Milloin kävit kakalla?

la.ra

Oletko tyytyväinen vatsasi toimintaan?

Ihasteletko tuotoksiasi ennen kuin heität paperia päälle ja vedät vessan?

Minkälainen suhde sinulla on kakkaasi?

(Gek-ko perhana)

53

3546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikö tämä ole enemmänkin Supremesatanin alaa?

Mutta haluan kuitenkin lausua jostain kuulemani viisauden, joka sopii tälle palstalle mainiosti: Kannattaa varoa vitutusta. Se voi patoutua suolitukokseksi, joka muuttaa ihmispolon ennenpitkää niskapaskantajaksi. Ja se vasta kuulemma kaamea kohtalo onkin...

• la.ra

Olen siinä käsityksessä, että tämän asian suhteen olemme melkoisen tasa-arvoisia. Pöntölllä pitää jokaisen käydä, jollen ihan väärin ole ymmärtänyt.

• ei kehtoo muuten

Tarkastan säännöllisesti kelluuko kakka, koska jos se kelluu niin tiedän syöväni tarpeeksi kuitupitoista ruokaa.

• la.ra

Oho, jotain, mitä minäkään en kakasta tiennyt. Mä luulin, että jos se tulee liukkahasti niin silloin on kuitupuoli kunnossa.

• SupremeSatan

samaa tarkkailen itsekin.

• Anonyymi
        SupremeSatan kirjoitti:

samaa tarkkailen itsekin.

Ei ole kun tuurista kiinni kelluuko vai ei. Ei liity kuituihin.

• SupremeSatan

käynyt tänään kaksi kertaa paskalla ja juuri odottelen, että tulisko vielä kolmas satsi, tuntus suolenmutkassa vähän sellasta painetta. Olen siis erittäin tyytyväinen vatsani toimintaan, ei jää ainakaan mitään ylimääräistä suolistoon muhimaan, joten paskani ei myöskään haise kovin pahalle.

En erityisemmin tutki paskani koostumusta, kyllä sen paskoessa persereiässsä tuntee, jos siinä on jotain poikkeavaa.

Paskominen on elämäni pieniä nautintoja. Lempikirjani on Paskakirja, joka kertonee omistautumisestani paskalle. Olen kunnostautunut kirjoittamalla novelleja paskaan ja paskomiseen liittyvistä ilmiöistä.

• la.ra

Sullahan vilkas suoli on! Kateeksi käy.

Joskus kiireettöminä aamuina on ihana ottaa kuppi kunnon lattea mukaan asiolle. Mä en lue, mutta yleensä avaan postit pöntöllä.

Telkkarin jos saisi vessaan, niin se olisi hienoa.

• -k32v-
        la.ra kirjoitti:

Sullahan vilkas suoli on! Kateeksi käy.

Joskus kiireettöminä aamuina on ihana ottaa kuppi kunnon lattea mukaan asiolle. Mä en lue, mutta yleensä avaan postit pöntöllä.

Telkkarin jos saisi vessaan, niin se olisi hienoa.

hommaa tollane usbi-tikku, jonka avulla saa telkkarin läppäriin.

sit ku läppäris olis toi akku, nii sen kans vois sit viipottaa pitkin ja poikin taloutta ja kattella telkkarii missä lystäis.

sit langaton netti kans samaan läppäriin, nii ei tarvii miettii sitäkää enää sen jälkeen.

:)

• la.ra
        -k32v- kirjoitti:

hommaa tollane usbi-tikku, jonka avulla saa telkkarin läppäriin.

sit ku läppäris olis toi akku, nii sen kans vois sit viipottaa pitkin ja poikin taloutta ja kattella telkkarii missä lystäis.

sit langaton netti kans samaan läppäriin, nii ei tarvii miettii sitäkää enää sen jälkeen.

:)

Mä ruinaan duunista langattoman yhteyden himaan ja käytän tätä perusteluna!

• -k32v-
        la.ra kirjoitti:

Mä ruinaan duunista langattoman yhteyden himaan ja käytän tätä perusteluna!

laita vielä perusteluihi et kakkaki voi sit paremmi

• la.ra
        -k32v- kirjoitti:

laita vielä perusteluihi et kakkaki voi sit paremmi

ja kun kakka voi paremmin, voin minä paremmin ja tuottavuus sen kuin vain kasvaa. Siis myös työn.

Siitä puheen ollen voisin taas vaihteeksi alkaa tehdä jotain leipäni eteen... Ruokis meni taas paskaa jauhaessa.

• Anonyymi

Istun paraikaa paskalla ja luen Petomaanin elämäänkertaaa.
        Missour petan oli pierumiehiä, josta kirjassa juurikin kerrotaan.

• -k32v-

Milloin kävit kakalla?
      tänään aamul viimeks.

Oletko tyytyväinen vatsasi toimintaan?
      yleisesti ottaen joo, mut nyt parina viimepäivänä en.

Ihasteletko tuotoksiasi ennen kuin heität paperia päälle ja vedät vessan?
      eipä juurikaan tuu seurattua mitä pönttöön menee ellei sitte jotenki siinä session aikana käy selväks, et tuotos saattais huomattavasti poiketa normaalist.

Minkälainen suhde sinulla on kakkaasi?
      kakka on minusta :)
      ei vaa siis iha normaali kai, "kakan paikka on pöntössä"- suhde. mut myös sillee, et kandeis aina käydä hoitamas noi ykkös ja kakkoshädät, ku siihe tulis mahdollisuuksii.

• la.ra

Teillä tuntuu olevan varsin terve suhde kakkanne kanssa. Onnittelut.

• Rapiskarpalo.

ja tällä hetkellä en ole tyytyväinen vatsani toimintaan. Syynä ihan karjalais-mutsini kokkaukset/muu suku ja puskee sokeri/rasva/suola pitoinen ruokakoostumus suolesta jo pahasti läpi. Aamuinen paskani oli helvetin runsas, tuntui kui suoli olisi muljahtanut sonnan myötä pihalle. Persposketkin olivat lopuksi ihan tahnaiset, sai pestä ja kauan takapuolta jotta puhtaaksi sain. Onnekseni voinen sanoa, etten näitä sapuskoja/pullia ja karjalanpiirakoita enää parin päivän päästä suuhuni ole tunkemassa. Paluu arkeen pääsee lopultakin alkamaan.

Voi suoli parkani, vieläkin koskee ja pönttö meni tukkoon. Taidan loppu päivät käydä ulkohuussissa navetan takana sontimassa.

• Kiusaus on liian suuri, että malttaisin tämän jättää sanomatta: Täällähän sitä paskotaan niinku rivissä riu'ulla. Paskannan siis palstalle ja joskus(aika useinkin) sattuu sellanen vierustoveri jota kiinnostaa analysoida sitä mun paskaa enemmän kuin omaansa.

• temeq

Olen aamupaskantaja. Käyn paskalla heti herättyäni ja toisen kerran aamupuuron jälkeen. Sitten tungen uutta poltettavaa vatsaani loppupäivän, ja satunnaisesti illalla paska on taas valmista.

Alustuksen jälkeen vastaukset:
      - olen, harvoin tarvitsee nähdä vaivaa paskantaakseen
      - joskus hämmästelen, miten moninainen paskani kirjo voi olla: kaikkea teflonkakasta tervakakkaan
      - havainnoivan tarkkaavainen

Tämä ketju ei asiapitoisuudestaan huolimatta taida säilyä täällä kovin pitkään. :)

• la.ra

ja äläkkä nousee, jos ilmoitetaan.

Jos ei paska kuulu miehen logiikkaan niin sitten ei mikään.

Miten muuten sullakin on noin aktiivinen suoli?!? Mä käyn yleensä viitisen kertaa viikossa ja olen tyytyväinen!

• temeq
        la.ra kirjoitti:

ja äläkkä nousee, jos ilmoitetaan.

Jos ei paska kuulu miehen logiikkaan niin sitten ei mikään.

Miten muuten sullakin on noin aktiivinen suoli?!? Mä käyn yleensä viitisen kertaa viikossa ja olen tyytyväinen!

Niinkin minua on kutsuttu. Aineenvaihduntani sattuu olemaan naurettavan tehokas. Näkyy kropassakin, kilojen kerääminen on turhauttavan raskasta hommaa. Joskus harkitsin kilpirauhasen tutkituttamista, mutta kyllä se lähtö tulee varmaan muusta syystä aikanaan, kuin nopeasta aineenvaihdunnasta.

Sikäli hyvä, ettei haudo suolenmutkissa pitkään. Mites sun kuitujen syönnin laita? N. kerran päivässä taitaa kyllä riittää, pientä etenevää liiketta on koko ajan. :)

• la.ra
        temeq kirjoitti:

Niinkin minua on kutsuttu. Aineenvaihduntani sattuu olemaan naurettavan tehokas. Näkyy kropassakin, kilojen kerääminen on turhauttavan raskasta hommaa. Joskus harkitsin kilpirauhasen tutkituttamista, mutta kyllä se lähtö tulee varmaan muusta syystä aikanaan, kuin nopeasta aineenvaihdunnasta.

Sikäli hyvä, ettei haudo suolenmutkissa pitkään. Mites sun kuitujen syönnin laita? N. kerran päivässä taitaa kyllä riittää, pientä etenevää liiketta on koko ajan. :)

Mulla ei ole mitään ongelmaa, käyn kuitenkin melkein yhtä usein kuin syön...

Kuituja tulee joskus liikaakin.

• Anonyymi
        temeq kirjoitti:

Aikuivuosinani olen paskonut säännöllisesti, kuin käkikello.
        Kun käki alkaa kukkuun 12, riennän välittömästi sontaaukolle

• tjaah.

siivousintoilijan olevan kiinnostunut myös kakasta... kuuluuko pissasuihku myös mielenkiinnon kohteisiin?

• la.ra

Ai viikkosiivous on intoilua?

No, maatkoon paskassa ne, joita huvittaa, mä tykkään, että kakan paikka on pöntössä (eikä sielläkään kauaa). :)

• kunnon mies

uskokaa nyt, paskantaminen ei ole apurahan arvoista performanssitaidetta jota pitää tukea kunnon ihmisten verovaroilla

• vänkyrä-nainen

Eipä oo paljoa tullut syötyäkään viime aikoina mitään, niin ei oo minkään tarvetta poistuakaan mun kehostani. :D Muuten käyn 1-3 kertaa viikossa, niin on ollut aina niinkauan kuin muistan. Ihan hyväkin, et on noin harvat välit koska en oikeesti tiedä mitään tylsempää kuin tuo em. tapahtuma. Kun en satu ees olemaan vessassalukija-tyyppiä.:)

• la.ra

kun mulla se toimitus on itse asiassa aika nopea (ainakin kun vatsa on kunnossa).

• Yksinkertainen blondi

Olen tyyppiä "läpipasko". Jos olen kotona (teen osan töistä kotona) käyn aamupäivällä 1-3 kertaa ns. tyhjennyksellä. Oon Laran kanssa vähän eri mieltä siinä, että vatsa voi aina hyvin, jos käy usein kakalla. Mulla on aina ollut ongelmavatsa ja reagoin kaikkeen vatsalla. En edes muista koska olisi ollut ummetus, joskus lapsena, matkoilla..? Jos olen töissä tai reissussa aamupäivän ei yleensä tarvi käydä kakalla niin usein... Ihana keskustelu:P

• la.ra

En mä sitä mieltä ole, että vatsan toimiminen yksinään riittää takaamaan onnellisuuden :)

Sen pitää toimia silleen sopivasti, että on pääsääntöisesti kevyt ja hyvä olo.

• kunnon mies

tsekkaat aina ensteks missä on lähin toimiva paskis

• yökäk

mulla on epäsäännöllinen vatsan toiminta, itse asiassa ongelma tressivatsa, ja sitten kun se tapahtuu, se on perheuutinen, josta tiedotetaan puolisolle.

Ja puoliso ei välittäisi kuulla näitä perheuutisia alkuunkaan. Niin, tämä on meidän perhesalaisuus..

• vääntää mekoniumit pönttöön 16.30. Onnistunutta avautumimsvaihetta seurasi upea ponnistumisvaihe, jonka seurauksena duunipaikkani vessa meni tukkoon. Huomenna joku saa puhuttelut, mutta se en ole minä...

"Oletko tyytyväinen vatsasi toimintaan?" Olen. Sen verran säännöllisesti urheilen, että toimii hyvin.

"Ihasteletko tuotoksiasi ennen kuin heität paperia päälle ja vedät vessan?" Aina.

"Minkälainen suhde sinulla on kakkaasi?" En ole miettinyt ja nyt mietittyäni sanoisin että normaalin ihaileva.

• la.ra

joka tunnusti katsahtavansa pönttöön aina. Hienoa!

Jollei mulla olisi samaa tapaa niin olisi jäänyt vuotava vatsahaava viimeksi huomaamatta ja nexiumit ottamatta.

• la.ra kirjoitti:

joka tunnusti katsahtavansa pönttöön aina. Hienoa!

Jollei mulla olisi samaa tapaa niin olisi jäänyt vuotava vatsahaava viimeksi huomaamatta ja nexiumit ottamatta.

tota, emmä siis nyt ihan aina sinne pönttöön kato. Joskus jos menee vaik lamppu just ku mä olen kattomassa pönttöön, ni enhän mä silloin tietystikään pääse katsastamaan työni hedelmiä. Ja sillee.

• kuin tietty rutiini pysyy niin oon kait ainakin suht. tyytyväinen, aamulla kun juo pari kuppia ja polttaa röökin niin se on siinä, helppo ja kivuton synnytys eikä sille päivälle tarvi enää samoihin hommiin palata. Sit jos tuo rutiini jostain syystä särkyy niin kaikki menee vituilleen, tuntuu että kakki tuu enää ollenkaan sille päivälle. Yllättävä kyllä ryyppääminen ei pahemmin vaikuta vatsan toimintaan mulla, ei ainakaan niin pitkään kun vaan muistaa syödä samalla kun juo.

Tuosta ihastelusta en oo ihan varma kun homma menee niin rutiinilla, kyllä mä kait taidan katella ainakin joskus mitä sinne tuli, en ehkä kuitenkaan ihan joka kerta.

Mun suhde kakkaan on vähän omituinen, kaikkien muitten elollisten paitsi itseni jätökset etoo välillä ihan tosissaan eikä se omakaan nyt ainakaan mitään riemunkiljahduksia aiheita. Ehkä se kertoo jotain että meni puoli vuotta ennenkun kävin ekan kerran duunissa kakilla. Vaikka kellontarkka oonkin niin kyllä se akuutti hätä mullakin joskus iskee mutta hammasta purren sinnittelen mielummin kuin menen muualla kuin kämpilla tekeen sen pyhimmän.

• la.ra

käynyt töissä kakkosasialla. Paitsi jos olen ollut yksin ylitöissä.

Pari kertaa olen lähtenyt kesken päivän kotiin, kun on ollut hätä. Ei onnistu töissä vaikka yrittäisin, ei millään.

• SupremeSatan

työpaikassa tämä tehokas työajan hyväksikäyttö oli suorastaan suurta hupia. Kaikille piti ilmottaa jos lähti paskalle ja tuotosta piti vielä kuvailla. Kyllähän se joissakin hienohelmoissa pahennusta aiheutti.

• SupremeSatan kirjoitti:

työpaikassa tämä tehokas työajan hyväksikäyttö oli suorastaan suurta hupia. Kaikille piti ilmottaa jos lähti paskalle ja tuotosta piti vielä kuvailla. Kyllähän se joissakin hienohelmoissa pahennusta aiheutti.

ois järkevintä että kämpillä vaan kamat niskaan ja samantien töihin juomaan ne kahvit ja istuun pöntölle työajalla.

• la.ra kirjoitti:

käynyt töissä kakkosasialla. Paitsi jos olen ollut yksin ylitöissä.

Pari kertaa olen lähtenyt kesken päivän kotiin, kun on ollut hätä. Ei onnistu töissä vaikka yrittäisin, ei millään.

kestäny intissä päivääkään :-) Puhuu mies joka piteli 5 vrk kakkaa yhdellä mettäkeikalla ja kävi koko intin aikana muulla kuin posliinilla ainoastaan 2 kertaa ja kumpainenkin niistä oli ulkohuusi.

• kunnon mies
        SupremeSatan kirjoitti:

monessa paikassa pyritään maksimaaliseen kustannustehokkuuteen

• väliaika
        yrmio kirjoitti:

kestäny intissä päivääkään :-) Puhuu mies joka piteli 5 vrk kakkaa yhdellä mettäkeikalla ja kävi koko intin aikana muulla kuin posliinilla ainoastaan 2 kertaa ja kumpainenkin niistä oli ulkohuusi.

metsässä oli upea tauti.

Vetäsin yhden yhdeksän päivän mittasen leirin käymällä vain kerran riulla. Tarkkaan piti ajoittaa se ajankohta koska siellä käy, että selviää sillä yhdellä keikalla.

• väliaika kirjoitti:

metsässä oli upea tauti.

Vetäsin yhden yhdeksän päivän mittasen leirin käymällä vain kerran riulla. Tarkkaan piti ajoittaa se ajankohta koska siellä käy, että selviää sillä yhdellä keikalla.

ollu lasten katottavaa kun viimein sit 5 vuorokauden jälkeen meni vessaan, varsinki ko oli syöny koko viikon pelkkää näkkäriä. Se nainen joka väittää että mies ei kestäis synnytyksen kipua ei oo pidelly paskaa viittä päivää näkkärikuurilla.

• väliaika
        yrmio kirjoitti:

ollu lasten katottavaa kun viimein sit 5 vuorokauden jälkeen meni vessaan, varsinki ko oli syöny koko viikon pelkkää näkkäriä. Se nainen joka väittää että mies ei kestäis synnytyksen kipua ei oo pidelly paskaa viittä päivää näkkärikuurilla.

lihat tiukoilla, kyllä, oikeassa olette.

• la.ra
        yrmio kirjoitti:

Mä saisin varmaan vapautuksen...

• JJ.

Nyt lara veti pohjat. Onnea!

• la.ra

Mitenkäs sulla, vaivaako ummetus?

• klo 19:12

Oletko tyytyväinen vatsasi toimintaan? - En.

Ihasteletko tuotoksiasi ennen kuin heität paperia päälle ja vedät vessan? - Tottakai.

Minkälainen suhde sinulla on kakkaasi? - Sellainen viha-rakkaussuhde.

(Gek-ko perhana) - Sanos muuta.

• scale

on ihan must-homma. Toki olen erittäin kiinnostunut kakkani struktuurista ja kakkalla ollessani naputtelen tarkat tiedot kulloisestakin kakasta läppärilleni exell-taulukkoon.

• Wuhu

En ymmärrä, käyn paskalla noin 2 kertaa viikossa, tämä on fakta kuin onkin. Silti minulla on kaikki ihan kunnossa, kakka on normaalia, enkä ole yhtään lihava. Mistä tämä voisi johtua. Aina sillontällön tulee kyllä ihan hervottoman iso kakka.

• Anonyymi

Kupu toimii 78 % varmuudella, loppuajan vietän paskomalla!

Terviisii ellenille ja rouskulle!

• Anonyymi

Joka päivä vähintään kerran. Joskus useimminkin. Tuotosta kannattaa hieman seurata koska siitä näkee monta asiaa mutta ei sitä kannata mihinkään näyttelyyn laittaa hyllyn päälle. Hyvä paska on kiinteää ja hieman tarttuvaa. Jos paskannat vettä verta mustaa tai rautakankea kannattaa katsoa mitä suuhusi pistät ja jos se ei auta tutkituttaa suolisto. Ihan ok olen tyytyväinen tavara liikkuu ns.

• Anonyymi

Kyllä. En varsinaisesti ihaile mutta paskan koostumusta ja väriä kannattaa välillä seurata.

• Anonyymi

Kyllä

En

Välinpitämätön

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7420
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      50
      5578
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      62
      3122
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2573
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1608
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      201
      1433
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1119
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      325
      1077
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      244
      1037
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      926
    Aihe