Joko on tarjouskankaat mahdollisten kosijoiden hameisiin hankittu? Vai jäikö ystävänpäiväkortti hankkimatta pari viikkoa takaperin, ettei tarvitsekaan lukkiutua pimeään komeroon tai lähteä ostoksille?
Joko kävit kangaskaupassa?
16
701
Vastaukset
- varattujen vaivautua...
Sinkut pelätköön kosijoita...
Minusta sinkut ovat meidän ukkomiesten jälkeen toiseksi parhaiten turvassa. Seurustevien, mutta naimattomien kannattaa olla varpaillaan.
- SupremeSatan
perkeleessä se sanonta meni, kun en enää muista? Eli ei ole ollut kovin tarpeellista tietoa; tuskin tänäkään vuonna.
Heräsin tänään tavallista aikaisemmin ja karkasin töihin. Puhelin on kiinni, enkä sähköpostiakaan ole uskaltanut avata. Täytyy yrittää keksiä selityksiä valmiiksi miksi työpäivä venyi tänään puolille öin, puhelin oli kiinni ja sähköpostia en lukenut....
- Yksi vastaus.
Kummallista käytöstä ja tarttuvaa :). Olen ollut epätavallista ynseämpi miehille kaupungilla. Kyllä tällaisena päivänä epäilyttää, jos mies heittäytyy liian tuttavalliseksi. Helvata! Odottaakohan, että niitä kositaan?
- scale
rypistellä, kun on jo paskat housuissa.
Mikä tää juttu on? Onks ny joku 'virallinen' kosintapäivä? Mistä se juontaa juurensa?
- quantoo
Vielä ei ole tarvinnut käydä, mutta exä vihjasi eilen että kannattaa varautua tänään pahimpaan ;)
Tahtoo nimittäin sen kankaan :) ja ei siinä mitään, minä ainakaan aio piilotella. Ei niitä kosintakutsuja nyt niin paljoa ole tulossa.
Ja relaxed_eyesille tiedoksi että tänään on karkauspäivä. Lukee jopa tuossa nimimerkkisi vieressä tuo 29.2...
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Karkauspäivänä kaikki on päälaellaan/1135234429333 quantoo kirjoitti:
Vielä ei ole tarvinnut käydä, mutta exä vihjasi eilen että kannattaa varautua tänään pahimpaan ;)
Tahtoo nimittäin sen kankaan :) ja ei siinä mitään, minä ainakaan aio piilotella. Ei niitä kosintakutsuja nyt niin paljoa ole tulossa.
Ja relaxed_eyesille tiedoksi että tänään on karkauspäivä. Lukee jopa tuossa nimimerkkisi vieressä tuo 29.2...
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Karkauspäivänä kaikki on päälaellaan/1135234429333Mä muista mitään päiviä nykyään enää.
Exä ja kosinta? En tajuu.- "Marketta"
quantoo kirjoitti:
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Karkauspäivänä kaikki on päälaellaan/1135234429333Täytyy optimoida kosinta henkilöön, joka antaa aivan varmasti pakit. Sellaiseen, jolla on massia antaa paras mahdollinen kangas. Taidan kosia vaikka Häkkisen Mikaa!
- saimi-hellevi
mutta kun ei uskalla kysästä. Entäs jos ne vastaakin myöntävästi, silloin jää hyvät hamekankaat saamatta...
- Molla-Maija.
Kosi huippua, parasta mahdollista mitä keksit. Ei sit kaduta niin paljon, jos vastaa myöntävästi.
Niitä voi kosia kyl tuhat muutakin, että miesparat menevät puille paljaille kankaidensa kanssa!
- sirpamaikkarilta
hamekankaan vaihtaa verhokankaaseen? Sitten vois kosasta kaikki vapaita tuttuja ja tuntemattomia.
eilen lipaston pohjalta löytämäni "kahleen" ja vetoan olevani suuntakeeton.
Tarkoittaen 'rengastettuna en ole velvollinen ostamaan kangaspakkaa' jne.Radiossa ilmotettiin että helsingissä on hamekankaiden kysyntä ylittäny jo tarjonnan. :D Ja sit vielä valitetaan ku naiset ei tee alotteita, melkoisen ristiriitaista..
Yks kaveri jo soitti tossa aamulla ja kysy että tiedänkö mikä päivä tänään on ja onkos hame kankaat jo hankittu. Mie olin aika huoleton ja oottelen tässä edelleen sitä kosintaa ilman mitään reunaehtoja... jos ja jos...kahvihuoneessa hyvää läppää vakavasta asiasta (mä oikeesti vähän pelkään, muija on joskus kännissä heittäny läppää et kosii mua). Oltiin siinä poikien kanssa kaffella (me kolmikymppiset) ja sit siihen tuli yks vanhempi karvan alta 60v nainen ostopuolelta jolla on yleensä aika ronskit jutut. No se sit heitti työkaverille että jumalauta kaikki miehet on vältelleet häntä koko päivän mutta nyt sain sut satimeen, onkos jo hamekankaat valmiina. No työkaveri heitti siihen kylmän rauhallisesti että mites on, onko sulla tiliotetta mukana, soppelisti kun löytyy numeroita pilkun vasemmalta puolelta niin hamekankaita ei edes tarvita. Vittu että porukka repes, paras läppä mitä oon kuullu töissä aikoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571828Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18887- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2717- 63715
- 68695
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543