kyssää pukkaa

maanantai-iltaan

Voisitko mennä naimisiin pelkästä rahasta? (ja esiintyä rakastavana puolisona)

Voisitko elää ns. järkiavioliitossa? (välittämättä toisen juoksuista, kunhan muuten on kulissit kunnossa ja rahaa virtaa)

39

1082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta olenkin

mies.

• tarkoitettu

molemmille sukupuolille..mutta vastaus hyväksytty.

• olet...
        tarkoitettu kirjoitti:

molemmille sukupuolille..mutta vastaus hyväksytty.

nainen, etkä ymmärtänyt ensimmäisen vastaajan ironiaa.

• mutta sinä et
        olet... kirjoitti:

nainen, etkä ymmärtänyt ensimmäisen vastaajan ironiaa.

ilmeisesti ymmärtänyt minun ironiaani..

• totanoin

En pystyisi teeskentelemään rahasta.
      Jos järkiavioliiton sopimukseen kuuluisi, ettei tarvitse suostua seksiin, niin ehkä sitten....

• ex-Wastaaja

Tjaah..tai no. Saattaisin ehkä voidakin, jos kyse olis molemminpuolisesta sopimuksesta. Kuka tietää. Kuitenkaan kusettamaan en viitsis lähteä ketään, vrt."esiintyä rakastavana puolisona"...

Kyllä ne helppoa elämää tolta osin etsivät on vähän eri tyyppejä. Kavereistakin on aika hyvin erottuneet ne, jotka miehenvalintakriteereissään ensimmäisenä arvioi esim. kämpän kokoa ja ne jotka ei.

• tässä:

en - tulisin hulluksi

en - tulisin hulluksi

• mieltä

tänään:

- En voisi mennä naimisiin pelkästä rahasta.

- Järkiliitossa voi kuvitella eläväni. Koskaan en ole ollut mikään suuri tunteilija.

Vastaaja oli 32 vuotias naimaton mies.

• mä. .

En menisi pelkästä rahasta, tai rupeasi näyttelemään muutenkaan mitään. Siis esim. rakastavaa puolisoa.

Voisin mennä järkiliittoon, tosin se ei mielestäni tarkoita rahan naimista, ja kulissien pitoa.

Jos menisin järkiliittoon, niin kaveruudesta, ystävyydestä; eli kumpikin tietäisi, että mitään maata mullistavia rakkauksia ei ole, mutta oltaisiin kavereita. Seksi tietysti kuuluisi asiaan. Vähän kuin vakipano, mutta vakavammin yhdessä. Voisi jopa asua eri paikkakunnilla/asunnoissakin. Ei se minusta kulissia olisi - ei siihen näyttelyä liittyisi. Rehellisyys ja toisen kunnioitus kuuluisivat siihen itsestään selvästi.

Toista ihmistä ei voi omistaa.

• ........

Miksi mennä naimisiin? Voihan vakipanoa pitää muutenkin.

• mä. .
        ........ kirjoitti:

Miksi mennä naimisiin? Voihan vakipanoa pitää muutenkin.

Enhän mä siitä vaatisi, mutta tämän keskustelun kysymys oli tuo.

Eli voisin.

• mä. .
        mä. . kirjoitti:

Enhän mä siitä vaatisi, mutta tämän keskustelun kysymys oli tuo.

Eli voisin.

unohdin laittaa, että yksi haaveeni on lähteä ulkomaille - ja kauas - johonkin yliopistoon tekemään tutkimusta, ja juridisesti ja käytännöllisesti voisi olla sen miespuolison helpompi seurata/saada oleskelulupa/asua samassa asunnossa, kun olisimme virallisestikin naimisissa.

:D

Yksin olisi tylsä lähteä.

• ...........
        mä. . kirjoitti:

unohdin laittaa, että yksi haaveeni on lähteä ulkomaille - ja kauas - johonkin yliopistoon tekemään tutkimusta, ja juridisesti ja käytännöllisesti voisi olla sen miespuolison helpompi seurata/saada oleskelulupa/asua samassa asunnossa, kun olisimme virallisestikin naimisissa.

:D

Yksin olisi tylsä lähteä.

Sehän onkin hyvä syy, enpä ajatellut tuollaista mahdollisuutta.

• kuuluisi

Naisen logiikkaan...

• Onko se kulissia?

Entä se Ruotsin tuleva prinssipuoliso? Viehättääkö raha, asema ja maine? Vai onko oikeaa rakkautta?

Ai miten niin kuuluisi naisten logiikkaan?

Ei kaikki naiset ole lesboja, osa haluis ihan miehen kanssa naimisiin.

• näi o
        Onko se kulissia? kirjoitti:

Entä se Ruotsin tuleva prinssipuoliso? Viehättääkö raha, asema ja maine? Vai onko oikeaa rakkautta?

Ai miten niin kuuluisi naisten logiikkaan?

Ei kaikki naiset ole lesboja, osa haluis ihan miehen kanssa naimisiin.

Nykäsen Masallahan noita vaimoja on piisannut. Kai se on nii lutunen renttu sit. Lesbotko ne Hjalliksenkin kimpussa pyörivät? Tämä oli uusi mutta virkistävä tieto :D

• riittää

kyllä nykypäivänäkin. Kyssäri sopii siis yhtä hyvin tänne.

• vänkyrä-nainen

Mielummin vaikka ikuisesti erillään toisiaan rakastaen, kuin yhdessä ilman rakkautta. Ei ees lapset, eikä mikään muukaan pitäis mua suhteessa, jos rakkautta ei enää olisi.

• mä. .

"jos rakkautta ei enää olisi" onkin eri tilanne, kuin että on menty järkiavioliittoon. Siinä ei edes alussa ole kuviteltu mitään rakastumisia. Se, että rakkautta on ollut, ja se on loppunut, onkin aika masentava ja latistava olotila - suhteesta ei ehkä voi enää edes puhua.

Kyllä minua viehättäisi älyllinen suhde, eli että se mielenkiinto tulisi älykkyyden sinkoilusta, hyvästä kaveruudesta, toisen kunnioitukseta ja kaikenlaisen kivan yhdessätekemisestä ja elämän jakamisesta. "Virallistettu" vakipanosuhde & ystävyyssuhde.

• vänkyrä-nainen
        mä. . kirjoitti:

"jos rakkautta ei enää olisi" onkin eri tilanne, kuin että on menty järkiavioliittoon. Siinä ei edes alussa ole kuviteltu mitään rakastumisia. Se, että rakkautta on ollut, ja se on loppunut, onkin aika masentava ja latistava olotila - suhteesta ei ehkä voi enää edes puhua.

Kyllä minua viehättäisi älyllinen suhde, eli että se mielenkiinto tulisi älykkyyden sinkoilusta, hyvästä kaveruudesta, toisen kunnioitukseta ja kaikenlaisen kivan yhdessätekemisestä ja elämän jakamisesta. "Virallistettu" vakipanosuhde & ystävyyssuhde.

Onhan noissa joo eroa. Mulla oli eka mielikuvaan tosiaan se, et rakkaus on suhteesta loppunut ja toinen haluaisi pitää kulisseja pystyssä siltikin, niin sellaseen musta ei olisi.

Mut tosiaan tuo kuvaamasi suhde sisältäisi ne kaikki hyvään suhteeseen tarvittavat tekijät, eli tuohan olis loistosuhde. Ystävyyskin sitäpaitsi pitää sisällään niitä lämpimiä välittämisen tunteita. Eikä siihen mitään rahaa tarvittaisi, eli helposti suostuisin ilman rahaakin.

• vänkyrä-nainen
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

Onhan noissa joo eroa. Mulla oli eka mielikuvaan tosiaan se, et rakkaus on suhteesta loppunut ja toinen haluaisi pitää kulisseja pystyssä siltikin, niin sellaseen musta ei olisi.

Mut tosiaan tuo kuvaamasi suhde sisältäisi ne kaikki hyvään suhteeseen tarvittavat tekijät, eli tuohan olis loistosuhde. Ystävyyskin sitäpaitsi pitää sisällään niitä lämpimiä välittämisen tunteita. Eikä siihen mitään rahaa tarvittaisi, eli helposti suostuisin ilman rahaakin.

suhde tai avoliitto varman ajaisi saman asian. Miksi muuten pitäisi olla naimisissa?

• mä. .

suhde tai avoliitto varman ajaisi saman asian. Miksi muuten pitäisi olla naimisissa?

No onhan se juridisesti mutkattomampi tilanne. Ei menisi mieheltä suuria perintöveroja, kun mä kuolen ja testamenttaan sille fillarini, päiväkirjani, Kalevala-koruni ja muut romppeet.

Ja se voisi olla mun lähimmäinen, eli jos musta tulee kasvi, sillä olisi oikeus päättää letkujen irrotuksesta.

Ja sitten ihan vaikka sen takia, että kun kakarat ei kestä, että vanhukset konhottaa "vielä tuossa iässä" niin se voisi olla hauskaa?

Ja jos muuttaa yhdessä Irakiin pariksi vuodeksi, niin saisi liikkua pihallakin yhdessä, ilman, että pistetttäisiin linnaan siveettömästä käytöksestä. :D

• vänkyrä-nainen
        mä. . kirjoitti:

No onhan se juridisesti mutkattomampi tilanne. Ei menisi mieheltä suuria perintöveroja, kun mä kuolen ja testamenttaan sille fillarini, päiväkirjani, Kalevala-koruni ja muut romppeet.

Ja se voisi olla mun lähimmäinen, eli jos musta tulee kasvi, sillä olisi oikeus päättää letkujen irrotuksesta.

Ja sitten ihan vaikka sen takia, että kun kakarat ei kestä, että vanhukset konhottaa "vielä tuossa iässä" niin se voisi olla hauskaa?

Ja jos muuttaa yhdessä Irakiin pariksi vuodeksi, niin saisi liikkua pihallakin yhdessä, ilman, että pistetttäisiin linnaan siveettömästä käytöksestä. :D

tuli heti monta hyvää syytä mennä naimisiin:) En aina oo oikein ollut ihan varma, et kannattaako se, mut tuo Irakin matka vakuutti mut täysin.:D

• mä. .

tuli heti monta hyvää syytä mennä naimisiin:) En aina oo oikein ollut ihan varma, et kannattaako se, mut tuo Irakin matka vakuutti mut täysin.:D

hih hih

Mä olen yrittänyt noita miehiä keinolla jos toisella huokutella, mutta ei ne suostu!!! :DDD

Nyt on muuten se karkauspäivä taas vaihteeksi.

Pitääkin kokeilla vissiin onneaan?

• ........

Onhan siinä sekin hyvä puoli että voi ottaa eron silloin kun haluaa, tosin puolen vuoden harkinta-ajalla. Pitää vaan muistaa tehdä avioehto. Tosin sekään ei ole tarpeellista jos pitää liiton lyhyenä.

• vänkyrä-nainen
        mä. . kirjoitti:

hih hih

Mä olen yrittänyt noita miehiä keinolla jos toisella huokutella, mutta ei ne suostu!!! :DDD

onneasi, mut miten tuo karkauspäivä mihinkään liittyy? Onks siinä joku vanhankansan uskomus-juttu kyseessä..?:)

• alkaa
        mä. . kirjoitti:

hih hih

olla hamekankaat loppu tähän aikaan kuusta. Kohta on pakko joku huolia.

• vänkyrä-nainen
        alkaa kirjoitti:

olla hamekankaat loppu tähän aikaan kuusta. Kohta on pakko joku huolia.

se oli tuo juttu:D Kyllähän mä nyt ton tiedän, mut epäilen ettei miehet varmaan oo ihan selvillä tosta kuviosta..

• /alkaa/

se oli tuo juttu:D Kyllähän mä nyt ton tiedän, mut epäilen ettei miehet varmaan oo ihan selvillä tosta kuviosta..

ollaan. Hamekangasta olisin ostanu noin ihan vaan varuiksi, mutta oli kaupasta jo loppu.

• selityksen makua!
        /alkaa/ kirjoitti:

ollaan. Hamekangasta olisin ostanu noin ihan vaan varuiksi, mutta oli kaupasta jo loppu.

Salaa haluat suostua, mutta et vain kehtaa muka sanoa.

Täälä meilläkin on kankaita metrikaupalla. :D

*pusi pusi*

• /alkaa/
        selityksen makua! kirjoitti:

Salaa haluat suostua, mutta et vain kehtaa muka sanoa.

Täälä meilläkin on kankaita metrikaupalla. :D

*pusi pusi*

Muista kosia.

• >Voisitko mennä naimisiin pelkästä rahasta

En voisi mennä. Mua ei kukaan voi omistaa.

>Voisitko elää ns. järkiavioliitossa?

Järkiavioliittojakin on monenlaisia ja voisin kuvitella eläväni sellasessa, jos mul vaan on siinä hyvä olla. Ei se muuta tartte.

• viilisniilis

Minua ei haittaisi laisinkaan olla rikkaan miehen edustuvaimona, joka saa harrastaa ja tehtailla muksuja. Bonuksena mulla vois olla joku kiva uima-allaspoika, jonka timmiä kroppaa voisin silellä useina iltoina, kun mieheni olisi työmatkoilla. Mitäs muuta sitä elämäänsä toivois?

• syy miks menisin koskaan naimisiin.

• ..sujuu..

..joko vaimon kanssa tai sitten saa hakea seuraa mistä haluaa. Kulisseillehan on aivan sama, se on vain muille näkyvää elämää ja oma elämä on se mitä varten eletään.

• vänkyrä-nainen

kulissejakin sais elää omaa elämää ja helpommalla vielä. Kyllä sen saa noin kirjoittamanasi kuulostamaan helpolta, mut olis se varmaan aika painolasti ja pidemmän päälle varmaan liian raskasta..vaikka sit se seksi toimisikin, mut harvemmin se toimii varmaan noissa suhteissa.

• scale

Joku täällä joskus väitti, että tarpeeksi suuresta rahasta jokainen äijä antaa vaikka persettä homoille.

Ennemmin mä kuitenkin panisin jotakin muijaa jota en kauheesti ihailis.

• perseen

antamisessa puhuttiin kyllä kertaluontoisesta toimenpiteestä. Ihan eri asia kuin jatkuva piikki persuuksissa.

• scale
        perseen kirjoitti:

antamisessa puhuttiin kyllä kertaluontoisesta toimenpiteestä. Ihan eri asia kuin jatkuva piikki persuuksissa.

siltikin mä ennemmin näyttelisin vuosikaudet sujuvasti suurta rakastajaa, kuin suurta homoa edes kerran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      557
      1828
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      887
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      717
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      68
      695
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      638
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe