MarttyyriMallari-TTt:n tyhmät keskustelunavaukset!
"Kaksi asiaa ovat loputtomia: avaruus ja ihmisen tyhmyys.
Enkä ole varma siitä avaruudesta."
Olenko ainut, jota jo alkaa
12
1616
Vastaukset
- la.ra
että tämä olisi jatkunut näin: "...Arla Ingmanin mainos?".
Mä olisin ollut ensimmäisenä huutamassa, että JOO! - viilisniilis
Mutta jätän sovinnolla suurimman osan lukematta.
- - kaunotar -
No ei todellakaan.
*mä häntä mielessäni lemmin*- itse-
siellä kehuu itseään kaunottareksi.
Hupaisaa:)
loikkaan yli niiden nikkien avaukset, joiden avaukselta en odota löytäväni mitään uutta.
Toisaalta, kertoo myös aktiivisuudesta, tosin
olisi kiva lukea myös ketjun aloittajan mielipide- Asiasta.huvittunut
Tampiotkin saavat äänensä kuuluviin. Ihminen on kuitenkin oppivainen eläin, aika nopeasti oppii tietämään, kenen aloituksia ei kannata edes vilkaista.
Ainoastaan se harmittaa, että sontaa suoltavat nimimerkit työntävät asiallisia ja kiinnostavia aloituksia pois ykkössivulta, eikä porukka aloituksia enää muilta lehdiltä bongaa. Sellainen systeemi olisi parempi, jossa ketju pomppaisi listan kärkeen aina, kun siihen tulee uusi vastaus.- ..........
Olen täysin samaa mieltä.
- jenzsku
ennemminkin tälläiset aloitukset.... Hanki elämä.
- pakko lukea....
en ole minäkään lukenut, ei ala risoa....
mut ne voi jättää sujuvasti huomiotta. niissä muuten on monastiki pointtia, mut silti niitä tulee ihan liikaa että niistä jaksais ottaa ilon irti.
- ........
Turhauttavaa on se että hän tekee aloituksen eikä ole edes kiinnostunut vastaajien kommenteista vaan tekee koko ajan uutta aloitusta. Keskittymiskyvyn puutetta kenties?
- kunnon mies
........ kirjoitti:
Turhauttavaa on se että hän tekee aloituksen eikä ole edes kiinnostunut vastaajien kommenteista vaan tekee koko ajan uutta aloitusta. Keskittymiskyvyn puutetta kenties?
kyse ei ole muusta kuin narsisti alkoholistin päivittäisestä huomio annoksesta
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872