Joko kävit kangaskaupassa?

Joko on tarjouskankaat mahdollisten kosijoiden hameisiin hankittu? Vai jäikö ystävänpäiväkortti hankkimatta pari viikkoa takaperin, ettei tarvitsekaan lukkiutua pimeään komeroon tai lähteä ostoksille?
16701
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Sinkut pelätköön kosijoita...

Äänestä
  • Aloittaja

Minusta sinkut ovat meidän ukkomiesten jälkeen toiseksi parhaiten turvassa. Seurustevien, mutta naimattomien kannattaa olla varpaillaan.

Äänestä

perkeleessä se sanonta meni, kun en enää muista? Eli ei ole ollut kovin tarpeellista tietoa; tuskin tänäkään vuonna.

Äänestä

Heräsin tänään tavallista aikaisemmin ja karkasin töihin. Puhelin on kiinni, enkä sähköpostiakaan ole uskaltanut avata. Täytyy yrittää keksiä selityksiä valmiiksi miksi työpäivä venyi tänään puolille öin, puhelin oli kiinni ja sähköpostia en lukenut....

Äänestä
  • Kummallista käytöstä ja tarttuvaa :). Olen ollut epätavallista ynseämpi miehille kaupungilla. Kyllä tällaisena päivänä epäilyttää, jos mies heittäytyy liian tuttavalliseksi. Helvata! Odottaakohan, että niitä kositaan?

Äänestä

rypistellä, kun on jo paskat housuissa.

Äänestä

Mikä tää juttu on? Onks ny joku 'virallinen' kosintapäivä? Mistä se juontaa juurensa?

Äänestä
  • Vielä ei ole tarvinnut käydä, mutta exä vihjasi eilen että kannattaa varautua tänään pahimpaan ;)
    Tahtoo nimittäin sen kankaan :) ja ei siinä mitään, minä ainakaan aio piilotella. Ei niitä kosintakutsuja nyt niin paljoa ole tulossa.

Ja relaxed_eyesille tiedoksi että tänään on karkauspäivä. Lukee jopa tuossa nimimerkkisi vieressä tuo 29.2...

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Karkauspäivänä kaikki on päälaellaan/1135234429333

Äänestä

• quantoo kirjoitti:

Vielä ei ole tarvinnut käydä, mutta exä vihjasi eilen että kannattaa varautua tänään pahimpaan ;)
    Tahtoo nimittäin sen kankaan :) ja ei siinä mitään, minä ainakaan aio piilotella. Ei niitä kosintakutsuja nyt niin paljoa ole tulossa.

Ja relaxed_eyesille tiedoksi että tänään on karkauspäivä. Lukee jopa tuossa nimimerkkisi vieressä tuo 29.2...

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Karkauspäivänä kaikki on päälaellaan/1135234429333

Mä muista mitään päiviä nykyään enää.

Exä ja kosinta? En tajuu.

Äänestä

• quantoo kirjoitti:

Vielä ei ole tarvinnut käydä, mutta exä vihjasi eilen että kannattaa varautua tänään pahimpaan ;)

Täytyy optimoida kosinta henkilöön, joka antaa aivan varmasti pakit. Sellaiseen, jolla on massia antaa paras mahdollinen kangas. Taidan kosia vaikka Häkkisen Mikaa!

Äänestä

mutta kun ei uskalla kysästä. Entäs jos ne vastaakin myöntävästi, silloin jää hyvät hamekankaat saamatta...

Äänestä
  • Kosi huippua, parasta mahdollista mitä keksit. Ei sit kaduta niin paljon, jos vastaa myöntävästi.

Niitä voi kosia kyl tuhat muutakin, että miesparat menevät puille paljaille kankaidensa kanssa!

Äänestä

hamekankaan vaihtaa verhokankaaseen? Sitten vois kosasta kaikki vapaita tuttuja ja tuntemattomia.

Äänestä

eilen lipaston pohjalta löytämäni "kahleen" ja vetoan olevani suuntakeeton.
Tarkoittaen 'rengastettuna en ole velvollinen ostamaan kangaspakkaa' jne.

Äänestä

Radiossa ilmotettiin että helsingissä on hamekankaiden kysyntä ylittäny jo tarjonnan. :D Ja sit vielä valitetaan ku naiset ei tee alotteita, melkoisen ristiriitaista..

Yks kaveri jo soitti tossa aamulla ja kysy että tiedänkö mikä päivä tänään on ja onkos hame kankaat jo hankittu. Mie olin aika huoleton ja oottelen tässä edelleen sitä kosintaa ilman mitään reunaehtoja... jos ja jos...

Äänestä

kahvihuoneessa hyvää läppää vakavasta asiasta (mä oikeesti vähän pelkään, muija on joskus kännissä heittäny läppää et kosii mua). Oltiin siinä poikien kanssa kaffella (me kolmikymppiset) ja sit siihen tuli yks vanhempi karvan alta 60v nainen ostopuolelta jolla on yleensä aika ronskit jutut. No se sit heitti työkaverille että jumalauta kaikki miehet on vältelleet häntä koko päivän mutta nyt sain sut satimeen, onkos jo hamekankaat valmiina. No työkaveri heitti siihen kylmän rauhallisesti että mites on, onko sulla tiliotetta mukana, soppelisti kun löytyy numeroita pilkun vasemmalta puolelta niin hamekankaita ei edes tarvita. Vittu että porukka repes, paras läppä mitä oon kuullu töissä aikoihin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

Joko on tarjouskankaat mahdollisten kosijoiden hameisiin hankittu? Vai jäikö ystävänpäiväkortti hankkimatta pari viikkoa takaperin, ettei tarvitsekaan lukkiutua pimeään komeroon tai lähteä ostoksille?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu