Tilastoa 40 nettitreffeistä

Himotreffailija

Tässäpä yhteenvetoa nettitreffeistäni. Ensin ilmoitettu tytön numero, sitten missä kohdattu, sitten kuinka kauan mennyt livetapaamiseen, sitten tapaamisten lukumäärä. X=matkusti toiselta paikkakunnalta mun luo. Y=matkustin itse.

1X - artic chat, 3kk, 1
2YX - artic deitti, hänen ilmo, 2kk, 10&edelleen tunnetaan
3 - artic deitti, mun ilmo, 1kk, 1
4 - kiss chat, 1vk, 1
5 - kiss chat, 2vk, 2 (edellisen kaveri...)
6X - kiss chat, 2vk, 1
7X - kiss chat, 3vk, 1
8 - kiss chat, 1h, 1
9Y - city deitti, hänen ilmo, 7kk, 1
10 - city deitti, hänen ilmo, 1,5kk, 2
11X - kiss chat, 2vk, 1
12X - kiss chat, 8h, 3&edelleen tunnetaan
13 - kiss chat, 1vk, 1
14 - kiss chat, 2vk, 1
15 - kiss chat, 1pv, 7
16X - kiss chat, 2vk, 1 (samana päivänä kuin ed)
17 - kiss chat, 1kk, 1
18 - kiss chat, 2h, 1
19 - kiss chat, 1kk, 1
20 - sinkut deitti, minun ilmo, 1,5vk, 2 (17-20 peräkkäisinä päivinä...)
21X - teksti-tv, hänen ilmo, 3kk, 4
22 - kiss chat, 2vk, 1
23Y - jippii chat, 1,5kk, 1
24Y - city deitti, mun ilmo, 10kk (välissä 6kk tauko), 1 (samana päivänä kuin ed)
25 - kiss chat, 2vk, 1
26 - kiss chat, 1pv, 1
27 - kiss chat, 2kk, 2 (samana päivänä kuin ed)
28YX - kiss chat, 3kk, 3
29X - kiss chat, 4kk, 1
30 - e-mail, 2kk, 4&edelleen tunnetaan
31X - e-mail, 1kk, 1
32X - kiss chat, 3kk, 1
33 - city deitti, mun ilmo, 3pv, 1
34 - kiss chat, 2vk, 2
35 - kiss chat, 2h, 1
36 - kiss chat, 2vk, 1 (samana päivänä kuin ed)
37 - kiss chat, 1kk, n.100&edelleen tunnetaan
38 - jippii chat, 1kk, 1
39X - irc-galleria, 1kk, 1
40 - jippii chat, 2pv, 1

Eli ihan mukavasti 4 vuodessa. Chateista Kiss johtaa 25:llä, Jippii hyvänä kakkosena 3:lla, Artic pitää perää yhdellä pokauksella. Deitti-paikoista City johtaa 4:llä, seuraavina Artic 2 ja Sinkut 1 poka. Hajaääniä teksti-tv:lle ja suoralle e-mailtoiminnalle. Mutta entäs se laatu sitten?

Samana päivänä kohdattu 4. Viikon sisällä 6. Kuukauden sisällä 18. Yli kk on tuhrautunut "tutustumiseen" 12 "naisen" kanssa.

12 on tullut tavattua useammin kuin kerran, eli vajaa kolmannes. Näistä 4 on edelleen "maisemissa", enemmän tai vähemmän. Eli yli 10% johtaa ihan kunnon tuttavuussuhteeseen.

5 luokse olen matkustanut. Kun 12 on matkustanut minun luokse. Eli melkein puolessa tapauksista jompi kumpi on joutunut "vaivautumaan" 50-500km.

Nämä eivät ole tuottaneet tulosta ainakaan treffien muodossa: treffimesta deitti, city chat, suomi24 chat, keskustelupalstat, pasimaailma, kotisivut, irc, msn.

39

29710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksiä?

No panitko niitä vai et? Itse EN TODELLAKAAN jaksaisi tutustua 40 kpl naiseen pelkän hymyilemisen ja rupattelun takia vaikka niitäkin taidan hyvin.

• Flaksittelija

Sellaistakin on saattanut päästä käymään. Ei mullakaan ihan niin surkea flaksi ole.

On otettu ja on annettu.

Mutta en oikein tykkää kertapanoista, joten flaksiprosentissa on mukana vain ne joista on tullut tyttökaveri, tai vastaava. Vähintään halailua (tai edes yksi halaus) on ollut ehkä puolten kanssa, onko se sitten vähän vai paljon.

Kiinnostaa vaan onko muilla ns flaksiprosentti siinä 10 hujakoilla? En ole edes ollut panomielellä liikenteessä, joten varmaan muilla on tuo prosentti paljon isompi, en ole ulkonäöltänikään ihan niitä naisten isoimpia suosikkeja.

Se nyt kuitenkin on varmaa että ahkerampaa treffailijaa tuskin näillä linjoilla pyörii. Minusta se on melkos mukavaa puuhaa. Saa reissata, ja jännitystä oikein tihkuu ilmassa.

Eihän tässä ole edes mukana ne suurimmat pettymykset eli oharit, niitä on kymmeniä. Eräänkin kanssa onnistui vasta neljännellä kerralla!

Mutta mikäs sen mukavampaa kuin ensin mailailet jonkun kanssa ja sitten yhtäkkiä huomaatkin että edessäsi on alaston upea naisihminen, sataprosenttisesti sinulle. Olo on hiukan sama kuin astut ulos kävelemään ja heti kun tulet taivasalle kuuluu jotain kummallista ja kun katsot ylös huomaat että sieltä on tipahtamassa pillu päällesi.

Nämä on niitä universumin pieniä kauniita asioita.

• jas.ka

Samaa mieltä, tärkein tieto tilastoista puuttuu.Tuliko sitä pillua?

• Pilluttelija
        jas.ka kirjoitti:

Samaa mieltä, tärkein tieto tilastoista puuttuu.Tuliko sitä pillua?

Jos noihin 40 lukeutuu 3 eukkofrendiä (enemmän tai vähemmän aktiivista) niin kyllähän sitä erotiikkaakin on ollut tarjolla, monessakin muodossa ;)

Sen lisäksi halailua ja pussailua monien kanssa.

Suosittelen teillekin.

Yhtään sellaista ei jäänyt kuksimatta, joita olisin halunnut, paitsi muutama :p... Tai hyvät tissit siis oli, mutta emme muuten tykänneet toisistamme, joten ei siis tullut ryhdyttyä fuckimista harrastamaan. Ja minullahan niitä tissejä ei edes ole.

• deittailija
        Flaksittelija kirjoitti:

Sellaistakin on saattanut päästä käymään. Ei mullakaan ihan niin surkea flaksi ole.

On otettu ja on annettu.

Mutta en oikein tykkää kertapanoista, joten flaksiprosentissa on mukana vain ne joista on tullut tyttökaveri, tai vastaava. Vähintään halailua (tai edes yksi halaus) on ollut ehkä puolten kanssa, onko se sitten vähän vai paljon.

Kiinnostaa vaan onko muilla ns flaksiprosentti siinä 10 hujakoilla? En ole edes ollut panomielellä liikenteessä, joten varmaan muilla on tuo prosentti paljon isompi, en ole ulkonäöltänikään ihan niitä naisten isoimpia suosikkeja.

Se nyt kuitenkin on varmaa että ahkerampaa treffailijaa tuskin näillä linjoilla pyörii. Minusta se on melkos mukavaa puuhaa. Saa reissata, ja jännitystä oikein tihkuu ilmassa.

Eihän tässä ole edes mukana ne suurimmat pettymykset eli oharit, niitä on kymmeniä. Eräänkin kanssa onnistui vasta neljännellä kerralla!

Mutta mikäs sen mukavampaa kuin ensin mailailet jonkun kanssa ja sitten yhtäkkiä huomaatkin että edessäsi on alaston upea naisihminen, sataprosenttisesti sinulle. Olo on hiukan sama kuin astut ulos kävelemään ja heti kun tulet taivasalle kuuluu jotain kummallista ja kun katsot ylös huomaat että sieltä on tipahtamassa pillu päällesi.

Nämä on niitä universumin pieniä kauniita asioita.

Onpa omituista kun ensin puhut ettet harrasta yhen illan juttuja ja toisaalta taas kehuskelet kun pillu putoo silmiesi eteen. Mitä siis olet ollut hakemassa? Ei niistä naisista olisi kivaa, että heidät ns. mainitaan täällä nettisivuilla ja oletko pannut niitä tai kenellä on minkakinlaiset rinnat. Et ilmeisesti ole ollut hakemassakaan vakavaa suhdetta?! Eikö nykyajan ihmisillä ole mitään muuta mielessä nykyään kuin panot vaikka tuntemattomien kanssa? Mistä se on puutetta?

Jos ja kun haetaan vakavaa ja kestävää suhdetta, ei silloin hypätä sänkyyn eka iltana. On kiva tutustua ihmiseen ihmisenä ja mennä sitten rakkaudesta intohimosta sänkyyn. Aika iso osa, luulen niin etsii pitkäaikaista ihmissuhdetta netissä. Seikkailijat erikseen.

Mä ole myös tapaillut muutamia nettikavereita. Pari oli sellaista, että jo heti tiesi ettei tarvitse uudelleen tavata. Muutaman kanssa olen seurustellut puolisen vuotta. Olen huomannut sen, että ilman nettiä alkaneet parisuhteet tuntuvat aidoimmilta, koska silloin kemiat pelaavat ja molemminpuolinen ihastuminen on indikaattorina uudelle orastavalle suhteelle. Netissä lyödään rajat ja vaatimukset toiselle ihmiselle ja kun tavataan voi tulla mielettömiä pettymyksiä.

deittailija

• M35

Mikä on ollut oma asenteesi tapaamisiin?

Minun mielestä liika on likaa eli olet ollut kevein mielin liikkeellä?? Mutta oppi ja ikä kaikki.

• jip

ei pojan touhuissa mitään pahaa ole. Sä vaan olet hieman kare... noloa.

• M35
        jip kirjoitti:

"ei pojan touhuissa mitään pahaa ole"

No ei tosiaankaan ole mitään väärää. Kunnioitettavaa ahkeruutta. Mutta sen arvioimisen kannalta, miksei tästä määrästä naisia ole löytynyt pitkäaikaista suhdetta, on suuri merkitys, mikä on ollut asenne hommaan.

Jos itse on kevyesti mukana, tuskin voi odottaankaan tulosta tässä suhteessa.

Itselläni on jo paljon parempaa tulosta, vaikka ei ole vielä kuin muutama kontakti.

Eli noloa, kun et ymmärtänyt, mutta eihän sitä voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.

• jip
        M35 kirjoitti:

"ei pojan touhuissa mitään pahaa ole"

No ei tosiaankaan ole mitään väärää. Kunnioitettavaa ahkeruutta. Mutta sen arvioimisen kannalta, miksei tästä määrästä naisia ole löytynyt pitkäaikaista suhdetta, on suuri merkitys, mikä on ollut asenne hommaan.

Jos itse on kevyesti mukana, tuskin voi odottaankaan tulosta tässä suhteessa.

Itselläni on jo paljon parempaa tulosta, vaikka ei ole vielä kuin muutama kontakti.

Eli noloa, kun et ymmärtänyt, mutta eihän sitä voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.

että tuli sanottua pahasti. Kato kundihan vaan kertoi muillekin miten juttu toimii ja varmaa kannusti toimettomia. Tässä hieman lusikasta ja voit saada jutusta irti enemmä niin mieti ja voit vielä vaikka saada kauhasta.
        Hänhän ilmi selvästi oli etsinyt ja etsinyt ja nyt omasta oivalluksestaan niin iloinen että kertoi joillekin onnettomille oman kokemuksesa.
        Ei kato pärställä ole aina onnea, täytyy saada joskus ensin vaihtaa juttua... ja mitäs siitä sitten tulikin. Vastaus; runsauden pula.

• M35
        jip kirjoitti:

että tuli sanottua pahasti. Kato kundihan vaan kertoi muillekin miten juttu toimii ja varmaa kannusti toimettomia. Tässä hieman lusikasta ja voit saada jutusta irti enemmä niin mieti ja voit vielä vaikka saada kauhasta.
        Hänhän ilmi selvästi oli etsinyt ja etsinyt ja nyt omasta oivalluksestaan niin iloinen että kertoi joillekin onnettomille oman kokemuksesa.
        Ei kato pärställä ole aina onnea, täytyy saada joskus ensin vaihtaa juttua... ja mitäs siitä sitten tulikin. Vastaus; runsauden pula.

Voi, voi. Anna mun kaikki kestää. Eihän jätkällä ole onnannut lainkaan. Sitä yritin sanoa, että voisi onnistua paremmin, jos olisi tosimielellä mukana eikä "kukasta kukkaan". Mutta jokainen tyylillään - en kiellä hakkaamasta päätä seinään. Sehän voi vaikka tykätä siitä!

• pete

Olen tavannut 3 naista netin kautta, kolmannen kanssa seurustelen kohta neljättä vuotta.

• deittailija
        jip kirjoitti:

Ei mun mielestä ole mitään kehumista yhdenillan jutuissa eikä siinä, että on pimppaa saanut. Aikas naurettavaa ja lapsellista kehuskella niitä täällä netissä. Sitäpaitsi jätkä pilaa koko nettitreffi idean maineen omilla seikkailuillaan. Hullu saa olla, mut ei tyhmä. Ja jos sattumalta tietää, että on hieman höhlä, ni kannattaa olla ihan hissukseen.

deittailija

• satunnainen treffaaja

-ei yhtään treffejä chattien kautta
      -city deitti n. 30 treffit. puoliksi omilta ilmoituksilta puoliksi vastattujen. aina kertatapaaminen.
      -sinkut deitti n. 40 treffit, joista muutamat oman ilmoituksen perusteella ja melkein kaikki vastattuani naisten jättämiin. kertatreffejä muut paitsi yksi ½ vuoden seurustelu. kaatui toisen alettua mustasukkaiseksi.
      -harrasteaiheinen postituslista yhdet treffit. ei seurustelua, mutta vakiintunut ystävyyssuhde, joka jatkunee lopun ikää.

Havaintoja.

Ditti-ilmoituksia jättävät naiset eivät tiedä, mitä haluavat. Ovat liikkeellä samalla asenteella kuin alennusmyynnissä... katsellaan ja valkkaillaan, jos löytys halvalla hyvää.

Tunnevammaisuus on hallitseva piirre. Katkeruus ja kyvyttömyys aitoon ihmissuhteeseen on tyypillistä. Kirjoitellaan fiksuja, mutta IRL ei löydy muuta puhuttavaa kuin exien haukkuminen.

Ns. tavallisen näköisiä ei montakaan. Missejä tai rumistuksia melkein kaikki ja suunnilleen puolet ja puolet.

Oma asenteeni.
      Juottolat ei kiinnosta. Kokeillaanpa, jos netistä löytys joku kiva. Tositarkoituksella tai vähemmän totisesti... eipähän ainakaan tarvi katsella kännisten pärinää, kun kirjoittelee ja käy treffeillä.

• Komea & söpö

Olen 5v aikana treffannut netin kautta noin 15 naista ja tyttöä. Itse nyt olen 24v. Yleisesti voisi sanoa, että ulkonäköasioissa ei ole ollut kehumista. Treffikumppani on pääsääntöisesti ollut ruma, pullukka tai muuten huonon näköinen(meikkiä AIVAN liikaa, tms.). Lisäksi olen tavannut chatissa joitakin ja alkanut vaatia heti alkuun nähdä kuvaa tai ainakin pituus/painoa. Itse olen monesti söpöksi ja komeaksi sanottu.

Mutta eipä ravintoloistakaan tunnu kunnollista naista löytyvän. Paljon on diivoja, seksikoneita, vapautuneita läpikotaisin tatuoituja, sivistymättömiä, yksikertaisia jne.

Kuten Robbie Williams laulaa: all the best women are married & all the handsome men are gay.

• Nainen 45

Miten lie eksyinkin tähän juttuun, siis kertakaikkiaan kauhea tapaus jutun aloittaja, johan ko. pojan/miehen/tollon aika on mennyt siihen kun pitää tilastoa, huh huh. Jotakin järkevää yritti väliin kirjoitella 35 vuotias mies jonka mielipiteitä yritettiin jyrätä alas.
        Sun viestissä nauratti laulun sanat. Mutta sun omat laatusanat takaisn sulle, ihan sama pätee miehiin, löytyy siis yksinkertaisia, tatuoituja, varsinkin sivistymättömiä jne. miehiä, kapakat on niitä pullollaan.

Itse olen ollut vaan 2 kertaa sinkuissa, uskomaton ryöppy seksinälkäisiltä miehiltä posketonta paskaa, kauhea pettymys, että tällaisiäkö meidän "miehet" netissä on.
        Tapasin siitä ryöpystä valikoivalla kädellä vain 2 ja väärin valikoin. Verbaalinen viestitys oli niin hyvää, että ko. herrat valitsin, pettymys oli suuri kun tavattiin.
        Tänä päivänä todellakin haluan nähdä miehen ensin, mutta missäs tapaat niitä kun ei oman ikäiset käy ravintoloissa, ei ne tule koputtelemaan oveen kun eivät tiedä ovea, ja ravintolan nuorien miesten mukaan en viitsi lähteä, olen saanut jo oman annokseni yhden illan jutuista. Vaikeeta se on tämä elämä, mutta onneksi en ole lähtenyt tuhlaamaan aikaani tilastointiin.
        Onkohan tämä vähän samaa kun te miehet myös mittaatte peniksenne pituuden ja eikun tilastoon.

• e.v.v.k.

Ketä kiinnostaa?

• Kaaleppi

näemmä sua kiehtoo aihe, kun olet lukenut ja jopa vaivautunut vastaamaan! Jee!

• huhhui

Siis oot pitäny noista kirjaa alusta asti? Monet meinasit vielä käydä? Nooh harrastuksensa kullakin.

• Huvittelija

Kyllä treffit pitää muistaa että ketä on tavannu. Muutenhan voisi vahingossa mennä saman kanssa toisille treffeille.

Enää ei oikein onnista treffien sopiminen kun Kississä yleensä on sellasia 15-18-vee pimuja, joille yli 20-vee jätkät on jo "harvinaista" herkkua. Eli pitävät ufona tai paskantavat housuunsa.

Se paha Kississä on että ei tule omaa ikäryhmää treffattua paljon lainkaan. Joitakin poikkeuksia on.

Deitti-ilmotukset taas on täynnä paskaa. Ja tutustun mieluummin chattien kuin mailaillen.

Chateissakin pyörii samat tutut peelot.

Että jos täällä palstalla on joku herkkupala niin mainostahan itseäsi, tässä sinulle kunnon treffiseuraa...

• KittyCat

.. ja antakoon armollisen lopun surkealle elämällesi monien kivuliaiden ja pitkällisten sukupuolitautien muodossa. Amen.

• nipa

Mulla on kolmen vuoden aikana ollu yhdet treffit.. treffit sovittiin kolme vuotta sitten saunalahdella. se reissu onkin sitten kestänyt kolme vuotta, tuloksena asutaan saman katon alla miehenä ja vaimona.. rakkauden hedelmä kasvaa äitinsä masussa ja tulee näyttäytymään helmikuussa. eli ei hassummin ainakaan omasta mielestä.

• hhhh

tapaamisten määrään. Ihan ok! olisi vain mielenkiintoista tietää millaisia naisia olet kohdannut ja miksi eivät ole kelvanneet sinulle ja toisaalta onko joku sanonut sinulle ei?

• Himotreffailija

Naisia on ollut monenlaisia. Ei mitään yhteistä piirrettä. Mutta gootteja tai hoppareita en ole tavannut yhtäkään. Ehkä karsin nuo jo tutustumisvaiheessa pois.

Kaksi on ollut tosi lihavaa ja KALJUA! Ja rumilla lävistyksillä varustettuja. 4 muutakin on ollut melkoisia sammioita. Ja monta muuta "pyöreähköä" tai "naisellista" tai "muodokasta". Tosi hoikkia on ollut vain kaksi.

Useimmat on olleet ihan sitä tavallista naismassaa mitä tuolla katukuvassakin tallailee.

Jos huomaa ettei olekaan mitään yhteistä, tai että ei vaan voi olla oma itsensä toisen kanssa, tai pidetään eri asioista, tai luonteemme ei sovi yhteen, niin tuskin sitä enempää haluaa kiduttaa itseään kumpikaan.

Mutta tuohon 40 joukkoon mahtuu siis 3 tyttökaveria (1 poistunut kuvioista), 4 kaveria (2 poistunut kuvioista), näiden lisäksi 4 joita pussailin (1-2 treffit) ja 3 jonka kanssa hengailtiin pari kertaa harrastusten ja jutustelun parissa mukavasti, ja lopuilta en oikein mitään halunnut. Eli 35% oli johonkin mukavaan. Nämä olivat naisia joilla oli kauneutta ja luonnetta ja aivoja. Ja vain tällaisiin koitan keskittää treffini.

Nyt muuten muistin yhden joka puuttuu listastani... Sitä olisin halunnut pussata, mutta sillä oli kaverinsa mukana. En keksinyt mitään miten saisin olla kahdestaan sen kanssa. Mutta textailtiin viikottain sen kanssa monta kuukautta, vaikka sillä oli poikakaverikin, joka sillä oli jo kun minut treffasi, mikä paljastui minulle myöhemmin. Ja kun näimme sattumalta, niin hymyiltiin. Eli vaikka miten ihana olikin, niin silti unohdin hänet listata... Päätelkää tästä jotain treffieni yleisestä tasosta!

• Matti Näsä
        Himotreffailija kirjoitti:

Naisia on ollut monenlaisia. Ei mitään yhteistä piirrettä. Mutta gootteja tai hoppareita en ole tavannut yhtäkään. Ehkä karsin nuo jo tutustumisvaiheessa pois.

Kaksi on ollut tosi lihavaa ja KALJUA! Ja rumilla lävistyksillä varustettuja. 4 muutakin on ollut melkoisia sammioita. Ja monta muuta "pyöreähköä" tai "naisellista" tai "muodokasta". Tosi hoikkia on ollut vain kaksi.

Useimmat on olleet ihan sitä tavallista naismassaa mitä tuolla katukuvassakin tallailee.

Jos huomaa ettei olekaan mitään yhteistä, tai että ei vaan voi olla oma itsensä toisen kanssa, tai pidetään eri asioista, tai luonteemme ei sovi yhteen, niin tuskin sitä enempää haluaa kiduttaa itseään kumpikaan.

Mutta tuohon 40 joukkoon mahtuu siis 3 tyttökaveria (1 poistunut kuvioista), 4 kaveria (2 poistunut kuvioista), näiden lisäksi 4 joita pussailin (1-2 treffit) ja 3 jonka kanssa hengailtiin pari kertaa harrastusten ja jutustelun parissa mukavasti, ja lopuilta en oikein mitään halunnut. Eli 35% oli johonkin mukavaan. Nämä olivat naisia joilla oli kauneutta ja luonnetta ja aivoja. Ja vain tällaisiin koitan keskittää treffini.

Nyt muuten muistin yhden joka puuttuu listastani... Sitä olisin halunnut pussata, mutta sillä oli kaverinsa mukana. En keksinyt mitään miten saisin olla kahdestaan sen kanssa. Mutta textailtiin viikottain sen kanssa monta kuukautta, vaikka sillä oli poikakaverikin, joka sillä oli jo kun minut treffasi, mikä paljastui minulle myöhemmin. Ja kun näimme sattumalta, niin hymyiltiin. Eli vaikka miten ihana olikin, niin silti unohdin hänet listata... Päätelkää tästä jotain treffieni yleisestä tasosta!

Joo..taidat olla aika ruma juntti tai muuten epämiellyttävä kun ei kukaan nainen viipunyt pitempään sun seurassa :) Muualta et ilmeisesti ole seuraa koskaan saanutkaan.

• hhhh
        Himotreffailija kirjoitti:

niille jotka eivät ymmärrä tai muuten vain väheksyvät listaasi voisin myös hieman avata omia kokemuksia.

Oma saldoni on joitakin tapaamisia ja tutustumisia tuossa samassa neljässä vuodessa. Tässä hieman taustoja miksi ei ole onnistunut monien kanssa. Olen itse lähemmäs 35 vuotias.

- yksi oli täysin tupakan orja ollut jo teinistä lähtien, kasvot ja kroppa tosi huonossa kunnossa
        - yhdellä paljastui olevan 3 lasta, joista huoltajuusriita jatkunut jo pitkään, sekä luottohäiriöitä niin, että kännykkäkin oli ajoittain suljettu, yritti vokotella mua maksamaan maksurästinsä
        - muutamalla oli koti kuin kaatopaikka, eivät ollenkaan kykeneviä ylläpitämään kotia
        - yksi oli lentoemäntä ja parin kk:n päästä selvisi mitä yöpyvillä lennoilla hotelleissa tapahtuu lentoperämiesten ja kapteenien kanssa
        - yhdellä paljastui olevan tatuointeja kropassa tosi paljon kuin vaatteet lähti
        - yksi ei pitänyt alapäähygieniastaan huolta, ei pystynyt harrastamaan seksiä siinä hajussa
        - monet ovat olleet tosi ylipainoisia ja sen vaikutukset näkyivät itsetunnossa, monet valehtelivat/uskoivat olevansa kuitenkin normaalipainoisia, huono itsetunto vaikuttaa jossain vaiheessa myös parisuhteeseen
        - yksi yritti palloa jalkaan tosissaan heti eka illasta niin että ahdisti, jatkoi 6 kk yritystä
        - yksi ottanut aurinkoa niin paljon, että näytti alle kolmekymppisenä reilusti yli 40 vuotiaalta
        - muutaman naisen kanssa ei minun puolelta kemiat kohdanneet, vaikka ulkoisesti ihan OK
        - muutaman naisen puolelta taas kemiat eivät syttyneet minuun
        - yksi oli jo tunnin näkemisen jälkeen varma, että meistä tulee pari, ahdisti hieman
        - yksi pukeutui kuin mummo, en olisi kehdannut liikkua hänen kanssaan
        - monella naisella on ihan hirveät alusvaatteet, ihmettelen tätä, ei tarvii olla mitkään Aubaden rintaliivit ja alaosa, Henkasta&Maukasta löytyy halvalla ihan nättejä, mulla meni halut siinä vaiheessa ja kaappi oli täynnä yhtä kamalia
        - osa naisista ei ollut koskaan asunut tähän ikään mennessä miehen kanssa tai seurustellut edes vakavasti, jotenkin tuntuu vaan siltä, että en ole oikea henkilö omilla taustoillani olemaan se ensimmäinen asuinkumppani, jonka kanssa ne yhdessäasumisen kriisit koetaan ekan kerran, kun itse olen ne kerran kokenut naimisissa useita vuosia oltuani
        - osa ei ollut kiinnostunut normaalista parisuhteesta ja ehkäpä perheestä, vaan paljastui, että pelkkä seksi silloin tällöin riittää
        - osa oli täysin yhden tai kahden asian naisia, yleisemmin rahat menivät vaatteisiin ja meikkeihin, elämä oli vain pelkkää vaatteiden ja meikkien ostamista, ei harrastuksi ollenkaan shoppailun lisäksi
        - osa oli työttömiä tai muuten normaalista kuvioista pudonneita, jotka hakivat "rikasta" miestä korjaamaan tilannetta haluamatta kuitenkaan itse panostaa omaan koulutukseen tai menestymiseen pätkääkään, ns. siivelläeläjiä
        - yhden kanssa ei seksi onnistunut jostain syystä, muuten täysin ok, mutta sängyssä ei vain sytyttänyt
        - yksi haikaili ex:n perään
        - sitten on ollut joitakin ääriajatuksia edustavia tai jotain muita, jotka ehdottomasti jätän oman kategoriani ulkopuolella

Jep, tällä haluan vain kertoa, että vakavin mielin liikkeellä olevallekin saattaa kertyä "mittariin" paljon tapaamisia ja juttuja, koska syitä on paljon, miksi suhde ei ehkä kiinnostakaan tai onnistu. En ainakaan itse ole valmis kovinkaan paljon "muuttamaan" toista, kyllä naisen täytyy tajuta itse hoitaa asiat ja pitää itsestään huolta. Valitettavasti kaikki eivät kykene siihen. Juuri näitä on paljon liikkeellä deittipalstoilla ja chateissa.

Myönnän, että tässä iässä sitä on hieman vaativampi, mutta enpä koe paineita toisaalta lähteä huononkaan juttuun. Kyllä se kohdalle joskus sattuu. Oma suurin puutteeni on pituus (173cm), joka rajoittaa myös huomattavan osan naisista ulkopuolelle.

No, kommentteja!!!!

• treffaaja
        hhhh kirjoitti:

niille jotka eivät ymmärrä tai muuten vain väheksyvät listaasi voisin myös hieman avata omia kokemuksia.

Oma saldoni on joitakin tapaamisia ja tutustumisia tuossa samassa neljässä vuodessa. Tässä hieman taustoja miksi ei ole onnistunut monien kanssa. Olen itse lähemmäs 35 vuotias.

- yksi oli täysin tupakan orja ollut jo teinistä lähtien, kasvot ja kroppa tosi huonossa kunnossa
        - yhdellä paljastui olevan 3 lasta, joista huoltajuusriita jatkunut jo pitkään, sekä luottohäiriöitä niin, että kännykkäkin oli ajoittain suljettu, yritti vokotella mua maksamaan maksurästinsä
        - muutamalla oli koti kuin kaatopaikka, eivät ollenkaan kykeneviä ylläpitämään kotia
        - yksi oli lentoemäntä ja parin kk:n päästä selvisi mitä yöpyvillä lennoilla hotelleissa tapahtuu lentoperämiesten ja kapteenien kanssa
        - yhdellä paljastui olevan tatuointeja kropassa tosi paljon kuin vaatteet lähti
        - yksi ei pitänyt alapäähygieniastaan huolta, ei pystynyt harrastamaan seksiä siinä hajussa
        - monet ovat olleet tosi ylipainoisia ja sen vaikutukset näkyivät itsetunnossa, monet valehtelivat/uskoivat olevansa kuitenkin normaalipainoisia, huono itsetunto vaikuttaa jossain vaiheessa myös parisuhteeseen
        - yksi yritti palloa jalkaan tosissaan heti eka illasta niin että ahdisti, jatkoi 6 kk yritystä
        - yksi ottanut aurinkoa niin paljon, että näytti alle kolmekymppisenä reilusti yli 40 vuotiaalta
        - muutaman naisen kanssa ei minun puolelta kemiat kohdanneet, vaikka ulkoisesti ihan OK
        - muutaman naisen puolelta taas kemiat eivät syttyneet minuun
        - yksi oli jo tunnin näkemisen jälkeen varma, että meistä tulee pari, ahdisti hieman
        - yksi pukeutui kuin mummo, en olisi kehdannut liikkua hänen kanssaan
        - monella naisella on ihan hirveät alusvaatteet, ihmettelen tätä, ei tarvii olla mitkään Aubaden rintaliivit ja alaosa, Henkasta&Maukasta löytyy halvalla ihan nättejä, mulla meni halut siinä vaiheessa ja kaappi oli täynnä yhtä kamalia
        - osa naisista ei ollut koskaan asunut tähän ikään mennessä miehen kanssa tai seurustellut edes vakavasti, jotenkin tuntuu vaan siltä, että en ole oikea henkilö omilla taustoillani olemaan se ensimmäinen asuinkumppani, jonka kanssa ne yhdessäasumisen kriisit koetaan ekan kerran, kun itse olen ne kerran kokenut naimisissa useita vuosia oltuani
        - osa ei ollut kiinnostunut normaalista parisuhteesta ja ehkäpä perheestä, vaan paljastui, että pelkkä seksi silloin tällöin riittää
        - osa oli täysin yhden tai kahden asian naisia, yleisemmin rahat menivät vaatteisiin ja meikkeihin, elämä oli vain pelkkää vaatteiden ja meikkien ostamista, ei harrastuksi ollenkaan shoppailun lisäksi
        - osa oli työttömiä tai muuten normaalista kuvioista pudonneita, jotka hakivat "rikasta" miestä korjaamaan tilannetta haluamatta kuitenkaan itse panostaa omaan koulutukseen tai menestymiseen pätkääkään, ns. siivelläeläjiä
        - yhden kanssa ei seksi onnistunut jostain syystä, muuten täysin ok, mutta sängyssä ei vain sytyttänyt
        - yksi haikaili ex:n perään
        - sitten on ollut joitakin ääriajatuksia edustavia tai jotain muita, jotka ehdottomasti jätän oman kategoriani ulkopuolella

Jep, tällä haluan vain kertoa, että vakavin mielin liikkeellä olevallekin saattaa kertyä "mittariin" paljon tapaamisia ja juttuja, koska syitä on paljon, miksi suhde ei ehkä kiinnostakaan tai onnistu. En ainakaan itse ole valmis kovinkaan paljon "muuttamaan" toista, kyllä naisen täytyy tajuta itse hoitaa asiat ja pitää itsestään huolta. Valitettavasti kaikki eivät kykene siihen. Juuri näitä on paljon liikkeellä deittipalstoilla ja chateissa.

Myönnän, että tässä iässä sitä on hieman vaativampi, mutta enpä koe paineita toisaalta lähteä huononkaan juttuun. Kyllä se kohdalle joskus sattuu. Oma suurin puutteeni on pituus (173cm), joka rajoittaa myös huomattavan osan naisista ulkopuolelle.

No, kommentteja!!!!

Suurin osa noista luottelemistasi epäkohdista ois selvinny kysymällä, edellyttäen tietty että toinen vastaa rehellisesti. Ainoo mitkä ei selviä kysymällä on kemiat, seksi ja osittain ulkonäkö ja luonne.

Kannattaisi esittää sellaiset kysymykset kuin:

-tupakoito tai oletko tupakoinut?
        -onko sinulla lapia?
        -millainen koti sinulla on ja miten sisustettu?
        -missä olet töissä tai opiskelet?
        -onko sinulla tatuointeja, lävistyksiä tms. ?
        -paino ja pituus, silmät, hiukset?
        -lempiruat,tv-ohjelmat, kirjat, leffat musiikki?
        -harrastukset?
        -etsitkö seurustelusuhdetta, seksisuhdetta, kaveria vai tiedätkö mitä etsit?
        -lähetä minulle itsestäsi kaksi kuvaa !
        -miten yleensä pukeudut?
        -mitä sinulla on juuri nyt päällä?
        -miten meinaat pukeutua meidän treffeille?
        -oletko ollut naimisissa?
        -kuinka kauan erosta? jos vähän niin oletko päässyt sen yli täysin?
        -käytätkö paljon rahaa vaatteisiin ja meikkiin?
        -oletko jossain asiassa friikki? (uskonto, palapelit ym.ym.)

Hyviä kysymyksiä myös millaisen oisi unelmakumppani, mitä toisen kanssa haluisi tehdä, mitä yleensä puuhailee vapaa-aikana, mitkä ovat elämänsä 5 tärkeintä asiaa ym. ym.

Netissähän on juuri se hyvä puoli, että ennenkuin tarvii mennä edes ensimmäisille treffeille niin voi saada tietoa todella tärkeistä asioista, voi siis kysyä juuri ne jutut mitkä itelleen tärkeitä toista etsittäessä.

Oletkohan vaan netissä vähän aikaa chattaillu/meilaillu niitä näitä ja sitten sopinu tapaamisen ? Rohkeesti vaan kysymään toiselta kaikenlaista, kyllä noi on oikeus tietää ennenkuin tuntematonta menee tapaamaan !

• hhhh
        treffaaja kirjoitti:

Suurin osa noista luottelemistasi epäkohdista ois selvinny kysymällä, edellyttäen tietty että toinen vastaa rehellisesti. Ainoo mitkä ei selviä kysymällä on kemiat, seksi ja osittain ulkonäkö ja luonne.

Kannattaisi esittää sellaiset kysymykset kuin:

-tupakoito tai oletko tupakoinut?
        -onko sinulla lapia?
        -millainen koti sinulla on ja miten sisustettu?
        -missä olet töissä tai opiskelet?
        -onko sinulla tatuointeja, lävistyksiä tms. ?
        -paino ja pituus, silmät, hiukset?
        -lempiruat,tv-ohjelmat, kirjat, leffat musiikki?
        -harrastukset?
        -etsitkö seurustelusuhdetta, seksisuhdetta, kaveria vai tiedätkö mitä etsit?
        -lähetä minulle itsestäsi kaksi kuvaa !
        -miten yleensä pukeudut?
        -mitä sinulla on juuri nyt päällä?
        -miten meinaat pukeutua meidän treffeille?
        -oletko ollut naimisissa?
        -kuinka kauan erosta? jos vähän niin oletko päässyt sen yli täysin?
        -käytätkö paljon rahaa vaatteisiin ja meikkiin?
        -oletko jossain asiassa friikki? (uskonto, palapelit ym.ym.)

Hyviä kysymyksiä myös millaisen oisi unelmakumppani, mitä toisen kanssa haluisi tehdä, mitä yleensä puuhailee vapaa-aikana, mitkä ovat elämänsä 5 tärkeintä asiaa ym. ym.

Netissähän on juuri se hyvä puoli, että ennenkuin tarvii mennä edes ensimmäisille treffeille niin voi saada tietoa todella tärkeistä asioista, voi siis kysyä juuri ne jutut mitkä itelleen tärkeitä toista etsittäessä.

Oletkohan vaan netissä vähän aikaa chattaillu/meilaillu niitä näitä ja sitten sopinu tapaamisen ? Rohkeesti vaan kysymään toiselta kaikenlaista, kyllä noi on oikeus tietää ennenkuin tuntematonta menee tapaamaan !

monet niin intiimejä tai muuten arkoja juttuja, että ei voi kysyä...

• Ketjun aloittaja

20 ja 21 väliin tulisi yksi joka matkusti luokseni, 2 kuukautta olimme mailailleet/chattineet, Kissin chatissa tavattiin, ja vain kerran hänet treffasin. Ohimennen näin muutaman kerran, mutta aina oli poikakaveri mukana...

• huoh

Moderoitiinko "läskit ämmät"-osa kokonaan pois? Harmi koska aiheesta alkoi juuri tulla järkeviäkin vastauksia eikä pelkkää tilitystä...

• ihra sucks

Näin tapahtui, ja just kun olin skriivanut messun.

• Nainen

5 v. sitten kaverini ehdotti minulle Sinkkuchattia..sinne menin, yökaudet kukkuilin ja kirjoittelin. Oli monennäköisiä ihmiskohtaloita ja miehiä. Ekan kolmen kuukauden aikana minulle ehdoteltiin ties mitä. Vaihdoin puh.numeroita 3 kanssa. En halunnut tavata koska en uskonut että netistä voi löytää mitään aitoa. Tapasin kuitenkin sitten 3 kaveria. 2 heistä olisi halunnut tavata uudelleen mutta "kemiat" ei sykähdyttäneet. Ja sitä paitsi nämä 2 olivat antaneet itsestään aivan erilaisen kuvan netissä kuin mitä live-elämä edellytti. Virtuaalielämässä on helppoa olla muuta kuin mitä on, ainakin kuvitella olevansa. Mutta tapaamisessa totuus paljastuu. Kolmannen tapasin ja sillä tiellä edelleenkin olen. Hän oli rehellinen alusta asti ja nyt elämme yhdessä todella onnellisena..Poikkeuksena vain että me emme harrastaneet seksiä ensimmäiseen 3kk. Tutuistuimme toisiimme eri tavalla...olen sitä mieltä että vakavampaa suhdetta ei aloiteta sänkyhommilla ;-)

• mies

Mä oon samaa mieltä, että suhdetta ei aloiteta sänky hommilla, vaikka oonki vähän aloittelija. Mutku haluun sellasen, jonka kans voin viettää pitempäänkin. No ite en oo ikinä saanut seuraa cityn deittien kautta. Chatissa tuli yks ja sillä tiellä ollaan vieläkin. Toivottavasti lopun elämän.

• Lääkäri

Klamydia, kondylooma, hiv.

Liiasta jyystämisestä ei yleensä jää mitään hyvää, nyrkkikyllikki ehkä parempi marturbaattoriväline. Yhden yön keikat ovat todella syvällisiä varmaan joo.

• tosikko

Ei kukaan järkevä menisi tekemään tuollaista. Sinun täytyy potea jollainlailla pätemisen tarvetta ja näyttää kuinka tämänpojan häntä heiluu jos heiluu. VASTUUTONTA porsastelua!

Levität kenties tietoisesti jotain sukupuolitautia, kun kerran sen itsellesi jossain hankit. Ei se AIDSkaan olisi poissuljettu sairaus tuon päävamman lisäksi?
      Näyttää erittäin vastuuttomalta touhulta, jos tuossa on pätkääkään totta?

• säälin sinua

Tuollaisia on valitettavasti suurin osa nykyajan "ihmisistä". Varmasti listaasi kuuluu joku (jonka tietysti olet KARSINUT pois vainoharhaisuuden ja laskelmoinnin vuoksi) joka pitää kaltaisistasi säälittävistä yksilöistä kirjaa. Että hyvin menee..
        Kun lukee tuollaisia kirjoituksia, niin tekee mieli itkeä... Ihan todella.

• Anonyymi

https://www.40treffit.fi/ sivusto perus treffi huijaussivusto. Profiilit tuulesta temmattu kuvat otettu netistä. Kaikki ovat yllättäin lähihoitajia tai hammaslääkäreitä.

• Anonyymi

Aloitettu: 2003-07-27 01:27:19

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1582
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1097
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      171
      1094
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe