Pitäisi kesätöitä varten saada hygieniapassi. Kurssille en voi itseäni maksaa, mutta äidiltäni sain hänen käyttämänsä kurssimateriaalit ja muistiinpanot, jotka voisin opiskella.
Ainakin synnyinpaikkakunnallani E-P:lla on mahdollista saada hygieniapassi käymällä vain tentissä. Missä tämä olisi mahdollista suorittaa Turussa? Opiskelija olen, joten taloudellisesti ja ajallisesti kurssin käyminen ei onnistu.
Hygieniapassin tenttiminen. Turku
12
5890
Vastaukset
- saskia
Niin, hygieniapassikurssi kesti minulla muistaakseni neljä-viisi tuntia. Materiaalit olin saanut jo etukäteen. Tähänkö sinulla ei siis ole aikaa? Taidat olla kiireinen, jos muutamaa tuntia et voi kurssilla istua.. Itse passin suoritus maksaa joka tapauksessa, sillä itse tentti on maksullinen. Hae vaikkapa ihan googlesta hakusanalla hygieniapassi ja Turku, tai kysele aikuisoppilaitoksista yms.
- aloittaja..............
Eipä tuo tuntimäärä huimalta kuulosta, vaikka päiväni täynnä ovatkin. Mutta kurssi kuitenkin maksaa, joten mieluiten jätän sen väliin, kun tenttiäkin voi. --> pääsee halvemmalla.
- tenttimällä..
Pelkkä tentissä käyminen onnistuu Turussa. Itsekin kortin suoritin siten. Soita vain kurssin järjestäjälle ja kysy tenttipäivämäärä. Turha siellä kurssilla on istua, koe on helppo.
- aloittaja..............
Hyvä tietää, että noin onnistuu.
- ......
aloittaja.............. kirjoitti:
Hyvä tietää, että noin onnistuu.
Mutta kyllä se tentin suorittaminenkin maksaa. Vaikket "kurssia" kävisikään. Vaikkei varsinaisesta kurssista voi hygieniapassin kohdalla oikein puhuakaan.
- Aloittaja
...... kirjoitti:
Mutta kyllä se tentin suorittaminenkin maksaa. Vaikket "kurssia" kävisikään. Vaikkei varsinaisesta kurssista voi hygieniapassin kohdalla oikein puhuakaan.
Tiedän, että tenttiminenkin maksaa, mutta olettaisin kuitenkin selviäväni vähemmillä kuluilla, jos käyn vain tenttimässä.
Olen opiskelija joten jokainen euro, jonka saan ruokaan ja vuokraan opintotuesta nyhdettyä, on tarpeen. Siksi en voi maksaa ylimääräisiä käymällä kurssia, vaikka miten vaivatonta olisikin. - ???
Ketkä niitä testejä järjestää? ja osaako joku sanoa, kuinka paljon suunnilleen kyseinen testi maksaa?
- Inkku6
??? kirjoitti:
Ketkä niitä testejä järjestää? ja osaako joku sanoa, kuinka paljon suunnilleen kyseinen testi maksaa?
maksoi 55 euroo, siis koko kurssi. Pelkkä tentti olis ollut hiukan halvempi, en muista hintaa.
- turku14
Inkku6 kirjoitti:
maksoi 55 euroo, siis koko kurssi. Pelkkä tentti olis ollut hiukan halvempi, en muista hintaa.
Kävin testissä nyt syksyllä Turun Ammatti-Instituutissa. Materiaalit sai muutaman viikkoa ennen, luin ne, ja sitten testiin joka maksoi 40e. Testiä ennen oli n. tunnin kertaus ja sitten itse koe. Ei vienyt aikaa ja nyt on passi voimassa.
- jjjjjjjjjj
??? kirjoitti:
Turun Aikuiskoulutuskeskuksessa voi käydä suorittamassa pelkän tentin, ota yhteyttä sinne..
- Nähnyt
jjjjjjjjjj kirjoitti:
Turun Aikuiskoulutuskeskuksessa voi käydä suorittamassa pelkän tentin, ota yhteyttä sinne..
Näyttää yksi taho Raisiossakin järjestävän testin tarvittaessa www.amek.fi
- sussuu__
Missä olet suorittanut hygieniapassin testiä Turussa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745578- 353111
- 402694
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402062Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272055Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 991839
- 1741772
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171248