usein täällä miehet valittaa että naiset tahtoo renttuja. Pyydän hetkeksi miehiä asettumaan naisen asemaan.
Kiltit miehet eivät ymmärrä naisia ollenkaan.
Kun kiltti mies lähestyy naista, hän ihmettelee miksi naiset aina sanoo "ei."
Rentut ymmärtävät, että kun nainen sanoo "ei", niin se ei välttämättä ole ehdoton ei vaan haaste.
Naiset eivät yleensäkään heti sano "kyllä", älkää kysykö miksi, niin se vaan on.
Kun kiltti mies kysyy naiselta onko ulkonäkö tärkeää, niin jos(ja kun) nainen vastaa "ei", niin kiltti mies ymmärtää asian niin että voi lampsia kumpparit jalassa hiki haisten ravintolaan syömään.
Renttumies ei ole hänkään fiini, mutta osaa olla kuitenkin coolilla tavalla epäsiisti.
Kiltti mies on mielipiteetön ja tylsä.
Hän antaa naisen valita mitä haluaa syödä puolestaan, tai tylsästi valikoi saman ruoan kuin nainen.
Nainen myös saa kuulla tältä mieheltä, ettei hän ole koskaan maistanut kyseistä ruokaa, eikä ole ollut kyseisessä ravintolassa tai ylipäätään missään ravintolassa.
"Tynnyrissäkö tämä mies on kasvanut", nainen pohtii..
Jos sitten kiltti mies onnistuu pääsemään sänkyyn saakka, niin se todennäköisesti epäonnistuu koska häntä jännittää.
Naisen myös pitäisi kaikki opettaa alusta lähtien, mutta oppitunnin pitäminen latistaa koko tunnelman ja kiihkon. Ei seksi ole teoriaa, käyttäkää mielikuvitustanne jollei kokemusta ole.
Kun suhde on edennyt seurusteluun, kiltti nössömies olettaa että aloite seksiin on se kun istutaan vierekkäin ja hänellä on stondis..
Muutenkin naisen pitäisi lentää liihottaa miehen syliin pienestäkin vihjeestä. Jos nainen kuitenkin kieltäytyy, kiltti mies tulee entistäkin aremmaksi ja nainen menettää kokonaan kiinnostuksensa hänen läheisyyteensä.
Yökaudet kiltti mies miettii "mitä minä tein väärin, olin vain huomaavainen."
Tarinan opetus: TOSIMIES ymmärtää kosiskella naista. TOSIMIES tietää että kun nainen sanoo ei, niin se on kuin kutsu leikkiin.
Siinä vaiheessa kun saa avarista poskelle, tosimies vasta luovuttaa.
Jos nainen kieltäytyy suhteessa seksistä, ei tosimies siitä loukkaannu vaan ryhdistäytyy, voi jopa ottaa naisen puolipakolla.
Tosimies voi tarpeen vaatiessa myös kaapata naisen syleilyynsä, tätä kiltit miehet eivät KOSKAAN tee!
Olen niin tympääntynyt kiltteihin miehiin, jotka eivät edes ampiaista suostu tappamaan vaan minun on sekin tehtävä, jotka parkuvat enemmän kuin minä ja luovuttavat heti kun sanon ei.
Tahdon kunnon pelimiehen, siitäkin huolimatta että he saattavat olla petollisempia.
Ainakin sellaisessa suhteessa tuntee elävänsä ja kokevansa jotain. Tahdon tulta ja tappuraa, enkä tällaista nössömeininkiä.
Kiltit nössömiehet
62
9105
Vastaukset
- kans..
toivotaan samaa!
- ->
Näin on. Tasa-arvo saa aikaan vain pahaa oloa naisille ja vääristää sukupuolirolleja. Nykynaiset esittää moderneja mutta unelmat ja haaveet ovat kuin isoäideillään.
Nainen haluaa itseään pidemmän miehen, nainen haluaa voimakastahtoisen miehen, nainen tahtoo vahvan miehen = Nainen tahtoo tuntea olevansa alapuolella ja se on luonnollista sillä mies on se joka määrää. Jumala loi maailman ja miehen omaksi kuvakseen ja miehelle naiset ja luomakunnan hallittavakseen. - tahtoo rentun
-> kirjoitti:
Näin on. Tasa-arvo saa aikaan vain pahaa oloa naisille ja vääristää sukupuolirolleja. Nykynaiset esittää moderneja mutta unelmat ja haaveet ovat kuin isoäideillään.
Nainen haluaa itseään pidemmän miehen, nainen haluaa voimakastahtoisen miehen, nainen tahtoo vahvan miehen = Nainen tahtoo tuntea olevansa alapuolella ja se on luonnollista sillä mies on se joka määrää. Jumala loi maailman ja miehen omaksi kuvakseen ja miehelle naiset ja luomakunnan hallittavakseen.kai sen asian voi kärjistetysti noinkin sanoa. En usko että yksikään nainen haluaa miehen joka käyttäytyy kuin nainen. Itkee helposti, on pelokas, pieni ja herkkä.
Eikä minusta miehiset ominaisuudet naisissa ole sen puolin kaunista katsottavaa. - ja...
-> kirjoitti:
Nainen haluaa itseään pidemmän miehen, nainen haluaa voimakastahtoisen miehen, nainen tahtoo vahvan miehen = Nainen tahtoo tuntea olevansa alapuolella ja se on luonnollista sillä mies on se joka määrää. Jumala loi maailman ja miehen omaksi kuvakseen ja miehelle naiset ja luomakunnan hallittavakseen.Jos on keskimittaisen miehen pituinen nainen 175-180cm, ei ole helppoa löytää itseään pidempää miestä. Siis selvästi pidempää, esim. kokonaiset kymmenen senttiä pidempää. Osa miehistä kun vieläpä sitä vaatii. Eipä elämä ole reilua.
- (((O))))
-> kirjoitti:
Nainen haluaa itseään pidemmän miehen, nainen haluaa voimakastahtoisen miehen, nainen tahtoo vahvan miehen = Nainen tahtoo tuntea olevansa alapuolella ja se on luonnollista sillä mies on se joka määrää. Jumala loi maailman ja miehen omaksi kuvakseen ja miehelle naiset ja luomakunnan hallittavakseen.jep mutta usein käy niin että nainen johtaa miestä.. kun rakkaus syvenee mies tekee mitä tahansa naisensa eteen, jolloin tavallaan nainen epä-,tietoisesti ottaa ohjakset:D jepjep. ja vaikka suurin osa naisista haluaakin itseään kookkaamman miehen, niin ei koko siinä vaiheessa auta jos mies on täysi nössö..
- mitä tahansa
(((O)))) kirjoitti:
jep mutta usein käy niin että nainen johtaa miestä.. kun rakkaus syvenee mies tekee mitä tahansa naisensa eteen, jolloin tavallaan nainen epä-,tietoisesti ottaa ohjakset:D jepjep. ja vaikka suurin osa naisista haluaakin itseään kookkaamman miehen, niin ei koko siinä vaiheessa auta jos mies on täysi nössö..
miestensä eteen. Kertoo aika paljon naisista.
- (((O))))
mitä tahansa kirjoitti:
miestensä eteen. Kertoo aika paljon naisista.
eii välttämättä. riippuu suhteesta..mää ainakin tekisin mitä tahansa miun poikaystävän eteen:)
- Anonyymi
tahtoo rentun kirjoitti:
kai sen asian voi kärjistetysti noinkin sanoa. En usko että yksikään nainen haluaa miehen joka käyttäytyy kuin nainen. Itkee helposti, on pelokas, pieni ja herkkä.
Eikä minusta miehiset ominaisuudet naisissa ole sen puolin kaunista katsottavaa.Ai naisetko "itkevät herkästi, ovat pelokkaita, pieniä ja herkkiä"; salli mun nauraa!! Millä vuosituhannella elät??!!
- Vahva herrasmies
Hei!
Miksi pitää olla nimenomaan renttu?
Olen äskettäin alkanut seurustelemaan viehättävän nuoren naisen kanssa, joka aivan spontaanisti kertoi, miksi minuun ihastui. Luetteli samoja asioita, joita olin jo aikaisemmilta tyttöystäviltäni kuullut.
Olen vahvatahtoinen, itsenäinen, itsevarma, ja mikä tämän tytön mielestä parasta, osaan 'ottaa hänet ja viedä häntä', eli osaan olla hyvällä tavalla dominoiva. Viimeksimainitun ominaisuuden olen tosin jo tiennytkin omaavani. Sosiaaliset taitoni ovat kehittyneet sellaisiksi, että tiedän, milloin naiseni 'ei' tarkoittaa todella 'ei' ja milloin se puolestaan tarkoittaa 'kyllä'.
Kuitenkaan en ole k*sipää tai renttu, alkoholiongelmaa ei ole, ketään en ole koskaan pettänyt.
Hyväntahtoinen ja hyväkäytöksinen olen, olematta kuitenkaan kiltti.
Summa summarum, on olemassa muutakin kuin kiltit miehet ja renttumiehet.- se menee
mutta katsos kun valtaosa naisista on todella yksinkertaisia idiootteja ja he eivät tajua että mielenkiintoinen mies voi olla muunkinlainen kuin renttu. Heille vain renttu on yhtä kuin mies ja muut ovat nössöjä. No hyvä niin, koska minun ei tarvitse vahingossakaan törmätä tuollaisiin muijiin, joiden kanssa en pystyisi olemaan... Nääs naiset isollä N:llä taas vastaavasti ovat jo ulkoisesti ja käytökseltäänkin jotain muuta kuin nämä rahvaanomaiset rentunnussijat...
- jo päässyt
se menee kirjoitti:
mutta katsos kun valtaosa naisista on todella yksinkertaisia idiootteja ja he eivät tajua että mielenkiintoinen mies voi olla muunkinlainen kuin renttu. Heille vain renttu on yhtä kuin mies ja muut ovat nössöjä. No hyvä niin, koska minun ei tarvitse vahingossakaan törmätä tuollaisiin muijiin, joiden kanssa en pystyisi olemaan... Nääs naiset isollä N:llä taas vastaavasti ovat jo ulkoisesti ja käytökseltäänkin jotain muuta kuin nämä rahvaanomaiset rentunnussijat...
poitsuudestasi?
- vielä rajumpaa
jo päässyt kirjoitti:
poitsuudestasi?
kategorisointia... ilmeisesti sinun mielestä ainoastaan rentut panee tässä maailmassa... Ja kaikki naiset vain ja ainoastaan kiinnostuu rentusista!?! Kuvittele minun puolestani mitä haluat minusta... ei voisi kiinnostaa vähempää, mutta kerroppa minulle, milloin viimeeksi olet syönyt lihiksen munalla?
- Valikoiva mies
Luulet itsestäsi liikoja. Kirjoituksestasi kyllä aistii selkeästi, ettet ole tarpeeksi hyvännäköinen, jotta sinusta mies kiinnostuisi.
- tätä samaa taas...
Toivotaan, että ap kirjoitus oli vain yksi typerä provo...
Taas tätä renttu -teemaa ja haastellista naista ja miestä, joka on kyllä todella harvojen ja erittäin lapsellisten naisten Regina-haaveilua.
Kiltit miehet ovat sivistyneitä, miehekkäitä, vastuuntuntoisia ja vastustamattomia. Vain luuseri nainen tai itsetunnolleen pönkittäjää tarvitseva nainen haluaa rentun (eli voi yrittää parantaa miestä) eli miehen, joka on itsekäs eikä varmasti ajattele yhtäkään naista haasteena vaan hyödykkeenä.
Kunnolliset miehetm jotka ovat siis vastakohtia rentuille, ovat yleensä hyviöä rakastajia. Rentut sitävastoin ovat niitä nössöjä sängyssä, jotka odottavat, että nainen tekee kaiken ja toisaalta sen vähän minkä tekevät kuvittelevat olevan jotakin ainutlaatuista.
Ap kirjoittaja ei ole ilmeisesti päässyt tutustumaan aitoon oikeaan mieheen koska renttu on kovin kaukana miehestä tai miehekkyydestä!
Rentut ovat harvoin tulta ja tappuraa, paitsi kännipäissään. Kyllä on ap-kirjoittajalaa hieman puurot ja vellit sekaisin! - jep jep
Eikö maailmassa ole muita mieslajeja kuin renttuja ja nössöjä? Muiden palstakirjoitusten perusteella löytyy myös kolmas alalaji: pelimies.
Rinnastat näköjään myös rentut TOSIMIEHIIN. Tuo on loukkaus kaikkia tosimiehiä kohtaan. Mies isolla M:llä pitää minkä lupaa ja kantaa vastuunsa tekosistaan.
Renttuilu ja pelimiehen leikkiminen on henkisten teini-ikäisten puuhastelua. Naurattaa kaiken maailman pelimiesoppaat ja niiden oppien mukaan käyttäytyvät einarit, jotka yrittävät olla itsevarmoja ja esittää kiinnostusta naisten juttuja kohtaan vain siksi, että oppaassa kehuttiin sen olevan paras tapa saada paratiisin portit aukeamaan.
Itsehän en pahemmin helmiä sioille jakele. Jos nainen ei kiinnosta niin sitten ei kiinnosta.- niin!
Huvitti oikein tuo kohta missä aloittaja vaahtosi miten kiltti mies ei tiedä ruokaravintolassa asioinnistakaan mitään, ja renttu hallitsee homman suvereenisti :) Eiköhän se ole niin päin että veitsellä ja haarukalla syöminen on rentulle haaste, kun on totuttu elämään hampurilaisilla ja aamuyön tunteina auki olevan snagarin lihiksillä (milloin ei olla ottamassa siellä senkkaa nenästä).
Ihana renttu tosiaan osaa varmaan ottaa naisen vaikka puoliväkisin (ja livistää yhteystietojaan jättämättä kun naisen masu alkaa turvota huolestuttavasti). - tahtoo rentun
että on parempi kun mies on vähän renttu, kuin mielipiteetön nyyhkyttäjä, joka ei uskalla eikä osaa mitään. Hienoa jos on olemassa miehiä jotka ovat rohkeita olematta renttuja, omalle kohdalleni ei vielä ole sellaista osunut.
Tarkoitin siis että jos näiden kahden väliltä pitää valita, niin mieluumin otan sen rentun. Niin kuin muutkin naiset. - Aitonainen..
tahtoo rentun kirjoitti:
että on parempi kun mies on vähän renttu, kuin mielipiteetön nyyhkyttäjä, joka ei uskalla eikä osaa mitään. Hienoa jos on olemassa miehiä jotka ovat rohkeita olematta renttuja, omalle kohdalleni ei vielä ole sellaista osunut.
Tarkoitin siis että jos näiden kahden väliltä pitää valita, niin mieluumin otan sen rentun. Niin kuin muutkin naiset.Turhaan yrität puhua toisten naisten suulla, puhu vain omasta puolestasi. Minä en ottaisi miestä, jolla on vähänkää'n rentun piirteitä.
Renttu on juuri se mielipiteetön nyyhkyttäjä, joka sanoo sen, mikä parhaiten missäkin tilanteessa tepsii.
Miten ihmeessä glorifioit rentun johonkin, mihin hän ei kuulu? Renttu ei ole mies eikä mikään. Katselehan vähän yhmpärillesi näiden renttujen jättämiä lapsia esimerkiksi. Renttu senkun "hurmailee" uusia naisia, kun entiset maksavat hänen velkojaan tai hoitavat lapsiaan. Vastuuntuntohan ei kuulu rentulle vaan hänellä on tärkeämpää tekemistä "haasteellisten naisten" kanssa...ainakin sinun logiikkasi mukaan.
Me oikeat ja aidot naiset haluamme kunnollisen miehen, joka saa olla kiltti, sillä kiltteys on erittäin hyvä ominaisuus, jos ymmärtää oikein mitä kiltteys tarkoittaa! - jep jep
tahtoo rentun kirjoitti:
Tarkoitin siis että jos näiden kahden väliltä pitää valita, niin mieluumin otan sen rentun. Niin kuin muutkin naiset.Jos sinä et ole tavannut tosimiehiä, johtuisiko se mahdollisesti siitä, että et itse ole aivan niin kiinnostava tapaus kuin kuvittelet?
Rentut ovat sinusta rohkeita. Minusta he ovat häviäjiä joiden ajatusmaailma on oikeasti jämähtänyt jonnekin 15-vuotiaan tasolle. "Mä sain viime yönä ainaki seittemän kertaa. Vitun siistii" ja sitä rataa.
Oletko muuten antanut alkuun ujolta tuntuvalle kaverille ikinä kunnon tilaisuutta? Milloin jako nössön/rentun välillä tapahtuu?
Suoraan sanottuna viestisi kertovat aika kapeasta ajatusmaailmasta. Toivottavasti olet vielä nuori.
renttu on yhtä kuin peli- ja tosimies.
Ai perustelut?
Nuo rentun ominaisuudet sopii niin peli- kuin tosimiehelle."TOSIMIES tietää että kun nainen sanoo ei, niin se on kuin kutsu leikkiin."
Ai niinku...
...
"EI EI EI - EI KAKKOSEEN!"
...
Mietis ny tyttö uudestaan toi juttu.- mumina
miksi siis saamme lukea "Nainen raiskattu" kun kerran "Ei" tarkoittaa "kyllä"?
Ristiriitaa ilmassa - puskien mies
siis ei tosiaankaan tarkoita "ei"? Valitettavasti oikeudessa ei tuolla ole mies kovin vahvoilla. Siksi ehkä vankilat ovatkin täynnä renttuja?
Mitähän sellainen nainen sanoisi, joka haluaisi haluaisi sanoa "ei"? Vai onko niin, että kaikki naiset joko sanovat kaikille kyllä, kutsuvat leikkiin tai ainakin haluavat itsensä kaapattavan puolipakolla? - Kauhistuttavaa
naisena lukea aloitusta jossa ihannoidaan raiskaamista. Minä en ikipäivänä haluaisi että minut vain "otetaan" kielloista huolimatta :(
Provo..pakko olla. Älkää hyvät miehet ottako näitä tosissaan :( Tuli paha mieli.
- Voi kuinka söpöä
"Ainakin sellaisessa suhteessa tuntee elävänsä ja kokevansa jotain. Tahdon tulta ja tappuraa, enkä tällaista nössömeininkiä."
VOOOOI kuinka söpöä.
Meidän itsenäisistä sinkkunaisista paljastuukin piirteitä; oma itsenäinen elämä onkin niin tylsää nysväystä että tarvitaan taas miestä että TUNNETTAISIIN jotain uutta. Hitsi, tuohan on jopa hersyvän koomista. Se älytön itsenäisyys ja individuaalisuus jota naiset on kahmineet itselleen kostautuukin ELÄMÄTTÖMYYTENÄ :D
Tiedättekö. Ei mies ole vastaus teidän omaan sisäiseen tyhjyyteenne ja elämän tylsyyteen. Se on täsmälleen oma valinta miten elää. Jokainen tekee elämänsä itse.
Nyt miehen tehtävä siis onkin olla taas naiselle jotain. Nyt mies on naiselle se viihdekeskus tai extreme-harrastus.
Haluanko olla viihdekeskus tai exteme-harrastus?
... en. - etsintään
Aika rasittava kumppani olisit miehelle.
- sulla
on vastaavasti tarjota miehelle? Oletko nainen isolla ännällä vai suomalainen nainen?
- ihan mielenkiinnosta,
minkälainen on suomalainen nainen??
- harmaavarpunen,
ihan mielenkiinnosta, kirjoitti:
minkälainen on suomalainen nainen??
jonka mielestä hänen ei tarvitse nähdä minkäänlaista vaivaa miesten takia, vaan hänen tulee kelvata just sellaisena kuin on, vaatii kuitenkin suomalaiselta mieheltä mitä sattuu. Haukkkuu ja halveksii (kokoontuu yleensä laumaan) ulkomaisia naisellisia naisia alatyylisin termein. Ei arvosta suomalaista miestä ja ihmettelee miksei kelpaa.
- täällä vinkua,
harmaavarpunen, kirjoitti:
jonka mielestä hänen ei tarvitse nähdä minkäänlaista vaivaa miesten takia, vaan hänen tulee kelvata just sellaisena kuin on, vaatii kuitenkin suomalaiselta mieheltä mitä sattuu. Haukkkuu ja halveksii (kokoontuu yleensä laumaan) ulkomaisia naisellisia naisia alatyylisin termein. Ei arvosta suomalaista miestä ja ihmettelee miksei kelpaa.
jos suomalaiset naiset eivät kelpaa...Kannattaisi mennä siinä tapauksessa hieman kansainvälisimmille palstoille,jos vaikka onnistaisi...
- ja upposi? :D
täällä vinkua, kirjoitti:
jos suomalaiset naiset eivät kelpaa...Kannattaisi mennä siinä tapauksessa hieman kansainvälisimmille palstoille,jos vaikka onnistaisi...
unohtui tosiaan että harmaavarpunen ei kestä kritiikkiä.
Kyllä mulle suomalainen nainen kelpaa, mutta ilman edellä lueteltuja ominaisuuksia, kiitos. Tuli vain mieleen että jos nainen vaatii, niin sitten pitää olla myös antaa takaisin. Ei laatumiehet pelkällä p**** palkalla rupea hyppimään.
- on muutakin...
kuin kahta sorttia. Yleensä saamattomat miehet rakastavat jakoa renttuihin ja omaan itseensä, jolloin omanlaisten ulkopuolella ei ole mitään hyvää.
Ihminen on niin etevä valehtelemaan itselleen. - raiskaajat
ajattelevat... naisen ei on kutsu leikkiin ja eivät lopeta rajua lähentelyään kovinkaan helposti... Ovat katsos miehiä isolla M:llä, jotka ei naisten vikinöitä paljon kuuntele saati kunnioita. Onnea etsintään! Ansaitset haluamasi kaltaisen miehen ehdottomasti...
- miehiksi
itseään kutsuvat ovat usein juuri tuota tyyppiä. ei on katsos kyllä, ja sitä rataa...
- normi mies
Kaappaamisen soveliaisuus on melko veteen piirretty viiva ja siksi en sitä suosittele miehille millä on olematon ihmistuntemustaito.
Monesti näkee näitä kaapparimiehiä baarissa jotka ottaisivat naisen puoliväkisin ja se on mielestäni säälittävää katsottavaa. Lisäksi kun he vielä itse pitävät omaa karismaansa puolijumalillisena.
Naisessa taas näitä avarinjakajiakin näkee ja pysyn ihan suosiolla heistä kaukana, vaikka heillä kenties olisi minuun kiinnostusta. Jatkuva litsarien jakaminen mielestäni kertoo yliailahtelevasta luonteesta joka helposti ennemmin täi myöhemmin kaatuu marttyrisointiraivoon jostain olemattomasta syystä.
Petollisuus ihmisessä on mielestäni perseestä oli sitten kysymyksessä mies tai nainen. Jos kuitenkin vähättelee petollista luonnetta niin turha tulla poraamaan että miksi minulle aina käy näin. - pikkuvaimo
Puhut asiaa! Nykyaikana miehet eivät ole miehiä (eikä naisissakaan ole kehumista).
Tosimies on vahva, voimakastahtoinen, dominoiva ja karismaattinen. Tosimies ei kuitenkaan ole renttu saati pelimies, vaan vastuuntuntoinen ja suoraselkäinen. Tosimies pitää huolta vaimostaan ja lapsistaan ja täyttää lupauksensa, mutta on samalla suvereeni perheen pää.
Voisihan noita ominaisuuksia luetella haaveillen vaikka iltaan asti, mutta on askareita tehtävänä. - kirjoittama provo!
Kukaan nainen EI OIKEASTI ihannoi raiskaamista eikä halua tulla raiskatuksi!!!
Olen järkyttynyt! :( - Vortac.
Se on totta, että 'kiltit miehet' eivät useinkaan ymmärrä naista ollenkaan. Jos ymmärtäisivät, heiltä katoaisivat halut olla kilttejä moisille harpyijoille.
Mutta se ei ole kilttien miehien syy, etteivät he ymmärrä - jos yhteiskunnassa oltaisiin asioista aina puhuttu avoimesti, naiset eivät peittelisi todellista luonnettaan, arvojaan ja halujaan, jos elokuvissa ja medioissa näytettäisiin ja kerrottaisiin totuus siitä millaisia miehiä naiset preferoivat (ag, mikä sana, mutta ei voi mitään), kyllä silloin nämäkin nössömmät miehet ymmärtäisivät, missä mennään.
Tässä on taas tämä typerä ristiriitaisuus naisten taholta..
Ensin naiset sanovat, että haluavat rehellisiä ja huumorintajuisia, naista kunnioittavia miehiä ideaalisena; Tämä johtaa siihen, että moni mies ilahtuu ja ajattelee että minähän olen juuri tuollainen, tai ainakin koettavat muokata itsestään sellaisen.
Sen jälkeen naiset sitten kitisevät, että miehet ovat juuri sellaisia kuin on tilattu, ja haluavatkin mieluummin tulta ja tappuraa! (no, ainakin tuo eukko on rehellisempi puheissaan kuin naiset yleensä ihannemiehestään kertoessaan)
Kyseessä on sama tilanne, kuin tilaisi postimyyntifirmalta jotain tuotetta, ja sitten alkaisi valittaa niille, että tuote on juuri sitä mitä ollaan tilattu, ja kirjoittaisi pitkän kitinän siitä että haluaa mieluummin ihan erilaista tuotetta.
Miehille pitäisi jo lastentarhassa, peruskoulussa ja kaikissa oppilaitoksissa opettaa, että hyvät miehet jäävät ilman kumppania, koska naiset haluavat pahoja ja röyhkeitä miehiä. Hyvät miehet päätyvät korkeintaan kaverimiehiksi, joita hyväksikäytetään surutta, vihjaillen seksin mahdollisuudesta.
Jos eivät sitten tee itsaria, voivat kelvata aviomiehiksi kolmevitosille ja siitä ylöspäin-ikäisille, itsensä rietastelemalla rähjänneille ja kuluttaneille, rupsahtaneille yksinhuoltajaeukoille, jotka ovat tietenkin jo imeneet lasten biologisen isän kuiviin (monellakin tasolla), ja sama kohtalo odottaa näitä hyviäkin miehiä pienen aviomieskauden jälkeen, koska nainen sitten lopulta kuitenkin kyllästyy miehen hyvyyteen, vaikka onkin hyvä elättäjä, ja jos ei ota eroa niin ainakin syrjähyppii alfauroksissa, ja jos hyvä mies luulee olevansa isä, niin yleensä lapsen on kuitenkin siittänyt joku alkoholisoitunut prätkäjengiläis-narkkari.
Jos tämä kaikki opetettaisiin lapsille jo pienestä pitäen ja sitä tolkutettaisiin tolkuttamasta päästyäkin, niin sitten asia olisi minun puolestani ok.
Sitä odoteltaessa kyllä ottaa pattiin lukea tollasten idiootti-akkojen whinetystä ja kitinää, kun he eivät ole koskaan mihinkään tyytyväisiä, haluavat kaiken, eivätkä voi kaikkea saada, ja pistävät sen miesten, minun ja patriarkaatin syyksi.- Minulla on kunnollinen mies:)
Älä välitä ton naisen teksteistä. Kyllähän sen näkee, että ei ole henkisesti kovinkaan kasvanut ihminen. Kyllä meitä naisia on, jotka haluavat kiltin ja kunnollisen miehen. Minun oma mieheni on erittäin kiltti, mutta myös määrätietoinen ja oman arvonsa tietävä. Häntä ei kukaan polje jalkoihin. Hän osaa halata oma alotteisesti ja on erittäin intohimoinen sängyssä. En minä ainakaan ottaisi itselleni jotain renttua, joka on ap:n kirjoittaman kaltainen.
Olen seurustellut monen miehen kanssa. Kun nainen on lämmin ja rakastava, niin mies uskaltaa avautua ja näyttää rakkautensa niin henkisellä kuin fyysiselläkin tasolla. Naiset odottavat liian usein, että miehen pitäisi lukea heidän ajatuksiaan. Jos mies ei heti osaa toimia oikein, niin siitä suututaan. Niin naisen kuin miehenkin pitää oppia kertomaan toiveistaan ja haluistaan:)
- Minä en ainakaan
halua että minua alistetaan tai että minun mielipiteeni sivuutetaan tai että minua pidetään jonain tahdottomana nukkena. Minua ei rentut paljon hetkauta, minä haluan miehen jolle minä merkitsen jotain ja joka pitää minua hyvänä. Uskomataonta, että joku ihan pokalla väittää että naisen ei on kutsu "leikkiin"! Jos nainen sanoo ei, se tarkoittaa ei! Jos siitä etenee niin se on raiskaus! Haloo!
- Tiitiainenk
On se kyllä kummaa kun tällaista ihannoidaan, että joku haluaa, että hänet otetaan "puolipakolla". Ja "ei" onkin "kyllä"?
Huhhuh sanon minä. Mistähän mahtaa johtua suuret raiskaustilastot? On ihmeellistä, että naisen suusta kuulee tällaista.
Kiltti ei ole synonyymi sanalle mielipiteetön, ymmärtämätön tai tylsä.
Et ole tainnut tavata kunnon miehiä lainkaan, jos tuollaiset ovat käsityksesi miehistä. Luuletko todella, että on olemassa kaksi ryhmää, mutta välimaastoa ei ole? - Trallallaa
Ainoa vika tuossa "tosimieheilyssa" on se, etta jos mies ei ulkonaoltaan, varallisuudeltaan ja statukseltaan miellyta naista, niin aggressiivisen kaytoksen tuloksena ei saakaan pillua vaan ahdistelusyytteen.
Alkaa naiset jaksako jauhaa paskaa. Kuinkahan kauan aloittajakin kulutti elamastaan tuon paskanjauhamisen kirjoittamiseen?
T. yksi epatosimies - mies2423524
katoppahan tosta naisen logiiga keskutelusta mitä sanoiset tommosest miehest?
löytyy otsikolla kysymyksiä naisille!!! - huh huh
no jo on mustavalkoista ja pinnallista ajattelua...
- Elämä on
Ensin halutaan tosimies ja noin kuukauden päästä itketään täälä, kun se tosimies petti/löi/otti puoliväkisin... On se ihmeellistä se elämä.
Ja no. Ei tuommoset ole tosimiehiä. Maapallon santoja tallaa melko vähän porukkaa, joka pystyy rehellisesti sanomaan itseään mieheksi. Tuommosia muka maskuliinisia vellihousuja on vaikka muille jakaa mutta todellisia miehiä on hirveän vähän. En tiedä. Riipoo vaan tuo tosimies ilmaisu, kun sitä käytetään jostain vässyköitä jotka ei ole ikinä tehny mitään ansaitakseen tulla kutsutuksi mieheksi. pirulauta. - Anonyymi
Kukaan ei ole kiinnostunut edes tutustumaan lammas ihmiseen jolla ei ole omia mielipiteitä ja on sellanen perässä vedettävä joo joo ihminen.
- Anonyymi
Olet rasittava nainen enkä toivo enää yhtään kaltaistasi ämmää riesakseni. Pullantuoksuinen kotiäitityyppi on paljon parempi kumppanina kuin vaatelias moderni nainen. Minulla on jo päivätyö ja pari projektiautoa harrastukena. En halua mitään suoritusperustaista naista.
Terveisin, Tosimies - Anonyymi
Aika mustavalkoinen näkökulma ja oletus että kiltti mies on kokematon. Itse näen asian niin että ihminen on kiltti silloin kun on aika sille ja jotain muuta sitten kuin on aika sille tilanteen mukaan eletään. Jokaisella ihmisellä pitäisi olla käytöstavat. En myöskään ymmärrä miksi kaiken pitäisi olla helvetin vaikeaa ja kinastella jostain täysin merkityksettömästä asiasta kuka sellaista idioottia jaksaa katsoa? En tiedä mistä neitsyiden paikasta olet miehiä hakenut. Yleensäkin sana mies kaipaisi jonkinlaista päivitystä. Mies ei ole poikamainen öykkäri joka elää itsetuhoisesti ja joka laukoo typeriä mielipiteitä ja sääntöjään jotka osoittaa että hän on tyhmä kuin saapas. Mies on itsevarma rauhallinen sovinnollinen kunnes tapahtuu jotain jolloin on aihetta vetäistä jotain neppariin. Toki miehellä on myös rajoja ja mielipiteitä. Mielipiteetkin voi sanoa monella tavalla. Mies pitää huolta läheisistään. Mies on yleensä hiljaisempi ja rauhallisempi naista ja tekee asiat harkiten.
Tuo aloitus oli kuin jostain romanttisesta elokuvasta tai romaanista, jossa pääpari käy tahtojen taistelua keskenään. Tuulen viemää esim. jossa Scarlett ja Rhett Butler aluksi inhoavat toisiaan ja sitten ovat kiinnostuneita toisistaan. Ja Rhett ottaa lopulta Scarlettin lähes väkisin, kun Scarlett ei taivu hänelle. Ja sitten Rhett jossain vaiheessa suuttuu Scarlettiin ja lähtee lätkimään ja Scarlett jää itkemään, mutta vannoo saavansa miehen takaisin.
Kiltti tarkoittaa minulle luonnetta eli ystävällinen, rauhallinen, kohtelias, ei sitä että on tossun alla eikä ole ollenkaan omaa tahtoa tai oma-aloitteellisuutta.- Anonyymi
😁😁😁, naisimperiumin vastaisku
- Anonyymi
Kuulostaa et kunnon mies on vähälahjanen öykkäri. Mut jotkut naiset on samanlaisia. Oma teoriani, superrikkailla ja tosi köyhillä varaa öykkäröidä. Eli öyklärit ovat joko alfoja tai alinta sakkaa. Beettamiesten keskiluokka joutuu sopeutumaan sekä käyttämään harkintaa ja mielistelemään välillä palkanmaksajia. Toisinaan sopeudutaan liikaa. Ei sanota asioita suoraan. Siedetään epätasa-arvoa jotta oma nahka säästyisi. Kilpaillaan naapurin kanssa elintasosta vaikka oma elämä muutu yhtään paremmaksi. Ei uskalleta tehdä mitään poikkeavaa tai miettiä itsenäisesti elämänsä arvoja. Puuttuu visioita ja ollaan narusta vedettävä lammaslauma. Toisaalta osaaminen vaatii lahjakkuutta ja hiljaiset harkitsevat usein tekevät perampaa laatua. Laatu pitää osata markkinoida riittävällä röyhkeydellä, niin nais kuin työmarkkinoilla.
- Anonyymi
En tiedä monesko kerta tämä on mutta kirjoitan nyt vielä kerran faktan jonka toivottavasi luet niin monta kertaa että ymmärrät. Ihmisillä mitään ALFA MIEHIÄ EI OLE OLEMASSA!! Ymmärrätkö? ALFA MIEHIÄ EI OLE OLEMASSA joten myöskään BETA miehiä ei ole olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä monesko kerta tämä on mutta kirjoitan nyt vielä kerran faktan jonka toivottavasi luet niin monta kertaa että ymmärrät. Ihmisillä mitään ALFA MIEHIÄ EI OLE OLEMASSA!! Ymmärrätkö? ALFA MIEHIÄ EI OLE OLEMASSA joten myöskään BETA miehiä ei ole olemassa.
Väität etten ole todellinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väität etten ole todellinen
Voit olla todellinen mutta alfa mies et ole se on fakta koska alfa ihmisiä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit olla todellinen mutta alfa mies et ole se on fakta koska alfa ihmisiä ei ole.
Ihan sama millä hauskalla termillä asiaa nimittää. On miehiä ja naisia joilla on enemmän luonteenpiirteitä fyysisiä ja henkisiä ominaisuuksia valtaa ja rahaa kuin toisilla ja nämä vaikuttavat kuinka haluttava kumppani on kyseessä. Tietenkin ollaan kateellisia. Haetaan mielummin tasavertaista kumppania. Itseluottamus ei riitä jos toisella on pääomaa enemmän. Älykäs koulutettu haukkuu kauniit ja rikkaat tyhmiksi.
Kukaan ei säästy kritiikiltä. Kaikki saavat palautteen jostakin.
- Anonyymi
Täyttä sheidaa koko kirjoitus
Rotunainen ei vilkaisekkaan renttuihin päin; hehän ovat selkärangattomia, itsekkäitä luusereita vain kynnysmattonaiset ihailevat heitä ja yllä olevan kirjoituksen perusteella heitä vieläkin löytyy
Kiltti mies on seksikäs, älykäs ja ystävällinen ja heitähän ei vapailla markkinoilla juurikaan ole, renttuja sen sijaan vaikka kuinka paljon ja syystä!- Anonyymi
Se on naisesta kiinni. Vitun tylsimykset .
Ma ole pannu enemmän ku te ootte kätelly ja viisaudet sikseen .Seksi on sivuseikka . Sielu ei se tulee järettömänä kun on yhteys .En ole koskaan tavannut rumaa naista ,mutta sellaisia sieluja kyllä. Katsonut olen kuutamoon tähtien loisteessa illan hämärtyessä nähnyt piirteen nuo sielun kauneuden kasvoissa illan loisteessa .Monet jäi uudet tuli .Poltimme kynttilöitä niin kuin myös sydäemmiä ja siitä jäi vain kaipaus iltaan ja kuutamoon joka saimme kokea kahden .Kahden sielun kohdatessa kuutamossa yön hämärässä haaveiden
t: yks kulkia maan joka toisen kohdata saa
- Anonyymi
suosittelen lukemaan naisten juttuja jotka ovat alkaneet muuttamaan itseään mieheksi ja minkälaisen kohtelun sen jälkeen saavat kun eivät enää näytä naiselta.
- Anonyymi
Tottahan tuo on, mitä aloittaja kirjoittaa. Liian myöhään sen itsekin huomasin ja siksi ilman jäin. Nyt ikää on jo 78 v ja kaikki on edottomasti myöhäistä.
Tässä vielä lopuksi linkki ihannemieheen :https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9d96d01e-d885-4b06-890f-1a26af9776b9 ainakin 5 naista samaan aikaan!
Kertoo myös paljon naisista. Kuka tuollaisia kokokylän polkupyöriä haluaisikaan muuten kuin sen reiän takia? - Anonyymi
TOSIMIES poistuu naisen ein jälkeen ja nainen jää vinkumaan mitä menetti. Tarjolla on enää renttuja ja onneksi olet heidän kanssaan onnellinen.
Miksi muuten vastaat ei jos vastaus on kyllä? Miksi joka asiasta pitäisi vääntää?
Miksi juntti mies joka perseilee on sinusta parempi kuin mies jolla on käytöstavat ja joka varmasti pitää sinut turvassa. Tiedätkö että tyhjä tynnyri kolisee eniten?
En halua naista joka on draamaqueeni. Jos haluat epävakaata suhdetta on kotikasvatuksessasi ollut joku alkoholisti nisti isä tai äiti tai joku muu päin vittua. En halua naista jonka pyrkimys ei ole tasaiseen elämään. Jatka matkaasi olet alamittainen ehkä vielä joskus aikuistut. - Anonyymi
Näin se on kuin avaaja sanoo.
Ja naisia puolestaan on vain kahta sorttia. Niitä, jotka avaavat haarat heti (kun varallisuutta on tarjolla) ja niitä, jotka sanovat kaikkiin ehdotuksiin "ei". - Anonyymi
Valitan mutta näin metoo-aikana saatte vetää sormeenne joka ikinen nauta tämän maan päällä. En vihaa mitään niin paljon kuin suomalaisia naisia. Teen kaikkeni että olonne on mahdollisimman paska. Thaimaassa on kämppä jossa ei teitä lehmiä tule ikävä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389