, muttaku en jaksa lukeekaan. Ja töllöstä tulee oscargaala. Aika paskaa. Mut, vois täs jonku palstatauon ottaa ja pitää. Kantaa sillä oma korsi kekoon palstan tason nostamiseksi.

        >Joo, ikävä lakeuksille oikeastaan.

        Et ole ainoa, aika monella kuulostelujen mukaan on.

        >Toinen vaihtoehto vois olla Oulu- ikinä käynyt ja lappalaisia kuitenkin sen verran, että tulisi jengin kansa toimeen.

        Ei oo paskempi vaihtoehto. Niillä korkeuksilla on vielä jonkinlainen talvikin. Ja mul ainakin on vaan hyviä kokemuksia Oulunseutulaisista. Ja lappalaisista. Sopivaa porukkaa.

        "Et ole ainoa, aika monella kuulostelujen mukaan on."


        Perseestä sinänsä, että itse paikkahan on perseestä. Mut jotain masokismia tms sitten kai.



        Oulu vois tosiaan olla seuraava projekti- tää paskaloukko on nähty ja koettu ja siellä asiat ei voi olla huonommin. Tukholma tosin olisi seuraava looginen askel, mutta mietintään sekin.


      • MMies kirjoitti:

        "Et ole ainoa, aika monella kuulostelujen mukaan on."


        Perseestä sinänsä, että itse paikkahan on perseestä. Mut jotain masokismia tms sitten kai.



        Oulu vois tosiaan olla seuraava projekti- tää paskaloukko on nähty ja koettu ja siellä asiat ei voi olla huonommin. Tukholma tosin olisi seuraava looginen askel, mutta mietintään sekin.

        >Oulu vois tosiaan olla seuraava projekti- tää paskaloukko on nähty ja koettu ja siellä asiat ei voi olla huonommin. Tukholma tosin olisi seuraava looginen askel, mutta mietintään sekin.

        Palstalle pääsee molemmista. :)

        Öitä.


    • RE:n

      kanssa samaa mieltä.

      Yhteiskuntakriittisille keskusteluille löytyy varmaan omat palstansa.

      • media.kriittinen

        mediakriittiset kirjoitukset sensuroidaan stalinistisin menetelmin


    • Enrique_Lister

      Sitten kun sinä aloitat sen vallankumouksen, niin minä voin ryhtyä vallankumousarmeijan kenraaliksi.
      Kasvatan Che Guevara parran, hommaan mustan baretin johon tulee punainen kolmisakarainen kansainvälisten prikaatien tähti, jalkaan vedän vanhat Ruotsin armeijan ylijäämä housut ja kengiksi nokian kontiot joita on paikattu polkupyöränrengas paikoin...

    • tämä on osio, missä kyse on miehen logiikasta

      Esimerkki vitsin muodossa:

      Mies meni loogisen ajattelun kurssille, ilmoittautumisen jälkeen mies kysyi kurssin vetäjältä, mitä looginen ajattelu on.
      -Onko sinulla moottorisahaa, kysýi kurssittaja.
      -On, mies vastasi.
      -Todennäköisesti asut omakotitalossa, kurssittaja kysyi.
      -Kyllä, mies vastasi.
      -Koska asut omakotitalossa, sinulla on ruohonleikkuri, kurssittaja jatkoi.
      -Kyllä, mies vastasi hämmästyneenä.
      -Kaikesta päätellen olet myös naimisissa, kurssittaja jatkoi.
      -Olen, mies vastasi.
      -Tämä oli loogista ajattelua, kurssittaja kertoi.
      -Aha, mies totesi.

      Myöhemmin mies sattui kertomaan kurssista työkaverille, jota ei pahemmin tuntenut.
      -Mitä se looginen ajattelu menee, kysyi tökaveri.
      -Onko sinulla moottorisahaa, mies kysyi.
      -Ei ole, työkaveri vastasi.
      -Sinä olet homo, totesi kurssille menijä.

    • palstalla on tabu....

      Täällä ei olla turhan kriittisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1507
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      866
    3. 37
      862
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      58
      809
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      809
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      782
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      725
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      719
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      672
    10. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      40
      647
    Aihe