Isot stay upit?

XLneiti Tampereelta

Viikonloppuna pitäisi vähän hienostella ;) stay upeilla, mutta meinasi tulla kaupassa itku, kun koot päättyvät joko 44 tai 46... Minulla kaikki ylimääräinen on reisissä (ja takapuolessa) ja Sokokselta ostamani Amarin suurimmat mahdolliset (tosin vain M-L) stay upit eivät nouse tarpeeksi ylös ja reunanauha vain rullautuu alaspäin. :(

Mistähän Tampereelta sitten saisi tarpeeksi isot stay upit? Oikea koko voisi kai olla 48-50... Kokemuksia esim. Lorellan stay up -valikoimista?

10

5145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siellä ainakin on ollut ,mene kiiresti sillä liike loppuu ja alennusprosentti 40!

• kokemusta on

ei meinaa saada, mäkin tilasin ns isojen tyttöjen stay uppeja ja ei mee jalkaan. Liian lyhyet! Mulla pituutta on 174. Kahdet olis varastossa, harmittaa.

• XLneiti Tampereelta

Mä olen ihan keskimittainen nainen, jolla on vielä lyhyet jalat, mutta myös melko paksut jalat... Varsinkin reidestä.

Hmm, kehtaiskohan elämän suolassa piipahtaa katsomassa. Olisiko vielä muita vinkkejä? Onko Lorellasta kokemusta stay uppien osalta? Lindexissäkin sukkahousuista löytyi isoa kokoa, mutta stay uppien koot päättyivät sinne 44-46.

• Minä vain
      • sopii

Näytti olevan 'yhden koon' stay-upit ja väreistäkin puuttui ruskean eri sävyt (käyttösukat). Kyllähän siinä mainittiin että 'isoille tytöille', mutta mitä sillä tarkoitetaan. Onko sukat vain niin venyvää materiaalia, että riittävät pitkä- ja paksusäärisillekin. Suhtaudun vähän epäillen tällaisiin venyviin tuotteisiin, koska minulla on pitkät sääret, mutta kutakuinkin normaalit reidet. Siksi jotkin stay-upit eivät pysykään aina ylhäällä, kun sukka on kireällä (liian lyhyt) ja silikonisuu ei olekaan riittävä kireä minun reidenympärykselleni.

• sopinu..
        sopii kirjoitti:

Näytti olevan 'yhden koon' stay-upit ja väreistäkin puuttui ruskean eri sävyt (käyttösukat). Kyllähän siinä mainittiin että 'isoille tytöille', mutta mitä sillä tarkoitetaan. Onko sukat vain niin venyvää materiaalia, että riittävät pitkä- ja paksusäärisillekin. Suhtaudun vähän epäillen tällaisiin venyviin tuotteisiin, koska minulla on pitkät sääret, mutta kutakuinkin normaalit reidet. Siksi jotkin stay-upit eivät pysykään aina ylhäällä, kun sukka on kireällä (liian lyhyt) ja silikonisuu ei olekaan riittävä kireä minun reidenympärykselleni.

mutta mulla onkin pitkät ja paksut reidet. Ne ei varsinaisesti ollu kovin venyviä, mun mielestä aika lyhyet mallit. Olen kahdet tilannut ja molemmat on käyttämättöminä :-(

• hsvs

Minä olen ostanut isoja stay upeja Stockalta. Nyt vaan en kuollaksenikaan muista merkkiä, mutta niitä on ohuita ja paksumpia, koot muistaakseni 1-4 ja se isoin koko sopii hyvin jämäkämmällekin reidelle. Hintaa reilut 10 euroa. Myyjät varmaan osaa siellä neuvoa!

• TuulaAntero

Jos onnistut löytämään jostain Levee tai MyWay merkkisiä Stay Up:ja niin näistä löytyy isoja kokoja. Netistä tilaamalla saa näitä kyllä tulemaan Suomeenkin, esim Saksasta Hosierian putiikista löytyy.

• XLneiti Tampereelta

Marssin Stockalle torstaina ja ostin sieltä summanmutikassa yhdet stay upit. Merkiltään olivat Philippe Matignon ja niistä suurin koko 10-10½ oli minulle aika sopiva, vaikka kiloja onkin enemmän kuin mikä kokotaulukossa on maksimi (85). Silikoninauha oli suht leveä, mikä on tietysti hyvä juttu pysymisen kannalta.

Hintaa sukilla oli n. 17 euroa.

• Iso tyttö

Laadukkaat stey upit Ferillo OY

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      273
      5122
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      53
      4221
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      93
      3609
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2719
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      20
      1909
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1863
    7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      111
      1725
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      98
      1501
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1095
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      146
      1073
    Aihe