Mikä on mielestäsi ihannetyöaika. Tietenkin tunti viikossa miljoonapalkalla olisi paras, mutta entä realistisesti?
Itselläni kävi onni työpaikan suhteen, siistiä sisätyötä asiakaspalvelun koordinaattorina. Työaikaa ei ole, mutta omat tehtävät täytyy suorittaa. Välillä töitä on paljonkin, välillä taas vähemmän. Suuri osa työstä on sähköpostilla yhteydenpitoa ja etäneuvottelua.
Alussa menin klo 8 töihin ja lähdin klo 14-15 välillä kotiin. Kyllästyin kuitenkin ainaiseen herätyskellon sointiin 7:ltä. Iltaelämäni venyy monasti myöhään, vapaa-ajan menojen, ystävien tapaamisen ja baari-iltojen takia. Niinpä menen nykyisellään 9-10 välillä töihin ja lähden 15-17 välillä kotiin. Tämä sopii minulle paremmin, koska vapaa-ajan elämäni alkaa vasta siinä 18 aikoihin ja venyy klo 22-24:ään. Jos ilta venyy puolille öin, nukun myöhään ja menen vasta 10:ksi töihin. Useimmiten kuitenkin menen 9:ksi. Paljon mukavempaa kuin 8:aan herääminen.
Kuinkas muilla?
Ihannetyöaika
jones w
2
245
Vastaukset
- mulla...
Ihanne on perus virastotyöaika eli 08.00-16.00. Jos täytyisi myöhemmin mennä töihin niin en olisi enää niin virkeä. nykyään töissä tuo aika..tosin kotiin voi lähteä aiemmin jos ei ole mitään tekemistä duunissa..eli vähintään kerran viikossa.. ihannetyöpaikassa ei ole pomoa :) eikä ole nytkään samassa rakennuksessa..eli saadaan sooloilla miten halutaan kunhan hommat tulee tehtyä eikä tuu valituksia..
- työaika.....
....mulla olis (jos työpäivän on oltava väh. 7,5 tuntia) 6.30-14.30. Jää tosi kivasti koko loppupäivä aikaa tehdä mitä ikinä lystää. Mua ahdistaa 8-16.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760