Misfits Suomeen 30.4.2008

Mr.Ramone

Misfits soittaa Helsingin Nosturissa 30.4.2008. Kuinka moni meinaa mennä katsomaan? Eihän tuo nykyinen Jerry Only-Dez Cadena-Robo kokoonpano niin erikoinen ole.. mutta pakko on nähdä näinkin legendaarinen bändi ainakin kerran elämässään livenä.

Kuinka moni meinaa mennä katsomaan?

10

1208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jysky87

      vaikka ei oikein toi nyky misfits niin innostakkaan kuin Danzigin aikanen, mutta mutta mikäs siinä kun luvattiin viinapullo tarjota, jos lähen sinne

      • ikärajaa?

        siinäpä se kysymys olikin


      • Mr.Ramone
        ikärajaa? kirjoitti:

        siinäpä se kysymys olikin

        Ei ole ikärajaa.


    • Tuo tämän päivän Misfits ei itseeni iske erityisen paljon musiikillisesti, mutta näin muuten Onlyn, yhden punk-historian tärkeimmän hahmon näkeminen olisi mahtava juttu joten kylläpä tuonne täytyy mennä. Ja Nosturi vieläpä hyvä paikka, sinne kaikki punkkarit tulkaa!

      • muuten

        pitäis mennä, muttamutta.. ei se oo niin helppoo kun asuu niin kaukana pk seudusta. Muutenhan se menis, jos ei olis kukaan rajottamassa.


      • Mr.Ramone
        muuten kirjoitti:

        pitäis mennä, muttamutta.. ei se oo niin helppoo kun asuu niin kaukana pk seudusta. Muutenhan se menis, jos ei olis kukaan rajottamassa.

        Ymmärrän täysin. Itse asun 300 kilometrin päässä pk-seudusta. Viimeksi kävin Helsingissä vuosia sitten ja silloinkin porukoiden kanssa. Ja asiaa myös vaikeuttaa mun huono suuntavaistoni, jonka ansiosta voin eksyä pimeässä jopa kotinurkille :D
        Eli voi monessakin mielessä aika kohtalokas reissu tulla. Varsinkin, kun busseja tulee yöllä tänne aika huonosti (eka yhdeltä yöllä ja seuraava puoli kuudelta aamulla).

        Niin ja yksin lähden liikenteeseen, kun on niin pirun vaikeeta löytää keikkaseuraa.


      • Jysky87
        Mr.Ramone kirjoitti:

        Ymmärrän täysin. Itse asun 300 kilometrin päässä pk-seudusta. Viimeksi kävin Helsingissä vuosia sitten ja silloinkin porukoiden kanssa. Ja asiaa myös vaikeuttaa mun huono suuntavaistoni, jonka ansiosta voin eksyä pimeässä jopa kotinurkille :D
        Eli voi monessakin mielessä aika kohtalokas reissu tulla. Varsinkin, kun busseja tulee yöllä tänne aika huonosti (eka yhdeltä yöllä ja seuraava puoli kuudelta aamulla).

        Niin ja yksin lähden liikenteeseen, kun on niin pirun vaikeeta löytää keikkaseuraa.

        Ite tuli kanssa tota bussiaikataulua kirottua kohtalaisen paljon, kun asuin vielä Porissa. Muutaman kerran siellä joutu venaileen aamuun asti ennen ku pääsi hesasta pois. Mut onneks siellä on tullu törmäiltyä noihin kohtalotovereihin, jotka on missannu bussin, niin paskaa puhuessa siel saa ajan hyvin kuluun, kun bussia venailee


    • hemmo...

      oon kyllä menossa. Onneks asun stadissa. Toivottavasti soittavat vanhaakin kamaa, uus on aika paskaa, mut kyl sitäki kuuntelee.

      • Mr.Ramone

        Joo, mä olen saanut ainakin sen käsityksen, että suurin osa biiseistä on nimenomaan noita vanhoja Danzigin aikasia biisejä.


    • S.P.

      Todella hyvä keikka eilen ja Jerry elämänsä vedossa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      526
      3855
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3050
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2352
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2210
    6. 225
      1662
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1301
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe