Misfits Suomeen 30.4.2008

Mr.Ramone

Misfits soittaa Helsingin Nosturissa 30.4.2008. Kuinka moni meinaa mennä katsomaan? Eihän tuo nykyinen Jerry Only-Dez Cadena-Robo kokoonpano niin erikoinen ole.. mutta pakko on nähdä näinkin legendaarinen bändi ainakin kerran elämässään livenä.

Kuinka moni meinaa mennä katsomaan?

10

1217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jysky87

vaikka ei oikein toi nyky misfits niin innostakkaan kuin Danzigin aikanen, mutta mutta mikäs siinä kun luvattiin viinapullo tarjota, jos lähen sinne

• ikärajaa?

siinäpä se kysymys olikin

• Mr.Ramone
        ikärajaa? kirjoitti:

siinäpä se kysymys olikin

Ei ole ikärajaa.

• Tuo tämän päivän Misfits ei itseeni iske erityisen paljon musiikillisesti, mutta näin muuten Onlyn, yhden punk-historian tärkeimmän hahmon näkeminen olisi mahtava juttu joten kylläpä tuonne täytyy mennä. Ja Nosturi vieläpä hyvä paikka, sinne kaikki punkkarit tulkaa!

• muuten

pitäis mennä, muttamutta.. ei se oo niin helppoo kun asuu niin kaukana pk seudusta. Muutenhan se menis, jos ei olis kukaan rajottamassa.

• Mr.Ramone
        muuten kirjoitti:

pitäis mennä, muttamutta.. ei se oo niin helppoo kun asuu niin kaukana pk seudusta. Muutenhan se menis, jos ei olis kukaan rajottamassa.

Ymmärrän täysin. Itse asun 300 kilometrin päässä pk-seudusta. Viimeksi kävin Helsingissä vuosia sitten ja silloinkin porukoiden kanssa. Ja asiaa myös vaikeuttaa mun huono suuntavaistoni, jonka ansiosta voin eksyä pimeässä jopa kotinurkille :D
        Eli voi monessakin mielessä aika kohtalokas reissu tulla. Varsinkin, kun busseja tulee yöllä tänne aika huonosti (eka yhdeltä yöllä ja seuraava puoli kuudelta aamulla).

Niin ja yksin lähden liikenteeseen, kun on niin pirun vaikeeta löytää keikkaseuraa.

• Jysky87
        Mr.Ramone kirjoitti:

Ymmärrän täysin. Itse asun 300 kilometrin päässä pk-seudusta. Viimeksi kävin Helsingissä vuosia sitten ja silloinkin porukoiden kanssa. Ja asiaa myös vaikeuttaa mun huono suuntavaistoni, jonka ansiosta voin eksyä pimeässä jopa kotinurkille :D
        Eli voi monessakin mielessä aika kohtalokas reissu tulla. Varsinkin, kun busseja tulee yöllä tänne aika huonosti (eka yhdeltä yöllä ja seuraava puoli kuudelta aamulla).

Niin ja yksin lähden liikenteeseen, kun on niin pirun vaikeeta löytää keikkaseuraa.

Ite tuli kanssa tota bussiaikataulua kirottua kohtalaisen paljon, kun asuin vielä Porissa. Muutaman kerran siellä joutu venaileen aamuun asti ennen ku pääsi hesasta pois. Mut onneks siellä on tullu törmäiltyä noihin kohtalotovereihin, jotka on missannu bussin, niin paskaa puhuessa siel saa ajan hyvin kuluun, kun bussia venailee

• hemmo...

oon kyllä menossa. Onneks asun stadissa. Toivottavasti soittavat vanhaakin kamaa, uus on aika paskaa, mut kyl sitäki kuuntelee.

• Mr.Ramone

Joo, mä olen saanut ainakin sen käsityksen, että suurin osa biiseistä on nimenomaan noita vanhoja Danzigin aikasia biisejä.

• S.P.

Todella hyvä keikka eilen ja Jerry elämänsä vedossa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      6264
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3083
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2243
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1847
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1828
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1813
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1562
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1539
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      51