Edullisia treffi ideoita?

Joku vaan...

Olisko kellään hyviä ja edullisia treffi ideoita?

Yleensähän treffit on jotain ravintoja juttuja ja leffateatteriin, mutta nekin tuppaavat maksamaan kamalasti.

Ja näin kevät-talvella ei tahdo tuo piknik tai muu vastaava oikein onnistua.

9

6942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......................

leffa tai ravintola?? jos oikein rahapula,niin tarjoa tytölle kahvit. jos ei edes tuohon ole varaa, niin parempi kun et treffeille lähdekään :) kyllä aina se pari euroo pitäs jostain löytyä..

• Joku vaan...

Juu pitänee tarjotan, tosin miehelle, olen itse tyttö/nainen. x)

• en ole väkivaltainen normaa...
        Joku vaan... kirjoitti:

Juu pitänee tarjotan, tosin miehelle, olen itse tyttö/nainen. x)

Joo, toi edellinen on täysi kusipää kun luulee, että mies maksaa.

Itse en maksa mitään kun en osta mitään. Kahvilaan voimme mennä mutta en osta kallista kahvikupillista. Jos nainen halua kahvinsa niin saa maksaa itse.

Kummallista pummiajattelua useilla naisilla. Nyrkillä tekisi mieli hakata ja potkia pummaava nainen. Ainoa asia melkein mitä tekisi mieli tehdä olisi potkaista täysiä päin naisen pummaavaa naamaa.

Taloudellinen hyväksikäyttö on tilanne, jossa vihani nousee sellaiseksi, että sitä on vaikea sietää.

Halpa tapa hoitaa treffit on tavata lähellä asuva nainen ja käydä kävelyllä ja istua puiston penkille juttelemaan.Kun pukeutuu hyvin niin siinä ei ole ongelmaa. Myös pysäköidyssä autossa on mukava jutella ja juoda termospullosta kahvia ja ottaa kannellisesta muovirasiasta keksiä kahvin kanssa.

Älä tarjoa miehelle mutta pidä huoli ettei mies tarjoa sinullekaan ENSITAPAAMISELLA.

Katsotaan sitten seuraavalla kerralla jos vaikka saisit/saisin tarjota ( jos toinen tapaaminen toteutuu )

Sulla on hyvä asenne, joku vaan, pidä se.

• trendikäs nainen

Hyviä idea on esmes ravintolaruokailu viinit timanttikoru ja leffailta: mies maksaa!

• mies kylläkin

Minusta ois ainakin mukava käydä, sään salliessa, ihan vaan vaikka kävelyllä. Jos kumpikin on edes hieman liikunnalista tyyppiä niin mikäs sen parempaa kuin jutella mukavia ja nauttia samalla liikkumisen ilosta.

• ideoija

Miten olisi joku paikallinen nähtävyys?
      Helsingissä vaikka lautalla Suomenlinnaan, tai käynti talvipuutarhassa. Jossain muussa kaupungissa on varmaan muita, näkötorni tms. missä voi näpätä turistikuvia treffikaverista ja kahvitellakin.

• kaupoissa

yai viikonloppuisin autoliikkeessä. Voisitte koeajaa jonkun auton.

• ttttttttttttttttttttt
        kaupoissa kirjoitti:

yai viikonloppuisin autoliikkeessä. Voisitte koeajaa jonkun auton.

Katsastuskonttoreissa on myös kahvitarjoilua. Jos on katsastus tulossa niin katsastuskonttorin odotustiloissa voi juoda kahvin. Voi mennä pihallekin kävelemään romanttisesti kahvimuki kädessä.

Kauppojen kahvitarjoiluista ilmoitetaan monessa paikassa, lehdissä ja kaupan pihalla mainoskyltein milloin ja mihin aikaan on kakkukahvitarjoilua. Siinä saa sitten kakkuakin kahvin kanssa.

Jos haluaa halvalla päästä niin termospullo on myös oma valintani treffitilanteisiin. Kannattaa teeskennellä tykkäävänsä kävelyretkistä luonnossa, että se on parasta mitä elämässä kokee olevan. Autoon mukaan retkieväät, kuten kahvi termospullossa, halvin kaupoista löytyvä keksipaketti murkinaksi. Näin treffit sujuvat melkoisen halvalla ainakin itselleni. Asun lähellä virkistymisaluetta Helsingissä, joten auto-ajelua ei tarvitse kesäisin tehdä ollenkaan vaan voin mennä autoon istumaan vaan.

Jotkut naiset arastelevat autoon tuloa. Siinä ei muuta kuin istun vaan autoon ja juon kahvia ja syön keksiä. Kysyn naiselta haluaako hänkin. Jos sanoo ettei halua niin ei sitten halua kahvilassakaan kahvia myöhemmin.

Viimeisin treffikumppani pyysi hampurilaisaterian ostamaan kun itsellään ei ollut rahaa. Ei puhunut lainasta. Sanoi vain: osta mulle mcfeastateria kun mulla ei ole rahaa. läski 24wee ämmä itäkeskuksesta, jolla rakki. Varokaa sitä.

• apua...

http://koti.welho.com/pfjader/Treffivinkit/
      Vinkkejä aiheesta. Tuolta poimin että luistelu ja kahville/kaakaolle sen jälkeen ei olis pöhkömpi idea. Tosin edellyttää että on tekojää lähellä, koska kelit ovat mitä ovat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4598
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4426
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3612
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2987
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2794
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2143
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      117
      1332
    Aihe